KOORDYNATOR DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH Gliwice oferta pracy AGILEO.IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KOORDYNATOR DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w systemie Home Office lub w odziale firmy Katowice ul. Dębowa 4 (do uzgodnienia z pracodawcą), m.in.: umawianie spotkań, rejestracja działań w systemie, przygotowywanie ofert itp. Osoba na tym stanowisku powinna cechować się: inicjatywą, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładnością, przedsiębiorczością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów oraz bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością współpracy z ludzi, a także analitycznym umysłem. Wymagane: wykształcenie wyższe o profilu: zarządzanie lub pokrewne oraz obsługa komputera. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Data publikacji: 2020-11-26
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: AGILEO.IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w systemie Home Office lub w odziale firmy Katowice ul. Dębowa 4 (do uzgodnienia z pracodawcą), m.in.: umawianie spotkań, rejestracja działań w systemie, przygotowywanie ofert itp. Osoba na tym stanowisku powinna cechować się: inicjatywą, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładnością, przedsiębiorczością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów oraz bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością współpracy z ludzi, a także analitycznym umysłem. Wymagane: wykształcenie wyższe o profilu: zarządzanie lub pokrewne oraz obsługa komputera. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: dokładność, sumienność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: samodzielność i zaangażowanie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: dobra organizacja pracy własnej
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoba na tym stanowisku powinna cechować się: inicjatywą, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładnością, przedsiębiorczością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów oraz bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością współpracy z ludzi, a także analitycznym umysłem. Wymagane: wykształcenie wyższe o profilu: zarządzanie lub pokrewne oraz obsługa komputera. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Nazwa pracodawcy:
AGILEO.IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6312647631
danePracodawcy_regon: 24310834400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Z powodu pandemii kontakt wyłącznie e -mail.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: Konarskiego
Numer budynku pracodawcy: 18C
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.11.2020
Oferta pracy ważna do: 29.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4f66448d2cdad34774f5b311debb2370
Podobne oferty pracy
prace budowlano- zbrojarskie
"MD BUDINVEST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNŚCIĄ - 2020-10-01 - Biały Bór (zachodniopomorskie)
- Nadzór nad projektami zagranicznymi (Holandia, Turcja i w przyszłości Afryka). Prowadzenie rozmów w języku angielskim i holenderskim. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi z Krajami Beneluksu, Turcji oraz w przyszłości Afryki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
nadzór nad budową, koordynacja pracowników oraz czasu pracy, nadzór firm podwykonawczych, kontakty z inwestorem oraz wyceny robót, koordynacja prac glazurniczych na powierzchniach wielogabarytowych
TERRA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-06 - Janiewice (zachodniopomorskie)
koordynowanie pracy podległego zespołu, nadzór nad sprawami kadrowymi CV na adres: ewa.pietruszka (at) in-facility.com
In FACILITY SP. Z O.O. - 2021-04-16 - Dobra (opolskie)
szycie przedsionków i akcesoriów campingowych
Isabella PL sp. z o.o. - 2020-02-25 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
KLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Rudna Mała (podkarpackie)
1. Telefoniczne oraz poprzez pocztę elektroniczną kontaktowanie się z właścicielami budynków oraz agencjami obsługującymi je na wyłączność.2. Aktualizacja informacji o powierzchniach w bazach danych oraz w informacjach marketingowych firmy.
ŁUKASZ WYSZYŃSKI PATRON BROKERS - 2021-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Układanie, numerowanie dokumentów, sporządzanie zestawieńJedna zmiana 7-15 pn.-pt. Oferta stażu dla osoby powyżej 30r.ż
kontakt przez PUP - 2021-06-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczanie języka niemieckiego.
Wioletta Kabała Centrum Edukacyjno-Terapeutyczne "Dobry Start" - 2018-12-11 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie usług w zakresie aplikacji produktów izolacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa gości restauracji, obsługa konferencji.
Centrum Hotelarsko - Gastronomiczne Jacek Heinrich, Karina Furman, Maciej Furman Spółka Jawna - 2018-05-14 - Paproć (wielkopolskie)
Organizowanie przemieszczania towarów w transporcie krajowym i międzynarodowym, nadzorowanie i koordynowanie przebiegu procesu transportowego, kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych ( (negocjowanie stawek, wystawianie zleceń, obsługa reklamacji, dokumentacji transportowej)
Marway International Express Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Wewnętrzne montaże instalacji sanitarnych i C.O
TAL-BUD - 2017-08-07 - Gawłówek (małopolskie)
Montaż wiązek kablowych, urządzeń elektronicznych, składanie drobnych elementów, kontrola jakości wytwarzanego produktu, prowadzenie zapisów w dokumentacji produkcyjnej, organizacja i podział pracy w zastępstwie lub na polecenie przełożonego brygadzisty, nadzór nad pracownikami w zastępstwie brygadzisty (pracownicy z Polski i Ukrainy). Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2021-05-24 - Psarskie (wielkopolskie)
ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH I SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODAROWANIA ODPADAMI SP. Z O.O. - 2016-08-03 - Paszczyna (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć z informatyki w klasach 4-8 szkoły podstawowej.
SZKOŁA PODSTAWOWA W GRABOWNIE WIELKIM - 2020-07-29 - Grabowno Wielkie (dolnośląskie)
Wykształcenie min. zawodowe; zdolności manualne; prace pomocnicze przy montażu złącz kablowych; dwie zmiany; umowa na okres próbny; miejsce pracy: Gliwice;
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie zawodowe kierunkowe; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; prace ślusarskie przy przeglądzie i remoncie maszyn i urządzeń górniczych; umowa zlecenie; miejsce pracy Gliwice;
Kompanijne Zakłady Remontowe "REMASZ" Sp.z o.o. - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)
Sprzątanie gabinetów lekarskich i innych pomieszczeń. Dbanie o teren wokół budynku.Miejsce pracy: ul. Śliwkowa 94, 55-080 Smolec,Forma umowy: umowa o pracę na czas określony , w godz 18-22. Termin umowy: 3 lata Praca na 1/2 etatu. Oferta w sali: B
IMPALA MAŁGORZATA BACAJEWSKA - 2020-09-09 - Smolec (dolnośląskie)
Prace dekarskie
CIESIELSTWO - DEKARSTWO Ziółkowski Eugeniusz - 2016-01-18 - Brzeg (opolskie)
transport towarów międzynarodowych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Kluczbork (opolskie)
- zapewnienie zgodności funkcjonowania szkoły z przepisami prawa oświatowego i statutem - kierowanie działalnością placówki oraz reprezentowanie jej na zewnątrz -sprawowanie nadzoru pedagogicznego - nadzorowanie bezpieczeństwa i sprawowanie opieki nad wychowankami placówek -przygotowanie i prowadzenie rad pedagogicznych oraz realizowanie jej uchwał - przygotowanie i prowadzenie spotkań i zebrań z rodzicami - opracowanie dokumentów programowo-organizacyjnych szkoły - koordynacja prawidłowej obsługi cateringu - prowadzenie hospitacji i ocenypracy podległych pracowników - dbanie o warunki materialno -techniczne oraz o ład, porządek i czystość miejsca pracy inauki - rozliczanie systematycznie i na bieżąco nauczycieli z zajęć i czynności dodatkowych - nadzorowanie i egzekwowanie prawidłowego prowadzenia wymaganejdokumentacji - dbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji szkolnej, zwłaszcza dzienników lekcyjnych - dbanie o dyscyplinę pracy nauczycieli i wychowanków, proponowanie nowych metody pracy w celu jej poprawienia,na bieżąco rozliczanie niezdyscyplinowanych - organizowanie zastępstwa za nieobecnych nauczycieli - sporządzanie rozkładów zajęć - ścisła codzienna współpraca z rodzicami-prowadzenie działań marketingowych mających na celu promowanie placówek oraz zapewnienie ciągłości ich działania- organizowanie i udział w piknikach, festynach, wycieczkach i innych uroczystościach i wydarzeniach organizowanych przez placówki - tworzenie raportów i sprawozdań z działalnościplacówek na potrzeby firm oraz instytucji i urzędów -prowadzenie firmowego profilu na portalu społecznościowym Facebook oraz na innych portalach społecznościowych -prowadzenie i bieżąca aktualizacja strony internetowej placówek - ścisła współpraca z Dyrektorem placówek - wykonywanie innych obowiązków związanych z zapewnieniemnajbardziej optymalnego i prawidłowego działania placówek
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Częstochowa (śląskie)
Koordynacja pracowników (obcekrajowców), pomoc w zakresie zakwaterowania pracowników, nadzor nad pracownikami.
kontakt przez PUP - 2020-04-14 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Krępiec (lubelskie)
obsługa klientów w sklepie spożywczo - przemysłowym
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Libusza (małopolskie)
Zakres obowiązków określony w Ogłoszeniu o naborze na stronie www.cis.ustka.pl w zakładce "Nabory pracowników". Okres próbny VIII-XI.2019. Godz. pracy 7.30-15.30. Zadaniowy czas pracy.
Centrum Integracji Społecznej w Ustce - 2019-08-05 - Ustka (pomorskie)
Zadania Service Desk oraz serwis techniczny, Obsługa techniczna i biznesowa, Zarządzanie infrastrukturą i bezpieczeństwem IT, Wsparcie administracyjne projektów, Wsparcie zespołu projektowego, Wsparcie Kierownika Projektu, Testowanie urządzeń
kontakt przez PUP - 2020-03-17 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2017-11-01 - Kwidzyn (pomorskie)
Praca na stanowisku nauczyciel przedszkola. Praca w godz. 6-18 wg grafiku. Miejsce pracy ul. Świętojańska 5 oraz ul. Katowicka 17, Rumia. Zatrudnienie od czerwca, lipca lub września.
Przedszkole Niepubliczne PUCHATEK Elżbieta Muszyńska - 2019-04-25 - Rumia (pomorskie)