KSIĘGOWA Leszno oferta pracy Biuro Rachunkowe Stefan Szymański
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sprzętu biurowego,obsługa programów księgowych
Data publikacji: 2017-04-28
Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe Stefan Szymański
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Barbary Jeziorkowskiej 4/4, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sprzętu biurowego,obsługa programów księgowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leszno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ekonomista*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie z zakresu księgowości, rachunkowości
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe Stefan Szymański
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Barbary Jeziorkowskiej 4/4, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: wstępnie telefonicznie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Leszno
Gmina pracodawcy: Leszno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Leszno
Ulica pracodawcy: Barbary Jeziorkowskiej
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.04.2017
Data dodania oferty pracy: 25.04.2017
Oferta pracy ważna do: 24.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rejetrowanie dokumentów zakupu w programie informatycznym, sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym, prowadzenie rejestrów faktur, decyzji administracyjnych, biletów i znaczków
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
Wszystkie czynności związane z prowadzeniem akt spraw oraz urządzeń ewidencyjnych do ich rejestrowania. Wykonywanie zarządzeń wydanych w sprawach sądowych, sporządzanie wokand, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa programów wydziałowych, wysyłka korespondencji. Znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność obsługi komputera i biegła znajomość edytora Word szczegółowe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl/ zakładka oferty pracy
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2018-01-10 - Bytów (pomorskie)
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsłga pakietu Microsoft Office, prace związane z rekrutacją słuchaczy, organizacja rad pedagogicznych i innych spotkań, obsługa telefoniczna, prowadzenie dokumentacji szkoły, współpraca z nauczycielami oraz słuchaczami szkoły, organizacja i promocja szkoły.
Agnieszka Paradowska Consulting - 2017-03-28 - Chojnice (pomorskie)
- zadania w zakresie ewidencji ubezpieczenia zdrowotnego, w tym: ewidencjonowanie zgłoszeń w rejestrze zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalanie obowiązku ubezpieczenia zdrowotnego rolników, domowników i członków ich rodzin, wprowadzanie danych do ewidencji systemu informatycznego i nadawanie konta ubezpieczonego,- zadania w zakresie rozliczania składek na ubezpieczenie zdrowotne, w tym: ustalanie i bieżące księgowanie wymiaru składek, uzgadnianie obrotów i sald, prowadzenie czynności związanych z przymusowym dochodzeniem należności w tym wystawianie upomnień i tytułów egzekucyjnych dla indywidualnych płatników,- prowadzenie czynności związanych z zamknięciem okresu rozliczeniowego i sporządzanie sprawozdań statystycznych.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-02-24 - Konin (wielkopolskie)
obsługa programu WAPRO, księgi przychodów i rozchodów; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
PHU BOMAR - E. Iwańska - Boroszko, M. Boroszko - 2016-10-18 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowacz ręczny
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Blachownia (śląskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, prowadzenie rejestrów VAT. Kontakt telefoniczny: 33 870 38 44 lub e-mailowy: sekretariat (at) kancelariadyczkowski.pl. Praca w godz 9:00-17:00
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2016-10-05 - Andrychów (małopolskie)
Wykształcenie średnie, wyższe, pref. kierunki: rachunkowość, finanse, bankowość, ekonomia; min. roczne doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości spółek handlowych; znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym; znajomość przepisów Spółek handlowych, zagadnień rachunkowości, podatkowych, mile widziana znajomość programu finansowo księgowego Symfonia; zakres obowiązków: weryfikacja pod względem finansowym i rachunkowym dok. źródłowych, księgowanie dok. w sys. informatycznym, współpraca z innymi komórkami w zakresie rozliczania magazynów, rozliczanie sald księgowych, deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
BALTIC INVESTMENT FARBALL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-12 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej, rozliczanie faktur itp.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
-obsługa programów finansowo-księgowych-wypełnianie dokumentów do ZUS-prowadzenie teczek osobowychprowadzenie PKPiR
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Leszno (wielkopolskie)
pełna mechanika; diagnostyka i naprawa pojazdów; jedna zmiana; dyżury w weekendy wg grafiku; I umowa na czas określony; jedna zmiana 07.00-15.00 oraz dyżury w weekendy;
CITRONEX I SP. Z O.O. - 2018-05-16 - Zgorzelec (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów ksiąg handlowych i KPIR, wystawianie faktur, prowadzenie kadr, ZUS, US, realizowanie płatności
"AS TRANS" Arkadiusz Seroczyński - 2016-03-03 - Sosnowiec (śląskie)
robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Monitoring obiektu i osób przybywających do firmy.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ARES" ARTUR BEDNARCZYK - 2017-10-04 - Kletnia (łódzkie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencja VAT
SZYDŁOWSKA DOROTA BIURO RACHUNKOWE "DKS" - 2016-01-19 - Stargard (zachodniopomorskie)
Personalizacja kart, personalizacja listów, sprawdzanie bazy danych, przygotowanie do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Kraków (małopolskie)
naprawa aut
Auto Komplex Piotr Pachura - 2018-03-07 - Debrzno (pomorskie)
świadczenie usług opiekuńczych
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KUDOWIE-ZDROJU - 2018-04-03 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków,
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Rzetnia (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych w Kętrzynie
KMORDER Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
praca w wydziale komunikacji - pomoc przy rejestrowaniu samochodów, wydawanie tablic rejestracyjnych, wprowadzanie danych do e-obiegu, udzielanie informacji kontrahentom
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Mława (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Ostrołęka (mazowieckie)
-Wyrób pizzy-dbanie o czystość na stanowisku pracyPraca w weekendy: sobota: 11-23, niedziela:11-21
SEBASTIAN ARYSTOTELES WÓJCIK SPEED PIZZA - 2018-06-12 - Lublin (lubelskie)
Mile widziane doświadczenie zawodowe oraz umiejętność obsługi programu Comarch ERP Optima; znajomość prowadzenia ksiąg handlowych; wiedza z zakresu przepisów podatkowych, rachunkowości, płac oraz rozliczeń z ZUS; znajomość programów MS Office; Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów, rozliczanie vat i ZUS; udział w badaniach sprawozdań finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Kancelaria Księgowo - Audytorska Sp. z o. o. - 2016-06-24 - Gliwice (śląskie)
Wymagane: wykształcenie wyższe i doświadczenie w zawodzie min. 1rok. Tel.: 95 755 39 08 Danuta Lehmann-Brychcy.
PROVINCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Sulęcin (lubuskie)
1.Księgowanie faktur zakupowych i sprzedażowych oraz. kosztów ogólnych2.kontrola prawidłowości dokumentów księgowych3.Księgowanie rozliczeń podróży służbowych4. Księgowanie wynagrodzeń, rozliczeń międzyokresowych i rezerw5. Uzgadnianie kont bankowych6. Udział w zamknięciu miesiąca i roku.7. Prowadzenie rejestru środków trwałych, księgowanie w zakresie środków trwałych i amortyzacji8. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych i statystycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami9. Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji10. Bieżąca realizacja zadań finansowo- księgowych
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-29 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca na stanowisku pracownika ochrony na obiekcie handlowym (apteki, drogerie, księgarnie).Praca chodząca, więc wymagana w miarę dobra kondycja fizyczna.[Praca na okres próbny] : 3 miesiące[Godzina zakończenia pracy] : 22:00Kontakt z pracodawcą: olga.slobodzian (at) umbrellaholding.pl lub 785-020-200
Umbrella Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-22
DINO POLSKA s.a. - 2017-10-31 - Nadarzyn (mazowieckie)
OPIS STANOWISKA:- WSPARCIE DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA KSIĘGOWANIE FAKTUR KOSZTOWO – ZAKUPOWYCH,- ROZLICZANIE DELEGACJI SŁUŻBOWYCH- FORMALNO-RACHUNKOWA KONTROLA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH- SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ I DEKLARACJI DO US I GUS- OPRACOWYWANIE RAPORTÓW I SPRAWOZDAŃ NA POTRZEBY SPÓŁKI ORAZ ZARZĄDU;WYMAGANIA- ZNAJOMOŚĆ PRAWA PODATKOWEGO ORAZ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI- ZNAJOMOŚĆ ŚRODOWISKA MS OFFICE- ZAANGAŻOWANIE W WYKONYWANE OBOWIĄZKI- BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ- KOMUNIKATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE.
SICON POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Rudna Mała (podkarpackie)