KSIĘGOWA Głogów oferta pracy Outsourcing-Pro "Tyche" sp. z o.o.
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: KPiR, ryczałt, księgi handlowe, ZUS
Data publikacji: 2016-02-03
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: Outsourcing-Pro "Tyche" sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 55, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: KPiR, ryczałt, księgi handlowe, ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: samodzielna praca na stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Outsourcing-Pro "Tyche" sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 55, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 55
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 03.02.2016
Oferta pracy ważna do: 03.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
usuwanie awarii i wykonywanie prac remontowych środków transportu w tym maszyn przeładunkowych typu Fusch-wykonywanie bieżących prac regeneracji części zapasowych-obsługa urządzeń znajdujących się w warsztacie
B.S.K. "RETURN " S.A. - 2016-01-25 - Zawiercie (śląskie)
Księgowanie dokumentów księgowo- finansowych w zakresie dochodów, weryfikacja zapisów na kontach księgowych, prowadzenie kasy, archiwum zakładowego, wpinanie kart klientów, odpowiedzi na pisma związane z pobytem klientów. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Mile widziany staż w jednostce budżetowej na proponowanym stanowisku. Osoba nie karana. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 1900.00 zł brutto + premia+ stażowe. Kontakt osobisty i tel. Z pracodawcą w godz. 7-14.
SŁUPSKI OŚRODEK ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH - 2016-04-25 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie KPiR, kadr i płac, rozpoczeń ZUS, VAT, VAT UE. Praca w godzinach 08.00-16.00.
SED FRYZ Stanisław Wyrzykowski - 2017-06-10 - Siedlce (mazowieckie)
Praca polegająca na wprowadzaniu danych do rejestrów VAT, książki przychodów i rozchodówWymiar etatu: 1/2 etatu
Prywatne Biuro Rachunkowe Ewa Muszkiewicz - 2017-12-01 - Rzgów (łódzkie)
dbanie o czystość na obiekcie
Maxus Cleaning sp. z o.o. - 2017-09-01 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)
opieka i pielęgnacja, pomoc osobom starszym
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-02-17 - Gniezno (wielkopolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata doświadczenia w branży IT . Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość Office, systemów Linux, AIX, Websphere. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Katowice (śląskie)
związany ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Świerczyna (zachodniopomorskie)
Dostarczanie komponentów oraz innych materiałów na linie produkcyjne, wykonywanie innych prac pomocniczych
MPS INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych, ksiąg przychodów i rozchodów, ryczałt
BIURO RACHUNKOWE "CENT" S.C. DANUTA CHOLEWA, BERNADETTA NIEWIAROWSKA - 2017-03-13 - Wieliczka (małopolskie)
- sporządzanie sprawozdań- obsługa finansowo-księgowa- opracowania projektu budżetu- sporządzanie rocznego bilansu
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-09-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i toalet
IMPEL Cleaning Sp. z o.o. Wrocław - 2017-01-24 - Mzurki (łódzkie)
telefoniczna obsługa klienta biznesowego
"DMS FINANSE" Sp. z o.o. / "IBM" Instytut Badania Marki - 2015-11-23 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Koszarawa (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Gliwice (śląskie)
jw.
BPS Leasing Spólka Akcyjna - 2017-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
księgowość nie pełna
PHU "MAL - OIL" Małgorzata Malinowska - 2015-12-10 - Malbork (pomorskie)
prace tokarskie
Lidia Wojciechowska Firma Handlowo Usługowa ARSTEEL - 2016-08-16 - Głuchowo (wielkopolskie)
Zakładanie stolarki budowlanej
" Domator" Kędzierski Robert - 2016-06-28 - Koło (wielkopolskie)
- rozliczanie kosztów (kontrola formalna i rachunkowa dekretacja i wprowadzanie do systemu księgowego), - rozliczanie zakupu surowców i materiałów, - rozliczanie podatku od towarów i usług, - dokonywanie operacji w systemie bankowym, - bieżące monitorowanie kont księgowych, weryfikacja i analiza zestawień obiektów sald, - kontrola rozrachunków z kontrahentami i potwierdzanie sald,
ORION PU Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
księgowanie dowodów finansowo-magazynowych, rozliczanie produkcji, korespondencja z ZUS, US i innymi instytucjami, dokumentacja kadrowo-płacowa, nalicznie wynagrodzeń
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe SOWKAM Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Ostrowo (kujawsko-pomorskie)
•Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.•Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.•Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kraków (małopolskie)
Udział w prowadzeniu postępowań dotyczących nakładania kar pieniężnych w związku z wykorzystywaniem częstotliwości bez wymaganego pozwolenia radiowego, zwalczania zakłóceń radioelektrycznych. Udział w prowadzeniu kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych służb radiokomunikacyjnych wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji.Udział w wykrywaniu przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych pozwoleń radiowychi uprawnień.Udział w prowadzeniu postępowań pokontrolnych z zakresu radiokomunikacji.Wykrywanie przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych uprawnień.Udział w prowadzeniu kontroli radiokomunikacyjnych bezpośrednich.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-04-25 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie potraw
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Cybinka (lubuskie)
Prace montażowe przy instalacji elektrycznych, układanie kabli.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Wiązowna (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku księgowość, doświadczenie w biurze rachunkowym, obsługa pakietu MS Office, programu INSERT. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę księgową podmiotów gospodarczych w zakresie podstaw księgowania przychodów i rozchodów, ZUS, obsługa kadrowa. Wynagrodzenie + premia uznaniowa. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: kuzak (at) pro.onet.pl.
BIURO EKONOMICZNO-RACHUNKOWE SP. Z O. O . - 2017-07-25 - Rybnik (śląskie)
Dekretowanie i księgowanie faktur. Sporządzanie zestawień z programu FK. Przygotowanie i księgowanie przelewów bankowych.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-05-17 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie księgowości klientów w pełnym zakresie.
Doradztwo Podatkowe "JOWITA" S.C. J. Kwasiborska i E. Przygoda - 2017-01-10 - Płock (mazowieckie)
- Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej. Ewidencja księgowa operacji z zakresu gospodarki własnej oraz wykonywanie rozliczeń z PZU. Prowadzenie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami. Prowadzenie rozliczeń publiczno-prawnych. Sporządzanie sprawozdań zgodnie z wymogami Komisji Nadzoru Finansowego i Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej. Prowadzenie spraw pracowniczych. Prawidłowe wystawianie, ewidencjonowanie, obieg, dekretacja oraz księgowanie dokumentów księgowych. Czynności związane z systemem zarządzania ryzykiem.- Wynagrodzenie: 3600 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne). Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w księgowości. Znajomość programów: SkokCom, Gratyfikant, Rewizor, Płatnik, Excel (w stopniu co najmniej dobrym - formuły, łączenie danych, sortowanie, filtrowanie). Odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i podejmowania samodzielnych decyzji. Kontakt e-mail: praca (at) skok-bozedary.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNIOŚCIOWO-KREDYTOWA "BOŻE DARY" - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Oferta do przyuczenia. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy. Na okresie próbnym wynagrodzenie 2000 zł/brutto/mc, później wynagrodzenie do negocjacji. Istnieje również możliwość pracy na 1/2 etatu.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)