KSIĘGOWA/KSIĘGOWY Poznań oferta pracy KANCELARIA RACHUNKOWO PODATKOWA SDP SP Z.O.O
Stanowisko: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 100 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów dla pełnej księgowości KSHSporządzanie deklaracji podatkowych m.in. VAT, CIT, PIT,Przygotowanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Klientów biura,Dbałość o najwyższy standard obsługi Klientów biura,Budowanie długofalowych, pozytywnych relacji z Klientami
Data publikacji: 2021-06-07
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: KANCELARIA RACHUNKOWO PODATKOWA SDP SP Z.O.O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JAROCHOWSKIEGO 34/3, 60-238 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów dla pełnej księgowości KSHSporządzanie deklaracji podatkowych m.in. VAT, CIT, PIT,Przygotowanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Klientów biura,Dbałość o najwyższy standard obsługi Klientów biura,Budowanie długofalowych, pozytywnych relacji z Klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 3
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości minimum 2 lataDobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, bardzo dobra organizacja pracy,dokładność, skrupulatność, obowiązkowość i terminowość, komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: KANCELARIA RACHUNKOWO PODATKOWA SDP SP Z.O.O
danePracodawcy_nip: 7792501772
danePracodawcy_regon: 382209066
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
LUBECKIEGO 18, 60-348 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta, inny - www.fakturtax.pl, Termin: Zgłoszenia e-mail, telefoniczne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: LUBECKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.06.2021
Oferta pracy ważna do: 01.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2de0cc998506ce854d3841818e159d5a
Podobne oferty pracy
Opieka nad osobami niepełnosprawnymi, chorymi i w podeszlym wieku. Pomoc przy toalecie, ubieranie, troska o czystość ubrań i bielizny mieszkańca, karmienie osób niesamodzielnych. Dbanie o porządek w pomieszczeniach mieszkańców, podawanie leków.
Dom św. Elżbiety Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety - 2019-11-15 - Starogard Gdański (pomorskie)
wykonywanie paczek tarcicy różnych rozmiarów ( kontakt z pracodawcą tel ( 722337773 )
Enforest Sp.zo.o - 2017-07-10 - Wińsko (dolnośląskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1790&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/150/2019 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowiceposzukuje kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze - podinspektor - w Referacie Egzekucyjnym - Katowice I oraz w Referacie Egzekucyjnym - Katowice II w Wydziale Egzekucji i Orzecznictwa Podatkowego.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:Stanowisko nr 1 w Referacie Egzekucyjnym - Katowice I w Wydziale Egzekucji i Orzecznictwa Podatkowego:- prowadziła administracyjne postępowania egzekucyjne,- przygotowywała i rozliczała służby poborców skarbowych,- stosowała środki egzekucyjne,- prowadziła ewidencję tytułów wykonawczych,- prowadziła korespondencję urzędową z uczestnikami postępowania,- prowadziła sprawozdawczość dotyczącą prowadzonych postępowań.Stanowisko nr 2 w Referacie Egzekucyjnym - Katowice II w Wydziale Egzekucji i Orzecznictwa Podatkowego:- zabezpieczała zaległości hipoteką,- zabezpieczała zaległości podatkowe zastawem skarbowym,- sporządzała sprawozdania z ustanowionych hipotek i zastawów skarbowych,- sporządzała wnioski egzekucyjne do naczelników urzędów skarbowych o wszczęcie egzekucji z nieruchomości,- występowała do Wydziału Prawnego Urzędu Miasta Katowice o składanie wniosków do sądu w sprawach o wyjawianie majątku.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Pocztowa 7 - budynek nie jest wyposażony w windę, - praca przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i dokładności oraz odporności na stres związany z terminowością realizowanych zadań, a także kontaktów osobistych i telefonicznych z klientem zewnętrznym oraz pracownikami innych komórek Urzędu Miasta Katowice.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-11-26 - Katowice (śląskie)
utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach szkolnych, dbanie o otoczenie szkoły, zamiatanie, mycie podłóg, odkurzanie wykładzin, ścieranie kurzy, czyszczenie łazienki (uzupełnianie papieru toaletowego i mydła), wynoszenie śmieci, mycie okien, reagowanie na bieżące potrzeby w zakresie czystości zgłaszane przez innych pracowników(godziny pracy 8-16)
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Cicibór Duży (lubelskie)
spawanie aluminium, praca na CNC, praca na produkcji
kontakt przez OHP - 2018-01-04 - Niepołomice (małopolskie)
Badanie usług Microsoft Azure PaaS zgodnie przygotowaniem do działania; zarządzanie i rozwiązywanie problemów w środowiskach zlokalizowanych na miejscu jak i w chmurze.Pracować w ramach zespołu Agile w celu ukończenia projektu, bezpieczeństwa, zbudowania testów i wydania nowych możliwości technologicznych. Współpraca z zespołami 24/7 oraz z innymi zespołami projektowymi w ramach Lufthansa Group. Udział w innowacyjnych projektach w ramach LH Group (Lufthansa, Szwajcaria, Austria).
LUFTHANSA SYSTEMS POLAND SP Z O.O. - 2020-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie min. średnie, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat B, znajomość języka niemieckiego w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)
nadzór nad pracownikami i urządzeniami, wykonywanie pomiarów i badań, prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem i obowiązującymi przepisami, rozwiązywanie problemów technicznych, praca w KGHM ZG: Lubin, Rudna, Polkowice- Sieroszowice i w siedzibie spółki
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "POMEL" sp. z o.o. - 2019-10-01 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedaż kurczaków z rożna, osługa pieca do wypieku,raporty dzienne
SOŁTYSIAK DAMIAN HANDEL OBWOŹNY "JANCEL" - 2020-06-08 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej oraz klientów zgodnie ze standardami spółki, zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji towaru na sali sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
prasowanie konfekcji damskiej
GINA ZPH - 2018-01-12 - Wąchock (świętokrzyskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Świebodzice (dolnośląskie)
w/g stanowiska
POLSKIE CENTRUM WYPŁAT ODSZKODOWAŃ Sp. z o. o. - 2020-03-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
Firma Remontowo-Budowlana "MIDAB" Damian Miłoś - 2021-05-19 - Mielec (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa zwięrząt, obsługa ciągników rolniczych; WYMAGANIA: doświadczenie w pracy w gospodarstwie rolnym, prawo jazdy kat. T
Gospodarstwo Rolne Piotr Mośny - 2019-01-31 - Woźniki (śląskie)
monitoring obsługiwanych obiektów, nadzorowanie pracowników
INWEMER SYSTEM spółka z o.o. - 2017-09-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prace inwestycyjne, remontowe, modernizacyjne i eksploatacyjne aparatury kontrolno - pomiarowej i automatyki infrastruktury ciepłowniczej, pomiary instalacji elektrycznych obiektów MPEC oraz elektronarzędzigodziny pracy: 07-15
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace pomocnicze, streczowanie , pakowanie, załadunek towarów.
TARGET S.A. - 2020-09-28 - Kartoszyno (pomorskie)
Tapicer-klejarz
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Luboniec (wielkopolskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Żywiec (śląskie)
-Prowadzenie kompleksowej realizacji planowania i analizy produktywności i inwestycji dla PSP / AOP / P4F / P9F oraz prognoz miesięcznych poprzez koordynację z funkcjonalnymi kierownikami finansowymi i dyrektorami finansowymi.-Zapewnienie integralności danych do raportowania w centrali (rachunek zysków i strat, funkcje, inwestycje, produktywność) we wszystkich budżetach funkcji, narzędziach raportowania i innych wymaganiach sektora FP&A.-Tworzenie i wdrażanie najlepszych w swojej klasie narzędzi i szablonów, w celu usprawnienia procesów raportowania i planowania-Przenoszenie budżetu wiodącego ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi i funkcjami.-Inne zadania zlecone przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2021-03-16 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie i aktualizacja elektronicznej bazy rozliczeń i ewidencji prowadzonych robót wykonywanych przez konserwatorów, rozliczenia konserwatorów, ewidencjonowanie w formie elektronicznej poniesionych kosztów, bieżąca analiza i weryfikacja poniesionych kosztów. Miejsce pracy: Wrocław ul. Sielska 3aKontakt kandydatów z pracodawcą: m.tuchowska (at) energetyk.wroc.plOferta znajduje się w sali: D,E
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie się z statusem Powiatu Pilskiego, Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Pile oraz struklturą organizacyjną Wydziału Geodezji i Kartografii.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Wyrzysk (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Krystyna Kucz - 2019-12-03 - Sątopy (wielkopolskie)
przygotowywanie oraz podawanie napojów, obsługa klienta, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Żory (śląskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
Szkoła Podstawowa nr 3 - 2018-06-15 - Zakopane (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Mieszkowo (lubuskie)
montowanie, metalowych elementów. wg projektuMiejsce wykonywania pracy,Osiek i wg zleceń.e-mail: biuro (at) allspaw.com.pl
ALLSPAW ARTUR SENDZIUK - 2016-03-04 - Osiek (dolnośląskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
Firma Remontowo-Budowlana "MIDAB" Damian Miłoś - 2021-05-19 - Mielec (podkarpackie)
obsługa klientów, przygotowywanie przyjęć okolicznościowych, wydawanie gotowych posiłków, zapoznanie z systemem HCCP
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Sędziszów (świętokrzyskie)