KOSZTORYSANT Koszalin oferta pracy Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze "TEBRA" G. Kowalczyk Spółka jawna
Stanowisko: KOSZTORYSANT
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa budowy
Data publikacji: 2017-06-19
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze "TEBRA" G. Kowalczyk Spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-256 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOSZTORYSANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2017
Data zakończenia pracy: 18.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Do przyuczenia, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze "TEBRA" G. Kowalczyk Spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-256 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: telefonicznie ( 600330114 ), e- mailowo ( tebra (at) interia.eu )Dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 - 15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Profil działalności pracodawcy: wykonywanie instalacji hydraulicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data dodania oferty pracy: 19.06.2017
Oferta pracy ważna do: 19.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ochrona osób i mienia - obiekty handlowe.
SOLID SECURITY SP.Z O.O. - 2016-08-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykształcenie wyższe -administarcja. Znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego, polskiego, angielskiego, komunikatywność, prawo jazdy kat. B, obsługa pakietau Office. Prace biurowe, obsługa sprzętu biurowego, przygotowywanie umów pośrednictwa pracy, praca przy komputerze, pakiet Office, opieka nad pracownikami przyjeżdzającymi z Ukrainy i Białorusi.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Chynowa (wielkopolskie)
Roznoszenie gazet reklamowych we wskazanym terenie.
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-11 - Kalisz (wielkopolskie)
MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENT., GAZ., WOD. I KAN. ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU DO KOSZTORYSOWANIA
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH: J. KORKOSZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-06 - Nisko (podkarpackie)
jw.
Cynel-Unipress Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Szenajda (pomorskie)
Kierowanie pojazdem ciężarowym pow. 3,5 tony. Praca na terenie Polski
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo- Transportowe MAX-TRANS - 2016-02-09 - Biesiadki (małopolskie)
opracowanie protokołów badań
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Ujście (wielkopolskie)
Planowanie oraz sterowanie zapasami magazynowymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wola Wiśniowska (świętokrzyskie)
Montaż rurociągów ze stali czarnej i stali nierdzewnej. Czytanie rysunków technicznych.
INTERSTAFF sp. z o.o. - 2018-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Trybowanie mięsa.Praca na I zmianę od 07.00 do 15.00 w Kamienniku Wielkim.
EFETURK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-08 - Kamiennik Wielki (warmińsko-mazurskie)
praca
FUNDACJA PODKARPACKIE HOSPICJUM DLA DZIECI - 2018-03-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc przy wykonywaniu analiz laboratoryjnych.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-06-20 - Stoisław (zachodniopomorskie)
REMONT I NAPRAWY MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH - ( WYTWARZANIE BETONU, ASFALTU), MASZYN DO PRODUKCJI PREFABRYKATÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZASADNICZE ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH, WYTWARZANIA BETONU, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE;
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2016-02-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie i wydawanie posiłków, dbanie o czystość stołówki.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2016-09-29 - Częstochowa (śląskie)
Roboty ogólnobudowlane
Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze "PROBUD" Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
a) uczestniczenie w opracowaniu i realizacji programów profilaktycznych z zakresu przeciwdziałania patologiom społecznym w 4RBLog, b) prowadzenie szkolenia uzupełniającego dla kadry i pracowników z przedmiotu Profilaktyka i dyscyplina wojskowa oraz zajęć psychoedukacyjnych w szczególności: z zakresu profilaktyki uzależnień, profilaktyki zachowań agresywnych, autoagresywnych, treningu radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, przeciwdziałania dyskryminacji, c) współpraca z wojskową służbą zdrowia, lekarzami, wojskowymi pracowniami psychologicznymi, kapelanami oraz strukturami kadrowymi i komunikacji społecznej a także instytucjami zajmującymi się ochroną i promocją zdrowia psychicznego w systematycznym, programowym kształtowaniu i upowszechnianiu higieny psychicznej, d) udzielanie porad i indywidualnej pomocy psychologicznej osobom uprawnionym żołnierzom, pracownikom wojska, uczestnikom i weteranom misji poza granicami państwa oraz członkom ich rodzin, e) monitorowanie środowiska jednostki organizacyjnej poprzez systematyczny kontakt z żołnierzami w pododdziałach oraz z pracownikami resortu obrony narodowej, rozpoznawanie i podejmowanie działań profilaktycznych i interwencyjnych w rozpoznanych obszarach zagrożeń, f) wydawanie opinii psychologicznej uczestnikom misji kierowanym na turnusy leczniczo-profilaktyczne, g) podejmowanie interwencji w sytuacjach kryzysowych oraz uczestniczenie w pracach doraźnie powoływanych zespołów i grup interwencji kryzysowej. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
zawieranie umów, obsługa klienta indywidualnego oraz korporacyjnego, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Złotoryja (dolnośląskie)
organizowanie sieci sprzedaży, kontakty z kontrahentami, w tym wietnamskimi, monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa kasy, wykładanie towaru, obsługa klientów sklepu (lokalizacje sklepów: ul.Obozowa, Pijarska, Długa, Plac Matejki - Kraków)
Artur Sobol Firma "SOBOL-A" - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż, przyjęcie i ekspozycja towaru, dbanie o czystaść i estetykę w sklepie, przygotowanie zamówień. Praca na umowę zlecenie (później umowa o pracę), godziny pracy 6-19, wynagrodzenie 2300 zł brutto (12,70 na godzinę). Wymagania pracodawcy: wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie w handlu, znajomość obsługi kasy fiskalnej i komputera, umiejętność pracy w zespole, książeczka sanepidowska. Kontakt z pracodawcą: Piotr Damps tel. 601 723 481 piotr.damps (at) konkol.pl, Mariusz Dominik tel.601 054 307, mariusz.dominik (at) konkol.pl
"KONKOL" SP. Z O.O. - 2015-12-08 - Żukowo (pomorskie)
refundacja 30 art. 150f
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Białogard (zachodniopomorskie)
Przygotowanie, złączanie i układanie bruku.Aktualne miesjce pracy: Iwiny, ul. Bukszpanowa, poźniej wg zleceń 1/2 etatuSala D
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
wypisywanie faktur, rozliczanie z klientami, obsługa programu SUBIEKT GT, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Bieżeń (śląskie)
NADZOROWANIE PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI KONTRAKTÓW W PODLEGŁYM REJONIE, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA PRACY PRACOWNIKÓW OCHRONY I USŁUG RÓŻNYCH, REPREZENTOWANIE FIRMY W KONTAKTACH Z KONTRAHENTAMI
INTEGRACJA KŁODZKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
obsługa maszyn produkcyjnych, kontrola jakości wytworzonych elementów w przypadku stanowisk magazynowych
HR MASTERS Sp. J. B. Adamczyk-Nowak, A. Bednarska, M. Siwińska-Olszówka - 2016-04-22 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie firmowych konsultacji telefonicznych- Pracodawca zapewnia szkolenie
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2017-04-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
załadunek na placuprzewożenie towarupomoc przy załadunku i rozładunku
P.P.H.U. EKOPLAST-PRODUKT S.C. Krzysztof Brandys, Ryszard Brandys - 2016-10-17 - Cieszyn (śląskie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem form do odlewów
PIOMA - ODLEWNIA Spółka z o.o. - 2016-10-28 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)