KOORDYNATOR PRACOWNIKÓW Z UKRAINY Gdańsk oferta pracy ISSP UA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: KOORDYNATOR PRACOWNIKÓW Z UKRAINY

Wynagrodzenie: do 14,7 PLN

Zakres obowiązków: Koordynowanie zespołami pracowników z Ukrainy pracujących na terenie całej Polski. Pomoc w adaptacji pracowników z Ukrainy. Wsparcie pracowników w miejscu pracy.Pomoc w zakwaterowaniu. Bieżąca pomoc i stały kontakt z pracownikami. Praca na miejscach zleceń ISSP UA.

Data publikacji: 2018-10-17

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: ISSP UA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bysewska 23, 80-298 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Koordynowanie zespołami pracowników z Ukrainy pracujących na terenie całej Polski. Pomoc w adaptacji pracowników z Ukrainy. Wsparcie pracowników w miejscu pracy.Pomoc w zakwaterowaniu. Bieżąca pomoc i stały kontakt z pracownikami. Praca na miejscach zleceń ISSP UA.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 14,7 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Podróże po całej Polsce.

Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR PRACOWNIKÓW Z UKRAINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 14,7 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2018

Data zakończenia pracy: 11.11.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku oraz w rekrutacji pracowników, doświadczenie w kierowaniu zespołem, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office, umiejętność pracy pod presją czasu, mobilność, bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego. Miejsce pracy: Gdańsk - Kokoszki oraz według zleceń pracodawcy. Kontakt telefoniczny: 668018130.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
ISSP UA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
ORŁA BIAŁEGO 1, 70-562 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: ORŁA BIAŁEGO

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Data dodania oferty pracy: 17.10.2018

Oferta pracy ważna do: 25.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: min. średnie; podstawowa znajomość programów komputerowych; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji tradycyjnej, e-mail, prowadzenie terminarza, organizacja wokand, obsługa interesantów, przepisywanie pism procesowych; jedna zmiana; miejce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gliwice (śląskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 2 300 PLN

do uzgodnienia
MEBLE RESMAR ZENON MARSZAŁ - 2018-03-27 - Nienadówka (podkarpackie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 000 PLN

prace porządkowe na terenie Domu Pomocy Społecznej
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Zgromadzenia Sióstr Służebniczek NMP NP - 2017-07-31 - Kraków (małopolskie)

KOORDYNATOR PRAC LEŚNYCH - 2 500 - 2 700 PLN

Nadzór pracowników leśnych
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "SALIX" KRZYSZTOF SZUKAŁA - 2016-10-25 - Radłów (opolskie)

KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ - 997,4 PLN

Udzielanie pomocy rodzinom zastepczym w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, przygotowywanie we współpracy z rodziną zastępczą oraz asystentem rodziny planu pomocy dziecku, pomoc rodzinom zastepczym w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, zapewnienie rodzinom zastępczym dostepu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym pszychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Będzin (śląskie)

POMOC KUCHENNA (WYPOS/DOPOS ST. PRACY) - od 1 850 PLN

Przygotowywanie posiłków, dbanie o porządek.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Drezdenko (lubuskie)

ZGRZEWACZ PLANDEK SAMOCHODOWYCH - od 1 850 PLN

Zgrzewanie zgodnie z projektem matriałów przy produkcji plandek samochodowych za pomocą specjalnych maszyn zgrzewczych. Kontrol jakości towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Częstochowa (śląskie)

KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ - do 2 500 PLN

udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej; przygotowanie, we współpracy z odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gry rodzinie nie został przydzielony asystent rodziny we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku; pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu; zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej; zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających; udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej; przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej; dokonywanie okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w pieczy zastępczej i przekładanie jej organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej; wykonywanie pozostałych zadań zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora PCPR
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie - 2017-02-20 - Stargard (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT (NABÓR NR 1/2018) - od 2 223 PLN

- Dyrektor Miejskiego Przedszkola Nr 75 im. Jana Brzechwy w Katowicachul. Drozdów 11c; 40-530 Katowice ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: samodzielny referent (Nabór Nr 1/2018).- Zakres zadań:1. sprawowanie opieki nad całością pomieszczeń i sprzętu,2. zaopatrywanie przedszkola w środki czystości, sprzęt i żywność,3. prowadzenie raportów żywieniowych i sporządzanie rozliczeń miesięcznych z wykorzystaniem programu komputerowego Samodzielny referent,4. Prowadzenie dokumentacji z zakresu zasad GHP/GMP i systemu HACCP,5. nadzór nad magazynem / zarządzanie dostawami, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,6. rozliczanie opłat za przedszkole w programie ePrzedsQola,7. obliczanie, kontrolowanie stawki żywieniowej,8. organizacja pracy kuchni, sporządzanie jadłospisów, nadzór nad wydawaniem posiłków dla dzieci i personelu, obliczanie kaloryczności posiłków,9. prowadzenie rejestru zamówień publicznych,10. troska o stan techniczny budynku oraz właściwe funkcjonowanie urządzeń zgłaszanie usterek sprzętu, awarii, itp. w dziale remontów CUW, bądź w we właściwych punktach serwisowych, 11. zakup i ewidencjonowanie odzieży roboczej zgodnie z obowiązującą w Przedszkolu Tabelą norm,12. prowadzenie ksiąg inwentarzowych i katalogów gospodarczych, aktualizowanie wywieszek inwentarzowych w pomieszczeniach,13. prowadzenie składnicy akt zgodnie z odrębnymi przepisami,14. uczestniczenie w opracowywaniu budżetu placówki oraz jego zmian,15. przygotowywanie sprawozdań (SIO, GUS, itp.).- Wynagrodzenie: 2223 zł/brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1. wykształcenie minimum średnie,2. staż pracy zawodowej: - minimum 4 lata {wykształcenie średnie),- minimum 2 lata (wykształcenie wyższe),3. obywatelstwo polskie,4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6. nieposzlakowana opinia,7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, aktualna książeczka do celów sanitarnych, 9. znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy: prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości,10. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera środowisko Windows, pakiet MS Office, 11. udokumentowane doświadczenie zawodowe w dziedzinie księgowości, rachunkowości.Wymagania dodatkowe:1. wykształcenie ekonomiczne, 2. umiejętność pracy w programie komputerowym Samodzielny referent,3. dobra organizacja pracy, terminowość, komunikatywność dyspozycyjność,4. doświadczenie w pracy związane z żywieniem zbiorowym małych dzieci,5. ukończony kurs dla intendentek placówek oświatowych lub szkolenie z zakresu zasad GHP/GMP i systemu HACCP.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA KAT. C + E - od 2 100 PLN

Wymagane: prawo jazdy kat. C+E, karta kierowcy, kwalifikacja kierowcy, kwalifikacje zawodowe.Charakterystyka pracy: transport międzynarodowy, załadunek towarów, zabezpieczenie towaru. Kontakt z pracodawcą osobisty.
AT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-11 - Rybnik (śląskie)

KOORDYNATOR DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 700 PLN

koordynator ds. kontroli jakości
ALLIGATOR POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-22 - Nekla (wielkopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA / HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - do 2 000 PLN

Praca w charakterze asystetki lub higienistki stomatologicznej;Praca w godzinach 7:00-20:00;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Przesmyckiego 28;Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 691 361 364;Sala D
EVADENT S.C. Centrum Stomatologii Laserowej i Protetyki Zenon Jasztal i SK-A - 2017-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)

KOORDYNATOR DO SPRAW REKRUTACJI - do 3 000 PLN

odpowiedzialność za przebieg i realizację projektów rekrutacyjnych, selekcja napływających splikacji, samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych oraz weryfikacja kandydatów pod kątem osobowościowym, prowadzenie bieżącej administracjipraca na umowę na czas określony, proponowany okres zatrudnienia - 1 rok, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
VINVIZA GROUP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-03-12 - Wrocław (dolnośląskie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - od 2 100 PLN

Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych. Prowadzenie dokumentacjieksploatacyjno- technicznej. Praca w godz. 08:00-16:00
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2017-02-27 - Opole (opolskie)

KOORDYNATOR DS. STATUTOWYCH - od 2 775 PLN

Obsluga i ewidencja wniosków na odznaczenia, przygotowywanie i obsluga posiedzeń, protokołowanie, prowadzenie sprawozdawczości, przygotowywanie do organizowania akcji Intermarche, prowadzenie klubów Wiewiórka, prowadzenie zbiórek publicznych i ich rozliczanie. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z ptracodawcą - tel.: 607 663 233.
Polski Czerwony Krzyż Dolnośląski Oddział Okręgowy - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)

KOORDYNATOR USŁUG GASTRONOMICZNYCH - od 2 000 PLN

- rozliczanie działalności restauracyjnej pod kątem rachunkowym-prowadzenie działań marketingowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE Sp. z o.o. w Słudwii - 2016-01-21 - Gryfice (zachodniopomorskie)

PRAKTYKANT - nieodpłatny

przejmowanie i ewidencjonowanie dokumentacji na stan Archiwum, opracowanie dokumentacji pod nadzorem pracownika archiwum, uzupełnianie ewidencji Archiwum, prowadzenie kontrolnego przeglądu materiałów archiwalnych, przetwarzanie dokumentów archiwalnych do postaci numerycznej
WYŻSZY URZĄD GÓRNICZY - 2016-06-20 - Katowice (śląskie)

REFERENT DS. KADR - 997,4 PLN

staż
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

proste prace pomocnicze na budowach na terenie powiatu
Kompleksowa Obsługa Budownictwa K.O.B. Hanna Tracz - 2016-08-12 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 600 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów w drodze bezpośredniego kontaktu.
STUDIO GRAFIKI I OBRAZU SIERMIX RAFAŁ FURMAŃCZYK - 2018-08-06 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. IMPORTU/EXPORTU - od 15 PLN

odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KOORDYNATOR PROCESÓW CIĄGŁEGO DOSKONALENIA (MIKOŁÓW) - od 2 800 PLN

- WIROMET S.A. jest znanym na rynku krajowym i zagranicznym doświadczonym prodecentem wysokiej jakości urządzeń oraz części zamiennych dla energetyki, górnictwa i innych dziedzin przemysłu. Spółka świadczy również szeroką gamę usług przemysłowych, głównie w zakresie obróbki mechanicznej, cieplno-chemicznej oraz odlewnictwa. W bogatej ofercie znajdują się usługi serwisowe, remontowe, narzędziowej, laboratoryjne i dokumentacyjne, a także szereg wyrobów i usług specjalistycznych realizowanych na indywidualne zamówienia.- Zakłady Mechniczne "WIROMET" S.A. z siedzibą w Mikołowie poszukuja kandydatów na stanowisko: Koordynator Procesów Ciągłego Doskonalenia. - Opis obowiązków na tym stanowisku: Analiza, weryfikacja istniejących procesów pod kątem istniejących strat oraz rekomendowanie działań usprawniających. Budowanie, wdrażanie narzędzi i metodologii zgodnych z filozofią Lean Manufacturing w zakresie produkcji oraz przygotowania produkcji (standaryzacja pracy, 5S, TPM, SMED, Zarządzanie wizualne). Wdrażanie i koordynacja efektywnego przepływu informacji w zakresie narzędzi zarządzania wizualnego pomiędzy działami. Analizowanie/Mapowanie procesów produkcyjnych pod kątem wyeliminowania strat, usprawnień pracy poszczególnych działów, zredukowania kosztów i zwiększenia wydajności procesów. Identyfikowanie obszarów do doskonalenia w działach produkcyjnych i nieprodukcyjnych. Składanie bieżących raportów z realizacji wykonanych prac. Wspieranie kadry zarządzającej produkcją oraz kadry technicznej z zakresu Lean Manufacturing. Weryfikacja rezultatów końcowych, raportowanie kluczowych wskaźników- Wynagrodzenie: od 2800 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wyższe (preferowane obróbka skrawaniem, inżynieria jakości, zarządzanie i inżynieria produkcji lub pokrewne techniczne ) lub student/ka IV/V roku studiów wyższych (preferowane obróbka skrawaniem, inżynieria jakości, zarządzanie i inżynieria produkcji lub pokrewne techniczne). Doświadczenie w pracy w zakładzie produkcyjnym, preferowany segment produkcji jednostkowej i małoseryjnej - mile widziane. Wymagana bardzo dobra teoretyczna i praktyczna znajomość koncepcji Kaizen i Lean Manufacturing oraz powiązanych metodologii i narzędzi, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Word). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Mikołów (śląskie)

MONTER ELEMENTÓW-PODZESPOŁÓW ELEKTRYCZNYCH - 1 850 - 2 400 PLN

montaż podzespołów elektrycznych -ręczny oraz za pomocą narzędzi pneumatycznych
J.KILIŃSKI TORUŃ Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DZIAŁU ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

- Rozliczanie produkcji asfalto-betonu. Zamawianie materiałów. Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów WZ i PZ. Wstępna weryfikacja faktur. Wprowadzanie danych do systemu magazynowego. - Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

obsługa Lottomatów, kasy fiskalnej, terminalu płatniczego, wykładanie towaru, dbanie o pożądek w sklepie.
Prywatne PHU GABIX S. J. GABRIELA ZBIGNIEW SIWCZUK - 2016-04-07 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

Utrzymanie czystości powierzchni biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Nowe Marzy (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA (GIEŁDA PRACY 12.06.2017,GODZ.11:00) - od 2 000 PLN

Obsługa klienta dbanie o ład i porządek na sklepie. Załatwianie reklamacji klienta. Ekspozycja towarów na półkach sklepowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Lublin (lubelskie)

POMOCNIK MECHANIKA SAMOCHODOWEGO - od 2 100 PLN

Pomoc mechanika
AŻ Rydwan - 2018-01-12 - Malbork (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

-Organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów,sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, uiszczanie należności za dostarczone produkty,- Przygotowywanie produktów do sprzedaży,- Informowanie klientów o walorach sprzedawanych produktów,- Przyjmowanie i zamówienie na towaru w hurtowniach w języku Chińskim (właściciele hurtowni są obywatelstwa Chińskiego),- Obsługa klienta.
SHUNCHANG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Mława (mazowieckie)