KOORDYNATOR REGIONALNY Wrocław oferta pracy INVENT PEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KOORDYNATOR REGIONALNY
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie pracy swojego zespołuszkolenie pracowników swojego zespołurekrutacja pracownikówPraca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 9:00 - 17:00
Data publikacji: 2020-03-31
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: INVENT PEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strachocińska 230a, 51-518 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie pracy swojego zespołuszkolenie pracowników swojego zespołurekrutacja pracownikówPraca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 9:00 - 17:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR REGIONALNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. "B"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ODPORNOŚĆ NA STRES
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. "B", obsługa komputera, komunikatywność, odporność na stres, znajomośc jęz. ukraińskiego B2staż pracy na stanowisku Recruitment Manager min 1 rokstaż pracy na stanowisku Specjalisty ds rekrutacji min 1 rok
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
INVENT PEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9820378446
danePracodawcy_regon: 367313418
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gen. Jarosława Dąbrowskiego 225/243/210, 93-231 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Gen. Jarosława Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 225/243
danePracodawcy_nrLokalu: 210
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242313
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 01.04.2020
Oferta pracy ważna do: 22.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9d0e23638f860c7121a1fbf1e7c01c55
Podobne oferty pracy
Rozkład, rysowanie na tkaninie szablonów odzieży i wykrojów
Spółdzielnia Inwalidów SIPRO - 2016-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z kierownictwem działów, ustalanie harmonogramów realizacji projektów, sporządzanie dokumentacji, współpraca z kontrahentami.KONTAKT: magdalena.bieszczad (at) apis.eu.pl
APIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Świdno (lubelskie)
Kontrola prawidłowego wykonywania zadań zleconych przez klientów; koordynowanie grup zleceniobiorców ukraińsko i rosyjskojęzycznych; rozdzielanie obowiązków pomiędzy zleceniobiorcami; raportowanie wykonywania zlecenia.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
Asystowanie kapitanowi samolotu podczas rejsów, pilotowanie samolotu jako druga osoba uprwniona w samolocie, komunikacja radiowa, nawigacja.
Wizz Air Hungary Legikozlekedesi KFT Sp. z o. o. - 2017-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
koordynator obiektu noclegowego dla klientów posługujących się j. ukraińskim lub rosyjskim. Bezpośrednia obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Tychy (śląskie)
w/g stanowiska
Stalco Sp.zo.o. - 2018-03-20 - Kielce (świętokrzyskie)
- Koordynacja działania biura- Tworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleń- Tworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środów UE- Zarządzanie biurem firmy- Rozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2017-06-01 - Rzeszów (podkarpackie)
- szkolenie BHP i ppoż.- zapoznanie z działalnością ubezpieczeniową- zapoznanie się z ogólnymi warunkami ubezpieczeń- rozpoznanie potrzeb klienta- przygotowanie ofert z ponad 20 towarzystw ubezpieczeniowych- zawieranie ubezpieczeń- wprowadzanie danych- pilnowanie terminów
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nowa Sól (lubuskie)
Prace biurowe, obsługa klientów biura rachunkowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
prace biurowe, kontakt z klientami zagranicznymi i polskimi, dokumenty aplikacyjne wysyłać na adres e-mail: kadry (at) amjadi.com wrza ze zdjęciem, pracodawca wymaga perfekcyjnej znajomości języka niemieckiego, wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2018-01-29 - Kaszczor (wielkopolskie)
archiwizacja dokumentacji księgowej, prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT, wprowadzanie przelewów do programu Home Banking, klasyfikowanie i dekretowanie wydatków
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Rokitno (lubelskie)
wykonywanie i projektowanie reklam, banerów, montaż krótkich filmów prezentacyjnych, obróbka zdjęć, obsługa sklepu internetowego, projektowanie stoiska wystawienniczego, projektowanie etykiet, strony www, kontakt z redakcjami gazet
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Żory (śląskie)
Obsługa bieżących spraw biura obsługi informacji o funduszach UE, prowadzenie oraz pozyskiwanie inwestorów dla gmin, kontakt z Urzedem Marszałkowskimm oraz Sejmikiem woj. Wielkopolskiego.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Piła (wielkopolskie)
damsko- męski
ZAKŁAD FRYZJERSKI BARMAZEL - 2016-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)
W ZAWODZIETEREN NADLEŚNICTWA BARDO (JEMNA).PRACODAWCA ZAPEWNIA DOJAZD Z RUDNICY WYJAZD OK.GODZ. 6:45 ORAZ Z MIEJSCOWOŚCI: BUDZÓW, JEMNA, GRODZISZCZE, SREBRNA GÓRA, ŻDANÓW.UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI CIĄGNIKA LKT
SZKÓŁKARSTWO-USŁUGI LEŚNE ,KUPNO-SPRZEDAŻ MARZANNA PALEJ - 2018-12-03 - Rudnica (dolnośląskie)
organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu; zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy; budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów; zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu; dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru; praca na sali sprzedaży
POLOMARKET Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
nadzorowanie grupy serwisantów wykładających towar na hali sprzedażowej,rekrutacja oraz szkolenie pracowników z wykładania towaru,sporządzanie grafików i raportów oraz spotkania z podległymi klientami.Godziny pracy : od poniedziałku do piątku od 6.00 do 14.00
HR CITYJOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie dokumentacji powykonawczych, współpraca z urzędami, koordynacja robót
EL-MONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-18 - Bielawa (dolnośląskie)
Zakres zadań:1) aktywne wspieranie rodzicielstwa zastępczego poszukiwanie rodzin zastępczych 2) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;3) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;4) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;5) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;6) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;7) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;8) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;9) wydawanie opinii, co do umieszczenia więcej niż 3 dzieci w rodzinie zastępczej,10) udział w ocenie sytuacji dziecka i rodziny zastępczej.Wymagane dokumenty kopie winne być potwierdzone za zgodność z oryginałem:1) życiorys i list motywacyjny (CV);2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe;3) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni praw publicznych i o niekaralności;4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych podst. prawna (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).Dokumenty aplikacyjne należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie ul. Warszawska 28a, 82-100 Nowy Dwór Gdański (sekretariat pokój 02) lub drogą pocztową (liczy się data wpływu) do dnia 15 marca 2018 r., do godz. 14.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ.Dodatkowe informacje.1) Przesłanie zgłoszenia w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie o naborze jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Kandydat spełnia powyższe kryteria. 2) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia ogłoszenia bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych w dniu sporządzania niniejszej Informacji o możliwości składania ofert. 3) Kandydat może wprowadzić zmiany w złożonym zgłoszeniu lub je wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania zgłoszeń. Zarówno zmiana jak i wycofanie zgłoszenia wymagają zachowania formy pisemnej.4) Aplikacje, które wpłyną lub zostaną dostarczone po terminie wskazanym w Informacji o możliwości składania ofert nie będą rozpatrywane za datę wpływu uważa się termin doręczenia dokumentów.5) CV winno być podpisane własnoręcznie oraz opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).6) Kandydaci spełniający wymagania konieczne określone w Informacji o możliwości składania ofert będą zapraszani (telefonicznie lub listownie) na następny etap rekrutacji.7) Osoby niezakwalifikowane nie będą powiadamiane.8) Planowany termin zatrudnienia: marzec 2018 roku.9) Szczegółowych informacji udziela Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim tel. 55/246-81-75 lub 55/246-82-05.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-02-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będą m.in.:- organizowanie pracy podległych pracowników i nadzór nad wykonywaniem przez nich obowiązków,- koordynacja prac na obiektach,- kontakt z administratorami obiektów,- składanie zapotrzebowania na zakup sprzętu i środków czystości niezbędnych do realizacji usług na obiektach,- szkolenie pracowników w zakresie powierzonych czynności.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomoc w kontakcie w klientem na rynku niemieckim, kontakt telefoniczny, przygotowywanie pism, pisani emaili w języku niemieckim.
BJR Company sp. z o.o. sp.k. - 2020-03-17 - Opole (opolskie)
koordynacja i realizacja zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nabór i kompleksowe prowadzenie dokumentacji projektowej, kompleksowe sporzadzanie umów dla pracowników, rozliczanie ewidencji pracowników oraz opisywanie faktur projektowych, obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów i pracowników
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Mława (mazowieckie)
szycie odzieży damskiej lekkiej i sukien ślubnych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Żuromin (mazowieckie)
Ewidencja pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z magazynu
Grupa Solid Security - 2019-10-10 - Mszczonów (mazowieckie)
prace blacharsko=lakiernicze
Firma NIEWIADOMSCY Andrzej Niewiadomski - 2019-03-27 - Pabianice (łódzkie)
Meldowanie i wymeldowywanie gości, wystawianie faktur, przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, mailowych. Korespondencja z gośćmi, udzielanie informacji turystycznych.
DWP sp. z o.o. - 2016-07-19 - Zamość (lubelskie)
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:- obsługa biurowa konkursu- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursową
Concept Seven Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)