KSIĘGOWA/KSIĘGOWY Pyskowice oferta pracy Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
Stanowisko: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Konkurs: ścieżka dostępu: http://www.pyskowice.pl/urzad-miejski/praca-nabory.html;Wykształcenie: wyższe ekonomiczne; min. 2 lata stażu pracy w księgowości lub wykształcenie średnie i min. 6 lat stazu pracy w księgowości; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolnośc od czynności prawnych, niekaralność; zakres obowiązków: przyjmowanie i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich księgowanie; przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych, finansowych i GUS; prowadzenie i uzgadnianie stanów kont środków trwałych w obsługiwanych jednostkach;
Data publikacji: 2017-06-29
Lokalizacja: Pyskowice (śląskie)
Pracodawca: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Konkurs: ścieżka dostępu: http://www.pyskowice.pl/urzad-miejski/praca-nabory.html;Wykształcenie: wyższe ekonomiczne; min. 2 lata stażu pracy w księgowości lub wykształcenie średnie i min. 6 lat stazu pracy w księgowości; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolnośc od czynności prawnych, niekaralność; zakres obowiązków: przyjmowanie i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich księgowanie; przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych, finansowych i GUS; prowadzenie i uzgadnianie stanów kont środków trwałych w obsługiwanych jednostkach;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pyskowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pyskowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać w terminie do 14 lipca 2017 r. do godz. 13:30 w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Nabór na stanowisko księgowego w ZOPO w Pyskowicach
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: pokój 507 w ZOPO do 14.07.2017r, Godziny : do 13:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Pyskowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pyskowice
Ulica pracodawcy: Strzelców Bytomskich
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.06.2017
Oferta pracy ważna do: 14.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
DEKRETACJA DOKUMENTÓW, PROWADZENIE BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ Z BANKAMI I INNYMI INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSYŁANIE PRZELEWÓW ZA FAKTURY, WPROWADZANIE KLASYFIKACJI KOSZTÓW WŁASNYCH I KOSZTÓW UZYSKANIA PRZYCHODU, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, SPORZĄDZANIE PRZELEWÓW WYNAGRODZEŃ, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH (AMORTYZACJA, UMORZENIE), SPORZĄDZANIE BILANSU I RACHUNKU WYNIKÓW NA KONIEC MIESIĄCA;WYMAGNIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ORZECZENIE NO STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT.B,
GIARDINO BEATA CABAJ - 2016-08-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze.-Treść ogłoszenia jest dostępna na stronie http://www.gops.tczew.pl/Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie, ul. Parkowa 7, pok. nr 7 lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie, ul. Parkowa 7, 83-110 Tczew, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko księgowego w terminie do dnia 18 kwietnia 2018r.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TCZEWIE - 2018-04-04 - Tczew (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Mount Jump Maciej Jusianiec - 2017-08-23 - Słupsk (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Zambrów (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
BIURO RACHUNKOWE MARZENA GAŁĄZKA - 2016-08-05 - Zgierz (łódzkie)
prace związane z malowaniem obrazów oraz powierzchni typu horyzont; modelowanie rekwizytów teatralnych, wykonywanie elemntów scenografii
Teatr im.FREDRY w Gnieźnie - 2017-10-27 - Gniezno (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe, dobra znajomość w zakresie kadr oraz płac. Mile widziana znajomość w zakresie KPiR oraz pełnej księgowości (ksiegi rachunkowe). Praca od godziny 7:00 lub 8:00. Aplikacje wysyłać na adres e-mail: biuro (at) kufiks.pl.
KUFIKS SP. Z O.O. - 2016-03-03 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Samodzielne wykonanie dań kuchni arabskiej i samodzielne prowadzenie kuchni.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej, rozliczanie należności wynikajacych z przepisów wewnętzrnych, księgowanie faktur od dostawców, sporządzanie raportów finansowych, prowadzenie ewidencji kasowej,
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Seroczyn (mazowieckie)
montaż, rozładunek, załadunek szyb, dźwiganie powyżej 25 kg, inne prace produkcyjne,
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Sosnowiec (śląskie)
Nakładanie detali na zawieszki.
FIRMA KULIK M.KEMPA SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-02 - Trzebnica (dolnośląskie)
Przewóz międzynarodowy towarów na terenie krajów UE.
Beskidus Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Zembrzyce (małopolskie)
- sporządzanie jadłospisów- zaopatrywanie placówki w artykuły żywieniowe- naliczanie opłat za posiłki- sprawozdanie z żywienia
Zespół Szkół nr 18 - 2017-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie obsługi biura - obsługa osobista i telefoniczna klienta, odbieranie i rejestrowanie przesyłek itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości w spółce, I umowa na okres próbny, praca w godz. 8.00-16.00 do ustalenia,
PIRMAKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Prace związane z budową dróg, układanie krawężników, chodników i kostki brukowej.
"Maldrobud" Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2017-07-12 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Wykonywanie narzędzi, urządzeń mechanicznych, wykonywanie prac konserwatorskich maszyn i urządzeń, wykonywanie prac konserwatorskich w budynku firmy.
kontakt przez OHP - 2017-10-04 - Cholerzyn (małopolskie)
1) przygotowywanie projektu dochodów i wydatków do budżetu gminy oraz informacji o stanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania budżetu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzedaży nieruchomości nabytej uprzednio od Skarbu Państwa lub od gminy, jeżeli nie zostały zabudowane na podstawie pozwolenia na budowę;4) wyrażanie zgody na podział nieruchomości wspólnej;5) ustalanie wywoławczych stawek czynszu za najem lub dzierżawę gruntów stanowiących mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy wyposażaniu jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomościami: dokumentacja geodezyjna oraz określająca wartość nieruchomości;7) uwłaszczanie komunalnych osób prawnych posiadających w dniu 5 grudnia 1990r. grunty w zarządzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zakładowych budynków mieszkalnych przez przedsiębiorstwa państwowe;9) wyposażanie pracowniczych ogrodów działkowych w grunty;10) prowadzenie spraw związanych z poświadczeniem oświadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o łącznej powierzchni użytków rolnych wchodzących w skład gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyrażanie zgody na dysponowanie na cele budowlane działkami gminnymi nie będącymi drogami;13) prowadzenie spraw związanych ze stawkami czynszu i opłat za lokale: nieruchomości budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podziałów nieruchomości;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgraniczeń nieruchomości;16) wydawanie decyzji o ustaleniu opłat adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomości do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomości w trwały zarząd;20) przygotowywanie wniosków na dokonanie wpisów do ksiąg wieczystych: zmiana wpisu, założenie księgi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych iużytkowych w formie przetargu;23) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w zakresie działania referatu - udział w zebraniach wspólnot;24) udział w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości IPE;26) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projektów umów, opinii, regulaminów, zarządzeń oraz uchwał;28) prowadzenie ewidencji i rejestrów z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;30) współudział w opracowywaniu planów, analiz i sprawozdań na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadzór nad całością prac referatu i jego pracowników.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urzędniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:W miesiącu lipcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Urząd Miejski w Mieroszowie - 2018-08-10 - Mieroszów (dolnośląskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, opisywanie dokumentówOferta pozyskana w drodze refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy.-rotacja na stanowisku pracy.Oferta pozyskana w drodze refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy.-rotacja na stanowisku pracy.Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mail.Oferta pracy tylko dla osób zarejestrowanych.Na spotkanie z pracodawcą należy pobrać skierowanie do pracy.
BIURO RACHUNKOWE M&M BILANS - 2016-02-03 - Płońsk (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, 3 letnie doświadczenie. Praca wyjazdowa na terenie całej Polski w zależności od prac zleconych. Wykonywanie elementów konstrukcji trwale związanych z obiektem działania. Zakwaterowanie oraz dojazd do pracy zapewnione przez pracodawcę. Praca od 7:00 do 15:00. Wynagrodzenie miesięczne. Delegacje tygodniowe lub dwutygodniowe. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą. Spotkanie z pracodawcą podczas Giełdy pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rybniku dnia 26.09.2016 r., godz. 9:00, sala 207.
KRAWIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie KPiR. Praca w godz. 8-16
Biuro Rachunkowe Tul Małgorzata - 2018-02-21 - Opole (opolskie)
Księgowa
"HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna - 2018-07-05 - Białystok (podlaskie)
Obsługa księgowa firmy I zmiana 7-15 pn-pt
Elbląska Spółdzielnia Niewidomych ELSIN Zakład Pracy Chronionej - 2016-09-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-samodzielne prowadzenie ksiąg Klientów - przygotowywanieraportów, sprawozdań finansowych -komunikacja z klientami. W późniejszym okresie pracy możliwość zatrudnienia na cały etat.
Kancelaria Podatkowa TAX Sp. z o.o. - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
wg stanowiska
Sonarol Spółka Jawna Najda Jedwabne - 2018-01-09 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
REF DOPprowadzenie księgowości klientów firmy, rozliczanie deklaracji ZUS, prowadzenie dokumentacji kadrowej firm zleceniowych, kontakt z klientami
Kancelaria Księgowa Aneta Serafin-Truszkowska - 2016-05-12 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa palownicy - znajomość i umiejętnośc, praca w delegacjach
MB Maciej Bujko - 2016-09-23 - Stargard (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Samodzielna księgowa, prowadzenie pełnej księgowości, książki przychodów-rozchodów. Zatrudnienie w kwietniu 2016.
BIURO RACHUNKOWE "DEWIZA" BEATA PIĄTEK - 2016-04-18 - Piła (wielkopolskie)
księgowanie dokumentów w KPIP, VAT, PŁATNIK, listy płac
Biuro Rachunkowe "DOMINO" Aleksandra Szargut - 2016-12-27 - Sosnowiec (śląskie)