KSIĘGARZ Łomża oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO "DOM KSIĄŻKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KSIĘGARZ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż książek i art. biurowych/szkolnych, obsługa klienta.
Data publikacji: 2018-07-23
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO "DOM KSIĄŻKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworna 18, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż książek i art. biurowych/szkolnych, obsługa klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2018
Data zakończenia pracy: 23.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO "DOM KSIĄŻKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Dolistowska 3, 15-950 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na email: malgorzata.baranowska (at) domksiazki.bialystok.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Dolistowska
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż detaliczna książek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 23.07.2018
Oferta pracy ważna do: 22.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Troskliwa, profesjonalna opieka pielęgniarska nad Mieszkańcami. Wykonywanie zaleceń lekarskich dotyczących zabiegów i podawania leków. Właściwe przechowywanie i dozowanie leków. Prowadzenie dokumentacji w zakresie prawidłowej gospodarki lekami.Pomoc przy wizytach lekarskich. Prowadzenie dokumentacji Pierwszego Kontaktu i udział w zespołach terapeutyczno - opiekuńczych. Ustalanie indywidualnego planu pielęgnacji. Czuwanie nad bezpieczeństwem Mieszkańców.
Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu - 2018-11-09 - Sieradz (łódzkie)
Projektowanie instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
IWONA KUKUŁA "TECHSET"-PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU I USŁUG PROJEKTOWO-INSTALACYJNYCH - 2016-05-05 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się ze strukturą organizacyjną, obsługa specjalistycznych urządzeń do produkcjistolarki ALU , obsługa prasy pneumatycznej, doradztwo klientowi w projektowaniu okien, drzwii i konstrukcji slusarskich, montaż stolarki aluminiowej, obróbka wykończeniowa, montaż akcesoriów okiennych, zapoznanie z systemem profili i okuć
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji ,windykacja należności dla KRUS,włączanie do akt decyzji i korespondencji,współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, Sądem Rejonowym.Wymiar etatu: 1/2 etatuWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi.Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-02 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
maszynowe sprzątanie korytarzy i pomieszczeń
ORION Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodne ze stanowiskiem
Zakład Instalatorstwa Sanitarnego, c.o., Instal. Gazowe i Ślusarstwo Henryk Golec - 2016-09-26 - Słupsk (pomorskie)
Zapoznanaie się z przepisami iregulaminem,obsługa biura, przyjmowanie i rozdział korespondencji,obsługa interesanta przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Leszno (wielkopolskie)
instruktor fitnes
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Sierpc (mazowieckie)
Wg. stanowiska.
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych - 2017-03-02 - Lubiąż (dolnośląskie)
-
Jednostka Wojskowa 4224, Warsztaty Techniczne Bydgoszcz ( 1 Regionalna Baza Logistyczna ) - 2017-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca administracyjna. Prowadzenie czynności kancelaryjnych. Archiwizacja dokumentów. Wypisywanie orzeczeń podczas posiedzeń.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Żagań (lubuskie)
budowanie relacji z Klientami na rynku lokalnym, tworzenie katalogu usług dla Klienta oraz negocjacje z dostawcami zagwarantowanie zgodnego z procedurami i standardami funkcjonowania kas bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów, zarządzanie procesem reklamacji i zwrotu towarów klienta na poziomie sklepu opracowanie i realizację budżetu podległego działu, bieżąca optymalizacja struktury kosztów i usług dotyczących funkcjonowania działu, zarządzanie zespołem pracowników (rekrutacja, ocena i rozwój, wyznaczanie celów i planowanie pracy)
Leroy Merlin Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Bełchatów (łódzkie)
www.rzeszow.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2018-09-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozwożenie komponentów na linie produkcyjne
kontakt przez OHP - 2017-08-28 - Siewierz (śląskie)
Rozwożenie towarów do klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Puławy (lubelskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Wdrożenie i bieżące koordynowanie zadań realizowanych przez Zespół Wrocławskie Centrum Sprawiedliwości Naprawczej pod względem merytorycznym i finansowym.2. Prawidłowe i efektywne przydzielenie pracownikom zespołu obowiązków zapewniających terminowe wykonywanie prac oraz uzyskiwanie rezultatów. 3. Koordynowanie zadań związanych z organizacją prac społecznie użytecznych osób skazanych, skierowanych przez Sądy Rejonowe;4. Koordynowanie prac związanych ze szkoleniami BHP, gospodarowaniem odzieżą roboczą i środkami higieny osobistej niezbędnymi do przygotowania osób skazanych do wykonania pracy orzeczonej przez Sądy Rejonowe;5. Systematyczna współpraca z kuratorami sądowymi, szczególnie w zakresie sporządzania dokumentacji oraz sprawozdawczości;6. Organizowanie prac na terenie Wrocławia, we współpracy z podmiotami publicznymi i społecznymi działającymi w sferze publicznej;7. Pozyskiwanie partnerów publicznych i społecznych do realizowanych działań;8. Wykonywanie prac związanych z zabezpieczeniem materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania pracy społecznie użytecznej przez osoby skazane;9. Koordynowanie pracy instruktorów organizujących prace społeczne użyteczne osób skazanych;10. Przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym wykonywaniem porozumień związanych z organizacją pracy społecznie użytecznej poza siedzibą Centrum;11. Przygotowywanie analiz, raportów, opracowań i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań.12. Dbałość o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych oraz o ochronie danych osobowych.13. Stała współpraca z Kuratorami Zawodowymi dla Dorosłych (przekazywanie informacji dotyczących osób kierowanych),14. Przygotowywanie do archiwizacji dokumentów wypracowanych w toku realizacji zadań. 15. Promocja idei sprawiedliwości naprawczej.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie o doświadczenia zawodowego,Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku .Dodatkowe:dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. oochronie danych osobowych (tj. Dz.U. 2016 poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. 2016 poz. 902 ze zm.). Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: Koordynator we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 12,00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda tel. 71782 35 18 wgodz. 9.0014.00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie elementów do stanowisk targowych
ELEFANT-DESIGN Sp. z o.o. w Gubinie - 2015-12-21 - Gubin (lubuskie)
reprentowanie sali samochodowej przed klientem, działania marketingowe i handlowe, dbanie o czystość wystawianych samochodów w salonie i miejscu ekspozycji
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praca na budowie przy wykonywaniu siecizewnętrznych roboty ziemne. jedna zmiana, umowa na okres próbny, następnie na czas określony. Wynagrodzenie od 13 zł netto/h czyli około 18 zł brutto/h.Praca głównie na terenie Wrocławia oraz na terenie województwa dolnośląskiego.Kontakt z pracodawcą 602 44 12 49
"TITA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie posiłków wg zasad panujących w kuchni indyjskiej, kontrola pracy pomocnika kucharza, kontakt z obsługa sali, ostateczne zatwierdzanie listy zakupów sporządzona przez pomocnika kucharza.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Piaseczno (mazowieckie)
przyjmowanie faktur, przyjmowanie towaru, sprawdzanie dat ważności towaru, obsługa klienta, sprzedaż towaru, układanie towaru na regałach, zamawianie towaru, wystawianie faktur sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Krzepice (śląskie)
Obsługa klienta, oferowanie i sprzedaż produktów bankowych.CV na e-mail: adam.tworuszko (at) pkobp.pl
PKO BANK POLSKI - 2017-07-07 - Krapkowice (opolskie)
mycie samochodów
Auto Toruń Sp z o.o - 2016-06-07 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze st.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Sławoszowice (dolnośląskie)
jw.
FOODI Izabela Frycz - 2018-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Selforce Sp.z o.o. - 2016-11-21 - Rusiec (mazowieckie)
obsługa sieci rozdzielczych wysokiego, średniego i niskiego napięcia oraz prądu stałego; obsługa generatorów, transformatorów, urządzeń napędowych, sieci kablowych, instalacji pomocniczych; obsługa sieci elektrycznej Włocławskiej Strefy Ekonomicznej; prowadzenie nadzorów przy pracach na czynnych sieciach elektro energetycznych związanych z inwestycjami w zakładzie; obsługa programu Skome, rejestratorów zakłóceń i analizatorów sieci.
ANWIL S.A. - 2016-01-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)