KSIĘGOWA Nowa Biała oferta pracy STALMECH Bogumił Księżakowski
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów.
Data publikacji: 2016-02-08
Lokalizacja: Nowa Biała (mazowieckie)
Pracodawca: STALMECH Bogumił Księżakowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-411 Nowa Biała, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stara Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2016
Data zakończenia pracy: 07.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 lata doświadczenia, podstawowa znajomość księgowania,
Nazwa pracodawcy: STALMECH Bogumił Księżakowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-411 Nowa Biała, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Stara Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Biała
Profil działalności pracodawcy:
produkcja maszyn rolniczych i pojemników metalowych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 08.02.2016
Oferta pracy ważna do: 07.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w dziale płac
"FERREX" SP. Z O.O. - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Biuro rachunkowe zatrudni osobę ze znajomością pełnej księgowości oraz prawa podatkowego. Zatrudnienie od lutego 2017r.w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 miesiace.
BIURO RACHUNKOWE "DEWIZA" BEATA PIĄTEK - 2017-01-11 - Piła (wielkopolskie)
Księgowanie faktur, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, obsługiwanie programu Comarch ERP Optima, rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych np delegacje, zaliczki, itp., sporzadzanie deklaracji podatkowych PIT i CIT.
Biuro Rachunkowe Iwona Kondraciuk - 2018-04-27 - Siedlce (mazowieckie)
dekretacja i księgowanie dokumentów
IBES Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzenie dokumentacji finansowej projektu, rozliczanie projektu, sporządzanie sprawozdań finansowych związanych z etapami realizacji projektu, terminowe składanie wniosku o płatność, obsługa konta bankowego, kontrola wydatków poniesionych w ramach projektu, sprawdzanie ich zgodności z harmonogramem płatności, reagowanie na nieprawidłowości w zakresie dokumentacji finansowo księgowej projektu, prowadzenie rozliczeń, dekretację, rozliczenia z pracownikami osobami zatrudnionymi w ramach projektu, sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z wykonania obowiązków, obsługa komputera i urządzeń biurowych, wprowadzanie danych do centralnego systemu teleinformatycznego SL-2014 zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2014 2020 w zakresie przewidzianym we Wniosku i Umowie o dofinansowanie Projektu.
Centrum Integracji Społecznej w Nysie - 2016-08-09 - Nysa (opolskie)
Sprzątanie obiektu. Cv proszę składać w portierni WEJHER- PARK. Obsługa recepcji budynków, nazdzór nad monitoringiem, prowadzenie rejestru korespondencji. WYmagania: wykształcenie średnie, komunikatywność. Cv prosze składać w portierni Wejher-Park. Oferta pzreznaczona dla osób z umiarkowanym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
FIT-MED Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Wejherowo (pomorskie)
Do ważniejszych zadań należeć będzie: znajomość i stosowanie przepisów zawartych między innymi w ustawach o rachunkowości, finansach publicznych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ubezpieczeniach społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych; prowadzenie dziennika korespondencji w księgowości; sporządzanie przelewów na podstawie rachunków, faktur, not, umów, wystawianie rachunków za usługi edukacyjne i inne; ewidencja zaangażowania w kartotekach ręcznych; prowadzenia kasy ZSBiKU ( w tym m.in. przyjmowanie i wypłacanie gotówki, prowadzenie raportów kasowych); rozliczanie stypendiów i zasiłków szkolnych; rozliczanie spisów z natury w tym z majątku ZSBiKU; bieżąca kontrola wydatków poza ewidencją księgową; prowadzenie rozliczeń VAT ( w tym m. in. kwalifikacja podatku naliczonego i należnego, sporządzanie rejestrów VAT); sporządzanie not zewnętrznych na podstawie źródłowego dowodu, określając szczegółowo w treści przyczyny uznania lub obciążenia kontrahenta ze wskazaniem nazwy i numeru rachunku; prowadzenie rachunkowości Samorządu Słuchaczy; przygotowanie druków RP 7 ( kapitał początkowy ZUS ); prowadzenie dokumentacji dotyczącej zwolnień lekarskich, prowadzenie kart zasiłkowych pracowników ZSBiKU, sporządzanie zestawień z listy płac ( pożyczki, itp. ), sporządzanie list płac; przygotowanie rozliczeń z ZUS i US DRA, PIT-ów i przelewów zgodnych z potrąceniami list płac, przygotowywanie danych do sprawozdań; przygotowywanie niezbędnych danych do projektów budżetu i analiz ( w tym wydatki płacowe, ZFŚS). Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorem ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca na I piętrze w budynku, w którym nie ma windy oraz łazienki przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.30-15.30
Zespół Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego - 2018-06-26 - Słupsk (pomorskie)
rozładunek, załadunek towaru, praca na magazynie, dwie zmiany 8.00-16.00, 12.00-20.00, praca także w weekendy
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży; WYMAGANIA: książeczka do celów sanitarno epidemiologicznych lub chęć jej wyrobienia;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-07 - Boronów (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości i kadr. Praca na 1/2 etatu. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, staż pracy 15 lat przy średnim wykształceniu, znajomość obsługi programu księgowego Płatnik.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Redzie Sp. zo.o. - 2016-10-31 - Reda (pomorskie)
Spawanie metodą MAG oraz elektrodą otuloną. Umowa o pracę na czas określony min. 3 m-ce. Godziny pracy : pn. - pt. 06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00.
PLASTWIL AGENCJA PRACY II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Ujście (wielkopolskie)
obsługa klientów biura
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
księgowastaż w godz. 7.30 - 15.30
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Grębów (podkarpackie)
obsługa pakietu MS OFFICE, inne prace biurowe
"REKORD Hale Namiotowe" Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
-
POLMOULDS PPHU KRZYSZTOF CZWORDON - 2018-01-04 - Piekary Śląskie (śląskie)
Poszukujemy pracowników w poniższych obszarach:Koszty:- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych,-kalkulowanie we współpracy z innymi działami rezerw kosztowych,-księgowanie faktur i poleceń księgowania,-księgowanie wynagrodzeń i ubezpieczeń ZUS,-prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,-rozliczanie i księgowanie podróży służbowych,-księgowanie leasingu,-sporządzanie raportów i analiz.2)Rozrachunki:-księgowanie wyciągów bankowych i kompensat-bieżąca analiza rozrachunków-potwierdzanie sald z kontrahentami-uczestnictwo w procesie zamykania m-ca księgowego
Bać - Pol S.A. - 2018-07-10 - Świlcza (podkarpackie)
strzyżenie, modelowanie, koloryzacja
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Chorzów (śląskie)
Piekarz stołowy. Praca na umowę o pracę w godz. 20-3, 3-11 w Kołobrzegu, praca również w soboty.
Piekarnia-Ciastkarnia NA OGRODACH Olga Wendland - 2018-07-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc w sporządzaniu posiłków. Obieranie warzyw. Prace porządkowe w miejscy pracy.
kontakt przez OHP - 2016-08-08 - Niepołomice (małopolskie)
Obsługa gości hotelowych w restauracji
CEGAL SP.J HOTEL AMBASADOR - 2017-08-16 - Łódź (łódzkie)
Doświadczenie w pracy w księgowości, wykształcenie min. średnie ekonomiczne.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalami "DOM" Sp. z o. o. - 2017-08-09 - Racibórz (śląskie)
kasjer na stacji paliw, obsługa sklepu
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁGOWE P.H.U. "KOL - BENZ" KAZIMIERZ KOLEŚNIK - 2018-05-02 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
- Wystawianie rachunków dla odbiorców oraz innych dokumentów księgowych. Prowadzenie księgi właścicieli. Sporządzanie kosztów i przychodów. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego. Prowadzenie rozliczeń przez rachunek bankowy. Sporządzanie rozliczeń za dostawę mediów. Sporządzanie naliczeń miesięcznych zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości wspólnej. Przygotowywanie zawiadomień o zmianie stawek dla wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie bieżącej korespondencji z właścicielami i innymi instytucjami. Obsługa klientów w zakresie szczegółowego udzielania informacji. Prowadzenie podstawowych działań windykacyjnych. Przygotowywanie informacji do wniosków kredytowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość zatrudnienia na 3/4 lub 1/2 etatu.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w obsłudze wspólnot mieszkaniowych. Obsługa programów do rozliczenia wspólnot. Kontakt e-mail: ula.knapik (at) vp.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI URSZULA KNAPIK-KWAS - 2018-08-14 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Obróbka mebli ze stali nierdzewnej
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Czarnków (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości (księgi handlowe, książka przychodów i rozchodów, kadry i płace), obsługa komputera (pakiet MS Office).
Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości i Rozwoju Osobistego - 2016-05-10 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klienta w sklepie ogólnospożywczym
kontakt przez PUP - 2015-06-25 - Pieńsk (dolnośląskie)
Pomoc cukiernika
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Bożena Sokołowska - 2016-12-16 - Gruszów Wielki (małopolskie)
prace biuroweoględziny nieruchomościrobienie zdjęć w terenie
BRI USŁUGI BERNADETA ŻYLIŃSKA - 2018-07-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)