KOORDYNATOR W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA (NR 1911) Inowrocław oferta pracy SANATORIUM UZDROWISKOWE PRZY TĘŻNI IM. DR. KRZYMIŃSKIEGO JÓZEFA
Stanowisko: KOORDYNATOR W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA (NR 1911)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja prac w Biurze Obsługi Klienta
Data publikacji: 2020-09-03
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SANATORIUM UZDROWISKOWE PRZY TĘŻNI IM. DR. KRZYMIŃSKIEGO JÓZEFA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: koordynacja prac w Biurze Obsługi Klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA (NR 1911)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, marketingowe, handlowe lub turystyczne), znajomość branży turystyczno uzdrowiskowej, znajomość obsługi komputera, bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji, umiejętność prezentacji, analizy oraz zarządzania procesami, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji, zdolności analityczne oraz inicjatywa i konsekwencja w działaniu, komunikatywność i wysoka kultura osobista, umiejętności działania pod presją czasu oraz rozwiazywania problemów.Mile widziane kilkuletnie doświadczenie w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży, doświadczenie w kierowaniu zespołem, znajomość języka obcego.
Nazwa pracodawcy:
SANATORIUM UZDROWISKOWE PRZY TĘŻNI IM. DR. KRZYMIŃSKIEGO JÓZEFA
danePracodawcy_nip: 5562246200
danePracodawcy_regon: 010625117
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby spełniające wymagania prosimy o osobiste bądź za pośrednictwem operatora pocztowego składanie ofert zawierających CV i list motywacyjny w terminie do 15.09.2020 roku na adres:Sanatorium Uzdrowiskowe Przy TężniDział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umówul. Przy Stawku 1288-100 Inowrocławz dopiskiem na kopercie: Rekrutacja.Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sanatorium Uzdrowiskowe Przy Tężni im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z., z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Kordynatora w Biurze Obsługi Klienta.Zostałem/am poinformowany/a o moich prawach i obowiązkach Przyjmuję do wiadomości, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 15.09.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: inowrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0407
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928989
Ulica pracodawcy: Przy Stawku
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.09.2020
Data dodania oferty pracy: 03.09.2020
Oferta pracy ważna do: 02.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c7b726325f258e664b6f1c891946d0dd
Podobne oferty pracy
Rozwożenie towaru w obrębie 120 km. od Kalisza
PANDA - HURT Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-05-19 - Kalisz (wielkopolskie)
- obsługa urządzeń biurowych;- układania dokumentów księgowych;- praca w programie SAGE FORTE FINANSE i w programie AUTOSTACJA;- bieżące prace zlecone
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
nadzor nad realizacją umów, nadzor nad pracownikami ( teren pracy- Białystok)
KMORDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-27 - Białystok (podlaskie)
Wdrażanie i zarządzanie programem POZ Plus, a w szczególności:- zapewnienie przepływu informacji między uczestnikami procesu udzielania świadczeń, - organizowanie współpracy wewnątrz zespołu PZO Plus,-określenie populacji pacjentów uprawnionych do Bilansów oraz do programu Zarządzania Chorobą,- wspieranie organizowania procesu leczenia i profilaktyki , w tym prowadzenie elektronicznego terminarza wizyt,- informowanie świadczeniobiorców o udziale w pilotażu POZ PLUS i uzyskanie ich pisemnej zgody wg wzoru oświadczenia o wyrażeniu zgody zamieszczonego w zarządzeniu o POZ PLUS,- dbanie o oznaczenie placówki logotypem pilotażu POZ PLUS, opracowanym i dostarczonym przez Fundusz,- opracowywanie raportów z realizacji pilotażu POZ PLUS przekazywanych do Funduszu.
OPTIMA Medycyna SA - 2018-06-27 - Prudnik (opolskie)
wykonywanie zleceń przełożonego, koordynowanie dostaw z zamówieniami, przyjmowanie dostaw od dostawców wietnamskich, koordynowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
koordynaowanie pracy opiekunów osób starszych, monitorowanie ich pracy, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie dokumentów sprzedaży, monitorowanie programów terapeutycznych NFZ, współpraca z dostawcami zagranicznymi, obsługa klientów - tel. i mailowa
PROFARM PS Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Nowa Iwiczna (mazowieckie)
Koordynowanie pracy grupy pracowników, szkolenie nowych pracowników. Praca na terenie całego kraju.
EURO SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ BIS SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-09-26 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
naprawa pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Radomsko (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
P.H.U.ARJAN JOANNA ŻMUDA - 2016-07-22 - Imielin (śląskie)
prace biuroe
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Malbork (pomorskie)
Przygotowywanie dań na wynos i na miejscu zgodnie z przepisami i procedurami istniejącymi w zakładzie pracy.
kontakt przez PUP - 2016-09-17 - Gdańsk (pomorskie)
montaż konstrukcji stalowych (hala z urządzeniami do segregacji śmieci)-praca na wysokości (powyżej 3 m)
Europejski Ośrodek Szkoleń Zawodowych Sp.z o.o. - 2015-12-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku min. 2 lata; dobra znajomość jęz. angielskiego, rosyjskiego; wiedza w zakresie czasu pracy kierowców; zakres zarządzanie grupą pojazdów i kierowców, koordynacja realizacji przewozów, obsługa systemu informatycznego oraz tematycznego; miejsce pracy: Gliwice;
"LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż ofert firmy, obsługa klienta, obsługa programu rezerwacyjnego, statystyka sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 7-9
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
-transport towarów w transporcie krajowym;-dbanie o stan techniczny pojazdu;-załadunki, rozładunki.
Płaczek Marek Usługi Transportowe - 2017-04-18 - Czyżowice (śląskie)
Wymagania pracodawcy: wykształcenie min. średnie techniczne plus praktyka zawodowa lub wykształcenie wyższe techniczne- praktyka zawodowa - niekoniecznie.Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.Wymagane prawo jazdy kat. "B"
"LB RAIL SYSTEMS" Sp. z o. o. - 2017-04-03 - Racibórz (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Ocena projektów inwestycyjnych, tworzenie struktur centrów przychodów i kosztów, przygotowanie dla działów księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych, okresowe raportowanie do spółki matki według określonych standardów rachunkowych, bieżąca współpraca z kierownikami z różnych obszarów działalności firmy: produkcji, zakupów, księgowości. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w dziale controliingu, biegła znajomość języka angielskiego. Miejsce wykonywania pracy wejherowo.
PERFECT CONSULTING - 2017-04-03 - Wejherowo (pomorskie)
składanie operatów geodezyjnych, sporzadzanie dokumentow biurowych, praca w terenie
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Myszków (śląskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczeniaMYCIE HAL I URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH
EURO DONER POLAND SP Z OO - 2017-02-07 - Zduny (wielkopolskie)
Dyspozycja pracy samochodów ciężarowych w ruchu międzynarodowym
GEBER Sp.z o.o. - 2017-08-18 - Szamotuły (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Półkoty (podlaskie)
- przygotowywanie mięsa do sprzedaży,- sprzedaż i obsługa klientów,- sprzątanie sklepu
Rzeźnia Dziękonie - Andrzej Dziekoński Zakład Mięsny Dziękonie - Andrzej Dziekoński - 2019-07-23 - Dziękonie (podlaskie)
sporządzanie różnego rodzaju potraw
Przedsiębiorstwo Turystyczno - Handlowe Zajazd "TIROLI" Marek Raniszewski - 2018-12-11 - Tywola (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie podległym zespołem (pracownicy fizyczni, budowlani, produkcyjni), współpraca z klientami, delegowanie pracowników na miejsce pracy, prowadzenie dokumentacji rozwiązywanie wszelkich problemów Klient- Pracownik, codzienny kontakt z pracownikami z Ukrainy, Mołdawii, Gruzji itp. w języku ukraińskim lub rosyjskim, wypełnianie wszystkich niezbędnych dokumentów z pracownikami z zagranicy.
Workasistpoland Sp. z o. o. - 2020-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
Zadania z zakresu zatrudniania i wynagrodzenia pracowników, nadzór nad rozwojem pracowników i oceną efektywności pracy. Praca na terenie całej Polski.
PZTECHNIK PRZEMYSŁAW ZAJĄC - 2017-12-21 - Świerczów (opolskie)
Wytwarzanie elementów plastikowych, obróbka końcowa wyrobuMiejsce pracy: woj. dolnośląskie
GLOBAL SP. Z O.O. - 2017-05-15 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Szerzenie pasji do biznesu, rozumienie kontekstu biznesowego zagadnień biznesu i stawianych wyzwań w celu dostarczenia odpowiedniej wiedzy menedżerom, praca z menedżerami w celu poprawnego zrozumienia przez nich stawianych im wymagań zawodowych, współpraca z kadrą zarządzającą operacjami przemysłowymi, rozwijanie i szerzenie wysokiej kultury i poziomu pracy, pełnienie funkcji coacha dla menedżerów podczas wykonywania przez nich zadań - w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, wsparcie strategiczne w obszarze zasobów ludzkich w sekotrze operacyjnym EMEA oraz wdrażanie rozwiązań biznesowych poprzez identyfikację założonych celów w obszarze HR, praca nad rozwojem i zmianami w firmie, wdrażanie programów korporacyjnych i kampanii dla HR (NASZ ELECTROLUX, NASZ CEL, ITP.) działanie jako "twarz HR"w biznesie, współpraca z jednostkami biznesowymi oraz w razie potrzeby - z radą pracowniczą, weryfikacja oraz identyfikacja trendów w zarządzaniu, omawianie ich z menedżerami
Electrolux Poland sp. z o.o. oddział w Oławie - 2019-02-19 - Oława (dolnośląskie)