KSIĘGOWA/KSIĘGOWY Chodzież oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Stanowisko: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,2. Prowadzenie kont wydatków i dochodów w układzie klasyfikacji budżetowej oraz uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych,3. Bieżące księgowanie na kontach analitycznych i syntetycznych wszystkich operacji gospodarczych w programie finansowo-księgowym,4. Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,5. Przygotowanie materiałów do sprawozdań budżetowych,6. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz tabel amortyzacyjnych,7. Sporządzanie upomnień i dochodzenie należności z tytułu dochodów budżetowych w trybie egzekucji administracyjnej,8. Naliczanie, pobieranie i odprowadzanie należnych dochodów własnych do budżetu JST oraz dochodów z realizacji zadań zleconych do budżetu państwa,9. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie kont dłużników alimentacyjnych,10. Rozliczanie inwentaryzacji składników majątku jednostki,11. Archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgowej,12. Terminowe regulowanie zobowiązań jednostki wobec kontrahentów, pracowników, ZUS, US i innych instytucji, sporządzanie poleceń przelewu,13. Terminowa wypłata świadczeń,14. Realizacja wydatków wynikających z charakteru działalności MOPS zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym,15. Współpraca z pozostałymi Działami Ośrodka w zakresie realizacji ich zadań,16. Odpowiedzialność za zadania związane z zapewnieniem funkcjonowania kontroli zarządczej.UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA NA CZAS NIEOKREŚLONY.
Data publikacji: 2020-06-24
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,2. Prowadzenie kont wydatków i dochodów w układzie klasyfikacji budżetowej oraz uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych,3. Bieżące księgowanie na kontach analitycznych i syntetycznych wszystkich operacji gospodarczych w programie finansowo-księgowym,4. Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,5. Przygotowanie materiałów do sprawozdań budżetowych,6. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz tabel amortyzacyjnych,7. Sporządzanie upomnień i dochodzenie należności z tytułu dochodów budżetowych w trybie egzekucji administracyjnej,8. Naliczanie, pobieranie i odprowadzanie należnych dochodów własnych do budżetu JST oraz dochodów z realizacji zadań zleconych do budżetu państwa,9. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie kont dłużników alimentacyjnych,10. Rozliczanie inwentaryzacji składników majątku jednostki,11. Archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgowej,12. Terminowe regulowanie zobowiązań jednostki wobec kontrahentów, pracowników, ZUS, US i innych instytucji, sporządzanie poleceń przelewu,13. Terminowa wypłata świadczeń,14. Realizacja wydatków wynikających z charakteru działalności MOPS zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym,15. Współpraca z pozostałymi Działami Ośrodka w zakresie realizacji ich zadań,16. Odpowiedzialność za zadania związane z zapewnieniem funkcjonowania kontroli zarządczej.UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA NA CZAS NIEOKREŚLONY.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3001
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Kandydatką/kandydatem na w/w stanowisko może być osoba, która:1.Posiada obywatelstwo polskie2.Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;3.Nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4.Nie posiada zakazu oraz nie był/a karany/a zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1440 ze zm.); 5.Posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne i dwuletni okres pracy w księgowości/wydziale finansowym;6.Cieszy się nieposzlakowaną opinią;7.Stan zdrowia pozwala na wykonywanie zadań określonych w ogłoszeniu;8.Posiada znajomość przepisów z zakresu:Finansów publicznych,Rachunkowości,Szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych,Szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,Sprawozdawczości budżetowej,Ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,Podatków (PIT, VAT),Prawa zamówień publicznych.WYMAGANIA DODATKOWE:1.Znajomość obsługi komputera i programów księgowych;2.Umiejętność sprawnej organizacji pracy;3.Ukończone szkolenie/kurs z zakresu kwalifikowalności kosztów i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków unijnych będzie dodatkowym atutem;4.Certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów będzie dodatkowym atutem;5.Znajomość przepisów za zakresu ustaw o pomocy społecznej, świadczeniach rodzinnych, pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, pomocy osobom uprawnionym do alimentów, dodatkach mieszkaniowych będzie dodatkowym atutem. PREFEROWANE CECHY KANDYDATA:1.Obowiązkowość;2.Odpowiedzialność;3.Komunikatywność;4.Umiejętność pracy w zespole;5.Umiejętność szybkiego uczenia się;6.Dążenie do podnoszenia kwalifikacji i umiejętności zawodowych.FAKULTATYWNE:Raport Indywidualny FRIS.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
danePracodawcy_nip: 7641212840
danePracodawcy_regon: 570530860
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Księgowa/Księgowy na stronie internetowej :https://mopschodziez.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/ogloszenie-o-naborze-na-ksiegowego-ksiegowa.htmlWymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży ul. Zygmunta Krasińskiego 14 lub pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Zygmunta Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież z podaniem oznaczenia: Nabór na Księgową/Księgowego lub wysłać drogą e-mailową skany wymaganych dokumentów na adres mops (at) mops.chodziez.pl z określeniem przesłanej wiadomości Nabór na Księgową/KsięgowegoDOKUMENTY APLIKACYJNE PRZYJMOWANE SĄ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA 30 CZERWCA 2020 R. DO GODZ. 13.00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: chodzieski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3001
Gmina pracodawcy: Chodzież
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chodzież
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0966760
Ulica pracodawcy: Krasińskiego
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.06.2020
Data dodania oferty pracy: 24.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2baef133d579186fcf7370265b9de3ce
Podobne oferty pracy
- weryfikowanie dokumentów księgowych- terminowe księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami- rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych- rozliczanie wydatków i podróży służbowy - udział w zamknięciach miesiąca i zamknięciach rocznych- sporządzanie sprawozdań GUS i NBP
PROFI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego;Ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym;Rozliczanie kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami;Prowadzenie ewidencji środków trwałych;Przygotowanie płatności Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;Dostarczanie niezbędnych informacji z zakresu księgowości.
TEMIDA GROUP SP. Z O.O. - 2020-09-13 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe o kierunku rachunkowość; staż pracy powyżej 1 roku; znajomość akt. przepisów; zakres obowiązków: księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obow. przepisami; obsługa firmy w zakresie prowadzenia pełnej księgowości; przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT); sporządzanie raportów finansowych, rozrachunki między kontrachentami, prowadzenie ewidencji środków trwałych; znajomość programów Comarch ERP Optima lub innego; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze
ANDUR F.P.U.H. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-09 - Zabrze (śląskie)
według stanowiska - głównie samochody osobowe, ale również cięzarowe, dostawcze oraz motocykle
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Karniowice (małopolskie)
-Kontrola działania urządzeń na produkcji,-Kontakt telefoniczny: 58-535-20-59.-Kontakt e-mail: biuro (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-09 - Tczew (pomorskie)
Przewóz towarów niebezpiecznych.
Dystrybucja Gazu Janusz Rycharski-Usługi Transportowe - 2019-05-13 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie księgowości klientów w pełnym zakresie.
Doradztwo Podatkowe "JOWITA" S.C. J. Kwasiborska i E. Przygoda - 2017-01-10 - Płock (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Pieniężno (warmińsko-mazurskie)
produkcja odzieży damskiej i męskiej
ZBIGNIEW WÓJCIK LAFEMALE KRAWIECTWO - 2017-11-03 - Ruda Śląska (śląskie)
- przygotowywanie osób niezatrudnionych do prac w zawodzie pracownik remontowo budowlany - konserwator i/lub pracownik porządkowy - konserwator,- prowadzenie zajęć zawodowych z zakresu pracownik remontowo budowlany - konserwator i/lub pracownik porządkowy - konserwator,- nadzór i zarządzanie grupą osób przygotowywanych do w zawodzie pracownik remontowo budowalny - konserwator i/lib pracownik porządkowy-konserwator w tym w szczególności: umiejętność przeszkolenia, zaplanowania prac uczestników, podział obowiązków pomiędzy poszczególnych uczestników, kontrola, weryfikacja i rozliczanie uczestników z prac w trakcie i po wykonanych pracach,- zabezpieczenie oraz rozliczenie środków i materiałów po wykonanych pracach, ocena wykonanych prac i postępów w reintegracji zawodowej uczestników WCI,- racjonalne gospodarowanie powierzonymi narzędziami i materiałami,- stosowanie optymalnych narzędzi i środków do zakresu wykonywanych prac,- prowadzenie dokumentacji z zakresu prowadzonych zajęć i prac,- przeszkolenie, nadzór o kontrola bezpieczeństwa uczestników WCI, realizujących zadania z zakresu prac porządkowych i konserwacyjnych i/lub pracownik porządkowy - konserwator,- dbałość o higienę i bezpieczeństwo uczestników w ramach obowiązujących przepisów BHP,- Stosowanie optymalnych narzedzi i środków do zakresu wykonywanych prac. prowadzenie dokumentacji z zakresu prowadzonych zajęć.Wymagane dokumenty :Obowiązkowe : - życiorys zawodowy CV i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Dodatkowe:- dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego (kserokopie dokumentów) posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:- wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu,- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko : instruktor, w terminie do dnia 05.11.2019 r. do godziny 15:00,- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia : www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji,- aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:- wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie,- dabe osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych).Po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: Pani Regina Nowak - Koordynator - tel. 71 782 35 22 w godz. 08:00 - 15:00.Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
pryskanie sadów, prace pielęgnacyjne w sadzie, zrywanie owoców
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kaliszany-Kolonia (lubelskie)
przygotowanie dokumentów do księgowania; wprowadzanie dokumentów do programu księgowego; sprawdzanie rozliczeń, zestawień, sporządzanie deklaracji, udział w sporządzaniu sprawozdań
BIURO RACHUNKOWEJolanta Mizia - 2019-12-03 - Cieszyn (śląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Kraków (małopolskie)
isntalacje elektryczne
HYDROBUD MARCIN BUDNY - 2020-05-28 - Przasnysz (mazowieckie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A., W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, UMIEJĘTNOŚC OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PODSTAWOWEJ ZNAJOMOŚCI PAKIETU MS OFFICE, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU;KONTAKT OSOBISTY AL. NIEPODLEGŁOŚCI 41/42, TEL 914401487, LUB CV NA E-MAIL; rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.plMIEJSCE PRACY SZCZECIN UL. STRZAŁOWSKA
POCZTA POLSKA SA - 2015-12-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
rejestracja dokumentów do systemu komputerowego, prace biurowe, kontaktowanie się z klientem,
kontakt przez PUP - 2020-09-02 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
wg. progranu stażu dla osoby po 45 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Namysłów (opolskie)
organizacja działu produkcji rolniczej;raportowanie do Zarządu o przebiegu ww. prac;bezpośredni nadzór nad pracą działu produkcji rolniczej ;prawidłowa współpraca z innymi działami RSP
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA ZJEDNOCZENIE - 2017-10-09 - Janocin (kujawsko-pomorskie)
Naprawa samochodów marki mercedes
"Merc - Serwis" Diagnostyka i Elektromechanika Marcin Karwalski - 2018-07-12 - Witkowice (śląskie)
księgowa
"DEIERLING I SKA" Sp. z o.o. - 2019-07-17 - Poznań (wielkopolskie)
Ewidencja i rozliczanie kosztów i przychodów na nieruchomości. Analiza należności i zobowiązań.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-06-14 - Gdynia (pomorskie)
Opieka nad osobą starszą/ niepełnosprawną w domu.-pomoc w codziennych sprawach:przygotowanie posiłku, zakupy itd.-asysta podczs ewentualnych wizyt lekarskich-pomoc w załatwianiu spraw urzędowych-rozmowy i spacery
MAŁOPOLSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2016-07-01 - Luborzyca (małopolskie)
obsługa programu księgowo-finansowego
EXPERT Biuro Rachunkowe Emilia Jabłońska - 2018-05-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulaminami wewnętrznymi Firmy,Dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, dokumentów kosztowych, wyciągów bankowych, raportów kasowych,Kontrola i księgowanie dokumentów magazynowych,Kontrola i uzgadnianie sald z kontrahentami i pracownikami,Uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca.
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2019-08-26 - Rzeszów (podkarpackie)
- ochrona przezd włamaniem, kradzieżą, dewastacją, rozbojem,- prowadzenie dokumnetacji: książka służby, książka kluczy itp.,- wykonywanie obchodów wewnątrz i na zewnątrz budynku. Godziny pracy - w zależności od obiektu. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław (różne lokalizacje - obiekty użyteczności publicznej). Czas pracy 24/72. Oferta dostępna w sali A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 502 099 987 lub ochrona (at) nportsecurity.pl
N PORT SECURITY Sp. z o.o. - 2020-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów spożywczych
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Stare Moczydła (lubelskie)
rozkładanie towaru na półkiGiełda pracy - 20/03/2019 godz. 10.00 CAZ ul. Chyliczkowska 20a sala 1
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2019-01-25 - Piaseczno (mazowieckie)
prace porządkowe pomieszczeń biurowych w ramach personelu sprzątającegomiejsce pracy: Bydgoszcz ul. Toruńska/Koronowska/Bora-Komorowskiego
MIEJSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków chorobowych, prowadzenie rozliczeń szkoły, sporządzanie sprawozdań, tabel i wniosków itp.
Szkoła Podstawowa nr 9 - 2020-03-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zaznajomienie się z przepisami BHP i P.POŻ.Zapoznanie z organizacją obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania oraz kwalifikacje dokumentówProwadzenie korespondencji obsługa poczty elektronicznejOrganizowanie biura oraz wykonywania prac biurowo-administracyjnychPrzegotowywanie narad, zebrań, konferencji oraz spotkań służbowychGromadzenie, rejestrowanie oraz przetwarzanie informacjiSporządzanie, przechowywanie i organizowanie dokumentów związanych z funkcjonowaniem jednostki organizacyjnejObsługiwanie sprzętu biurowego
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Pępowo (pomorskie)