KSIĘGOWA / KSIĘGOWY Gdynia oferta pracy SPÓŁDZIELNIA WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA "ZAMEK"
Stanowisko: KSIĘGOWA / KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 700 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie wspólnot mieszkaniowych, Symfonia, sprawozdania finansowe, wymiar czynszu.
Data publikacji: 2017-05-12
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA "ZAMEK"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chabrowa 75A, 81-079 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie wspólnot mieszkaniowych, Symfonia, sprawozdania finansowe, wymiar czynszu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1700 zł brutto (pół etatu)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA / KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Konieczne wcześniejsze doświadczenie w prowadzeniu wspólnot mieszkaniowych, tworzeniu bilansów i sprawozdań finansowych. Znajomość programu Symfonia. Praca na pół etatu, godziny pracy do ugodnienia z pracodawcą.
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA "ZAMEK"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Chabrowa 75A, 81-079 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Udokumentowanie pracy w zawodzie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Chabrowa
Numer budynku pracodawcy: 75A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2017
Data dodania oferty pracy: 11.05.2017
Oferta pracy ważna do: 11.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Samodzielny księgowy/a.
Crusta Sp. z. o. o. - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
Wystawianie fatur, dekretowanie, prowadzenie kasy, sprzedaż towarów. wynagrodzenie w zależności od kwalifikacji i doświadczenia
"FERMAPOL" Sp.z o.o. Smardzko 41 - 2017-12-12 - Smardzko (zachodniopomorskie)
obsługa paleciaka,prace manualne,pakowanie i wypakowywanie towarów
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Osiedle Niewiadów (łódzkie)
prowadzenie działań zmierzających do zwiększania liczby inwestorów indyjskich w Polsce
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Wydawanie towaru z magazynu, wystawianie faktur VAT, porządkowanie towarów wg asortymentu, rozładunek i załadunek towaru.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa pełnej księgowości
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2017-05-10 - Daszyna (łódzkie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą należeć:- wprowadzanie danych do systemu,- dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,- analiza zapisów księgowych na kontach,- wykonywanie zleconych prac biurowych.Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- możliwość rozwoju zawodowego, w tym sprawdzenie swojej wiedzy i umiejętności w praktyce,- pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole doświadczonych specjalistów, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
PRZEMYSŁAW PIOTROWSKI - 2017-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Budowa przyłączy energetycznych, obsługa maszyn, kierowanie pojazdami.
Usługi Instalacyjno Elektryczno - Pomiarowe Zygmunt Białecki - 2017-01-19 - Osieck (mazowieckie)
Grafik komputerowy
Planet Graf S.C. Rafał Rączka, Anna Żurawska - 2017-12-07 - Mielec (podkarpackie)
Księgowa-kadrowa (Z)
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Tarnów (małopolskie)
tworzenie programów wyjazdów zagranicznych, korespondencja z klientami, obsługa klientów, sprzedaż biletów autokarowych i lotniczych
EURO 90 TRAVEL Marek Ciechanowski - 2016-02-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- montaż elektroniczny produktów (ręczny i zautomatyzowany),
P.P.H. Wobit E.K.J. Ober s.c. - 2018-04-26 - Dęborzyce (wielkopolskie)
MONTOWANIE INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH
Zakład Instalacyjno-Budowlany "MISIEK" Michał Kuncik - 2016-05-17 - Radwanice (dolnośląskie)
-Mile widziani tegoroczni absolwenci szkoły hotelarskiej!-Obsługa recepcji hotelu Gregor w Pszczółkach.-Praca 2-zmianowa 6:00-14:00; 14:00-22:00,-Kontakt telefoniczny 607-365-117
GREGOR S.A. - 2017-06-05 - Pszczółki (pomorskie)
- Dekretowanie oraz księgowanie wyciągów bankowych, rachunków i faktur od kontrahentów. Wystawianie rachunków dla odbiorców oraz innych dokumentów księgowych. Prowadzenie księgi właścicieli. Sporządzanie kosztów i przychodów. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego. Prowadzenie rozliczeń przez rachunek bankowy. Sporządzanie rozliczeń za dostawę mediów. Sporządzanie naliczeń miesięcznych zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości wspólnej. Przygotowywanie zawiadomień o zmianie stawek dla wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie bieżącej korespondencji z właścicielami i innymi instytucjami. Obsługa klientów w zakresie szczegółowego udzielania informacji. Prowadzenie podstawowych działań windykacyjnych. Przygotowywanie informacji do wniosków kredytowych.- Wynagrodzenie: od 2.400 zł brutto do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość zatrudnienia na 3/4 lub 1/2 etatu.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w obsłudze wspólnot mieszkaniowych. Obsługa programów do rozliczenia wspólnot. Kontakt e-mail: ula.knapik (at) vp.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI URSZULA KNAPIK-KWAS - 2017-12-29 - Katowice (śląskie)
Obsługa ksiegowa klientów Biura Rachunkowego (obsługa płac, ZUS, US)
BIURO RACHUNKOWE "KARAN" Alicja Miasik - 2018-07-11 - Żary (lubuskie)
- obsługa klientów KPiR
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja sprzedaży przez internet i telefon (przyjmowanie i przygotowanie zamówień, nadzorowanie płatności).zarządzanie procesem reklamacji (przyjmowanie reklamacji, kontakt z dostawcami, rozwiązywanie reklamacji, informowanie Klientów) utrzymywanie bezpośredniego kontaktu telefonicznego i mailowego z Klientami Kluczowymi oraz internetowymi (m.in.: odpowiedzi na maile, pomoc w przygotowaniu kosztorysów, wyceny transportu i warunków dostaw) bezpośrednia obsługa Klientów Kluczowych w sklepie.
BRICOMAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Gdańsk (pomorskie)
Grawer
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
nauka podstaw obsługi programu PROBIT, przygotowanie wydruków zmiany naliczeń zaliczek na pokrytcie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Lubań (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie mile widziane. Mile widziana osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności. obsługa komputera
CASUS Biuro Porad Prawnych i Obsługi Podatkowej - 2018-02-15 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Instruktor nauki jazdy C, C+E
LIDER Agnieszka Piętka - 2017-10-10 - Łomża (podlaskie)
transport towarów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "JONBUD" Mariusz Jonczyk - 2017-08-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
czynności porządkowe i przemieszczanie produktów
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie pełnej księgowości, kadr i płac oraz podatkowej książki przychodów i rozchodów
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Asystent do spraw księgowości- wymagania: wykształcenie min. licencjat ekonomiczne, obsługa komputera, dokładność, sumiennosćć.
Biuro Rachunkowe "Veto" s.c. Krzywdzińska Anna, Jagosz Joanna - 2017-11-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
praca w świetlicy terapeutycznej
ŚWIETLICA TERAPEUTYCZNA W LUBINIE - 2015-12-03 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta na stoiku mięsno-wędliniarskim
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Lubin (dolnośląskie)
-obsługa tokarek konwencjonalnych-przygotowanie i dobór narzędzi skrawających-ustawianie detalu na maszynie-kontrola jakości w procesie wytwarzanego produktu
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-07-19 - Mikołów (śląskie)
Dekretacja dokumentów, księgowanie, wystawianie faktur, sporządzanie deklaracji podatkowych.
"TEAMDRESS DRAWA" Sp. z o. o. - 2018-03-01 - Złocieniec (zachodniopomorskie)