KSIĘGARZ Łomża oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO "DOM KSIĄŻKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: KSIĘGARZ

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Sprzedaż książek i art. biurowych/szkolnych, obsługa klienta.

Data publikacji: 2018-07-23

Lokalizacja: Łomża (podlaskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO "DOM KSIĄŻKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dworna 18, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sprzedaż książek i art. biurowych/szkolnych, obsługa klienta.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KSIĘGARZ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzedawca*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2018

Data zakończenia pracy: 23.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie.

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO "DOM KSIĄŻKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Adres pracodawcy:
Dolistowska 3, 15-950 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na email: malgorzata.baranowska (at) domksiazki.bialystok.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: m. Białystok

Gmina pracodawcy: Białystok

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Białystok

Ulica pracodawcy: Dolistowska

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy: sprzedaż detaliczna książek

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

Data dodania oferty pracy: 23.07.2018

Oferta pracy ważna do: 22.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PIELĘGNIARKA - od 2 540 PLN

Troskliwa, profesjonalna opieka pielęgniarska nad Mieszkańcami. Wykonywanie zaleceń lekarskich dotyczących zabiegów i podawania leków. Właściwe przechowywanie i dozowanie leków. Prowadzenie dokumentacji w zakresie prawidłowej gospodarki lekami.Pomoc przy wizytach lekarskich. Prowadzenie dokumentacji Pierwszego Kontaktu i udział w zespołach terapeutyczno - opiekuńczych. Ustalanie indywidualnego planu pielęgnacji. Czuwanie nad bezpieczeństwem Mieszkańców.
Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu - 2018-11-09 - Sieradz (łódzkie)

MONTER - 997,4 PLN

zapoznanie się ze strukturą organizacyjną, obsługa specjalistycznych urządzeń do produkcjistolarki ALU , obsługa prasy pneumatycznej, doradztwo klientowi w projektowaniu okien, drzwii i konstrukcji slusarskich, montaż stolarki aluminiowej, obróbka wykończeniowa, montaż akcesoriów okiennych, zapoznanie z systemem profili i okuć
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ W LIPNIE(NR 7929) - od 1 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji ,windykacja należności dla KRUS,włączanie do akt decyzji i korespondencji,współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, Sądem Rejonowym.Wymiar etatu: 1/2 etatuWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi.Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-02 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK GRUPY DOCZYSZCZAJĄCEJ - od 1 900 PLN

maszynowe sprzątanie korytarzy i pomieszczeń
ORION Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWO-MAGAZYNOWY - 997,4 PLN

Zapoznanaie się z przepisami iregulaminem,obsługa biura, przyjmowanie i rozdział korespondencji,obsługa interesanta przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Leszno (wielkopolskie)

INSTRUKTOR FITNES - 10 - 100 PLN

instruktor fitnes
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Sierpc (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - STAŻ FP (ŻAGAŃ) - 1 017,4 PLN

Praca administracyjna. Prowadzenie czynności kancelaryjnych. Archiwizacja dokumentów. Wypisywanie orzeczeń podczas posiedzeń.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Żagań (lubuskie)

KIEROWNIK DZIAŁU RELACJI Z KLIENTAMI - od 4 200 PLN

budowanie relacji z Klientami na rynku lokalnym, tworzenie katalogu usług dla Klienta oraz negocjacje z dostawcami zagwarantowanie zgodnego z procedurami i standardami funkcjonowania kas bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów, zarządzanie procesem reklamacji i zwrotu towarów klienta na poziomie sklepu opracowanie i realizację budżetu podległego działu, bieżąca optymalizacja struktury kosztów i usług dotyczących funkcjonowania działu, zarządzanie zespołem pracowników (rekrutacja, ocena i rozwój, wyznaczanie celów i planowanie pracy)
Leroy Merlin Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Bełchatów (łódzkie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 000 PLN

www.rzeszow.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2018-09-10 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK MAGAZYNU/OPERATOR WÓZKA CIĄGNIKOWEGO - od 13 PLN

Rozwożenie komponentów na linie produkcyjne
kontakt przez OHP - 2017-08-28 - Siewierz (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

Rozwożenie towarów do klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Puławy (lubelskie)

KOORDYNATOR WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI - 2 100 - 5 000 PLN

Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Wdrożenie i bieżące koordynowanie zadań realizowanych przez Zespół Wrocławskie Centrum Sprawiedliwości Naprawczej pod względem merytorycznym i finansowym.2. Prawidłowe i efektywne przydzielenie pracownikom zespołu obowiązków zapewniających terminowe wykonywanie prac oraz uzyskiwanie rezultatów. 3. Koordynowanie zadań związanych z organizacją prac społecznie użytecznych osób skazanych, skierowanych przez Sądy Rejonowe;4. Koordynowanie prac związanych ze szkoleniami BHP, gospodarowaniem odzieżą roboczą i środkami higieny osobistej niezbędnymi do przygotowania osób skazanych do wykonania pracy orzeczonej przez Sądy Rejonowe;5. Systematyczna współpraca z kuratorami sądowymi, szczególnie w zakresie sporządzania dokumentacji oraz sprawozdawczości;6. Organizowanie prac na terenie Wrocławia, we współpracy z podmiotami publicznymi i społecznymi działającymi w sferze publicznej;7. Pozyskiwanie partnerów publicznych i społecznych do realizowanych działań;8. Wykonywanie prac związanych z zabezpieczeniem materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania pracy społecznie użytecznej przez osoby skazane;9. Koordynowanie pracy instruktorów organizujących prace społeczne użyteczne osób skazanych;10. Przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym wykonywaniem porozumień związanych z organizacją pracy społecznie użytecznej poza siedzibą Centrum;11. Przygotowywanie analiz, raportów, opracowań i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań.12. Dbałość o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych oraz o ochronie danych osobowych.13. Stała współpraca z Kuratorami Zawodowymi dla Dorosłych (przekazywanie informacji dotyczących osób kierowanych),14. Przygotowywanie do archiwizacji dokumentów wypracowanych w toku realizacji zadań. 15. Promocja idei sprawiedliwości naprawczej.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie o doświadczenia zawodowego,Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku .Dodatkowe:dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. oochronie danych osobowych (tj. Dz.U. 2016 poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. 2016 poz. 902 ze zm.). Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: Koordynator we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 12,00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda tel. 71782 35 18 wgodz. 9.0014.00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK DO SPRAW OSOBOWYCH - od 2 100 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)

STOLARZ - od 2 800 PLN

wykonywanie elementów do stanowisk targowych
ELEFANT-DESIGN Sp. z o.o. w Gubinie - 2015-12-21 - Gubin (lubuskie)

HANDLOWIEC - 997,4 PLN

reprentowanie sali samochodowej przed klientem, działania marketingowe i handlowe, dbanie o czystość wystawianych samochodów w salonie i miejscu ekspozycji
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

MONTER SIECI WODNYCH I KANALIZACYJNYCH - od 18 PLN

Praca na budowie przy wykonywaniu siecizewnętrznych roboty ziemne. jedna zmiana, umowa na okres próbny, następnie na czas określony. Wynagrodzenie od 13 zł netto/h czyli około 18 zł brutto/h.Praca głównie na terenie Wrocławia oraz na terenie województwa dolnośląskiego.Kontakt z pracodawcą 602 44 12 49
"TITA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-09 - Wrocław (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 500 PLN

Przygotowanie posiłków wg zasad panujących w kuchni indyjskiej, kontrola pracy pomocnika kucharza, kontakt z obsługa sali, ostateczne zatwierdzanie listy zakupów sporządzona przez pomocnika kucharza.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Piaseczno (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

przyjmowanie faktur, przyjmowanie towaru, sprawdzanie dat ważności towaru, obsługa klienta, sprzedaż towaru, układanie towaru na regałach, zamawianie towaru, wystawianie faktur sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Krzepice (śląskie)

DORADCA - KASJER - od 3 000 PLN

Obsługa klienta, oferowanie i sprzedaż produktów bankowych.CV na e-mail: adam.tworuszko (at) pkobp.pl
PKO BANK POLSKI - 2017-07-07 - Krapkowice (opolskie)

PRACOWNIK MYJNI - od 1 850 PLN

mycie samochodów
Auto Toruń Sp z o.o - 2016-06-07 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI K/M - od 2 268 PLN

jw.
FOODI Izabela Frycz - 2018-01-08 - Warszawa (mazowieckie)

ELEKTRYK WYSOKICH NAPIĘĆ R62/0162-62/16 - 2 800 - 3 300 PLN

obsługa sieci rozdzielczych wysokiego, średniego i niskiego napięcia oraz prądu stałego; obsługa generatorów, transformatorów, urządzeń napędowych, sieci kablowych, instalacji pomocniczych; obsługa sieci elektrycznej Włocławskiej Strefy Ekonomicznej; prowadzenie nadzorów przy pracach na czynnych sieciach elektro energetycznych związanych z inwestycjami w zakładzie; obsługa programu Skome, rejestratorów zakłóceń i analizatorów sieci.
ANWIL S.A. - 2016-01-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)