KSIĘGOWA Kaźmierz oferta pracy BIURO RACHUNKOWO KSIĘGOWE EURO BIURO KAŹMIERZ
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - KSIĘGOWANIE FAKTUR KOSZTOWYCH ORAZ INNYCH RODZAJÓW DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH DO KPiR,- PROWADZENIE REJESTRU VAT, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI VAT,- OBLICZANIE PODATKU DOCHODOWEGO,- OBLICZANIE AMORTYZACJI,- KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH,- KONTAKT I BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTEM,- SAMODZIELNE WYKONYWANIE INNYCH DZIAŁAŃ PRCESOWYCH W OPARCIU O OTRZYMANE WYTYCZNE I POLITYKI WEWNETRZNEJ
Data publikacji: 2019-02-15
Lokalizacja: Kaźmierz (wielkopolskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWO KSIĘGOWE EURO BIURO KAŹMIERZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRĘTA 2, 64-530 Kaźmierz, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- KSIĘGOWANIE FAKTUR KOSZTOWYCH ORAZ INNYCH RODZAJÓW DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH DO KPiR,- PROWADZENIE REJESTRU VAT, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI VAT,- OBLICZANIE PODATKU DOCHODOWEGO,- OBLICZANIE AMORTYZACJI,- KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH,- KONTAKT I BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTEM,- SAMODZIELNE WYKONYWANIE INNYCH DZIAŁAŃ PRCESOWYCH W OPARCIU O OTRZYMANE WYTYCZNE I POLITYKI WEWNETRZNEJ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kaźmierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kaźmierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: punktualność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe minimum 2 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
wiedza z zakresu zasad rachunkowości i podatków
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa ksiąg handlowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: mile widziana znajomość programu CDN OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- WYKSZTAŁCENIE: MINIMUM ŚREDNIE ZAWODOWE (rachunkowość, księgowość, finanse lub pokrewne),- DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MINIMUM 2 LATA W KSIĘGOWOŚCI NA SAMODZIELNYM STANOWISKU (najlepiej w biurze rachunkowym),- WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO UZGODNIENIA,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: BIURO RACHUNKOWO KSIĘGOWE EURO BIURO KAŹMIERZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
KRĘTA 2, 64-530 Kaźmierz, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: - SKIEROWANIE,- CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Kaźmierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kaźmierz
Ulica pracodawcy: KRĘTA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.02.2019
Oferta pracy ważna do: 14.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dekretacja i księgowanie dokumentów, obsługa programów płacowych i księgowych
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Głogówek (opolskie)
MALOWANIE, BETONOWANIE,SZPACHLOWANIE INIEKCJE, TORKRETOWANIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE: PODSTAWOWE, MILE WIDZIANE ZAWODOWE, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POWYŻEJ 3 METRÓW, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI ELEKTRONARZĘDZI, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca na maszynach wykończeniowych; dziurkarki, podszywarki, guzikarki, wykańczanie ręczne. Doświadczenie zawodowe 5 lat.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe "SIR" Krzysztof Groszek - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
prace tynkarskie, wykonywanie gładzi maszynowych, suche zabudowy, obsługa agregatów tynkarskich
LICHOSYT ROBERT FIRMA BUDOWLANA - 2017-10-20 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
WPROWADZANIE DANYCH Z FAKTUR DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Ziębice (dolnośląskie)
Nauczanie przedmiotu - informatyka
Szkoła Podstawowa w Staniewicach 61 - 2018-10-08 - Staniewice (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów, dbanie o wygląd sklepu. Praca na umowę o pracę w godz. 5.15-14.30, 14.30-23 w Kołobrzegu, praca również w weekendy.
OLINA Marta Partyka (Żabka) - 2018-01-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn i urzadzen w młynie, prowadzenie procesu przemiału ziarna na mąkę zgodnie z technologią przemiału
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "K.W.S. ŻABCZYŃSCY" SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-19 - Łuków (lubelskie)
prowadzenie rozrachunków z kontrahentami i pracownikami, prowadzenie kasy,rozliczanie delegacji pracowniczych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej
OPOLSKI ZAKŁAD MONTAŻOWO SPAWALNICZY ANNA BUSZYŃSKA, ANNA BUSZYŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-07 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami; monitorowanie zleceń handlowych wewnątrz firmy; monitorowanie rynku, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży i wdrażanie działań podnoszacych jej efektywność, częściowy zwrot kosztów dojazdu
PIEŃSKIE HUTY SZKŁA "ŁUŻYCE" SP.Z.O.O. - 2017-09-04 - Pieńsk (dolnośląskie)
-Obsługa prasy wykrawającej CNC.Oferujemy: -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizację i poczucie bezpieczeństwa,-stałe terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),-dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,-uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,-bogaty pakiet socjalny - bilety do kina, siłowni, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować:e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2016-12-02 - Tczew (pomorskie)
DO UZGODNIENIA
PODKARPACKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC W RZESZOWIE - 2017-01-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Wiercenie, szlifowanie, kształtowanie, przygotowanie i łączenie konstrukcji elementów stalowych, czytanie rysunków technicznych, spawanie powierzonych elementów.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Trzebnica (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Rybienko Nowe (mazowieckie)
jw.
New Wave Investment sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Dekretowanie oraz księgowanie wyciągów bankowych, rachunków i faktur od kontrahentów. Wystawianie rachunków dla odbiorców oraz innych dokumentów księgowych. Prowadzenie księgi właścicieli. Sporządzanie kosztów i przychodów. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego. Prowadzenie rozliczeń przez rachunek bankowy. Sporządzanie rozliczeń za dostawę mediów. Sporządzanie naliczeń miesięcznych zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości wspólnej. Przygotowywanie zawiadomień o zmianie stawek dla wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie bieżącej korespondencji z właścicielami i innymi instytucjami. Obsługa klientów w zakresie szczegółowego udzielania informacji. Prowadzenie podstawowych działań windykacyjnych. Przygotowywanie informacji do wniosków kredytowych.- Wynagrodzenie: od 2.400 zł brutto do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość zatrudnienia na 3/4 lub 1/2 etatu.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w obsłudze wspólnot mieszkaniowych. Obsługa programów do rozliczenia wspólnot. Kontakt e-mail: ula.knapik (at) vp.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI URSZULA KNAPIK-KWAS - 2017-12-29 - Katowice (śląskie)
praca na magazynie
Autoportal 24 Krzysztof Falkowski - 2015-12-17 - Rzepin (lubuskie)
montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Kwidzyn (pomorskie)
prowadzenie księgowości, kadr, płac
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Radom (mazowieckie)
ewidencja dokumentów, księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Zgierz (łódzkie)
sporządzanie listy płac i zestawień wynagrodzeń, obsługa programu PŁATNIK
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, ewidencji vat, prowadzenie ksiąg wspólnot mieszkaniowych.
Tryumf Mariusz Żołyński - 2018-04-12 - Olsztyn (śląskie)
pomocnicze prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Bytom (śląskie)
praca w dziale księgowości, fakturowanie, wprowadzanie danych
PIECOBIOGAZ INFRASTRUKTURA Spółka Akcyjna - 2016-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny
Biuro Usług Podatkowych Hanna Krause - 2018-04-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie księgowości w inspekcji weterynaryjnej (jednostka budżetowa).
Powiatowa Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sępólnie Kraj. - 2018-09-11 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
praca związana z handlem i wyrobami, prowadzenie samochodu osobowego, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, realizacja założonych planów sprzedaży (praca Lubin i okolice)
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-25 - Lubin (dolnośląskie)
Utrzymywanie czystośći w pomieszczeniach biurowych
"TAMIR" - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
według zawodu
"PODKOWA" Andrzej Cichocki - 2017-03-30 - Lubsko (lubuskie)