KSIĘGOWA Lubawa oferta pracy "INTEK" sp. z o.o.
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:- rozliczenia podatkowe, w tym przygotowywanie danych i sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług, miesięczne kalkulacje podatku dochodowego oraz rozliczenie roczne CIT.- rozliczanie i ewidencje księgową wpłat na PFRON- sporządzanie i obsługę sprawozdawczości wobec GUS- kontrolę formalną i rachunkowa dowodów księgowych- wprowadzanie do płatność faktur zatwierdzonych przez Dyrektora zakładu i Główną księgową.- klasyfikacja i ewidencja dowodów księgowych zgodnie z przepisami i planem kont (księgowanie).- bieżąca analizę i weryfikacja stanów kont analitycznych.- prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych itp.- uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi (rozrachunki, magazyn, środki trwałe itp)- sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z zasadami rachunkowości.- prawidłowe i terminowe fakturowanie usług i produkcji - rozliczanie kart pracy i dowodów materaiłowych- prowadzenie rozliczeń arkuszy zleceń produkcyjnych
Data publikacji: 2019-12-06
Lokalizacja: Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: "INTEK" sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 18, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:- rozliczenia podatkowe, w tym przygotowywanie danych i sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług, miesięczne kalkulacje podatku dochodowego oraz rozliczenie roczne CIT.- rozliczanie i ewidencje księgową wpłat na PFRON- sporządzanie i obsługę sprawozdawczości wobec GUS- kontrolę formalną i rachunkowa dowodów księgowych- wprowadzanie do płatność faktur zatwierdzonych przez Dyrektora zakładu i Główną księgową.- klasyfikacja i ewidencja dowodów księgowych zgodnie z przepisami i planem kont (księgowanie).- bieżąca analizę i weryfikacja stanów kont analitycznych.- prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych itp.- uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi (rozrachunki, magazyn, środki trwałe itp)- sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z zasadami rachunkowości.- prawidłowe i terminowe fakturowanie usług i produkcji - rozliczanie kart pracy i dowodów materaiłowych- prowadzenie rozliczeń arkuszy zleceń produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw. w zależności od kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Jeśli:-masz wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość lub pokrewne)- masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- znasz bardzo dobrze obsługę komputera i pakietu MS office- masz bardzo dużą wiedzę praktyczną z przepisów podatkowych w zakresie podatku VAT i CIT- masz doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT)- masz bardzo dużą wiedzę praktyczną z zakresu rachunkowości, zagadnień księgowych- cechuje cię odpowiedzialności, sumienności, dokładności i skrupulatność- znasz język angielski (dodatkowy atut) Dołącz do naszego młodego, ambitnego zespołu!Możesz liczyć na: :- stabilne zatrudnienie, w pełnym wymiarze godzin, na umowę o pracę -przyjazną atmosferę w pracy- satysfakcjonujące warunki zatrudnienia- ciekawą i pełną wyzwań pracęJeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie zapraszamy Cię do złożenia CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na nasz adres e-mail, pocztą lub osobiście: INTEK sp. z o.o.ul. Grunwaldzka 1814-260 Lubawawww.intek.eu.com Skonaktujemy się tylko z wybranym kandydatami, którzy dostaną sie do drugiego etapu rekrutacji.
Nazwa pracodawcy: "INTEK" sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 18, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie zapraszamy Cię do złożenia CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na nasz adres e-mail: intek (at) intek.eu.com, pocztą lub osobiście:INTEK sp. z o.o.ul. Grunwaldzka 1814-260 Lubawawww.intek.eu.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
Adres strony pracodawcy: www.intekpl.com
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.12.2019
Data dodania oferty pracy: 06.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?53885fe3e0a421d3df949db733450812
Podobne oferty pracy
Dostawa towaru w wyznaczone miejsca. Odbiór towaru od dostawców. Rozliczanie gotówkowe, przekazywanie dokumentów. Dbanie o odpowiednią konserwacje pojazdów. Praca na terenie woj. mazowieckiego.
"MERKURION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Konserwacja urządzeń stolarskich, obróbka drewna
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Polanów (zachodniopomorskie)
obsługa recepcji hotelowej
"CHATA KARCZOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-23 - Karczowiska (dolnośląskie)
obsługa klienta, ekspozycja branży mięsnej, wykładanie towaru
KS Service Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia - 2016-08-25 - Poznań (wielkopolskie)
-Prowadzenie pełnej księgowości w firmie,-Znajomość zagadnień z zakresu kodeksu spółek handlowych,-Znajomość zagadnień kadrowych, ZUS, US,-Kontakt 604-673-660
GOSPODARSTWO ROLNE MADROL SP. Z O.O. - 2019-08-23 - Ciepłe (pomorskie)
Księgowa z dobrą znajomością dotyczących środków trwałych
BYDGOSKA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W BYDGOSZCZY - 2019-05-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Koło (wielkopolskie)
Książka przychodów i rozchodów. Mile widziane osoby niepełnosprawne. Wynagrodzenie do negocjacji. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
PRIMA-POL ZAKŁADY WIELOBRANŻOWE DUBIEL P. - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: zawodowe; udokumentowane doświadczenie zawodowe; mile widziany kurs opieki nad osobami starszymi lub inny pokrewny z zawodem medycznym lub doświadczenie w opiece nad osobami starszymi; niekaralność; opieka nad osobą starszą w miejscu zamieszkania; dodatkowo - sprzątanie, gotowanie, pomoc w załatwianiu spraw; miejsce pracy: Gliwice, Zabrze, Knurów
CENTRUM O.P.R. EWA DOMAGAŁA - 2019-05-14 - Gliwice (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Zabrze (śląskie)
sprawdzanie raportów kasowych i raportów, sprzedaż, analiza, kosztów, rejestry VAT, obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych program Excel i inne
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Sierpc (mazowieckie)
dekretowanie dokumentów , rozliczanie podatkowe osób prawnych,
Biuro Rachunkowe - 2016-10-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Prowadzenie i współprowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych zgodnych z programem pracy Placówki, organizacja czasu wolnego, zabaw, zajęć sportowych i z rozwoju zainteresowań dla podopiecznych, praca socjalna na rzecz podopiecznych, prowadzenie dokumentacji uczestników.-Wynagrodzenie: 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach pomiędzy 9:00 a 19:00. Wyższe kierunkowe (pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub albo na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo wychowawczej, lub udokumentowane minimum 2 lata doświadczenie w pracy z dziećmi i rodziną). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w placówce. Wymagane pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, oświadczenia, że kandydat: nie jest skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest ograniczona ani zawieszona; wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego. Kontakt telefoniczny (Tel.: 731-900-261) w godzinach 9:00-19:00 lub e-mail: praca (at) anioly24.pl
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży "Dom Aniołów Stróżów" - 2019-02-19 - Chorzów (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Poznanie zagadnień związanych z finansami w instytucji kultury, zrozumienie złożoności oraz wyzwań przed jakimi stoją wybrane sekcje finansowe (kontrola finansowa i księgowość), nauka księgowania dokumentacji, zdobywanie doświadczenia w obszarze finansów.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie pełnej ksiegowości spólki, pilnowanie terminów płatności, rozliczenie płac i prowadzenie spraw kadrowych, sporządzanie sprawozdań i deklaracji podatkowych
MASARNIA MIZERÓW Sp z o.o. - 2016-11-04 - Mizerów (śląskie)
Prace porządkowe na terenie hotelu i restauracji.
"ANIMAK" J.Kopcza, E.J.Kopcza Spółka Jawna - 2019-08-06 - Legnica (dolnośląskie)
Sprzątanie apartamentów, liczenie pościeli
"F.A.F." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-25 - Mielno (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; znajomość branży wagonów towarowych; mile widziane uprawnienia VT/MT lub PT; znajomość rysunku technicznego; umiejętność posługiwania się sprzętem pomiarowym; zakres obowiązków: kierowanie zespołem kontrolerów jakości pod kątem odbioru wagonów w trakcie i po naprawie; prowadzenie dokumentacji naprawczej; odbiory końcowe wagonów wraz z klientem; obsługa reklamacji, nadzór nad sprzętem pomiarowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice wynagrodzenie: do uzgodnienia
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-22 - Gliwice (śląskie)
transport towarów
DEX PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Lubin (dolnośląskie)
Transport drogowy towarów na terenie Polski, Czech i Słowacji
LEŚ TRANSPORT Sp. z o.o. - 2017-05-15 - Brzesko (małopolskie)
Praca przy produkcji i montażu elementów domów z drewna. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Mazańcowicach.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "DOM-HURT" Wiesław Włodarczyk - 2017-08-17 - Mazańcowice (śląskie)
• dekretacja i księgowanie dokumentów • prowadzenie ewidencji księgowych • weryfikacja dokumentów pod względemrachunkowym i podatkowym • kontrola, analiza i uzgadnianie kont z kontrahentami • udział w przygotowaniu raportów isprawozdań finansowych pod nadzorem przełożonego • udzielanie wsparcia i wyjaśnień Klientom
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa dokumentów
Sabina Samel TELSAT - 2019-07-02 - Augustów (podlaskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu komputerowego, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, dokonywanie płatności wobec banków, rozliczanie zaliczek, delegacji, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, rozliczanie i analiza kont, przygotowywanie raportów
Warszawskie Zakłady Kaletnicze "NOMA" Spółdzielnia Inwalidów - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
- księgowanie dokumentów sprzedaży oraz kosztów- rejestry sprzedaży i kont do deklaracji VAT- uzgadnianie rozrachunków z kontahentami- transakcje zagraniczne WDT, WNT, IMPORT USŁUG- praca w młodym zespole- pakiet medyczny /sportowy- wynagrodzenie plus premia
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Miszewo (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej, księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Orsk (dolnośląskie)
Przygotowanie terenu wypasu, poznawanie zwierząt , nadzorowanie prowadzenia wypasu,chronienie zwierząt,przystosowanie psów pasterskich,wykonywanie drobnych zabiegów
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Węgierska Górka (śląskie)
stała współpraca z klientem (OEM)/dostawcą w sprawach jakościowych, głównie HKMC, KMC, sprawdzanie jakości produktu, współpraca z produkcją, klientem i dostawcą w tym zakresie, wdrożenie procedur korporacyjnych dot.gate review w procesie APQP.
SL Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-12-06 - Żory (śląskie)