KSIĘGOWA GOPS Stoczek oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWA GOPS
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości w GOPS:- księgowanie FV;- naliczanie wypłat;- rozliczanie dotacji unijnych, budżetowych;- prowadzenie ksiąg rozrachunkowych.
Data publikacji: 2019-08-01
Lokalizacja: Stoczek (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Stoczek, powiat: węgrowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości w GOPS:- księgowanie FV;- naliczanie wypłat;- rozliczanie dotacji unijnych, budżetowych;- prowadzenie ksiąg rozrachunkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA GOPS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stoczek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: węgrowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, powiat: węgrowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: węgrowski
Gmina pracodawcy: Węgrów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Węgrów
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 01.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c1248fedf753e59e50249832199ede5
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie faktur od klientów, księgowanie faktur, wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy, wyliczanie podatku VAT wysyłanie deklaracji do urzędu skarbowego. Praca w godzinach 07:30-15:30.
Kancelaria Podatkowa Sg Tax Plus Paweł Grzesiak - 2017-12-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Utrzymywanie poprawnej relacji z dostawcami i z klientami. Współudział w tworzeniu polityki sprzedażowej sklepu razem z dostawcą, osobą współpracującą, kierownikem. Bezpośrednia obsługa klienta na najwyższym poziomie tan. nawiązywanie miłych relacji z klientem, udzielanie na prośbę klienta dokładnych informacji o oferowanych produktach; Przygotowywanie ekologicznych soków na życzenie klientów. Ewidencjonowanie sprzedaży na kasie fiskalnej - pomoc.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Osiedle Leśne
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie powierzchni i układanie płytek ściennych lub podłogowych.I zmiana: 7-15wynagrodzenie: 4000 zł brutto
Kompleksowa Obsługa Budownictwa Joanna Kujawska - 2018-11-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace porządkowe na terenach wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości. Obsługa sprzętu czyszczącego.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Cedzyna (świętokrzyskie)
-prowadzenie ksiąg handlowych, rejestrów VAT, rozrachunków z kontrahentami,
-współpraca z instytucjami zewnętrznymi – ZUS, US, banki
-deklaracji podatkowych (w tym VAT,PIT)
-dbałość o sprawny przepływ informacji, dobrą komunikację
BUD-EKO R.S.Szymańscy sp.j. - 2018-04-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace przy betonowaniu elementów dróg mostowych.Kontakt tel. 41 346 52 11
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI BETONÓW "SIBET" S.A., Kielce, ul. Chorzowska 22 - 2017-04-28 - Kielce (świętokrzyskie)
Znajomość KPiR, płatnk. Wprowadzane danych księgowych, prowadzenie, rozliczanie płac, podatków, prowadzenie książki podatkowej.
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2016-10-03 - Józefów (mazowieckie)
prace przy instalacjach elektrycznych, domofonach.praca w zakresie instalacji elektrycznej.obsługa, montaż i bieżące serwisowanie, prace ogólnobudowlane
TIWALA SOLUTIONS &SERVICES SP.Z O.O. - 2017-01-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
KSIĘGOWOŚĆ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, UZGODNIENIA SALD NA KONTACH BILANSOWYCH, REALIZACJI DYSPOZYCJI ŚRDOKÓW PIENIĘZNYCH, ROZLICZANIE KOSZTÓW I PRZYCHODÓW W CZASIE, ROZLICZANIE WYNIKÓW FINANSOWYCH, REALIZACJA PROCESÓW WINDYKACJI NALEZNOŚCI W ZAKRESIE WIERZYTELNOŚCI WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, RZETELNOŚĆ, CV NA E-MAIL;sekretariat (at) agbil.pl
ADMINISTRACJA GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów sklepu ogólnobranżowego, obsługa kasy fiskalnej.
SKLEP OGÓLNOBRANŻOWY Maria Kuropka - 2017-12-06 - Bralin (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
Nauczanie języka angielskiego.
POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 w TRZEBNICY - 2016-08-16 - Trzebnica (dolnośląskie)
- obsługa klienta na stoisku mięsnym, - obsługa urzadzeń typu krajalnica, stekownica, - dbanie o wygląd lady mięsno-wędliniarskiej, - weryfikacja terminów ważności
Stokrotka Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Czeladź (śląskie)
Sporządzanie raportów kasowych, obsługa ksy fiskalnej, rozliczanie kasjerów liniowych.
AMETYSTA Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Dekretacja, ewidencja i kontrola formalno-rachunkowa faktur zakupu i pozostałych dokumentów,2. Prowadzenie rejestru VAT zakup,3. Bieżąca analiza sald zobowiązań,4, Obsługa kasy,5. Sporządzanie sprawozdań,6. Wykonywanie innych zadań na polecenie bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa koparki gąsienicowej,usuwanie drobnych awari sprzętu
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe WŁODZIMIERZ spółka akcyjna - 2018-08-27 - Osielec (małopolskie)
Ewidencjonowanie usług lekarskich,rejestracja wizyt.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Twardogóra (dolnośląskie)
-Obsługa klienta w sklepie samoobsługowym,-Sprawdzanie ważności przydatności do spożycia towarów spożywczych,-Uzupełnianie towaru na półkach sali sprzedażowej,-Obsługa kasy fiskalnej po przyuczeniu.-Kontakt e-mail: zet (at) stg.pl-Kontakt tel. 58 682-95-07
ZBIGNIEW ŚPIEWAKOWSKI FIRMA HANDLOWA ZET - 2016-05-24 - Pszczółki (pomorskie)
pełna księgowość
MILA PAPIER Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
sporządzanie deklaracji ZUS, księgowanie dokumentów, obsługa programu PŁATNIK
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Lubin (dolnośląskie)
spawanie metodą MAG 135 , TIG 141
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2017-07-11 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
przyrządzanie potraw kuchni indyjskiej z zastosowaniem oryginalnych przypraw indyjskich; przygotowywanie potraw i napojów wg oryginalnych, regionalnych receptur; marynowanie mięs do potraw; przygotowywanie potraw w piecu tandoor praca w godz. 12.00-20.00 (40 godz./tydz.)
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w Kancelarii Podatkowej. Wymagane wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, znajomość obsługi programu Word i Excel. Podstawowa znajomość przepisów podatkowych, prowadzenia ksiąg podatkowych oraz ksiąg rachunkowych.
Biuro Usług Księgowych Majewska Małgorzata - 2017-05-18 - Wiry (wielkopolskie)
pozyskiwanie kontrahentówprowadzenie rozmów handlowychsporządzanie umów i ofertpraca w tereniemile widziana osoba z wykształceniem wyższym prawniczym, ekonomicznym, administracyjnym3000,00 brutto podstawy + prowizja
MAGNE SUPERAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-05 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Rozliczenia PKPiR, ryczałtu i ksiąg handlowych. Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Znajomość przepisów podatkowych, przepisów kadrowo-płacowych. Znajomość programu płatnik.
BIURO RACHUNKOWE s.c. J.Jana, J.Jana -Tysiąc - 2017-05-12 - Trzebnica (dolnośląskie)
Prowadzenie, rozliczanie i uzgadnianie kosztów działalności statutowej, prowadzenie rejestru VAT i sporzadzanie deklaracji.Rozliczanie kosztów projektów krajowych i zagranicznych.Sporzadzanie planu obowiązkowego odpisu na ZFŚS, naliczanie, ksiegowanie, rozliczanie i zamykanie kont księgowych do bilansu i sporzadzanie zestawień do RZiS.Praca od pon-pt w godz.8-16. OFERTA PRACY ZARÓWNO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH JAK I PEŁNOSPRAWNYCH
Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania - 2018-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
montowanie konstrukcji stalowych, praca na wysokości
R&M Steel Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie gospodarki finansowej i rachunkowości, kadr jednostki
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GŁUBCZYCE - 2019-02-18 - Głubczyce (opolskie)
wystawianie faktur, nadzór nad wykonaną dostawą , utrzymywanie kontaktu z klientami, rozliczanie dokumentów magazynowych, wprowadzanie faktur do systemu, planowanie dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Górki Drugie (mazowieckie)
praca na kasie, wykładanie towatu, obsługa stoiska mięso- wędliny, obsługa klienta
"DINO POLSKA" S.A. - 2016-10-28 - Bieniewice (mazowieckie)