KSIĘGOWA DS ROZLICZEŃ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Jaworzno oferta pracy DOMEL-DOMY Sp. z o.o.
Stanowisko: KSIĘGOWA DS ROZLICZEŃ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 400 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa finansowo - księgowa Wspólnot Mieszkaniowych- naliczanie czynszów, opłat eksploatacyjnych- sporzadzanie sprawozdań finansowych- rozliczanie mediów
Data publikacji: 2018-04-17
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: DOMEL-DOMY Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Energetyków 16, 43-603 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa finansowo - księgowa Wspólnot Mieszkaniowych- naliczanie czynszów, opłat eksploatacyjnych- sporzadzanie sprawozdań finansowych- rozliczanie mediów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA DS ROZLICZEŃ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe min. 1 rok, znajomość ustawy o rachunkowości i podatku dochodowym od os. prawnych, znajomość zagadnień dotyczących rozliczania Wspólnot Mieszkaniowych, znajomość programu SŁONIE
Nazwa pracodawcy: DOMEL-DOMY Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Energetyków 16, 43-603 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na adres e-mail: maria.mol (at) domel-domy.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
Ulica pracodawcy: Energetyków
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 18.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowca realizujący dostawy alkoholu do sklepów (piwo, wino, wódka, napoje). Praca wiąże się również z wypakowaniem towaru do sklepu. Praca na terenie Łodzi i okolic. WYMAGANE AKTUALNE PRAWO JAZDY KAT. B lub KAT. C!!!
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, prowadzenie kasy, rozliczanie zaliczek, uzgadnianie i kontrola sald na kontach, sporządzanie przelewów
KOTŁOREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
Dekretacja i ewidencja dokumentów, sporządzanie sprawozdań, analiza sald, inne czynności zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sprzątanie
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W.Degi - 2016-09-23 - Poznań (wielkopolskie)
Weryfikacja, dekretacja, księgowanie dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, e-deklaracji podatkowych, CIT, VAT, PIT, ZUS, sporządzanie sprawozdań finansowych, przygotowywanie rejestru środków trwałych.
EVRES CLEANING SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Łódź (łódzkie)
jw.
EMPLOYEES Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Stryków (łódzkie)
sprzątanie terenów zewnętrznych i wewnętrznych, m. in. klatki schodowe
INTELVISION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Chorzów (śląskie)
prace ogólnobudowlane: murowanie, malowanie, szpachlowanie, prace wykończeniowe, kładzenie glazury
KMBI SP. ZO.O. - 2017-06-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Biały Bór (zachodniopomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, pisanie pism, wyjazdy na teren budowy, lekkie prace fizyczne, umawianie spotkań, pomoc geodecie
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Chorzów (śląskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; prowadzenie księgowości, inne prace biurowe
STARY FOLWARK, BIO SEED JADWIGA GALAŚ - 2017-09-07 - Bytowo (zachodniopomorskie)
prasowanie
MIRA P.P.H.U. Mirosława Łakomska - 2017-03-14 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, dekretacja, sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. -Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana znajomość zasad rachunkowości. Wymagana znajomość programu finansowo - księgowego SYMFONIA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: e.mehl (at) bukfdekret.pl
BIURO USŁUG KSIĘGOWO-FINANSOWYCH DEKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-07 - Katowice (śląskie)
monter
kontakt przez OHP - 2018-07-12 - Kluczbork (opolskie)
rozliczanie KRiP, ryczałtu na rzecz klientów biura rachunkowego, wykonywanie prac biurowych zleconych przez klienta
Biuro Rachunkowe PERFEKT s.c. Nina Lewandowska-Strąk, Elżbieta Czajkowska - 2018-02-01 - Warszawa (pomorskie)
.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELA ELŻBIETA WYSOCKA - 2016-09-28 - Lubraniec (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
znajomośc w zkaresie przygotowywania projektu planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania, znajomośc prowadzenia sprawozdawczości budżetowej, znajomośc sporządzania niezbędnych informacji o realizacji planów finansowych instytucji kultury, znajomość sporządzania sprawozdań finansowych z przyznanych dotacji, znajomość prowadzenia ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnychm znajomośc przepisów o rachunkowości, o finansach publicznych, funkcjonowaniu instytucji kultury oraz podatkowych
POLSKI TEATR TAŃCA - BALET POZNAŃSKI - 2017-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów, kontakt z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, sporządzanie ofert i reklam, wystawianie faktur, rozliczanie zakupów, sprzedaży towarów, wprowadzanie danych z transacji do systemu, prowadzenie dokumentacji biurowej
HANDEL ZWIERZĘTAMI I PŁODAMI ROLNYMI Mateusz Wilbrandt - 2018-06-01 - Targowisko Górne (warmińsko-mazurskie)
zapoznanie się z pracą w sekretariacie, opisywanie i zakładanie akt głównych i podręcznych, kompletowanie akt do wokand sądowych, sporzadzanie odpisów pism, akt, uwierzytelnianie, korespondencja, archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków oraz dostarczaniu ich do odbiorcy, przygotowywane i rozwożone są posiłki dla dzieci ze szkoły lub przedszkola oraz do firm. Istnieje możliwość zakwaterowania i wyżywienia na miejscu. Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia.
"Tax" s.c. Jakub Rutkiewicz, Marta Rutkiewicz - 2017-08-28 - Runowo (pomorskie)
Przygotowywanie potraw oraz ich dekoracja, kontrola jakości pracy w całym pomieszczeniu kuchennym i wszystkich miejscach serwowania potraw, współpraca przy tworzeniu menu oraz optymalizacja procesów roboczych, nauczanie i szkolenie praktykantów i nowych pracowników, stała kontrola obszarów obsługujących, organizacja prawidłowych procesów dotyczących produktów we wszystkich pomieszczeniach kuchennych i magazynach.
kontakt przez OHP - 2017-05-16 - Niemcy (Niemcy)
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za planowanie części zamiennych oraz dóbr konsumpcyjnych; Zarządzanie zespołem analityków biznesowych odpowiedzialnych za wsparcie planowania, przechowywania i transportu; Zarządzanie procesem dostawczym i obsługą klienta; Planowanie redukcji kosztów oraz optymalizacji struktur sieciowych; Tworzenie aktywności służących zwiększeniu zaangażowania pracowników; Coatching pracowników zespołu
"ELECTROLUX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Oława (dolnośląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakty z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Radom (mazowieckie)
Wykonywanie prac zleconych przez pracodawcę np: obsługa maszyn hydraulicznych(sterowanych numerycznie), prace wymagające dobrej sprawności fizycznej(podwieszanie elementów, przekładanie itp)
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2016-06-30 - Karczew (mazowieckie)
obsługa magazynu, układanie, wydawanie towaru
"BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA W ŁAŃCUCIE - 2017-05-24 - Łańcut (podkarpackie)
- Naprawa i konserwacja pojazdów - Diagnostyka - Montaż części- Wymiana opon
JK AUTOMOTIVE Jan Kaputa - 2018-05-16 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Sierpc (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)