KOORDYNATOR PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH Lublin oferta pracy Innowacyjne Centrum Rozwoju S.C
Stanowisko: KOORDYNATOR PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie działań związanych z realizacją projektów rekrutacyjnych zapewnienie stałej efektywności realizacji kontraktów, zarządzanie ofertami pracy i ich prezentacja potencjalnym kandydatom analizowanie oraz wstępna selekcja kandydatów na podstawie określonych kryteriów pozyskiwanie klientów na terenie kraju i nawiązywanie trwałych relacji biznesowych w zakresie usług agencyjnych we współpracy z dyrektorem handlowym negocjacje warunków współpracy z klientami zgodnie z polityką handlową firmy budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy jako Pracodawcy na rynku pracy oraz wśród klientów aktywne poszukiwanie nowoczesnych kanałów pozyskania kandydatów optymalizacja procesów rekrutacyjnych w zakresie czasowym i kosztowym
Data publikacji: 2019-11-07
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: Innowacyjne Centrum Rozwoju S.C
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 13, 20-011 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie działań związanych z realizacją projektów rekrutacyjnych zapewnienie stałej efektywności realizacji kontraktów, zarządzanie ofertami pracy i ich prezentacja potencjalnym kandydatom analizowanie oraz wstępna selekcja kandydatów na podstawie określonych kryteriów pozyskiwanie klientów na terenie kraju i nawiązywanie trwałych relacji biznesowych w zakresie usług agencyjnych we współpracy z dyrektorem handlowym negocjacje warunków współpracy z klientami zgodnie z polityką handlową firmy budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy jako Pracodawcy na rynku pracy oraz wśród klientów aktywne poszukiwanie nowoczesnych kanałów pozyskania kandydatów optymalizacja procesów rekrutacyjnych w zakresie czasowym i kosztowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Data zakończenia pracy: 29.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ADMINISTRACJA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: analiza rynku potencjalnych kontrahentów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ABC komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 letnie doświadczenie w obszarze: zarządzania agencją pośrednictwa pracy, rekrutacji pracowników, pozyskiwaniu kontrahentówfachowa wiedza z dziedziny funkcjonowania Agencji Pracy Tymczasowejznajomość przepisów i zasad delegowania pracowników tymczasowych do krajów UEpraktyczna wiedza nt. nowoczesnych kanałów i narzędzi rekrutacyjno-selekcyjnychdobra znajomość języka niemieckiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Innowacyjne Centrum Rozwoju S.C
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 13, 20-011 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski, angielski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.11.2019
Data dodania oferty pracy: 07.11.2019
Oferta pracy ważna do: 03.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?70cf863f3caed2e22ea6396830564a6c
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości prac wykonywanych na budowie
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
Prace administracyino - biurowe, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, raportów, pomoc w przygotowywaniu biznesplanu.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Tomaszowice-Kolonia (lubelskie)
staz w dziale sprzedaży i zakupów
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ścieranie kurzu, utrzymywanie czystości w pomieszczeniach higieniczno sanitarnych, mycie posadzek
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Mikołajki Pomorskie (pomorskie)
obsługa klienta, aktywne pozyskiwanie klientów zagranicznych, monitorowanie zamówień, przygotowywanie wycen ofert handlowych, koordynowanie procesu sprzedażowego, uczestnictwo w targach
LUBAWA S.A. - 2019-05-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
1. Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z puieczy zastępczej.;2. Przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, plau pomocy dziecku;3. Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;4. Zapewnienie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;5. Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacja prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;6. Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;7. Przedstawienie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Miliczu - 2018-05-07 - Milicz (dolnośląskie)
- Koordynacja prac działu serwisu.- Rejestrowanie i weryfikacja zgłoszeń od klientów.- Planowanie wizyt i rozliczanie prac serwisowych.- Realizowanie polityki ekonomicznej firmy.
OKNO-PIAST SP. Z O.O. W WOŁOWIE - 2019-03-28 - Wołów (dolnośląskie)
Rekrutacja i szkolenie pracowników, monitoring prac, przygotowanie zestawień, grafików
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Łódź (łódzkie)
1. Rejestrowanie pacjentów przychodni.2. Pplanowanie usług medycznych w okresach czasowych, nadzór nad terminarzem, nanoszenie bieżących zmian.3. Udzielanie informacji na temat usług zdrowotnych.4. Przygotowanie dokumentacji pacjenta do wizyty lekarskiej. 5. Kompletowanie i archiwizacja dokumentacji medycznej.6. Prowadzenie rejestrów zbiorczych wymaganych regulacjami wewnętrznymi.7. Kierowanie ruchem pacjentów zgłaszających się do przychodni.Miejsce wykonywania pracy: Mińsk Mazowiecki ul. Dąbrówki 52
Centrum Medyczno Diagnostyczne Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
nauczanie fizyki w szkole podstawowej
SZKOŁA PODSTAWOWA IM.PAPIEŻA JANA PAWŁA II W CZARNEM DOLNEM - 2018-07-23 - Czarne Dolne (pomorskie)
Sekretariat poradni zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie i ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek, sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie, prowadzenie bazy danych przyjętych w poradni osób, elektronicznie i w formie papierowej, rejestracja wniosków rodziców i wysyłanie terminów badań, porządkowanie i zabezpieczanie dokumentacji klientów, wydawanie i wysyłanie rodzicom informacji, opinii i orzeczeń, przechowywanie i zabezpieczenie pieczątek,powielanie potrzebnych materiałów dydaktycznych, udzielanie informacji interesantom,a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób..Do wynagrodzenia +20% premii
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2018-02-28 - Niemodlin (opolskie)
Koordynowanie pracy pracowników ochrony Oddziału Koszalin
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
malowanie na mokro
ZAKŁAD USŁUG SPAWALNICZO-LAKIERNICZYCH "SPAW-MAL" S.C.- Misiewicz, Szabłowski - 2019-02-15 - Lębork (pomorskie)
zrywka oraz załadunek drewna
"Dubrowski Sławomir KLON" - 2015-12-02 - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
Wg programu stażuRM 45+
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Drezdenko (lubuskie)
Prace magazynowe. Załadunek, rozładunek.
kontakt przez PUP - 2016-08-13 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż towarów spożywczych.
Prywatny Zakład PUH Piekarnia Mariusz Migut Strzyżów - 2019-08-19 - Strzyżów (podkarpackie)
Zadania koordynatora pieczy zastępczej wynikające z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej organizacja i realizacja form wsparcia przewidzianych w projekcie dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu, udział w wyjazdowych formach wsparcia dla uczestników, praca przy komputerze.Szczegółowy opis wymagań oraz wzory dokumentów aplikacyjnych znajduje się na stronie www.bip.pcpr.zawiercie.powiat.finn.pl w zakładce Nabór pracowników na wolne stanowiska.TERMIN SKŁADANIA OFERT DO DNIA 21.03.2019r. godz. 13:00
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Zawiercie - 2019-03-13 - Zawiercie (śląskie)
-kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami-obsługa systemu (obsługa klientów, magazyn, kalendarz)-obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej-prace administracyjne (dokumenty firmy, pisanie pism wychodzących, regulaminów promocji)-pozyskiwanie klientów (prowadzenie facebook, strony internetowej, projektowanie i kolportaż ulotek)-windykacja klientów (telefonicznie i mailowo)
italnet Sebastian Handzlik - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie projektów wydawniczych i kulturalnych, w tym: organizacja i koordynacja imprez kulturalnych jak koncerty, pokazy filmowe, spektakle, wystawy, spotkania literackie i inne.
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Sopot (pomorskie)
koordynator projektu
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Zielona Góra (lubuskie)
-
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "EL - DENT" lek. stom. Elżbieta Piejko - 2016-08-30 - Kościerzyna (pomorskie)
-OBSŁUGA KLIENTÓW-WYKŁADANIE TOWARÓW -OBSŁUGA KASY FISKALNEJ-PRACE PORZĄDKOWE
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2017-12-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż i koordynacja szkoleń (Olsza)
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad obiegiem dokumentów rekrutacyjnych, przygotowaniem ich oraz wsparciem dla obywateli ze Wschodu podczas ich wypełniania. Pomoc w wyszukiwaniu pracowników bezpośrednio na Ukrainie. Nadzór nad pracownikami Agencji w różnych miejscowościach gdzie wykonują pracę podlegli mu pracownicy zgodnie z obszarem działania firmy na terenie RP. Praca zdalna i w terenie, często wymaga wyjazdów służbowych w celu nadzoru pracowników oraz wdrożenia obywateli z Ukrainy, Mołdawii oraz Białorusi w ich obowiązki jakie mają wykonywać w danym miejscu pracy. Zadaniem koordynatora oprócz nadzoru pracowniczego jest również prowadzenie zestawień wyników pracy oddzielnie dla każdego kontrahenta. Współpraca z kadrami wewnątrz agencji, jak i współpraca z przedstawicielami kontrahentów Agencji.
A.M.A. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-07-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych(prowadzenie stronyinternetowej, redagowanie ogłoszeń, tekstów promujących firmę i jejaktywność, współpraca z agencjami reklamowymi). - Współpraca z działemsprzedaży wspomaganie w realizacji planu sprzedaży. - Łączenie ww. zadańz bieżącą obsługą sekretariatu, w tym: obsługa połączeń telefonicznych,archiwizacja pism, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zarządzaniekorespondencją, nadzór nad wyposażeniem biura. - Prowadzenie kalendarzaspotkań, zebrań, szkoleń oraz ich organizacja. - Przygotowywanie zestawień,raportów, sprawozdań, redagowanie pism służbowych. - Nadzór nadprawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów. - Zapewnieniesprawnej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, praca w godz.8-16
Impel Cleaning Sp. z o.o - 2016-06-06 - Brzezie (opolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Katowice (śląskie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW: prowadzeniediagnostyki i modyfikacji oprogramowania sterowników PLC oraz układów przekształtników parku, prowadzenie bieżących napraw oraz reakcja na zgłaszane potrzeby; WYMAGANIA: wykształcenie techniczne automatyka/elektronika/mechatronika/pokrewne, uprawnienia energetyczne SEP 1kV oraz gr. 1,2,3, umiejetność czytania dok. technicznej, wiedza na temat sterowników PLC
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Lubliniec (śląskie)
Kierowca samochodu dostawczego do 3,5 tony. Załadunek oraz rozładunek materiału, dostawa materiału do klienta. Wymagane: wykształcenie min. średnie, uprawnienia na wózek widłowy, prawo jazdy kat . B, doświadczenie w prowadzeniu auta dostawczego do 3.5 tony. Tel. 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: biuro (at) m-blach.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2017-02-07 - Krzeszyce (lubuskie)
- wycieranie kurzy- sprzątanie sanitariatów- mycie podłóg, stołówki, szatni
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-09 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)