KSIĘGOWA - OFERTA STAŻU DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA/F.H.U.S.C. MARZENA WOJCIECHOWSKA, ROBERT WOJCIECHOWSKI UL. SOLANKOWA 2, INOWROCŁAW (NR 2799) Inowrocław oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: KSIĘGOWA - OFERTA STAŻU DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA/F.H.U.S.C. MARZENA WOJCIECHOWSKA, ROBERT WOJCIECHOWSKI UL. SOLANKOWA 2, INOWROCŁAW (NR 2799)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: przyczenie do zawodu księgowej
Data publikacji: 2017-07-13
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: przyczenie do zawodu księgowej
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
KSIĘGOWA - OFERTA STAŻU DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA/F.H.U.S.C. MARZENA WOJCIECHOWSKA, ROBERT WOJCIECHOWSKI UL. SOLANKOWA 2, INOWROCŁAW (NR 2799)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt z pracodawcą pod nr tel. 512 082 942
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Mątewska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 13.07.2017
Oferta pracy ważna do: 13.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie zajęć plastyki w klasach IV - VI szkoły podstawowej
Szkoła Podstawowa Nr. 1 im.Janusza Korczaka - Lądek Zdrój - 2016-08-30 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Ogólny zakres obowiązków:- pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym,- przyjmowanie i rejestrowanie w specjalnie utworzonym do tego celu systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami,- prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań ratowniczych,- kwalifikowanie zgłoszeń w zależności od miejsca zdarzenia i rodzaju zagrożenia oraz przekazywanie ich do podmiotów ratowniczych,- współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, dyspozytorami Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz lekarzem koordynatorem ratownictwa medycznego i dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w celu realizacji bieżących działań ratowniczych,- współdziałanie z innymi centrami powiadamiania ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji, za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych, w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze.Wykonywanie pracy na wymienionym stanowisku możliwe będzie po ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla operatorów numerów alarmowych oraz zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu z zakresu wiedzy i umiejętności praktycznych, organizowanego przez podmiot do tego uprawniony, co związane jest z wyjazdem poza miejsce zamieszkania, w ramach delegacji służbowej.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca polegająca na obsłudze zgłoszeń kierowanych na numery alarmowe wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej, obciążenie wzroku i słuchu oraz układu mięśniowo-szkieletowego. Realizacja zadań wykonywanych na ww. stanowisku wymaga komunikatywności, odporności na stres, zrównoważenia emocjonalnego, odpowiedzialności, zdyscyplinowania oraz koncentracji uwagi. Wymagane są umiejętności: podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, logicznego i analitycznego myślenia, pracy w zespole.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku ZUW, oświetlenie dzienne i sztuczne jarzeniowe. Winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne znajdują się na każdej kondygnacji. Stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy.Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędne:- wykształcenie: minimum średnie,- znajomość przepisów z zakresu powiadamiania ratunkowego, ratownictwa medycznego i zarządzania kryzysowego,- znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym, - sprawne posługiwanie się sprzętem komputerowym i znajomość podstawowego oprogramowania,- umiejętności: szybkiego podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, koncentracji, logicznego i analitycznego myślenia, pracy w zespole,- odporność na stres,- odpowiedzialność,- komunikatywność,- zdyscyplinowanie,- zrównoważenie emocjonalne.Wymagania dodatkowe:- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym, - doświadczenie w zakresie obsługi zgłoszeń alarmowych,- doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytorskim (pogotowie ratunkowe, policja, straż pożarna, inne).Wymagane dokumenty i oświadczenia:- CV i list motywacyjny,- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym,- kopia dowodu osobistego,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie w dziale: praca, praktyki, szkolenia.Inne dokumenty:- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko.
ZACHODNIOPOMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI - 2016-05-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w ruchu połączeń przychodzących. System pracy zmianowej miedzy 6:00, a 6:00 Praca od poniedziałku do niedzieli
kontakt przez OHP - 2016-03-07 - Lublin (lubelskie)
sprawdzanie sprzedaży detalicznej, uzgadnianie rozrachunków z dostawcami, księgowanie raportów kasowych
Przedsiębiorstwo "Dom Książki" Sp. z o.o. - 2018-07-02 - Białystok (podlaskie)
transport i zabezpieczenie przewozonych towarów ciągnikiem siodłowym z naczepą;
WOTRANS Woźny Krzysztof - 2017-04-19 - Opole (opolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,- wystawianie faktur,- sporządzanie pism oraz ofert,- bieżąca obsługa biura,- bieżące przygotowywanie dokumentów do księgowości,- czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Zgierz (łódzkie)
organizowanie, odbiór i składowanie towarów
ZAKŁAD HANDLOWO USŁUGOWY MIROSŁAW ZIELIŃSKI - 2017-10-05 - Kromszewice (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe; znajomość programu Comarch Optima; prowadzenie pełnej księgowości podmiotów gospodarczych; udział w badaniach sprawozdań finansowych; sporządzanie listy płac; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Kancelaria Księgowo - Audytorska Sp. z o. o. - 2018-07-17 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie pełnej ewidencji wspólnot mieszkaniowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- obsługa konsumenta- parzenie kawy- przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Poznań (wielkopolskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa lasera 2 D
PPHU GOSET DUO s.c. - 2017-02-27 - Starachowice (świętokrzyskie)
1. zapoznanie się z regulaminem pracy i regulaminem organizacyjnym Urzędu Skarbowego2. zapoznanie się z obiegiem dokumentów i ich ewidencją w komórce organizacyjnej3. kompletowanie, segregowanie i dokonywanie spisów akt przeznaczonych do archiwizacji4. zatwierdzanie rejestrów przypisów i odpisów w POLTAX2b5. obsługa wychodzącej korespondencji w systemie informatycznym
IZBA SKARBOWA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-01 - Białystok (podlaskie)
brak
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
osoby do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Zabrze (śląskie)
- Prasowanie odzieży, obsługa maszyn pralniczych. Foliowanie odzieży. Odplamienie odzieży.- Wynagrodzenie: 13,75 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie: 01.02.2018 r. do 31.01.2019 r. Zlecenie wykonywane ok. 40 godzin w tygodniu.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 9:00-21:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące stażu w pracy w pralni.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Katowice (śląskie)
szycie kostiumów kąpielowych
PPHU ''MARKO'' JACEK JĘDRZEJCZYK - 2018-03-16 - Bielawy (łódzkie)
selekcja, naprawa, sortowanie komponentów, oznaczania komponentów, raportowanie wyników kontroli
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie księgowości.
PIOTR MORAWSKI SKLEPY MEBLOWE - 2017-03-03 - Sulimy (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów placówek handlowych, magazynowych, rozliczanie produkcji, raportów kasy fiskalnej ze sprzedaży, rozliczanie i księgowanie inwentaryzacji, wystawianie faktur wewnetrznych, uzgadnianie stanów magazynowych, uzgadnianie raportów kasowych, sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Zabrze (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Produkcja i montaż mebli.
Jagosz Grzegorz Firma "Jag-Art" - 2016-02-22 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Obsługa gości w restauracji hotelowej. Praca w Hotelu Pegaz w Krynicy Zdrój
FIRMA "WOLTOM" TOMASZ WOŁOCH - 2018-03-09 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, wykładanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Koło (wielkopolskie)
dostawa towaru do klienta, załadunek i rozładunek towaru
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EDMARK" - 2015-11-27 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Znajomość pełnej księgowości. Dekretacja dokumentów, księgowanie, sporządzanie bilansów, deklaracji VAT, CIT
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Częstochowa (śląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wieliczka (małopolskie)
prace pomocnicze na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE BUDOWNICTWA "TOM" NABOŻNY TOMASZ - 2018-01-07 - Kwidzyn (pomorskie)
Pełna księgowość lub kadry i płace. Praca w godz. 7-15
HORNET Opole Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Opole (opolskie)