KOORDYNATOR DZIAŁU ASYSTENTÓW/ EA TEAM LEADER Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KOORDYNATOR DZIAŁU ASYSTENTÓW/ EA TEAM LEADER
Wynagrodzenie: od 5 700 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie płynnej pracy zespołu/zespołów, monitorowanie poziomu usług; poprawa przepływu zadań i procesów, monitorowanie wyników indywidualnych członków zespołu, zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji w zespole/zespołach i poza nim, pełnienie roli łącznika pomiędzy zespołem/zespołami i klientami wewnętrznymi/ kierownictwem, przekazywanie kierownictwu wskaźników KPI, nadzorowanie rutynowych czynności administracyjnych
Data publikacji: 2018-02-16
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie płynnej pracy zespołu/zespołów, monitorowanie poziomu usług; poprawa przepływu zadań i procesów, monitorowanie wyników indywidualnych członków zespołu, zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji w zespole/zespołach i poza nim, pełnienie roli łącznika pomiędzy zespołem/zespołami i klientami wewnętrznymi/ kierownictwem, przekazywanie kierownictwu wskaźników KPI, nadzorowanie rutynowych czynności administracyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DZIAŁU ASYSTENTÓW/ EA TEAM LEADER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym; skrupulatność,komunikatywność, zdolności interpersonalne i organizacyjne, opanowanie i profesjonalizm; preferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym na podobnym stanowisku, umiejętność zarządzania kilkoma osobami i projektami jednocześnie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 16.02.2018
Oferta pracy ważna do: 02.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
współtworzenie, realizacja planów produkcji, zartządzanie i optymalizacja procesu produkcij, kontrola procesu produkcji
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
praca biurowa, obsłuda komputera, praca w zespole, kontakt z klientami, księgowanie
kontakt przez PUP - 2015-11-10 - Zgierz (łódzkie)
1.Zapoznawanie się z przebiegiem spraw w postępowaniu wykonawczym w ramach pracy zespołu.2.Zapoznanie się z rejonem pracy kuratora – opiekuna oraz zadaniami wynikającymi z jego zakresu czynności, - wyjścia w teren z kuratorem.3.Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji kuratorskiej.4.Nawiązanie kontaktu z instytucjami zajmującymi się wychowaniem, profilaktyką i resocjalizacją.5.Udział w rozprawach sądowych i posiedzeniach sądu.6.Realizacja zadań resocjalizacyjnych.
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2016-12-05 - Zabrze (śląskie)
Koordynowanie prac zespołuTworzenie i zarządzanie dokumentacją analitycznąProjektowanie oraz analiza nowych produktówWspółpraca z kierownikiem projektu, analitykiem
APR SYSTEM PIOTR SUCH - 2018-08-31 - Zgórsko (świętokrzyskie)
Przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz wypadków, wdrażanie niestandardowych rozwiązań, zmian środowiskowych, komunikacja i konsultacja wewnętrzna oraz zewnętrzna technicznych odpowiedników, zarządzanie systemami, uczestniczenie oraz realizacja projektów
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa spycharki gąsienicowej. Miejsce pracy: oddział Radlin, Jankowice
Trakt Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Radlin (śląskie)
.
Ewa Michalska - 2017-07-04 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
ZADANIA:• Obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń biorących udział w produkcji• Postępowanie z instrukcjami obowiązującymi na stanowisku pracy• Kontrola jakości wyrobu gotowego• Współpraca z pracownikami magazynu• Przestrzeganie zasad BHP• Dbanie o porządek na stanowisku pracyOFERUJEMY:• Pracę w Chrzanowie w oparciu o umowę o pracę tymczasową od zaraz z możliwością związania się z firmą na stałe• Pracę 3-zmianową w systemie czterobrygadowym (I zmiana od 6:00 do 14:00, II zmiana od 14:00 do 22:00, III zmiana od 22:00 do 6:00• Atrakcyjne wynagrodzenie (zasadnicze + premia + dodatek za system czterobrygadowy)• Zapewniamy transport: Andrychów - Oświęcim - Libiąż - Chrzanów• Dofinansowanie do posiłków w przyzakładowej stołówce pracowniczej• Możliwość zdobycia doświadczenia, a także podnoszenie kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Chrzanów (małopolskie)
Przechowywanie półproduktów surowców i wyrobów, przygotowywanie półproduktów do sporządzenia potraw
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Pokrycie dachu z dachówkami, łacenie, foliowanie dachu, murowanie kominów, wykonywanie więżby dachowej.
JAR DACH JAROSŁAW ZABICKI - 2017-03-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Koordynowanie pracowników tymczasowych, zliczanie godzin przepracowanych przez pracowników tymczasowych, opieka nad pracownikami tymczasowymi, raportowanie, podpisywanie dokumentów niezbędnych dla zatrudnienia pracownika tymczasowego, kwaterowanie pracowników tymczasowych, tłumaczenie z języka rosyjskiego na polski i odwrotnie.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Barlinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie rehabilitacji ruchowej dziecka
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W SADLINKACH - 2017-08-29 - Sadlinki (pomorskie)
obsługa maszyn przy produkcji okien i drzwi operowanie elektronarzędziami i narzędziami ręcznymi
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba odpowiedzialna za koordynację pracy i współpracę z wydziałami Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami.Ważniejsze zadania: koordynowanie pracy zespołu pracowników w zakresie współpracy z wydziałami Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami; współpraca z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków; opracowanie zasad lokalizacji i form reklam, elementów drobnego handlu; konsultowanie zasad tożsamości wizualnej miasta: kolorystyka, system informacji miejskiej; czynny udział w formułowaniu zapisów oraz standaryzacja zapisów planów miejscowych dotyczących przestrzeni publicznych; współpraca, koordynacja i tworzenie gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji; koordynacja i uzgadnianie projektów realizacyjnych w ramach programu rewitalizacji w zakresie estetyki przestrzeni publicznych oraz opieki nad zabytkami; współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i Strażą Miejską w sprawie egzekwowania obowiązujących przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem ładu przestrzennego; współpraca z podmiotami realizującymi zagospodarowanie przestrzeni publicznej (projektantami, inwestorami); dialog z firmami reklamowymi oraz zorganizowanymi podmiotami drobnego handlu i usług; współpraca z organizacjami społecznymi i zawodowymi, środowiskami artystycznymi w zakresie kształtowania przestrzeni publicznej; inicjowanie i prowadzenie dialogu społecznego; wydawanie opinii urbanistycznych w zakresie formy i lokalizacji reklam; wydawanie opinii w zakresie lokalizacji ogródków gastronomicznych oraz tymczasowych stoisk handlowych; opracowanie materiałów graficznych.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 3000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-27 - Słupsk (pomorskie)
Rozpoznawanie zaburzeń fizycznych i energetycznych. Dobieranie technik terapeutycznych. Masaż chiński.
Studio Barbara Barbara Gołąbek - 2016-02-11 - Przemyśl (podkarpackie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Narol (podkarpackie)
KIEROWANIE PROJEKTEM FINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW UE, KOORDYNOWANIE PRAC PODLEGŁEGO PERSONELU, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-12-19 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Żywiec (śląskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Częstochowa (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, sprzedaż art.spożywczych, obsługa kasy fiskalnej.Praca w Radawie.WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, 6 m-cy doświadczenia.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Radawa (podkarpackie)
Wykonywanie zbrojeń zgodnie z wytycznymi.Znajomość rysunku technicznego.Praca od godz. 7:00-19:00.Obszar pracy cała Polska.
FUTURE KRZYSZTOF AKONOM - 2016-03-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
stworzenie bazy danych (excel) odwiedzanych i potencjlanych punktów/obiektów/placówek gastronomicznych /reszty HoReCa/zainteresowanych, wizyty bezposrednie u klientów z bazy-wręczanie zaproszeń i krótka prezentacja firmy, zachęcenie klienta do zapisania się w newsletterze i polubienia wydarzenia na FB
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Chorzów (śląskie)
Rozładunek paczek z kontenerów, załadunek przygotowanych zamówień, zachowanie czystości na terenie magazynu,
Agencja Zatrudnienia KS Service - 2017-11-07 - Straszyn (pomorskie)
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: obsługa biurowa konkursu, weryfikacja zgłoszeń, współpraca z komisją konkursową
Concept Seven Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Stargard (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie zleconych prac , sporządzanie deklaracji podatkowych, wspieranie pracy zespołu. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 PLN/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia wyższe. Preferowane na kierunku Doradztwa Podatkowego lub Filologicznym (Angielska, Niemiecka). Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze doradztwa podatkowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub dobra znajomość języka niemieckiego oraz dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
obsługa urządzeń elektrycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI ZWIERZĘCEJ "PRZYBKOWO" SP. Z O.O. PRZYBKOWO - 2018-01-09 - Przybkowo (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac remontowo budowlanych. Miejsce wykonywania pracy Mysłowice i okolice.
P.W. Kanbex Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Mysłowice (śląskie)
Codzienne odkurzanie podłóg, chodników, ścian i mebli znajdujących się w pomieszczeniach lub ciągach komunikacyjnych przydzielonych do sprzątania, codzienne mycie podłóg, ścian zmywalnych, urządzeń sanitarnych, codzienne opróżnianie koszy ze śmieci i makulatury, mycie okien, drzwi i innych elementów stanowiących wyposażenie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych z częstotliwością zapewniającą ich czystość;uzupełnianie środków myjących, papieru toaletowego, środków dezynfekujących w sanitariatach przydzielonych do posprzątania.
Urząd Statystyczny w Gdańsku - 2018-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
-utrzymywanie bieżących kontaktów z kontrahentem,nadzór nad prawidłową realizacją usług,-prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem obiektami,-raportowanie i analizowanie zebranych wyników,-ocena wyniku inwentaryzacyjnego,-ocena i kontrola zabezpieczenia obiektów,-gotowość do częstych wyjazdów służbowych-firma zapewnia samochód służbowy,telefon,laptop- praca na terenie woj.warmińsko-mazurskiego
CLAR SYSTEM S.A. - 2016-06-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)