KSIĘGOWA-KASJER Elbląg oferta pracy Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Stanowisko: KSIĘGOWA-KASJER
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Nabór do 27.11.2019r. do godz. 10.00Obowiązki:Prowadzenie gospodarki kasowej Szpitala Kasa Główna, Kasa ZFŚS,obsługa programu bankowego, przygotowywanie dyspozycji do płatności,prowadzenie rozliczeń pieniężnych KKOP,opracowywanie i analiza cenników Szpitala,przygotowywanie kalkulacji nowych produktów oraz ustalanie ich cen jednostkowych sprzedaży,bieżąca współpraca z Agencją OcenyTechnologii Medycznych i Taryfikacji,sporządzanie raportów, analiz na potrzeby wewnętrzne,weryfikacja formalno rachunkowa dokumentów księgowych,ewidencja księgowa dokumentów,rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych,segregacja i archiwizacja dokumentów księgowych,współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi we wszystkich fazach realizacji zadań.Dodatkowe informacje na stronie:https://www.szpitalspecjalistyczny.elblag.pl/praca
Data publikacji: 2019-11-15
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Amosa Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nabór do 27.11.2019r. do godz. 10.00Obowiązki:Prowadzenie gospodarki kasowej Szpitala Kasa Główna, Kasa ZFŚS,obsługa programu bankowego, przygotowywanie dyspozycji do płatności,prowadzenie rozliczeń pieniężnych KKOP,opracowywanie i analiza cenników Szpitala,przygotowywanie kalkulacji nowych produktów oraz ustalanie ich cen jednostkowych sprzedaży,bieżąca współpraca z Agencją OcenyTechnologii Medycznych i Taryfikacji,sporządzanie raportów, analiz na potrzeby wewnętrzne,weryfikacja formalno rachunkowa dokumentów księgowych,ewidencja księgowa dokumentów,rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych,segregacja i archiwizacja dokumentów księgowych,współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi we wszystkich fazach realizacji zadań.Dodatkowe informacje na stronie:https://www.szpitalspecjalistyczny.elblag.pl/praca
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA-KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia), minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego w firmie prowadzącej pełne księgi rachunkowe, praktyczna znajomość pakietu MS Office, znajomość systemów finansowo księgowych (SIMPLE.ERP mile widziany), dobra znajomość zagadnień związanych z regulacjami podatkowymi w tym podatek od towarów i usług, dokładność i sumienność oraz odpowiedzialność w realizacji zadań, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej w sposób zapewniający terminową realizację zadań, zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie.Wymagania dodatkowe: wysoki poziom zaangażowania i motywacji, wysoki poziom organizacji własnej pracy, przestrzeganie terminów, zdolność pracy pod presją czasu, umiejętność komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole, umiejętności analitycznego myślenia i formułowania wniosków, odpowiedzialność, lojalność, rzetelność, komunikatywność, operatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Jana Amosa Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wszystkie informacje są na stronie:https://www.szpitalspecjalistyczny.elblag.pl/pracaWymagane dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny (podpisane własnoręcznie), o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2016.1666 z późn. zm), kopię dokumentów poświadczających wykształcenie, kopię dokumentów poświadczających ukończone kursy, szkolenia, kopię świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy, dodatkowo opis stanowiska, zakres czynności, oświadczenia - załączniki nr 1 i 2.Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą na adres:Szpital Miejski św. Jana Pawła II ul. Jana Amosa Komeńskiego 35, Elbląg lub składać osobiście w sekretariacie Szpitala Miejskiego ul. Jana Amosa Komeńskiego 35 w terminie do 27.11.2019 r. do godziny 10.00 w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją Nabór na stanowisko księgowa-kasjer w Dziale Finansowo-Księgowym w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu. Decyduje data wpływu dokumentów do Szpitala.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Jana Amosa Komeńskiego
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.11.2019
Oferta pracy ważna do: 27.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e12278ca616afee1419fc08a1d2c99be
Podobne oferty pracy
Pielęgniarka
Gabinet Lekarski Lek. Renata Zięba Pediatra Specjalista Chorób Płuc - 2018-01-05 - Tarnów (małopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Prace biurowe związane ze wsparciem działu handlowego i księgowego.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-10-06 - Świnna Poręba (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i przez brojenie urządzeń produkcyjnych zgodnie z obowiązującą dokumentacją, utrzymywanie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych w linii, nadzór nad eksloatacją maszyn.
ZENTIS Polska Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Praca na produkcji grzałek w Pyrzycach. Pracodawca zapewnia bezpłatny dowóz do pracy. Praca ma charakter tymczasowy. Praca na 3 zmiany w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Praca w Barlinku. Informacji o zakładzie pracy, w którym będzie wykonywana praca udziela pracodawca.
"Idea HR - Doradztwo Personalne" S.C. Edyta Hubska, Dorota Siedziniewska - 2016-06-02 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie do druku, drukowanie na odzieży, czynności po procesie druku.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Kraków (małopolskie)
pomoc przy organizacji imprez, drobne prace naprawcze
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Bieżąca naprawa samochodów ciężarowych
Przedsiębiorstwo Transportowo Spedycyjne "MAGTRANS" Edward Magdziak - 2016-03-07 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
prace magazynowe, operator wózka widłowego
Firma Handlowo Usługowa Mariusz Giec - 2021-06-14 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór nad usługami świadczonymi na rzecz Spółki, przygotowywanie i realizacja zamówień, zarządzanie nieruchomościami portowymi. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
ZARZĄD PORTU MORSKIEGO KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Szkolenie BHP i ppoż, zapoznanie się z załogą i zakładem pracy, nauka obsługi kasy fiskalnej i pracy za barem i w restauracji, obsługa klientów w restauracji.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Praca w magazynie oraz praca biurowe
kontakt przez OHP - 2017-03-29 - Libertów (małopolskie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym. Miejsce pracy: Przelewice
DINO POLSKA S.A. - 2019-06-06 - Przelewice (zachodniopomorskie)
Montaż, pomoc montera instalacji CO, wod-kan-gaz; praca na terenie Opola w godzinach 7-15; wynagrodzenie brutto: 2000 zł. + premia
SGS OPOLE Systemy Grzewcze-Sanitarne Grabowski Piotr - 2015-12-14 - Opole (opolskie)
Szycie odzieży z tkanin. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Łódź (łódzkie)
Prace przy przygotowaniu i produkcji wyrobów masarskich.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Szprotawa (lubuskie)
Obsługa komputera, cięcie szkła, prawo jazdy kat. B.
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe PIOTR MICHALAK - 2017-11-24 - Gostkowo (pomorskie)
Wykształcenie zawodowe, doświadczenie. Kontakt telefoniczny oraz osobisty z pracodawcą.
KORDUŁA DAMIAN - 2016-05-05 - Rybnik (śląskie)
Pakowanie i paletowanie, układanie kartonów na palecie.
Interkadra Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Stanowice (dolnośląskie)
Utrzymanie porządku; zmywanie naczyń; czyszczenie sprzętów; obieranie i krojenie owoców oraz warzyw; gastronomiczny rozbiór mięsa; wykonywanie potraw zgodnie z poleceniem kucharza; porcjowanie wyrobów kulinarnych; zabezpieczanie żywności przed zepsuciem.
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Żmijewo (kujawsko-pomorskie)
Praca na ładowarce.
Firma Handlowo-Usługowa " POL KRUSZ " Zbigniew Wojno - 2016-11-08 - Kolno (podlaskie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKU, AKTYWNE POZYSKIWANIE I OBSŁUGA KLIENTÓW W ODDZIALE, OBSŁUGA KASOWA
Fides Usługi Finansowe Maciej Czajka - 2018-08-13 - Chocianów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i szycie firan i zasłon
Studio Dekoracji Joanna Agnieszka Garczyńska - 2018-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w kuchni, prace porządkowe
PIZZERIA AL CAPONE KOSZOWSKI TOMASZ - 2016-06-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Łagiewniki (świętokrzyskie)
Obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję towarów. Praca w Stalowej Woli, ul. Narutowicza 6.
Stokrotka Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pon-Pt 7.00-8.00 do 15.00-16.00 ruchomy czas pracy
kontakt przez PUP - 2021-03-15 - Opole (opolskie)