KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO) (NR REF. 56/DOM2/18) Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO) (NR REF. 56/DOM2/18)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-11-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO) (NR REF. 56/DOM2/18)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późn.zm), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, wykształcenie średnie, znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o własności lokali, Ustawa o ochronie danych osobowych oraz Ustawa o rachunkowości; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, w przypadku osób z wyższym wykształceniem staż nie jest wymagany. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy w księgowości, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stres.Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.Obowiązki: współpraca z administratorami i księgowymi czynszowymi w zakresie zmian powierzchni i ilości osób w budynkach i lokalach m. st. W-wy. Bieżące uwzględnianie tych zmian w rozliczaniu kosztów, współpraca z działem księgowości i eksploatacji w zakresie wyników finansowych danego budynku, prowadzenie pełnej ewidencji kosztów obciążających poszczególne budynki, bieżąca analiza wykonania kosztów w stosunku do planu oraz informowanie kierownika DOM o wynikach tych analiz, współpraca z kierownikiem DOM oraz inspektorami nadzoru w sprawach właściwej klasyfikacji kosztów remontów oraz bieżąca analiza, czy zapłata za dany remont nastąpiła z właściwych źródeł finansowych, prawidłowe rozliczanie kosztów obciążających poszczególne budynki, prawidłowe księgowanie pod względem kont analitycznych i budynków, prawidłowe i terminowe sporządzanie obowiązkowych sprawozdań, właściwa archiwizacja dokumentów księgowych, realizacja uchwał podjętych przez Wspólnoty, wynikających z rozliczenia finansowego, przekazywanie środków finansowych wynikających z rozliczenia, realizacja zobowiązań finansowych Miasta wobec Wspólnot Mieszkaniowych, tj. comiesięczne przekazywanie na konta Wspólnot środków finansowych wynikających z zaliczek A i B oraz zaliczek na świadczenia, realizacja zobowiązań finansowych z tytułu jednorazowych wpłat na fundusz remontowy Wspólnot wynikających z podjętych uchwał zgodnie z wielkością udziałów Miasta w danej Wspólnocie, księgowanie przekazywanych Wspólnotom środków finansowych w rozbiciu na zal. A, zal. B, zaliczki na media w układzie poszczególnych Wspólnot (obrotówki), sprawdzanie rozliczeń kosztów świadczeń przekazywanych przez Wspólnoty Mieszkaniowe, podejmowanie interwencji w przypadkach ich niewłaściwego sporządzania oraz przekazywanie rozliczeń księgowym czynszowym oraz EU w celu rozliczenia najemców lokali komunalnych, współpraca z ZGN Dział Pełnomocników w zakresie realizacji zobowiązań Miasta wobec Wspólnot, korespondencja z Zarządami Wspólnot i ich administratorami w sprawach spornych dotyczących przekazywanych środków finansowych. Bieżąca współpraca z księgowymi Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie przekazywanych środków finansowych, współpraca z ZGN i Działem Najmu Obiektów Użytkowych w zakresie prawidłowości naliczeń zaliczek A, B i na media.Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 28.11.2018r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19, z dopiskiem: Dział Spraw Pracowniczych księgowa/księgowy nr ref. 56/DOM2/18Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres, w terminie do dnia 12.12.2018 r. do godz. 15.00.
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: do: 12.12.2018 roku, Godziny : do godz: 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.11.2018
Oferta pracy ważna do: 12.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
cukiernik
"ORBIS" S.A. POZNAŃ/ Hotel Mercure/Novotel - 2016-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - medyczne, uprawnienia i umiejętności w zakresie zawodu pielęgniarki, orzeczenie o niepełnosprawności.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1; Grzegorz Szalewski - 2016-10-20 - Rumia (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- rejestrowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z przepisami prawa,- obsługa programów księgowych,- kontakt z urzędami,- inne prace zlecone związane ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Zgierz (łódzkie)
Wymagane doświadczenie zawodowe; mile widziana znajomość rysunku technicznego; uprawnienia MIG/MAG; jedna zmiana;osoby bez nałogów; umowa o dzieło na pierwszy miesiąc, później umowa o pracę, możliwość zakwaterowania; miejsce pracy: Gliwice;
S-STAL PAWEŁ SUFIN - 2018-08-23 - Gliwice (śląskie)
Wypisywanie faktur, przyjmowanie telefonicznie zamówień
Sprzedaż Papierowsów "MARTA" Adam Leończyk - 2018-10-17 - Stara Wieś (mazowieckie)
Praca w kuchni, wykonywanie prac przy przygotowywaniu potraw, dbanie o porządek w miejscu pracy.
ZACISZE Bożena Struk - 2016-03-03 - Krasnobród (lubelskie)
do uzgodnienia
MEBLE.PL S.A. - 2016-10-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Prasowanie pościeli (obsługa magla).
Pralnictwo Szpitalne i Komunalne s.c. - 2016-06-03 - Wadowice (małopolskie)
Wprowadzanie danych do systemów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Ząbki (mazowieckie)
zawieszanie i zdejmowanie kas pancernych
"INVEST-REM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie prawidłowej i fachowej opieki zgodnie z obowiązujacymui normami.Mile widziane doświadczenie w zawodzie oraz doświadczenie w pracy z dziećmi. Praca w zespole, komunikatywność, cierpliwość, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy.
Gminny Żłobek w Kałuszynie - 2016-02-04 - Kałuszyn (mazowieckie)
usuwanie awarii wodociągowych i kanalizacyjnych, wymiana wodomierzy, prace konserwacyjne przy pompach
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
jw.
Specjalistyczna Poradnia Rodzinna Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja, dekretacja i księgowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych; naliczanie not odsetkowych; realizacja przelewów; prowadzenie dokumentacji leasingowej; ewidencja i rozliczanie środków trwałych;rozliczanie wydatków z kart bankowychj i zaliczek pracowników; uzgadnianie sald z kontrahentami;raportowanie do GUS i NBP; obsługa kasy; przygotowywanie raportów w Excel; kontakty telefoniczne i mailowe z kontrahentami; windykacja należnosci i ubezpieczeniu w (zastępstwie).
"THERMAFLEX IZOLACJI" SPÓŁKA Z O. O. - 2017-01-12 - Żarów (dolnośląskie)
Księgowa
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Tarnów (małopolskie)
obsługa maszyn leśnych
DOMINIK GRUSZCZYŃSKI plFOREST - 2016-09-05 - Niechcice (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Żary (lubuskie)
Odbiór i wydawanie towaru, tworzenie listów przewozowych, pakowanie towaru, kontrola zgodności na magazynie itp.
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Kalisz (wielkopolskie)
prowadzenie księgowości firmy
BGH.WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Żuki (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów, zamykanie miesiąca, sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE.
BIURO USŁUG KSIĘGOWO-PRAWNYCH - 2018-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie pokoi.
URASCH Artist Management&Consulting - 2016-09-23 - Zakopane (małopolskie)
pełna księgowość
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Białystok (podlaskie)
Nauka i pomoc przy produkcji pizzy i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z profilem stanowiska - księgowa
FIRMA "MAYA"JANUSZ BICZ - 2017-08-24 - Gorzyca (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Słupsk (pomorskie)
Znajomość bieżacych przepisów. Znajomość kadr i płac.
Hydrob Robert Czaja - 2018-02-09 - Gdynia (pomorskie)
wykształcenie zawodowe,mile widziane doświadczenie, praca w godzinach nocnych od 22:00 do 06:00
PIEKARNIA "CHLEB JAK SPRZED LAT" A.KURZAWSKA,A. KOSIEWICZ - 2017-03-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Emisja dokumentacji technicznej, przygotowanie katalogu części zamiennych, sprawdzanie kompletności dokumentacji konstrukcyjnej, opracowanie instrukcji technologicznychstanowiskowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Rawicz (wielkopolskie)
produkcja architektury ogrodowej, placów zabaw, altan, domów letniskowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE KOPGARD SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2017-01-27 - Kolonowskie (opolskie)
Praca na stanowisku księgowej. Księgowość podatkowa, kadry, Zus.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)