KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR REF. 63/DOM1/19) Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR REF. 63/DOM1/19)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- prowadzenie rozliczeń najemców lokali mieszkalnych z tytułu czynszu i świadczeń,- uzgadnianie sald z lokatorami,- sporządzanie wydruków, sprawozdań i sald końcowych,- ewidencjonowanie i analiza realizacji porozumień ratalnych dotyczących spłaty zadłużenia,- sporządzanie wyliczeń zaległości lokatora do skierowania na drogę sądową w postaci pozwu za wskazany okres,- rejestrowanie i księgowanie nakazów sądowych na kontach dłużników,- współpraca z Działem Windykacji i Egzekucji Należności ZGN w zakresie windykacji należności,- przygotowywanie comiesięcznych zestawień dokumentów do przekazania zaliczek A i B dot. nieruchomości przekazanych w obcy zarząd,- rejestracja i analiza obniżek czynszowych i dodatków mieszkaniowych,- udzielanie terminowych odpowiedzi i wyjaśnień mieszkańcom wnoszącym uwagi dotyczące księgowania i rozliczeń.
Data publikacji: 2019-09-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- prowadzenie rozliczeń najemców lokali mieszkalnych z tytułu czynszu i świadczeń,- uzgadnianie sald z lokatorami,- sporządzanie wydruków, sprawozdań i sald końcowych,- ewidencjonowanie i analiza realizacji porozumień ratalnych dotyczących spłaty zadłużenia,- sporządzanie wyliczeń zaległości lokatora do skierowania na drogę sądową w postaci pozwu za wskazany okres,- rejestrowanie i księgowanie nakazów sądowych na kontach dłużników,- współpraca z Działem Windykacji i Egzekucji Należności ZGN w zakresie windykacji należności,- przygotowywanie comiesięcznych zestawień dokumentów do przekazania zaliczek A i B dot. nieruchomości przekazanych w obcy zarząd,- rejestracja i analiza obniżek czynszowych i dodatków mieszkaniowych,- udzielanie terminowych odpowiedzi i wyjaśnień mieszkańcom wnoszącym uwagi dotyczące księgowania i rozliczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR REF. 63/DOM1/19)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
DYREKTOR ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M.ST. WARSZAWY ul. Irysowa 19 02-660 Warszawa Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Księgowa/księgowy, w pełnym wymiarze czasu pracy w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- prowadzenie rozliczeń najemców lokali mieszkalnych z tytułu czynszu i świadczeń,- uzgadnianie sald z lokatorami,- sporządzanie wydruków, sprawozdań i sald końcowych,- ewidencjonowanie i analiza realizacji porozumień ratalnych dotyczących spłaty zadłużenia,- sporządzanie wyliczeń zaległości lokatora do skierowania na drogę sądową w postaci pozwu za wskazany okres,- rejestrowanie i księgowanie nakazów sądowych na kontach dłużników,- współpraca z Działem Windykacji i Egzekucji Należności ZGN w zakresie windykacji należności,- przygotowywanie comiesięcznych zestawień dokumentów do przekazania zaliczek A i B dot. nieruchomości przekazanych w obcy zarząd,- rejestracja i analiza obniżek czynszowych i dodatków mieszkaniowych,- udzielanie terminowych odpowiedzi i wyjaśnień mieszkańcom wnoszącym uwagi dotyczące księgowania i rozliczeń.Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,- wykształcenie średnie - znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawa o rachunkowości, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, wybrane paragrafy Kodeksu cywilnego- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, programów księgowych- staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagany.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie wyższe, - doświadczenie w pracy w księgowości,- uczciwość,- rzetelność, - odpowiedzialność, - pracowitośćInformacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Miejsce pracy: Praca w jednostce organizacyjnej położonej na terenie Dzielnicy Mokotów. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Budynek oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i na terenie. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,- podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe- podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 25.09.2019r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy02-660 Warszawa ul. Irysowa 19, z dopiskiem: Dział Kadr i Płac księgowa/księgowy nr ref. 63/DOM1/19Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 09.10.2019 r. do godz. 15.00[Pełna treść oferty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 30.09.2019
Oferta pracy ważna do: 09.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9df6a7280cb6a319a4f032f056801088
Podobne oferty pracy
nadzór nad sprzedażą i zarządzanie działaem sprzedaży
ROMAN ROMANOWSKI - PRZEDSIĘBIORSTWO ROMANOWSKI - 2016-08-05 - Sędławki (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie powierzchni płaskich na obszarze marketu budowlanego;(praca w godz. 6.00-13.00, 14.00-20.00, sob. ,niedz. 9.00-13.00, 14.00-19.00)
OGÓLNE SPRZĄTANIE VICTOR SERVICE FIRMA WIELOBRANŻOWA RUSU VICTOR - 2017-06-27 - Łagów (dolnośląskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi,Bieżące księgowanie dokumentów: faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych, raportów kasowych, dokumentów prostych,Przygotowanie sprawozdań i raportów finansowych,Przygotowanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznych: GUS, NBP,Sporządzanie deklaracji podatkowych m.in. CIT, VAT, PIT,Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, Odpowiedzialność za poprawność dokumentacji finansowej i księgowej w spółkach,Monitorowanie zmian w przepisach dotyczących podatków,Bieżący kontakt z Klientami.
LTA Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-11-19 - Łódź (łódzkie)
- obsługa klienta restauracji- obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego- estetyczne i prawidłowe prezentowanie potraw i dań- wydawanie posiłków
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-08 - Gardno (zachodniopomorskie)
Księgowanie operacji gospodarczych, sporządzanie spawozdań i raportów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
prowadzenie KPiR, ksiąg handlowych sporządzanie deklaracji podatkowych w tym informacji do GUS oraz INTRASTAT,śledzenie aktualnych zmian w przepisach rachunkowych i prawa podatkowego,sporządzanie kalkulacji podatku dochodowego PIT, CITprowadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNiP, naliczanie amortyzacji,dokonywanie zapisów operacji gospodarczych w systemie finansowo- księgowym,weryfikacja poprawności danych w systemie,raportowanie wyników pracy.Miejsce pracy: Wrocław ul. Kukuczki. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 600980480 lub elektroniczny:slawomir.kozlowski (at) calendaria.net.pl Oferta w sali: E
IDEA.TM Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie ubrań do prania, obsługa kasy fiskalnej
PRALNIA TIP TOP HALINA SIŃCZAK - 2016-07-01 - Łódź (łódzkie)
księgowanie,praca w księgowości
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "AUT" J. Domaros - 2017-11-14 - Lębork (pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości
BOROWSKIE KOPALNIE GRANITU I PIASKOWCA- SKALIMEX SP.Z O. O. SP. K. - 2016-01-14 - Kostrza (dolnośląskie)
Prowadzenie księgowości firm, współpraca z urzedami i ZUS/GUS, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, sporzadzanie deklaracji podatkowych.1 rok doświadczenia zawodowego
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Łódź (łódzkie)
/
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, organizowanie, nadzór i kontrola wszystkich operacji i płatności w firmie. Wymagane doświadczenie.
Idźczak - Meble Firma PHU Roman Idźczak - 2019-08-21 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
Montaż podłóg drewnianych, listew przypodłogowych, przygotowanie podłoża do montażu
Perfect Floors - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
Strefa Piękna MARA SPA Żaneta Wiśniewska - 2016-11-28 - Sztum (pomorskie)
Jazda wywrotką na terenie kraju.
Transport Ciężarowy - Samochodowy Rob. Ziemne Skrzypczyńska - 2018-08-02 - Czerna (dolnośląskie)
Prowadzenie KPiR, znajmośc przepisów PIT i VAT, rozliczanie JPK, sporządzanie deklaracji VAT
BIURO RACHUNKOWE MAŁGORZATA NOWAKOWSKA - 2018-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Białystok (podlaskie)
- kontrola jakości- drobne naprawy wyrobów- prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Tychy (śląskie)
Zarządzanie restauracją i koordynacja pracą podległych; kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji; wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówki, sporządzanie raportów; obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji.
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Tychy (śląskie)
obsługa bezpośrednia sprzedaży, doradztwo i obsługa klienta, poszukiwanie nowych rynków zbytu i pozyskiwanie nowych klientów, rozwój i dobre relacje z istniejącymi klientami firmy, analiza potrzeb i oczekiwań, prowadzenie bieżących rozliczeń z dystrybutorami towarów z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg stanowiska
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WROCŁAW - 2016-04-21 - Jastrzębie (opolskie)
Montaż elektryczny elementów wyposażenia pojazdów szynowych. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
DEKRA Praca Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Siedlce (mazowieckie)
przyjmowanie, wydawanie towarów na magazynie, obsługiwanie komputera
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Łęczyca (łódzkie)
pełna księgowosć w zakładzie usług komunalnych, wystawianie faktur, dokumentów, obsługa kasy fiskalnej
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-10 - Sobótka (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej księgowości, obsługa kadrowo - płacowa, sporządzanie bilansu i deklaracji podatkowych PIT, CIT, VAT oraz analiz finansowych, obsługa US i ZUS.
ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W OŚWIĘCIMIU - 2018-01-23 - Oświęcim (małopolskie)
księgowanie; prowadzenie kadr, rozliczanie płac; godziny pracy: 8.00- 16.00; preferowana forma kontaktu: e- mail, poczta
NORD EXPRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Słupsk (pomorskie)
pełna księgowość, kadry, płace
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Święciechowa (wielkopolskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, KONTAKTY Z KLIENTAMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, PROWADZENIE KPiR, PPE, ROZLICZANIE VAT, PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, , CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) biurosukces.pl
SUKCES BIURO RACHUNKOWE S.C. KSYMENA ROMAN-RÓŻYNEK RAFAŁ RÓŻYNEK - 2016-05-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Murowanie ścian i tynkowanie ręczne, tynkowanie agregatem tynkarskim. Praca na terenie powiatu oświęcimskiego i okolic.
Monika Gałosz P.B. BINGO FINISH PLUS - 2016-09-26 - Oświęcim (małopolskie)
Pomocnik budowlany
Nosal Błażej F.P.H.U. - 2017-12-06 - Tarnawa Dolna (małopolskie)