KOORDYNATOR ŁAŃCUCHA DOSTAW Gdańsk oferta pracy MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KOORDYNATOR ŁAŃCUCHA DOSTAW
Wynagrodzenie: do 12 500 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za pełen proces obsługi zapotrzebowań na zakupy towarów i usług dla jednostek Maersk Drilling, Odpowiedzialność za wybór dostawców oraz pełen proces wprowadzania nowego dostawcy do struktur zakupowych,Odpowiedzialność za realizację dostaw w ujęciu czasowym i jakościowym, Kontrola kosztów i dokumentów księgowych potwierdzających zakup towarów i usług, Zarządzanie reklamacjami w zakresie łańcucha dostaw, Koordynacja prac zespołu, zapewnienie jakości i terminowości powierzonych zadań
Data publikacji: 2019-07-03
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANA Z KOLNA 11, 80-864 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za pełen proces obsługi zapotrzebowań na zakupy towarów i usług dla jednostek Maersk Drilling, Odpowiedzialność za wybór dostawców oraz pełen proces wprowadzania nowego dostawcy do struktur zakupowych,Odpowiedzialność za realizację dostaw w ujęciu czasowym i jakościowym, Kontrola kosztów i dokumentów księgowych potwierdzających zakup towarów i usług, Zarządzanie reklamacjami w zakresie łańcucha dostaw, Koordynacja prac zespołu, zapewnienie jakości i terminowości powierzonych zadań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 12 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR ŁAŃCUCHA DOSTAW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 12 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wyższe/ administracja biznesu, zarządzanie eksportem; minimum 2 lata doświadczenia, znajomość międzynarodowego rynku w zakresie wydobycia paliw, procesów zakupowych i logistycznych w przemyśle wydobywczym morskim, certyfikat strategie logistyczne, zarządzanie łańcuchem dostaw, zarządzanie zakupami, zaawansowana znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11. Kontakt osobisty w miejscu pracy lub telefoniczny: 693 280 320
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
JANA Z KOLNA 11, 80-864 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: JANA Z KOLNA
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 03.07.2019
Oferta pracy ważna do: 10.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1803a63d5401e22a97f30d3dc3627eb3
Podobne oferty pracy
księgowe jak na przykład księgowanie faktur, uzgadnianie sald oraz rozliczeń z klientami itp.; Dostarczanie wyników oraz metryk uzgodnionych z klientem; Księgowanie i uzgadnianie operacji związanych z transakcjami opłacanymi kartą kredytową i z wydatkami gotówkowymi; Czynności powiązane z przypisywaniem płatności do faktur i windykacją; Rozwiązywanie problemów klientów w proaktywny sposób. Zapewnianie, że zadania są wykonywane w określonych terminach i z zachowaniem ustalonych parametrów jakościowych; Budowanie bardzo dobrych stosunków z klientem i zespołem;
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu; obsługa klienta; sporzadzanie pism procesowych, wniosków i innych, prowadzenie spraw, pilnowanie terminów rozpraw i pism.
KANCELARIA PRAWNA Radca Prawny Mariola Frydryszak-Gerłowicz - 2015-12-01 - Legnica (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem; min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office, umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: nadzór i organizacja systemu kontroli u klienta, opieka nad Klientem, utrzymanie wzorowych relacji z Klientem, aktualizacja i nadzór nad przestrzeganiem wymagań Klienta, ustalanie z Klientem celów jakościowych, zarządzanie reklamacjami u Klienta, sporządzanie analiz i raportów jakościowych, dbanie o przepływ informacji między Klientem, a odpowiednimi działami w firmie, prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych u Klienta; trzy zmiany; miejsce pracy: Niemcy;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Niemcy (Niemcy)
Praca biurowa polegająca w szczególności na obsłudze systemów informatycznych, rejestracja zdarzeń, przypisywanie określonych zadań współpracownikom w terenie, utrzymanie i budowanie poprawnych relacji z istniejącymi partnerami biznesowymi. Pierwszy m-c umowa zlecenia, następnie umowa o pracę.sala E,C
Claim Service Sp z o.o. - 2016-10-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy.Redagowanie ofert pracy w j. ukraińskim.Budowa i zarządzanie bazą kandydatów.Obsługa administracyjna pracowników z Ukrainy, bezpośredni kontakt z pracownikami na terenie woj. łódzkiego- stąd konieczność posiadania prawa jazdy.Umowa zlecenia 3 lata.Miejsce pracy: 90-768 Łódź, Al. Włókniarzy 203/205 + teren woj. łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych Pozyskiwanie kandydatów z krajów WschodnichKoordynowanie kandydatów do miejsc wykonywania pracy, pozyskiwanie dokumentów dla legalizacji pracy.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
koordynator prac nad wprowadzniem rozszerzonej wersji oprogramowania magazynowego umożliwiającego zastosowanie systemu kodów kreskowych a także założnie i administrowanie sklepem internetowym
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Wilkowice (wielkopolskie)
Utrzymanie ruchu maszyn na terenie zakładu produkcyjnego
DEFENDOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Krosno (podkarpackie)
Obsługa kasy fiskalnej,obsługa klienta, koordynacja linii kas, szkolenia pracowników, zasilanie kas , towarowanie, rozliczanie kas,grafik czasu
TESCO HIPERMARKET - 2016-07-14 - Września (wielkopolskie)
gromadzenie dokumentacji księgowej, wykładanie formularzy zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa programu finansowo-księgowego, obsłga programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Świebodzice (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kontraktów UA, wdrażaniem nowych klientów, rekrutacją i obsługą pracowników , organizacją zatrudnienia,rozwijaniem i utrzymywaniem relacji z klientem, koordynowanie projektów dla pracowników z Ukrainy i Białorusi
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
Aktualizacja danych w systemach, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej, obsługa korespondencji działu, telefoniczne i mailowe przyjmowanie zgłoszeń od kontrahentów, wsparcie kontrahentów w rozwiązywaniu prostych problemów. Praca również w dni wolne.
"PayTel" S. A. - 2016-11-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Administracja, kordynacja sprzedaży exportu, kontakty z kontrahentami zagranicznymi ( Niemcy )
PPUH PLASTPOM - 2017-07-03 - Świdwin (zachodniopomorskie)
-bieżąca obsługa operacyjna Klientów, -analiza potrzeb klientów i sprzedaż produktów usług bankowych, -sporządzanie umów kredytowych oraz kompletowanie dokumentacji, -budowannie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klieta, -kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Salemax Maciej Makowski - 2016-02-23 - Krzeszowice (małopolskie)
biegła znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie
P.P.H. ENERGO-SILESIA SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Zawadzkie (opolskie)
- koordynowanie procesu sprzedaży oprogramowania- praca w zespole ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowychPraca w godzinach 7-8.30 lub 15-16.30.Można podjąć prace na 1/2 etatu w tych godzinach stawka 1200 zł.
Inwemer System - 2017-10-19 - Sochaczew (mazowieckie)
prace z zakresu mechaniki samochodowej (samochody osobowe, busy do 3,5t)
Auto-Sit S.C. - Stacja Diagnostyczna Sikorski Lesław, Tomica Janusz - 2017-04-14 - Cieszyn (śląskie)
Nadzór nad serwisem kurierskim.
P.H.U. SPRINTER DAMIAN URBANIAK (PARTNER DPD) - 2017-03-31 - Kalisz (wielkopolskie)
- Kontrola obiektów i pracowników ochrony fizycznej z wykorzystaniem pojazdu służbowego. Utrzymywanie relacji z klientami w niezbędnym zakresie oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów. Praca na terenie górnego śląska.- Wynagrodzenie: 2780 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 (do uzgodnienia). Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane jakiekolwiek doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy z ludźmi. Wymagane aktualne Prawo jazdy kat. B. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 502-115-455) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ujastek 1, 30-969 Kraków) lub e-mail: sekretariat (at) sed-hut.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Poręba (małopolskie)
Nadzór nad pracownikami budowlanymi, organizacja, planowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ''ELBEST'' ELIZA BOREK - 2018-12-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa finansowo- księgowa budowy trasy S-7
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
dekorowanie tub poprzez proces drukowania zgodnie z zaleceniami produkcyjnymi i dobrą praktyką GMP
PPT SP.Z.O.O. - 2018-01-18 - Międzyrzecz (lubuskie)
projektowanie oraz rozwój kompleksowych aplikacji w złożonym środowisku WEB oraz Windows, zarządzanie bazami danych, realizowanie i przeprowadzanie prób testowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Łódź (łódzkie)
Obieranie warzyw, wykonywanie prac pomocniczych, zmywanie naczyń.Proponowane wynagrodzenie 13 zł za godzinę pracy
EUROPA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie i realizacja zapotrzebowania na zakwaterowanie, kwaterowanie pracowników z firm zewnętrznych, współpraca i utrzymywanie bieżących kontaktów z firmami, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Żory (śląskie)
Nadzorowanie prac w zakresie utrzymania porządku na obiektach podległych firmie.
Zakład Ochrony Mienia "Impuls" s. c. B. Seweryn, D. Łączyński - 2016-04-08 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wg Ustawy Karta Nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Luboń (wielkopolskie)