KOORDYNATOR OBIEKTÓW Olsztyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KOORDYNATOR OBIEKTÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: kontrola pracowników na obiektach,prowadzenie dokumentacji obiektowych,rozliczanie czasu pracy
Data publikacji: 2016-01-29
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola pracowników na obiektach,prowadzenie dokumentacji obiektowych,rozliczanie czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR OBIEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Data zakończenia pracy: 30.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Data dodania oferty pracy: 01.02.2016
Oferta pracy ważna do: 12.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
Podobne oferty pracy
Przygotowanie różnych podłoży pod wykonanie tynku, przygotowanie zapraw tynkarskich, maszyn i urządzeń, materiałów na placu budowy, narzucanie zapraw, zacieranie tynków
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
DO UZGODNIENIA CV prosimy przesyłać na adres e-mail; magdalena.jesionka (at) ams-iveco.pl
AUTO MOTO SERWIS - 2016-03-21 - Wola Cicha (podkarpackie)
Całościowe koordynowanie wyjazdu, podczas którego odbywać się będą warsztaty, integracja grupy, gromadzenie dokumentacji dot. wyjazdu. Zatrudnienie na czas określony od 10.08.2018 - 12.08.2018 r. Praca w godz. 08.00-20.00 w Hotelu Panorama w Szczyrku.
INWENTUM Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Szczyrk (śląskie)
Wykształcenie zawodowe; mile widziane 3 m-ce doświadczenia; uprawnienia na wózki widłowe; ważna książeczka sanepidu; zakres obowiązków: obsługa wózka widłowego; obsługa maszyny myjącej; proste prace magazynowe; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Gliwice (śląskie)
prace spawalnicze i ślusarskie
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Borów-Kolonia (lubelskie)
Praca przy maszynach w ruchu, koordynowanie i wsparcie pracowników tymczasowych, praca przy linii montażowej
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Łódź (łódzkie)
zamawianie części pod produkcję, współpraca z kontrahentami
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2017-02-21 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie zajęć w przedszkolu z dziećmi posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
Przedszkole Nr 4 w Sokółce - 2018-08-01 - Sokółka (podlaskie)
Nadzór i koordynacja nad transportem i spedycja, optymalizacja kosztów przejazdów, obsługa systemu informatycznego - tworzenie raportów i analiz. Doświadczenie min 2 lata, znajomość j. angielskiego na poziomie pozwalającym na komunikacje, znajomość systemów klasy ERP.
Armatoora S.A. - 2016-11-16 - Nisko (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Murowanie, tynkowanie, malowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Ożańsk (podkarpackie)
Kontrola i nadzór nad próbami technologicznymi, Prowadzenie dokumentacji technologicznej,Udoskonalanie receptur pod względem ekologicznym i jakościowym,Wdrażanie nowych produktów i ich udoskonalenie.
PEKLIMAR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
1) Nadzorowanie pracy pracowników na podległym obiekcie, 2) Szkolenie, wdrażanie pracowników, 3) Rekrutacja pracowników - obcokrajowców z językiem ukraińskim, 4) Sporządzanie tłumaczeń na potrzeby obcokrajowców, 5) Szkolenie technologiczne pracowników. Praca dwuzmianowa w godz.: 6-22. Aktualne zlecenia: - ul Mokronoska 8, Wrocław, - ul Logistyczna 4, Bielany Wrocławskie, - ul Magazynowa 5, Bielany Wrocławskie (dwa obiekty), - ul Brochowska 21, Wrocław, - ul Braniborska 70, Wrocław, następnie wedlug zleceń - Wrocław i Bielany Wrocławskie.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:-koordynowanie spraw organizacyjnych, administracyjnych i personalnych w ramach realizowanych projektów w kraju i za granicą,-nadzorowanie spraw formalnych w ramach realizowanych projektów,-samodzielne prowadzenie biura,-współpraca z biurem rachunkowym.Oferujemy:-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,-niezbędne narzędzia pracy,-możliwość poszerzenia wiedzy i rozwijania umiejętności,-możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,-miłą i przyjazną atmosferę w pracy.Oferty zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesłać na adres: rekrutacja (at) norbquest.eu w temacie wpisując: "Koordynator Biura".Wszystkim kandydatom gwarantujemy dyskrecję. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).
NORBQUEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-02 - Tczew (pomorskie)
Pakowanie bułki tartej
Piekarnia i Cukiernia Ewa i Stanisław Konieczny S.C. - 2017-12-07 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa stałej grupy klientów firmy w zakresie planowania i organizacji przewozów drogowych.Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń. Współpraca z grupą kierowców: planowanie tras, rozwiązywanie problemów pojawiających się w trasie oraz przy załadunku/wyładunku towarów.Przygotowywanie raportów.
Cargo Expert Group - 2017-08-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
koordynowanie transportu pomiędzy przewoźnikiem a klientem
SAMAT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- zarządzanie zespołem projektowym, - odpowiedzialność za realizację projektu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, - realizacja projektu EFS zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu oraz zgodnie z zasadami EFS, - pełna współpraca z wykonawcami obejmująca proces wyboru i współpracy, - współpraca z trenerami i reprezentowanie projektu, - nadzór nad opracowaniem wniosku o płatność, - kontakt z IP, - kontrola kwalifikowalności uczestników projektu, - sporządzenie harmonogramów projektowych i ich bieżąca weryfikacja, nadzór nad monitoringiem. Miejsce pracy: Wrocław i delegacje na terenie całego kraju. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 725 220 402.
Enterprise Investment Zarządzanie Ryzykiem Katarzyna Książek - 2016-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
prace związane z koordynacją prac elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Imielin (śląskie)
Analiza rozwiązań informatycznych systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyzy systemów komputerowych. Diagnozowanie projektów i ich modernizacja. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-02-28 - Gdańsk (pomorskie)
transport materiałów w procesie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Produkcja pierścieni tłokowych, przygotowywanie form do wykonywania odlewów, wybijanie odlewów z form.
PRIMA SA FABRYKA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH - 2018-02-13 - Łódź (łódzkie)
praca w weekendy w godzinach od 08:00 do 19:00, nauczanie biologii
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
zarządzanie powierzonym działem w placówce Delikatesy Centrum, odpowiedzialność za personel, wyniki działu, wprowadzanie i przestrzeganie standardów Delikatesów Centrum w zakresie ekspozycji, obsługi Klienta i poziomu cen
Polski Węgiel Energetyczny Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Rozprza (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
transport materiałów budowlanych
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2018-03-07 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż art. wielobranżowych, obsługa kasy fiskalnej, kontakt z klientemPraca na dwie zmiany od 06:00 - 14:00 - 13:00 - 21:00.
Centrum Handlowe"Klaudia"Kazimierz Rapacz - 2016-06-07 - Mszana Górna (małopolskie)
1.PROWADZENIE SYNTETYCZNEJ I ANALITYCZNEJ EWIDENCJI KSIĘGOWEJ WYDATKÓW JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ – URZĘDU MIEJSKIEGO WG ZAKŁADOWEGO PLANU KONT ORAZ DOKONANIE DEKRETACJI WYCIĄGÓW BANKOWYCH WYDATKÓW BUDŻETOWYCH ZGODNIE Z ART.21 UST. 1 PKT 6 USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ ZAKŁADOWYM PLANEM KONT. 2.PRZYGOTOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH Z ZAKRESU DOCHODÓW BIEŻĄCYCH JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ ZA WYJĄTKIEM DOCHODÓW PODATKOWYCH I OPŁATY ŚMIECIOWEJ – DO ZAKSIĘGOWANIA W TYM DOKONANIE DEKRETACJI ZGODNIE Z ART.21 UST. 1 PKT 6 USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ ZAKŁADOWYM PLANEM KONT. 3.DEKRETACJA I PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ DEPOZYTÓW ZGODNIE Z ART.21 UST. 1 PKT 6 USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ ZAKŁADOWYM PLANEM KONT. 4.W RAMACH PROWADZONEJ EWIDENCJI MIESIĘCZNE UZGADNIANIE ZAPISÓW NA KONTACH.
URZĄD MIEJSKI W BOGUCHWALE - 2017-04-03 - Boguchwała (podkarpackie)
Praca na linii produkcyjnej przy konfekcjonowaniu kosmetyków, pakowanie wyrobów gotowych, etykietowanie
MPS INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)