KSIĘGOWA - ADMINISTRATOR Świnoujście oferta pracy ANKOR ANDRZEJ KORONKIEWICZ
Stanowisko: KSIĘGOWA - ADMINISTRATOR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: księgfowanie faktur, wyciągów bankowych, sprawozdania finansowe
Data publikacji: 2020-06-04
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ANKOR ANDRZEJ KORONKIEWICZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Monte Cassino 16/2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgfowanie faktur, wyciągów bankowych, sprawozdania finansowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA - ADMINISTRATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 2
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak, kierunek: ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera, dokładność , rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
Nazwa pracodawcy: ANKOR ANDRZEJ KORONKIEWICZ
danePracodawcy_nip: 8551155949
danePracodawcy_regon: 812592791
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Monte Cassino 16/2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
danePracodawcy_kodPowiatu: 3263
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979722
Ulica pracodawcy: Monte Cassino
Numer budynku pracodawcy: 16
danePracodawcy_nrLokalu: 2
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a669081b903457c39d8a41ee8046377f
Podobne oferty pracy
• Wsparcie pracowników i wszystkich użytkowników z aplikacji biurowych, instalacji i naprawy, komunikacji internetowej, systemów połączeń i protokołów sieciowych oraz problemów z drukowaniem;• Zapewnienie pomocy poprzez wspieranie działalności sieci wewnętrznych i zewnętrznych, e-mail i komunikacji z Internetem w razie potrzeby;• Naprawa i dostawa sprzętu komputerowego do wszystkich zespołów, działów wsparcia i kadry kierowniczej;• Zachowywanie wszystkich niezbędnych danych statystycznych dla wewnętrznego inwentarza komputerowego i alokacji laptopów i komputerów osobistych dla pracowników pracujących zdalnie; • Udział w ustalaniu i wdrażaniu standardów dla oprogramowania i sprzętu;• Opracowanie i prowadzenie zajęć programowych na standardowych produktach oprogramowania i / lub program
CONVERGYS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Jarosław (podkarpackie)
- Wprowadzanie faktur do systemu, wystawianie faktur sprzedaży, ewidencja środków trwałych, uzgadniania kręgu kosztowego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w pracy w księgowości. Wymagana zanjomość obsługi programu Symfonia. Kontakt telefoniczny (Tel.: 32 203-81-12) (7:30-15:30) lub e-mail: dfpyka (at) pzw.com.pl
OKRĘG POLSKIEGO ZWIĄZKU WĘDKARSKIEGO - W KATOWICACH - 2019-03-13 - Katowice (śląskie)
Pomoc organizatora sprzedaży internetowej / nabór staż do 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Pabianice (łódzkie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg umowy
kontakt przez OHP - 2017-09-15 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-weryfikacja i wprowadzanie dokumentów księgowych-przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie wyciągów bankowych-prowadzenie ewidencji środków trwałych-rozliczanie faktur importu i eksportu, wyliczanie różnic kursowych, -rozliczanie faktoringu-monitorowanie rozliczeń z kontrahentami
TiA Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Przeworsk (podkarpackie)
Wykształcenie średnie, wyższe, pref. kierunkowe; mile widziane doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości oraz znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym; znajomość przepisów Spółek handlowych, zagadnień rachunkowości, podatkowych, mile widziana znajomość programu finansowo księgowego Symfonia; zakres obowiązków: weryfikacja pod względem finansowym i rachunkowym dok. źródłowych, księgowanie dok. w sys. informatycznym, współpraca z innymi komórkami w zakresie rozliczania magazynów, rozliczanie sald księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
BALTIC INVESTMENT TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-02-05 - Gliwice (śląskie)
Praca dorywcza na stanowisku magazyniera. Wezwania do pracy kilkugodzinnej na telefon dzień wcześniej. Praca w zależności od zapotrzebowania, około 2 -4 godzin dziennie w dni kiedy pracodawca ma takie zapotrzebowanie.
"ESCAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-04 - Kiełpino (pomorskie)
wykonywanie porządków na terenie firmy, rozładunek paszy, nawozów, dowóz towaru do klienta.
Firma Handlowo-Usługowa Klimaszewski Zbigniew Węgorzewo - 2017-03-24 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ewidencji księgowych, obliczanie zobowiązań podatkowych, wypełnianie deklaracji.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Kartuzy (pomorskie)
Znajomość realiów rynku chińskiego,
SHOUMEI INTERNATIONAL IMMIGRATION & INVESTMENT SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: min.średnie ekonomiczne; min. rok doświadczenia zawodowego; znajomość systemu Optima; systematyczność, rzetelność, pracowitość; zakres obowiązków: księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT,VAT); sporządzanie raportów finansowych; prowadzenie ewidencji środków trwałych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
HUBERT BOJARCZUK TALENT PARTNERS - 2018-04-23 - Gliwice (śląskie)
Przewóz materiałów budowlanych i nawozów; załadunek i rozładunek towarów
"WIMAX" Spółka Jawna Witkowski - 2018-07-25 - Stryków (łódzkie)
Wystawianie faktur, prowadzenie kasy, dekretowanie i księgowanie faktur, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, nadzór nad bieżącymi płatnościami.
INSTYTUT CHEMII I TECHNIKI JĄDROWEJ - 2019-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o wygląd i ekspozycje towaru, obsługa urządzeń tj. krajalnice, stekownice, weryfikacje terminów ważności.
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2018-10-01 - Andrespol (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, umije4tnośc przyrządzania kawy i soków
TYCHYDIS Sp z o.o. - 2016-07-14 - Tychy (śląskie)
Analiza dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi.Analiza kont księgowych.Wprowadzenie do rejestrów VAT i dewkretowanie dokumentów zgodnie z przepisami.Kontrola formalno-rachunkowa delegacji służbowych, kilometrówek oraz rozliczania zaliczek pracowniczych.Współdziałanie w przygotowywaniu sprawozdań i raportów statystycznych wymaganych przepisami.
ELPIGAZ SP. Z O.O. - 2019-04-30 - Gdańsk (pomorskie)
mechanik samochodowy - serwisant, naprawa samochodów ciężarowych, maszyn, podzespołów hydraulicznych i elektrycznych, umiejętność pracy z pomocnikiem
EURO TRANS SERWIS Monika Fornalczyk - 2017-12-20 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Wykonywanie prac murarskich, płytki, podłogi, posługiwanie się narzędziami, malowanie ścian
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Sulechów (lubuskie)
Zadania wykonywane na stanowisku: Prowadzenie i sporządzanie dokumentacji płacowej, Sporządzanie deklaracji do ZUS, Rozliczanie pracowników z podatku dochodowego od osób fizycznych; Godz. pracy 7-15. Więcej informacji na stronie: www.dpsmachowinko.mojbip.pl w zakładce "Nabór"
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MACHOWINKU - 2019-07-16 - Machowinko (pomorskie)
Prowadzenie księgowości, uzgadnianie kont rozrachunkowych, sporządzanie dokumentów, faktur i sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Samodzielne prowadzenie księgowości firmy. Wysokośc wynagrodzenia do uzgodnienia.
ALFA IZORED SP. Z O.O. - 2017-11-22 - Reda (pomorskie)
-
HURTOWNIA ELEKTRYCZNA ELTECH FELIKS OBREMSKI - 2018-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szycie, przyszywanie guzików
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Kraśnik (lubelskie)
rozliczanie VAT, sporządzanie dokumentów JPK, prowadzenie kontroli środków trwałych, prowadzenie kasy spółdzielni, rozliczanie inwentaryzacji sklepu
Powszechna Spółdzielnia Spożywców SPOŁEM Iława - 2018-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH- PROWADZENIE KORESPONDENCJI- KONTROLOWANIE PROCEDUR - SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ W ARKUSZU KALKULACYJNYM - UMAWIANIE SPOTKAŃ
TMS AUDIT - 2018-02-07 - Trzebownisko (podkarpackie)
OPIS STANOWISKA:•EWIDENCJA KSIĘGOWA DOKUMENTÓW ZAKUPOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH •UZGADNIANIE INWENTARYZACJI•NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH•DZIAŁANIE ZGODNIE Z WYMOGAMI PRZEPISÓW POLSKIEGO PRAWA ORAZ WYMOGAMI AUDYTÓW WEWNĘTRZNYCH PRZEPROWADZANYCH W SPÓŁCE•ROZLICZANIE I UZGADNIANIE KONT•PROWADZENIE ŚRODKÓW TRWAŁYCHWYMAGANIA:•WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE•DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU (5 LAT)•ZNAJOMOŚĆ PRAWA PODATKOWEGO I USTAWY O RACHUNKOWOŚCI•ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE•UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE•DOBRA ORGANIZACJA PRACY, DOKŁADNOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆOFERUJEMY:•UMOWĘ O PRACĘ •TERMINOWO WYPŁACANE WYNAGRODZENIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO
HIPERMARKET E.LECLERC RZESZÓW - 2019-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Do podstawowych zadań należy: prowadzenie spraw kadrowych i płacowych pracowników młodocianych,prowadzenie sekretariatu
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-02-21 - Mielenko Drawskie (zachodniopomorskie)
PRACODAWCA ZORGANIZUJE SZKOLENIE DO OBSŁUGI WÓZKÓW WIDŁOWYC JEŚLI KANDYDAT NIE BĘDZIE POSIADAŁ TAKICH KWALIFIKACJI.załadunek i rozładunek towarów, przemieszczanie towarów w magazynie, kontakt telefoniczny 58-777-00-80. Można równiez zgłaszać się osobiście [Tczew, ul. Kwiatowa 4]praca jednozmianowa 8-16wynagrodzenie 1500 zł netto
"NERJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Tczew (pomorskie)