KSIĘGOWA 7/8 ETATU Zielona Góra oferta pracy FILHARMONIA ZIELONOGÓRSKA IM.TADEUSZA BAIRDA
Stanowisko: KSIĘGOWA 7/8 ETATU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie rejestru zakupów sprzedaży, księgowanie analityczne kosztów
Data publikacji: 2017-03-15
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: FILHARMONIA ZIELONOGÓRSKA IM.TADEUSZA BAIRDA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Powstańców Wielkopolskich 10, 65-075 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie rejestru zakupów sprzedaży, księgowanie analityczne kosztów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.81
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.35
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA 7/8 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obrzarze rachunkowości, znajomośc [przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowosci
Nazwa pracodawcy: FILHARMONIA ZIELONOGÓRSKA IM.TADEUSZA BAIRDA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Plac Powstańców Wielkopolskich 10, 65-075 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Plac Powstańców Wielkopolskich
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.03.2017
Oferta pracy ważna do: 15.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dekretowanie i księgowanie dokumentów, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
"AMK GLASS" Sp. z o.o. - 2018-11-06 - Sosnowiec (śląskie)
Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i merytorycznym. Podstawy księgowania dokumentów orazich archiwizacja. Przygpotowywanie zestawień i sprawozdań. Redagowanie pism urzędowych. Obsługa programów księgowych i urządzeń biurowych. Obsługa korenspondencji.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
praca na recpcji, obsługa ruchu turystycznego, prowadzenie rozmów z klientami, przygotowywanie ofert
Apiherba dr Edward Kałużny - 2016-12-01 - Witosław (wielkopolskie)
rozwóz towaru, rozwóz ciast na terenie woj. małopolskiego i śląskiego
HMH Hardek Mąka Hardek Spółka Jawna - 2018-11-23 - Klecza Dolna (małopolskie)
sprzątanie np. po brygadzie wywożącej śmieci - zamiatanie i porządkowanie miejsc na tzw osiedlowym śmietniku i inne prace porządkowo czystościowe
Przedsiębiorstwo Techniki Sanitarnej ALBA sp. z o.o. - 2017-03-10 - Chorzów (śląskie)
bieżąca obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej i programu do wydawania faktur, utrzymanie porządku na sali restauracyjnej
MACIEJ KUCAL PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE - 2018-08-28 - Turek (wielkopolskie)
budowanie szalunków żelbetowych
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Gliwice (śląskie)
prace pomocnicze na budowie
NAPIÓRKOWSKI STANISŁAW - 2018-08-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prostych prac budowlanych związanych z różnymi etapami budowy.Praca na terenie Podkarpacia.
BULIŃSKI BOGUSŁAW - ZAKŁAD BUDOWLANO-KONSERWATORSKI "ARKADY" - 2018-06-22 - Jarosław (podkarpackie)
prowadzenie księgowości
TRANSGRYF TRANSPORT I HANDEL DARIUSZ PIOTROWSKI GRYFICE - 2018-04-17 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Nadzór i kierowanie Zakładem Gospodarki Odpadami, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników- bieżące wdrażanie zmian przepisów w zakresie gospodarki odpadami- kompleksowe zarządzanie i nadzór nad procesem zagospodarowania odpadów w zakładzie, w tym nad procesami odzysku, sortowania oraz kompostowania,- nadzór nad prawidłową eksploatacją sortowni odpadów, kompostowni i składowiska- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem CPSZOK- nadzór nad odzyskiem surowców wtórnych- nadzór nad prowadzeniem dokumentacji oraz ewidencji w zakresie działalności ZGO, w szczególności realizacja ustawowych i umownych obowiązków sprawozdawczych- nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa, dyscypliny pracy oraz utrzymaniu porządku w podległym obszarze,- zarządzanie personelem (delegowanie zadań, ocena pracowników, rozmowy i spotkania z pracownikami, dbanie o pozytywną atmosferę)- współpraca z Działem Utrzymania Ruchu w zakresie eksploatacji maszyn, urządzeń, sprzętów- współpraca z Działem Obsługi Klienta w zakresie realizacji przyjętych zleceń oraz umów na odbiór odpadów komunalnych- współpraca z innymi działami Spółki celem realizacji założonych celów
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-06 - Polkowice (dolnośląskie)
Bieżące wsparcie techniczne (Helpdesk) użytkowników systemów informatycznych - pierwsza linia wsparcia.
Obsługa i administracja systemu do zarządzania incydentami i zarządzania problemami (codzienna administracja systemem OTRS - (Open-source Ticket Request System) oraz koordynacja zgłoszeń.
Rozwiązywanie i koordynacja zgłoszonych incydentów w przypadku eskalacji przeniesienie do innej grupy wsparcia.
Monitorowanie i koordynacja działań naprawczych.
Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji.
Instalacja, reinstalacja, aktualizacja, konfiguracja oraz naprawa sprzętu.
Diagnoza i naprawa usterek systemów komputerowych oraz aplikacji.
Pełnienie wsparcia technicznego dla pracowników Centrum Dystrybucji/Centrali bezpośrednio, telefonicznie - I linia wsparcia.
Przygotowanie sprzętu dla nowych pracowników.
Wykonywanie podstawowych prac administracyjnych na systemach i serwerach IT.
Współpraca w zakresie administracji systemowej z Działem Infrastruktury.
Wykonywanie prac nad infrastrukturą IT, instalacja i wdrażanie nowego oprogramowania oraz sprzętu.
Media Expert - 2015-11-26 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad procesem zaopatrzenia, dostosowywanie poziomu zapasów do potrzeb zakładu, analiza potrzeb i realizacja zamówień na materiały, negocjowanie warunków zakupów, pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Kalisz (wielkopolskie)
Praca na stanowisku księgowej. Praca w godz. 7-15.
Biuro Rachunkowe SIGMA Bożena Jasińska - 2018-04-27 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości oraz kadr
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Ruda Śląska (śląskie)
Księgowanie i dekretowanie dokumentów zakupowych oraz wystawianie faktur wewnetrznych,. Księgowanie i kontrola dokumentów sprzedażowych pod względem formalnym i rachunkowym. Księgowanie wyciągów bankowych w EUROProwadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie i księgowanie magazynu materiałów. Sporzadzanie sprawozdań GUS, wystawianie not księgowych, uzgadnianie sald, inne czynności zlecone przez główną księgowąWymagana znajomość prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości.
TEVEX LOGISTISC SP Z O.O. - 2019-02-07 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej - "Zakurzonej" w Warszawie - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale księgowości
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-15 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie i rozlicznie wynagrodzeń, obsługa kadrowa firmy.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Kraków (małopolskie)
Możliwy transport do miejsca pracy dla osób mieszkających w okolicach Niemodlina i Nysy. Praca na terenie Opola oraz woj.opolskiego w godz. 7-15. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy ZAKS 2 - 2017-02-02 - Opole (opolskie)
Rozwożenie przesyłek po woj. lubelskim, dbanie o stan techniczny pojazdu, dbałość o dokumentację przewozową
NETIA TRANS ANETA JABŁOŃSKA - 2016-12-07 - Kalinówka (lubelskie)
Obsługa magazynu, przygotowywanie towaru do wysyłki, przyjmowanie zamówień oraz prace zlecone na terenie szklarni.
Sara Szo Alicja Gostek Świech - 2016-07-01 - Brzezie (małopolskie)
sprawdzanie dowodów finansowych pod względem formalno-rachunkowym, obsługa kasowa, prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją wyposażenia w tym prowadzenie ksiąg inwentarzowych ilościowo-wartościowych
Koło Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Gorzowie Wlkp. - 2016-02-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bolków (dolnośląskie)
wykształcenie wyższe-mile widziane ekonomiczne choćby 6 miesięcy doświadczenia praktycznego w księgowości, kadrach podstawowa znajojmość przepisów kadrowych, zus, podatkowych - podatek dochodowy od os. fizycznych podatek od towarów i usług, obsługa programu Subiekt, Gratyfikant, Symfonia.Pomoc w pracach księgowych i kadrowych, sporządzanie sprawozdań na potrzeby firmy i inne doraźnie zlecane prace biurowe, docelowo prowadzenie spraw kadrowych i pomoc w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (np. polska ustawa o rachunkowości, IFRS, US GAAP); odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym; odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych; przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych; kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP); nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych; nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości. Oferta pracy przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
METALKONS Sp. z o.o. - 2015-12-14 - Zabrze (śląskie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie mile widziane. Mile widziana osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności. obsługa komputera
CASUS Biuro Porad Prawnych i Obsługi Podatkowej - 2018-02-15 - Krotoszyn (wielkopolskie)
PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI, EWIDENCJI, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO ROZLICZEŃ DEKLARACJI VAT, PIT, PŁATNIK ITP.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "DIKO" RUSIN KAZIMIERZ - 2018-05-15 - Żyraków (podkarpackie)
j/w
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu w ramach programu POWER dla osób bezrobotnych do 29 roku życia.Recepcjonistka w salonie fryzjerskim.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Nowy Sącz (małopolskie)