KOORDYNATOR PROJEKTÓW Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM(NR 1282) Bydgoszcz oferta pracy "SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KOORDYNATOR PROJEKTÓW Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM(NR 1282)
Wynagrodzenie: od 2 917 PLN
Zakres obowiązków: OPIS STANOWISKA:- zarządzanie powierzonymi zadaniami, - dbanie o zadowolenie klienta i ciągłość projektów- efektywne, pisemne i ustne, komunikowanie się z członkami zespołu - informowanie klienta o postępach w pracach nad projektem, także z perspektywy finansowejOFERUJEMY:- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- aktywny udział w projektach międzynarodowych- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - prywatną opiekę medyczną- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)- pracę na podstawie umowy o pracę- stabilność zatrudnienia- karta Multisport
Data publikacji: 2019-03-04
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OPIS STANOWISKA:- zarządzanie powierzonymi zadaniami, - dbanie o zadowolenie klienta i ciągłość projektów- efektywne, pisemne i ustne, komunikowanie się z członkami zespołu - informowanie klienta o postępach w pracach nad projektem, także z perspektywy finansowejOFERUJEMY:- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- aktywny udział w projektach międzynarodowych- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - prywatną opiekę medyczną- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)- pracę na podstawie umowy o pracę- stabilność zatrudnienia- karta Multisport
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 917 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KOORDYNATOR PROJEKTÓW Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM(NR 1282)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw strategii i planowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 917 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:- komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2/C1)- znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel- umiejętność pracy w zespole- dobra organizacja pracy- umiejętność działania pod presją czasu- umiejętności analitycznego myślenia- dyspozycyjnośćMILE WIDZIANE:- doświadczenie przy koordynowaniu zadań- zainteresowanie nowymi technologiami- doświadczenie w pracy z klientem- chęć aktywnego zarządzania projektami i doskonalenia w tym zakresie- umiejętność działania pod presją czasu
Nazwa pracodawcy:
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: recruitment.poland (at) sdl.com z załączoną w CV klauzulą: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SDL Sp. z o.o. w Bydgoszczy ul. Fordońska 246 dla celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych "RODO"). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych SDL plc z siedzibą w Maidenhead, New Globe House, Vanwall Business Park, Vanwall Rd, Maidenhead SL6 4UB, UK, do celów związanych z procesem rekrutacji. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy SDL plc tj. potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych, ich sprostowania i usunięcia.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Fordońska
Numer budynku pracodawcy: 246
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw strategii i planowania
Data dodania oferty pracy: 04.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Koordynowanie badaniami klinicznymi prowadzonymi w Śląskim Centrum Chorób Serca w Zabrzu.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Zabrze (śląskie)
przyjmowanie towaru, tworzenie receptur, wydawanie posiłków.Praca ndo 19:00
Restauracja "MAGNOLIA", Teresa Żółtak Solec Zdrój - 2017-03-15 - Solec-Zdrój (świętokrzyskie)
Księgowa - samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu ksiąg handlowych. Znajomość programu OPTIMAWymagane wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne.
MiM Consulting - 2017-07-31 - Kępno (wielkopolskie)
PLANOWANIE PRACY W ZAKŁADZIE POGRZEBOWYM I HALI PRODUKCYJNEJ ORAZ PRZY ORGANIZACJI POGRZEBÓW I PRAC ZWIĄZANYCH Z MONTAŻEM GROBOWCÓW I NAGROBKÓW, EWIDENCJA CZASU PRACY PRACOWNIKÓW, OMAWIANIE USŁUG POGRZEBOWYCH - SPRZEDAŻ, WYSTAWIANIE FAKTUR, PARAGONÓW NA KASIE FISKALNEJ, DBANIE O CZYSTOŚĆ I STAN TECHNICZNY SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH, KOORDYNACJA ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW I TOWARÓW.
ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH ORKUS - 2017-02-17 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
- Projektowanie mebli w programie CAD, obsługa klienta, sprzedaż, doradztwo (wybór mebli, kolorystyki, dobór materiału).- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + Premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: poniedziałek w godz.: 9:00-17:00, wtorek w godz.: 10:00-18:00, środa w godz.: 11:00-19:00, czwartek w godz.: 10:00-18:00, piątek w godz.: 9:00-17:00. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w sprzedaży mebli w salonie. Wymagane osoby bez nałogów. Mile widziana umiejętność obsługi programu PRO-100. Mile widziana umiejętność obsługi programu CAD KUCHNIE. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-17:00) (Tel. 502-034-536) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Katowicka 5, 40-174 Katowice) lub e-mail: biuro (at) mahmann-meble.pl
MAHMANN JAROSŁAW JANISZEWSKI - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów, przyjmowanie dostaw,sporządzanie umów.Branża rolniczo - techniczna.
AGROTNOM TOMASZ NOWACKI - 2017-09-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Ochrona osób i mienia, praca w godz. 6-18, 18-6
Galana Sp.z o.o - 2016-03-01 - Opole (opolskie)
Koordynacja oraz nadzór nad kompletnością dokumentów podwykonawców, szkolenia informacyjne podwykonawców, nadzór nad przestrzeganiem planów BIOZ.
"TARBONUS" Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Krosno (podkarpackie)
Tworzenie oraz sumienne prowadzenie bazy potencjalnych oraz obecnych Klientów.Działania handlowe związane z mailigiem oraz telefoniczną sprzedażą usług firmy.Tworzenie indywidualnych ofert handlowych dopasowanych do potrzeb Klientów.
NO PROBLEM ŁUKASZ BARTCZAK - 2018-10-22 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Dobre (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, redagowanie pism procesowych
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa turystów, pomoc pracowni poligraficznej
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Sławno (zachodniopomorskie)
prace ogrodnicze
PPHU Centrum Ogrodnicze s.c. - 2017-03-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Koordynowanie pracami zleconymi przez kontrahentów, tworzenie harmonogramów, listy obecności, kontrola jakości wykonywanych usług, kontrola czasu pracy pracowników,
Ulisses Sp. z o.o. S.K.A. - 2017-02-07 - Częstochowa (śląskie)
ustawianie godzin pracowników, sprawdzanie wykonywanej pracy, wykonywanie raportów, rozliczanie pracowników z odzieży roboczej (pracownicy-obcokrajowcy z Ukrainy i Rosji)
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Piaseczno (mazowieckie)
PRACA W SKLEPIE SPOŻYWCZYM.OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, WYKŁADANIE TOWARÓW, PRZYJMOWANIE TOWARÓW. GODZINY OTWARCIA SKLEPU 6-23, PRACA DWUZMIANOWA NA PÓŁ ETATU.
FHU "KDJ" Daria PORTAS-KLIŚ - 2015-12-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Koordynowanie działań związanych z powołaniem oraz realizowaniem zadań Działu Projektu Razem można więcej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. 1. Prawidłowe zaplanowanie, wdrożenie, monitorowanie, ewaluowanie oraz koordynowanie zadań zapisanych we wniosku projektowym przyjętym do realizacji pod względem merytorycznym i finansowym oraz organizowanie i koordynowanie pracy Biura.2. Zarządzanie personelem projektu, w tym prawidłowe i efektywne przydzielenie pracownikom obowiązków zapewniających terminowe wykonywanie prac oraz uzyskiwanie zakładanych rezultatów.3. Prowadzanie szkoleń z równości płci i niedyskryminacji dla kadry projektu.4. Planowanie pracy w ramach zadań projektu w trybie tygodniowym i miesięcznym.5. Prawidłowe i terminowe:- nadzorowanie procesu rekrutacji uczestników projektu,- zaplanowanie i koordynowanie procesu monitoringu,- koordynowanie działań promocyjnych,- zabezpieczenie danych osobowych uczestników zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, - zaplanowanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem poszczególnych form wsparcia w ramach projektu,- zorganizowanie obiegu dokumentów w projekcie,- zorganizowanie prac projektowych w sposób gwarantujący uzyskanie zaplanowanych rezultatów,- zaplanowanie pozyskiwania i pozyskiwanie informacji o rezultatach projektu.6. Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej projektu oraz wniosków o płatność,7. Nadzorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników projektu. 8. Identyfikacja zagrożeń prawidłowej i terminowej realizacji projektu, proponowanie działań zaradczych i naprawczych oraz wdrażanie procedur korygujących.9. Ścisła współpraca z Instytucją Zarządzającą, Wydziałem Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji projektowej.10. Współpraca z głównym Księgowym Centrum i Dyrekcją Centrum w sprawach związanych z realizacją projektu oraz planowaniem wydatkowania środków projektu.11. Bieżące ustalenie z Dyrekcją Centrum planów pracy oraz informowanie o wydarzeniach strategicznych dla projektu, w tym w szczególności w zakresie: zaangażowania personelu, rekrutacji, promocji, rezultatów oraz wydatkowaniu środków projektu.12. Dbałość o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych oraz o ochronie danych osobowych.13. Prawidłowe i terminowe zorganizowanie systemu pozyskiwania informacji niezbędnych do przygotowania sprawozdań oraz rozliczeń projektu.14. Prowadzenie rejestrów wykonywanych samodzielnie lub koordynowanych zadań projektu.15. Nadzór nad prawidłową i kompletną archiwizacją dokumentacji prowadzonej przez pracowników projektu.16. Wykonywanie innych zadań, które wynikają z zabezpieczenia prawidłowej realizacji projektu.17. Dbałość o organizowanie wszystkich prac z zachowaniem przepisów BHP.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Koordynator Projektu, w terminie do dnia 17.01.2019r. do godziny 15.00 .3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-01-07 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w sklepie z artykułami spożywczymi - sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
FIRMA KOEN Mieczysław Koenig - 2016-07-28 - Czechy (małopolskie)
.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej Emir Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Doradztwo technologiczne w zakresie doboru właściwego betonu, organizacja i planowanie transportu.
ZPUH REMBET SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Kępno (wielkopolskie)
Organizacja i nadzór nad właściwym funkcjonowaniem posterunków, bieżący nadzór nad przebiegiem ochrony
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2016-09-16 - Legnica (dolnośląskie)
Praca przy montażu stolarki okiennej, proste prace fizyczne
"BOB-ROLLO" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Gdynia (pomorskie)
Wydawanie wyrobów gotowych, przygotownie surowców, obsługa pieca, maszyn i urzadzeń, porcjowanie ciasta.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Jabłonów (lubuskie)
nadzorowanie prac personelu sprzątającego, wdrażanie nowych pracowników, wyznaczanie zadań członkom personelu, racjonalne wykorzystywanie budżetu, wprowadzanie usprawnień do swojej pracy, dbałość o wysoką jakość obsługi, z uwzględnieniem standardów firmy Fresh, współpraca ze wszystkimi pracownikami firmy, oparta na szeroko rozumianym szacunku
FRESH TEAM SP. Z O. O. - 2019-02-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nauka: obsługi klienta; wykładania i odpowiedniego eksponowania towaru na półkach i wystawach; przyjmowania i przygotowywania towaru do sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-10-01 - Konin (wielkopolskie)
pomoc w prowadzeniu ewidencji księgowejsporządzanie wszelkiej dokumentacji związanej z rozliczeniem z budżetu państwa (dokumentacja podatkowa), deklaracji podatkowych, wystawianie faktur w ramach działalności gospodarczejprowadzenie środków trwałych wartości niemateriaolnych i prawnych wyposażanie określonego w polityce rachunkowości, prowadzenie spraw kadrowo płacowych, w tym prowadzenie teczek osobowych pracowników, przygotowanie umów cywilnoprawnych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów niemieckojęzycznych, współpraca z niemieckimi partnerami biznesowymi w zakresie realizacji zleceń, prowadzenie nowych projektów rekrutacyjnych i koordynowanie stałych zleceń, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
FOLRES-BIS SPÓŁKA JAWNA CZESŁAW I ROMAN KALISZTAN DELIKATESY CENTRUM - 2016-01-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie zleceń serwisowych, zarządzanie pracą mechaników, przydzielanie i kontrola zadań, zarządzanie pracą warsztatu, czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, nadzór nad jakością wykonanych usług, nadzór nad dokumentacją dotyczącą wykonanych w warsztacie usług (otwieranie zleceń naprawy, wystawianie faktur, wystawianie paragonów), współpraca z innymi pracownikami firmy w celu poprawnego przepływu dokumentacji
K. TEAM GRZEGORZ KOSTKA - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
1) zapewnienie dziecku opieki w warunkach bytowych zbliżonych do warunków domowych; 2) zagwarantowanie dziecku właściwej opiekipielęgnacyjnej oraz edukacyjnej, przez prowadzenie zajęć zabawowych z elementami edukacji, z uwzględnieniem indywidualnych potrzebdziecka; 3) prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, uwzględniających rozwój psychomotoryczny dziecka, właściwych do wieku dziecka.
Krzysztof Nowak Wesołe Słoniątko, Nasciturus - 2018-10-29 - Tychy (śląskie)