KSIĘGOWA/KSIĘGOWY Siedlce oferta pracy Biuro Rachunkowe MAR-LEX Marzena Siekierka
Stanowisko: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 700 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kadrowa, wprowadzanie i księgowanie dokumentów. Praca na 3/4 etatu.
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe MAR-LEX Marzena Siekierka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzeska 76, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kadrowa, wprowadzanie i księgowanie dokumentów. Praca na 3/4 etatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Data zakończenia pracy: 30.05.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Comarch OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe, znajomość zasad rachunkowości, doświadczenie zawodowe na powyższym stanowisku, sumienność, dokładność, znajomość programu Comarch Optima.
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe MAR-LEX Marzena Siekierka
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Ulica pracodawcy: Kazimierza Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 19/21
Nazwisko osoby zgłaszającej: Marzena Siekierka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017
Data dodania oferty pracy: 16.01.2017
Oferta pracy ważna do: 15.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie dokumentów księgowych, wypełnianie deklaracji, obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie z przepisami, numerowanie i układanie dokumentów.Umiejętnosć pracy w zespole, komunikatywnosć.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)
zadania związane z pracą buirową w dziale finansowym
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Poniatowa (lubelskie)
Praca polegająca na wprowadzaniu danych do rejestrów VAT, książki przychodów i rozchodówWymiar etatu: 1/2 etatu
Prywatne Biuro Rachunkowe Ewa Muszkiewicz - 2018-02-01 - Rzgów (łódzkie)
wg stanowiska
"Karczma Wiejska" Marcin Nowakowski - 2018-07-10 - Kosowo (wielkopolskie)
Ewidencja faktur zakupowych, rozliczanie kont rozrachunkowych, dekretowanie list płac, uzgadnianie dokumentów magazynowych, sporządzanie sprawozdań RIO
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2018-07-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczenia PKPiR, ryczałtu i ksiąg handlowych. Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Znajomość przepisów podatkowych, przepisów kadrowo-płacowych. Znajomość programu płatnik.
BIURO RACHUNKOWE s.c. J.Jana, J.Jana -Tysiąc - 2017-05-12 - Trzebnica (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowych, dokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań ZUS, rozliczanie deklaracji ZUS, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków. Dodatkowo: prowadzenie spraw związanych z ochroną srodowiska,w tym sporządzanie kart przekazania odpadów, sporządzanie sprawozdań do GUS, wystawianie faktur oraz bieżące uzgadnianie stanów magazynowych, prowadzenie spraw związanych z obsługą ARiMR m.in. prowadzenie księgi rejestracji zwierząt, zgłaszanie urodzeń, padnięć, przemieszczeń oraz sprzedaży, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
Gospodarstwo Rolne - "CEBER" Lachowicz i Wspólnicy spółka jawna - 2016-10-14 - Kotla (dolnośląskie)
budowa nawierzchni drogowych, budowa kanalizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Mierzęcice (śląskie)
Bieżące prace konserwatorskie. Po okresie próbnym umowa na czas określonyMiejsce pracy: Wojewódzka Stacja Saniatrno-Epidemiologiczna we Wrocławiu ul. Curie Skłodowskiej 73/77; 50-950 WrocławKontakt kandyadtów z pracodawcą: kadry (at) wsse.wroc.pl, 71 328 30 41/49 w. 244 LUB 248sala B
WOJEWÓDZKA STACJA SANIATRNO – EPIDEMIOKLOGICZNA WE WROCŁAWIU UL. CURIE – SKŁODOWSKIEJ 73/77; 50 – 950 WROCŁAW - 2017-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Nowe Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
Praca przy produkcji pizzy, calzone i innych wyrobów piekarniczych do dystrybucji w supermarketach, restauracjach i kawiarniach. Wyrabianie ciasta, łączenie składników, pakowanie gotowych produktów, inne prace produkcyjne.
Covebo Uitzendgroep B.V. - 2018-03-07 - Holandia (Holandia)
obsługa klientów, sporzadzanie ofert handlowych dla klientów
PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Lublin (lubelskie)
Transport wyrobów gotowych oraz materiałów produkcyjnych, dbanie o czystość wydziału, zachowanie ciągłości produkcji - dostarczanie materiałów pod maszyny.
PAPIERY POWLEKANE "PASACO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
transort towaru na terenie UE ( transport zwierząt)
"PHU SAWICCY S.C.", Marek Sawicki,Bożena Sawicka - 2016-08-02 - Sobieska Wola Druga (lubelskie)
Księgowanie dokumentów w programie.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
x
KAM-BRUK Piotr Dziejma - 2016-03-09 - Śliwno (podlaskie)
1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015r., poz. 1390 ), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Asystent rodziny będzie świadczył usługi w miejscu zamieszkania rodziny, ale może też towarzyszyć rodzinie poza miejscem jej zamieszkania zgodnie z harmonogramem usług ustalanym wspólnie z rodziną w porozumieniu z pracownikiem socjalnym.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2018-08-16 - Sulików (dolnośląskie)
obsługa klientów sklepu spożywczego, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru do sklepu, wykładanie towaru na półki, dbałość o czystość na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Przemyśl (podkarpackie)
przygotowanie terenu pod budowę, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych
Grzegorz Świderski Zakład Dekarsko-Blacharski '' ŚWIDER-SKI'' - 2016-10-06 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Sprawowanie doraźnej opieki nad dziećmi w czasie chwilowej, ważnej nieobecności nauczyciela w sali; towarzyszenie nauczycielowi podczas zabaw i zajęć z dziećmi, jeżeli w danym czasie nie wykonuje innych powierzonych zadań; udział w spacerach lub wyjściach do kina, teatru i na wycieczkach; udział w imprezach, uroczystościach i zajęciach grupy wymagających obecności; przygotowywanie pomocy wg zaleceń nauczyciela; udział w dekorowaniu sal przedszkolnych; bezwzględne przebywanie z dziećmi w czasie ich pobytu w szatni
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Wronki (wielkopolskie)
1.Księgowanie faktur zakupowych i sprzedażowych oraz. kosztów ogólnych2.kontrola prawidłowości dokumentów księgowych3.Księgowanie rozliczeń podróży służbowych4. Księgowanie wynagrodzeń, rozliczeń międzyokresowych i rezerw5. Uzgadnianie kont bankowych6. Udział w zamknięciu miesiąca i roku.7. Prowadzenie rejestru środków trwałych, księgowanie w zakresie środków trwałych i amortyzacji8. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych i statystycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami9. Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji10. Bieżąca realizacja zadań finansowo- księgowych
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-29 - Ruda Śląska (śląskie)
wprowadzanie danych w programie EXCEL, zestawianie dokumentów do rozliczeń
Centrum Kultury ZAMEK - 2016-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
monter konstrukcji stalowych i maszyn przemysłowych oraz elektromontaż maszyn przemysłowych
FAF - Polska spółka z o. o. - 2017-01-11 - Zielona Góra (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Zatopolice (mazowieckie)
Wykształcenie: min.średnie ekonomiczne; min. rok doświadczenia zawodowego; znajomość systemu Optima; systematyczność, rzetelność, pracowitość; zakres obowiązków: księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT,VAT); sporządzanie raportów finansowych; prowadzenie ewidencji środków trwałych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
HUBERT BOJARCZUK TALENT PARTNERS - 2018-04-23 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta, eksponowanie i metkowanie towaru oraz sprawdzanie terminów przydatności do spożycia, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala kart płatniczych, zamawianie i przyjmowanie towaru, obsługa krajalnicy do wędlin, dbanie o porządek i czystość na stanowisku pracy.Praca w Czańcu na1/2etatu.
Mrzygłód Lucyna Sklep Spożywczo - Przemyslowy" CYPRYS" - 2016-01-05 - Czaniec (śląskie)
-Praca na terenie Niemiec,-Stawka 11,30 do 14,70 euro za godzinę.Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: unimet (at) tcz.pl
UNIMET SP. Z O.O. - 2017-05-08 - Niemcy (Niemcy)
prowadzenie księgowosci firmy /KPIR/zusy ,wynagrodzenia,1dministracja
P&S PARTNERS TOMASZ SYDOW - 2016-03-21 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Praca biurowa przed monitorem ekranowym, prowadzenie księgowości, ewidencja i rozliczanie dokumentów księgowych, przygotowywanie, księgowanie przelewów, prowadzenie raportów księgowych, uprawnienie procedur w dziale księgowym. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)