KRAWCOWA Świba oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe '' Wiśniewski '' sp.j.
Stanowisko: KRAWCOWA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Szycie elememtów materiałów tapicerskich.
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Świba (wielkopolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe '' Wiśniewski '' sp.j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-644 Świba 43, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Szycie elememtów materiałów tapicerskich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KRAWCOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: krawiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Krawiec* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe '' Wiśniewski '' sp.j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
63-644 Świba 43, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Kępno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świba
Numer budynku pracodawcy: 43
Profil działalności pracodawcy: Produkcja wyrobów tartacznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: krawiec*
Data dodania oferty pracy: 27.03.2019
Oferta pracy ważna do: 26.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż produktów/usług, dbałość o jakość kontaktów z klientem i klimatu przyjaznego dobrej komunikacji z klientem, koncentrowanie sie na interesach, zadaniach, zarządzanie swoim czasem pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- szycie odzieży z tkanin i dzianin na maszynach szwalniczych: overlock, stębnówka, guzikarka, dziurkarka- indywidualne dopasowywanie odzieży do sylwetkiUmowa zlecenia na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Łódź (łódzkie)
szycie pokrowców do mebli tapicerowanych
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "GOLMEB" GOLONKA SŁAWOMIR W GŁUCHOWIE - 2018-04-26 - Głuchów (podkarpackie)
wg stanowiska
FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA TO-TU KRZYSZTOF BIJAK - 2017-02-01 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Szycie na maszynie krawieckiej tkanin na meble wypoczynkowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Będzin (śląskie)
przce hydrauliczne, inne prace budowlane. Osoba zatrudniona bedzie wykonywac pracę przy przebudowie sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 35 w częstochowie oraz ZSTiO im. S. Żeromskiego w Czestochowie podczas realizacji kontraktu.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Częstochowa (śląskie)
wg stanowiska ( regipsy, kafelkowanie, hydraulika)
BUDO - MAX HENRYK MAZUR - 2018-04-30 - Oleśnica (dolnośląskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem hispzańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Goworowo (mazowieckie)
-Prace fizyczne przy uboju i rozbiorze drobiu,-Kontakt telefoniczny 58-536-67-65,-E-mail: biuro (at) buchholc.pl
ZAKŁAD DROBIARSKI WOJCIECH BUCHHOLC - 2016-11-15 - Gniszewo (pomorskie)
- Praca na obrabiarce: produkcja dużych części metalowych (części od 100 kg). Praca w Bytomiu.- Wynagrodzenie: 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + czasami soboty, niedziele. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy na obrabiarkach (przerwa w zawodzie nie może być dłuższa niż 2 lata). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 797-458-095, 733-363-501) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: info (at) ccmcc.pl
CCM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Bytom (śląskie)
Usługi krawieckie. Obsługa klienta Wymagane umiejętności szycia i porozumienia z klientem oraz umiejętności krawieckie w zakresie poprawek odzieży, wymiany zamków, skracania, przeróbek żakietów, sukienek, skracania płaszczy. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
IGIEŁKA USŁUGI KRAWIECKIE - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
Praca w przeróbkach krawieckich
Alina Jońska - 2017-03-09 - Lubin (dolnośląskie)
SZYCIE OPAKOWAŃ Z WŁÓKNINY I FOLII.
EUROPAK Wiesław Piela - 2017-08-18 - Czudec (podkarpackie)
obsługa klienta, sporządzanie faktur, przyjmowanie towaru, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Szprotawa (lubuskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie i umiejętność szycia; krawiectwo lekkie; umowa na okres próbny; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
F.H.U. KOLLTEX BEATA KOŁODZIEJ - 2018-01-17 - Gliwice (śląskie)
Strzyżenie damskie-męskie, golenie, farbowanie, modelowanie, pielęgnacja włosów, rozjaśnianie. Praca na pełny etat lub 1/2 etatu - do uzgodnienia.
KRYSTYNA PŁONKA "EUFORIA" - 2018-02-28 - Andrychów (małopolskie)
Księgowanie wydatków w systemie elektronicznym z: budżetu, ZFŚS, sumy depozytowe PFRON. Prowadzenie obsługi kasowej; Prowadzenie ewidencji środków trwałych; Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań.
POWIATOWY URZĄD PRACY W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - 2017-10-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa klienta w pracowni krawieckiej, szycie na miarę
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Płock (mazowieckie)
Szycie odzieży na miarę, poprawki, przeróbki krawieckie, modelowanie odzieży. Kontakt telefoniczny 603 111 959. AM
Anna Robak ATELIER 25 - 155 Kielce, ul. Popiełuszki 56 - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa maszyndemontaże zsee
PESTAR SP. Z O. O. - 2016-02-17 - Starogard Gdański (pomorskie)
Warunki pracy:Praca zmianowa na podstawie harmonogramu od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym po 8 godz./dobę: : I zm. 400-1200, II zm. 530-1330, III zm. 800-1600, IV zm.1130-1930, V zm. 1230-2030.Przy obsłudze uroczystości świątecznych i imprez okolicznościowych wymagana jest szczególna dyspozycyjność. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku wielokondygnacyjnym. Stołówka usytuowana jest na parterze, sale konsumpcyjne na parterze i na pierwszym piętrze. Dojścia i dojazdy do budynku utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności (bariery architektoniczne w postaci schodów, brak windy), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe. Ryzyko zawodowe oszacowane na poziomie akceptowalnym. Praca na wysokości do 3 m (szafki, regały).Główne obowiązki na stanowisku pracy-właściwa obsługa konsumentów,utrzymywanie wzorowej czystości naczyń stołowych,-przestrzeganie porządku dnia w stołówce oraz harmonogramu pobierania i wydawania posiłków,-wykonywanie prac pomocniczych oraz porządkowych,-ścisłe przestrzeganie wymogów higieniczno- sanitarnych zgodnie z zasadami GMP i GHP oraz systemu HACCP,należyte dbanie o higienę osobistą i odzież ochronną,-mycie sprzętu kuchennego i stołowego oraz utrzymywanie porządków w pomieszczeniach punktu żywienia zgodnie z obowiązującym harmonogramem,-ściśle przestrzeganie warunków bhp i ppoż.Warunki pracy:Praca zmianowa na podstawie harmonogramu od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym po 8 godz./dobę: : I zm. 400-1200, II zm. 530-1330, III zm. 800-1600, IV zm.1130-1930, V zm. 1230-2030.Przy obsłudze uroczystości świątecznych i imprez okolicznościowych wymagana jest szczególna dyspozycyjność. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku wielokondygnacyjnym. Stołówka usytuowana jest na parterze, sale konsumpcyjne na parterze i na pierwszym piętrze. Dojścia i dojazdy do budynku utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności (bariery architektoniczne w postaci schodów, brak windy), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe. Ryzyko zawodowe oszacowane na poziomie akceptowalnym. Praca na wysokości do 3 m (szafki, regały).
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-05-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
SZYCIE MATERACY ZE SKAJU ORAZ MATERIIAŁÓW OBICIOWYCH. PRACA NA STEBNÓWCE.,
M-pole Martyna Miłek - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
według stanowiska (praca na terenie Krakowa, wyjazd z ul.Balickiej)
KRZYSZTOF CZAJCZYK I DARIUSZ CZAJCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
-prowadzenie pracy z rodzinami zastępczymi i umieszczonymi w nich dzieci
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Świebodzin (lubuskie)
- Kontrola stanu technicznego istniejących obiektów. Egzekwowanie napraw gwarancyjnych. Współpraca z najemcami odnośnie rozliczenia zużycia mediów. Odczyty liczników zużycia mediów. Przygotowywanie przebudów i nadzór nad przebudowami powierzchni najmu. Koordynacja pracy konserwatorów przy poszczególnych obiektach. Przyjmowanie zgłoszeń o awarii na obiektach. Zlecanie kontroli serwisowych.- DL Project Management S.A wchodząca w skład grupy kapitałowej DL Invest Group, która od ponad10 lat realizuje inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych zarządzając portfelem nieruchomości o wielkości 2000 000 m2 , w skład których wchodzą: centra handlowe, centra biurowe, centra logistyczne. W związku z nieustanym rozwojem grupy oraz realizacją nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. utrzymania obiektów.- Firma oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, atrakcyjny systemem motywacyjny, możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa śląskiego, pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze, wszelkie niezbędne narzędzia pracy między innymi: samochód, telefon, współprace przy ciekawych projektach (handel, logistyka , biura).- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w branży technicznej. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: tomasz.brodzki (at) dlinvest.pl
DL PROJECT MANAGEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
szycie odziezy damskiej i męskiej, przeróbki krawieckie
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Bytom (śląskie)
szycie konfekcji damskiej
ZAKŁAD ODZIEŻOWY "AWEX - INTERMODA" LUCYNA WYRKOWSKA - 2017-12-12 - Białystok (podlaskie)
-wystawianie faktur-organizowanie transportu towaru do klienta-przyjmowanie zamówień-kontrola stanów magazynowych towaru
ALMUS Sp.z o.o. - 2018-01-12 - Słomniki (małopolskie)