KOORDYNATOR SPRZEDAŻY ( ARTYKUŁY SPORTOWY ) Chrzanów oferta pracy GLOBAL - SP. Z O.O.
Stanowisko: KOORDYNATOR SPRZEDAŻY ( ARTYKUŁY SPORTOWY )
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsluga zamówień , tłumaczenia (handlowe )
Data publikacji: 2016-01-19
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: GLOBAL - SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców Styczniowych 42, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsluga zamówień , tłumaczenia (handlowe )
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR SPRZEDAŻY ( ARTYKUŁY SPORTOWY )
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrzanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.01.2016
Data zakończenia pracy: 27.04.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZ. MIN.ŚREDNIE , BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Nazwa pracodawcy: GLOBAL - SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Powstańców Styczniowych 42, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Powstańców Styczniowych
Numer budynku pracodawcy: 42
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż art. sportowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 19.01.2016
Oferta pracy ważna do: 18.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwana obsługa klienta z Polski i Czech, wizyty u klienta, doradztwo techniczne.
kontakt przez OHP - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Narol (podkarpackie)
Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych średniego i niskiego napięcia. Wykonywanie prac przy remontach, przeglądach i konserwacji urządzeń elektrycznych.
"GAMRAT" S.A. JASŁO - 2015-12-08 - Jasło (podkarpackie)
wykonywanie zabiegów w produkcji roślinnej, transport
Zakład Produkcyjno Doświadczalny POZORTY Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych nabywców usług kładzenia posadzek, przygotowywanie ofert dla potencjalnych nabywców, współpraca z dostawcami usług, prowadzenie badań marketingowych, negocjacje oraz sprzedaż, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Przyłęk (wielkopolskie)
ochrona i nadzór nad powierzonym mieniem
"GWARANT" AGENCJA OCHRONY SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)
praca przy produkcji ogrodzeń betonowych
TEAM-BUD Grzegorz Płuciennik - 2016-09-08 - Przysucha (mazowieckie)
Przygotowywanie wzoru rocznych i półrocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Przygotowywanie i skompletowanie pierwszej wersji rocznych i półrocznych sprawozdań finansowych, obejmujących rachunek wyników, bilans, cash flow, zestawienie portfela inwestycji oraz noty do sprawozdań finansowych. Przygotowywanie zestawu raportów i danych dla celów audytu zgodnie z wymogami procedur wewnętrznych. Przeprowadzenie uzgodnienia danych zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Wprowadzanie zmian do przygotowanych sprawozdań finansowych na podstawie uwag otrzymanych od Odbiorcy (Donor Site). Stosowanie się ściśle do wyznaczonych terminów w celu terminowej realizacji zleceń klienta. Budowanie i utrzymywanie właściwych relacji z pracownikami działu Raportowania Finansowego Odbiorcy (Donor Site) oraz innych działów State Street Poland i Odbiorcy (Donor Site).
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
pracownik pomocniczy w zakładzie budowlanym
PPHU BUDKAR SC KLOCKOWSKI SZYMON LISIECKI ROMAN - 2016-03-31 - Latkowo (kujawsko-pomorskie)
Analiza i rozliczanie czasu pracy kierowców.
SRW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Tychy (śląskie)
Pomoc przy montażu, demontażu rusztowań i plandek. Załadunek, rozładunek, transport ręczny rusztowań modułowych. Praca na wysokości powyżej 3m.
Jostar Joanna Tkachenko - 2017-07-28 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowanie oraz przygotowanie dokumentacji związanej z otrzymaniem certyfikatów FDA oraz EMA.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
Organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, zarządzanie czasem pracowników, kontrola terminowości, ilości i jakości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami, praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Siedlce (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru
HUMAN CENTER PIOTR SŁOMCZYKOWSKI - 2016-10-05 - Grójec (mazowieckie)
- koordynacja realizacji w miejscu realizacju- rozliczanie klientów- wystawianie faktur
MAREK MARCIN KACZKOWSKI CENTRUM EDUKACJI FILMOWEJ MAREK KACZKOWSKI - 2017-07-06 - Wołomin (mazowieckie)
Załadunek/rozładunek mebli
BOG-FRAN Hurtownia Mebli Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Ignatki (podlaskie)
1. Koordynowanie procesu rekrutacji. 2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych. 3. Organizacja harmonogramu form wsparcia zgodnie z harmonogramem działań w projekcie. 4. nadzór nad prawidłową realizacją form wsparcia przewidzianych w projekcie. 5. Koordynowanie pracy instruktorów reintegracji zawodowej, psychologa, doradcy zawodowego i pracownika socjalnego. 6. Zabezpieczenie niezbędnych pomocy dydaktycznych, materiałów i narzędzi do pracy z uczestnikami projektu realizującymi Indywidualny Program Zatrudnienia Socjalnego. 7. Koordynowanie realizacji zajęć z zakresu reintegracji zawodowej i społecznej, zgodnie z zasadami BHP oraz zapisami ustawy i zatrudnieniu socjalnym. 8. Nadzór nad dokumentacją realizowanych form wsparcia. 9. Naliczanie świadczeń integracyjnych uczestnikom projektu realizującym Indywidualny Program Zatrudnienia Socjalnego. 10. Dbanie o prawidłowe wydatkowanie środków finansowych. 11. Przygotowanie dokumentacji związanej z zamówieniami w ramach projektu Nowy wymiar zatrudnienia. 12. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz główną księgową w zakresie wydatkowania środków finansowych. 13. Przygotowywanie i udział w prowadzonych postępowaniach dotyczących naboru pracowników do projektu. 14. Opracowywanie i planowanie prac projektu. 15. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach projektu. 16. Zarządzanie personelem projektu, w tym prawidłowe delegowanie zadań. 17. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Wynagrodzenie: zgodnie z Regulaminem Wynagradzania CIS. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Centrum Integracji Społecznej przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Instruktor reintegracji zawodowej we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 19 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Integracji Społecznej. Aplikacje, które wpłyną do Centrum Integracji Społecznej po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Joanna Cegielska-Kędzia - tel. (71) 782-35-22 w godz.: 8.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻY CIĄGNIKÓW I MASZYN ROLNICZYCHPOZYSKIWANIE KLIENTÓW NA TERENIE WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGOSPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA BADANIE POTRZEB RYNKU ORGANIZACJA POKAZÓW PRACY MASZYN I PROMOCJI
AGROTEX PRZEMYSŁAW ADAMOWICZ - 2017-10-05 - Kostry (lubelskie)
Opieka nad osobami starszymi, pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego
Care Solutions DE Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Niemcy (Niemcy)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Słupsk (pomorskie)
kontrola materiałów, kontrola magazynów, kontrola przyjęć i wydań magazynowych, obsługa wózka widłowego
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-02-13 - Mława (mazowieckie)
Przygotowywanie materiałów i narzędzi, ręczne sortowanie produktów, naprawianie sprzętu, wkręcanie śrub i innych detali, usuwanie gotowych części, kontrola jakości, pakowanie produktów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
sprawdzanie dokumentacji BHP, przeprowadzenie przeglądów BHP budowy, sporządzanie raportów BHP, szkolenia BHP
Artur Jurkiewicz Safety Time - 2016-07-26 - Nowa Sól (lubuskie)
Zgodny ze stanowiskiem
CLEANER Sp. z o.o. - 2018-04-30 - Zgierz (łódzkie)
Zarządzanie podległymi pracownikami, kontakt z kontrahentem.
Ipt Akromar sp z.o.o sp k - 2015-12-02 - Prudnik (opolskie)
Opis stanowiska:- zarządzanie powierzonymi zadaniami, - dbanie o zadowolenie klienta i ciągłość projektów- efektywne, pisemne i ustne, komunikowanie się z członkami zespołu - informowanie klienta o postępach w pracach nad projektem, także z perspektywy finansowejWymagania:- znajomość języka angielskiego (B2/C1)- znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel- umiejętność pracy w zespole- dobra organizacja pracy- umiejętność działania pod presją czasu- umiejętności analitycznego myślenia- dyspozycyjnośćMile widziane:- doświadczenie przy koordynowaniu zadań- zainteresowanie nowymi technologiami- doświadczenie w pracy z klientem- chęć aktywnego zarządzania projektami i doskonalenia w tym zakresie- umiejętność działania pod presją czasu
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc pacjentomw wykonywaniu czynności samoobsługowych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Sławno (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie pracy personelu: pilarzy i drwali, pracowników transportu, nadzorowanie i koordynowanie prac podwykonawców prac leśnych, prowadzenie dokumentacji wymaganej przy pracach leśnych.
Zakład Usług Leśnych Bartosz Barłóg - 2017-02-09 - Kaliska (pomorskie)
Praca w sklepie
Rekreacja i Sport Wojciech Rynkiewicz - 2016-08-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)