KOORDYNATOR DS. SPRZEDAŻY- DZIAŁ DRZEWNY Łagów oferta pracy LEROY MERLIN POLSKA SP. Z O.O.
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. SPRZEDAŻY- DZIAŁ DRZEWNY
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie zespołem, planowanie pracy podległemu zespołowi, przekazywanie wiedzy nowym pracownikom, obsługa klienta ( pierwsze 3 m-ce umowa na okres próbny, praca także w soboty i niedziele)
Data publikacji: 2016-01-18
Lokalizacja: Łagów (dolnośląskie)
Pracodawca: LEROY MERLIN POLSKA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jeleniogórska 38, 59-900 Łagów, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie zespołem, planowanie pracy podległemu zespołowi, przekazywanie wiedzy nowym pracownikom, obsługa klienta ( pierwsze 3 m-ce umowa na okres próbny, praca także w soboty i niedziele)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. SPRZEDAŻY- DZIAŁ DRZEWNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łagów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zgorzelec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - słaby
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość asortymentu br. budowlanej- drzewnej
Nazwa pracodawcy: LEROY MERLIN POLSKA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Jeleniogórska 38, 59-900 Łagów, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Zgorzelec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łagów
Adres strony pracodawcy: www.leroy-merlin
Ulica pracodawcy: Jeleniogórska
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż materiałów budowlanych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2016
Data dodania oferty pracy: 15.01.2016
Oferta pracy ważna do: 14.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniu i wokół budynku, konserwacja drobnych urządzeń i sprzętu, załadunek i rozładunek rowarów
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Wapniarnia Trzecia (wielkopolskie)
obsługa klienta - sprzedaż mebli
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK S.J. - 2016-04-19 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, rok doświadczenia, książka spawacza. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę wypalarki gazowej lub plazmowej. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: kadry (at) artech-rybnik.com.pl.
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2018-01-03 - Rybnik (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem elektryk - automatyk
Garbarnia Szczakowa S.A. - 2016-09-07 - Jaworzno (śląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Białorusi, rozliczanie czasu pracy, zarządzanie grafikiem, codzienny kontakt z pracownikami obcokrajowcami, raportowanie i tworzenie zestawień dotyczących czasu absencji, rotacji, urlopów
MIG.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozbiór mięsa wieprzowego i wolowego.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "LASKOPOL" Sp.J. H.R.Dudek Limanowa - 2017-01-26 - Limanowa (małopolskie)
Obsługa kasy, sprzedaż paliwa, artykułów spożywczo monopolowych.
IGMAT Rafał Matyka - 2017-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
Sprawdzanie dokumentacji BHP. Kontrola BHP budowy. Sporządzanie raportów BHP. Doradztwo w zakresie BHP.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Nowa Sól (lubuskie)
prowadzenie recepcji
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Lasów (dolnośląskie)
nadzór nad zespołem pracowników ,prowadzenie ewidencji czasu pracy,dokumentacji płacowej,utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2017-06-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; ks. sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży, obsługa klienta; dwie zmiany, miejsce pracy: Sośnicowice;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-14 - Sośnicowice (śląskie)
Wykształcenie minimum średnie• Znajomość branży i trendów rynkowych• Umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników• Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta• Nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy• Umiejętność wpływania na innych, negocjacji• Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania• Odpowiedzialność, samodzielność, uczciwośćOferujemy[Godzina zakończenia pracy] : 00:15
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
nauka ewidencji operacji gospodarczych, dekretacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Gardeja (pomorskie)
Pomocnik operatora prasy
KRONOSPAN HPL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
- koordynacja procesu związanego z zatrudnieniem pracowników z Ukrainy (nadzór nad dokumentacją, organizacja transportu)
JPWork International Agencja Pracy Sp. z o.o - 2017-10-24 - Sieraków (wielkopolskie)
Prowadzenie budowy, zarządzanie kadrą pracowników, tłumaczenie zagadnień budowlano - technicznych
FEED-TEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Wyrzysk (wielkopolskie)
KIEROWANIE PROJEKTEM FINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW UE, KOORDYNOWANIE PRAC PODLEGŁEGO PERSONELU, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Ustalanie pracy pracownikom, sprawdzanie wykonanej pracy, wykonywanie raportów w excel, rozliczanie pracowników z odzieży służbowej i sprzętu, raportowanie do przełożonego. Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia na okres 4 lat, od godziny 04:00. Praca wg grafiku. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Łódź (łódzkie)
praca przy obsłudze klienta na stacji paliw
Mariusz Półtorak Stacja Paliw 0691 - 2017-04-13 - Brańsk (podlaskie)
jw.
EMPIRE.PL ELŻBIETA ŚWITALSKA - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
koordynacja pracy i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura pomocw organizacji imprez dla dzieci, wycieczek, turnusów rehabilitacyjnych(wyszukiwanie ofert) organizacja i koordynacja spotkań z potencjalnymidarczyńcami nadzór nad obiegiem dokumentów i ich archiwizacją praceasystenckie na rzecz Prezesa i Księgowej
TRISO - Opolskie Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Dzieci Trisomią 21 - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
gotowanie i przyrządzanie potraw, utrzymanie porządku w miejscu pracy
Niko. Aneta Kosowska-NIkiel - 2018-09-05 - Złotokłos (mazowieckie)
POMOC ZWIĄZANA Z PROCESEM REKRUTACJI PRACOWNIKA, WPROWADZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO, ODKŁADANIE DOKUMENTÓW DO AKT OSOBOWYCH, SPRAWDZANIE I EWRYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚC PRZEPISÓW Z PRAWA PRACY, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWEPRACA W GODZINACH: 7:25-15:00KONTAKT Z PRACODAWCĄ: POCZTĄ- SPSK-2 PUM AL. POWSTAŃCÓW WLKP. 72, 70-111 Szczecin, TELEFONICZNY- 9 14 661 039, CV NA ADRES E-MAIL- w.knys (at) spsk2-szczecin.pl, OSOBIŚCIE- W DZIALE KADROWO-PŁACOWYM SZPITALA (BUDYNEK DYREKCJI, I PIĘTRO, POK. 4 LUB 5)
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE - 2018-07-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa skręcarek (podstawienie bębnów zdawczych z drutami i podłączenie ich do skręcarki, ustawianie wymaganych parametrów - skoków skrętnych, kontrola procesu skręcania linek, sprawdzanie wymaganego przekroju linki, nawijanie linki na bęben odbiorczy)
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
układanie wieloformatowych płytek na dużych powierzchniach
SERHIY POLNYY ADVENTIS - 2016-08-18 - Wołomin (mazowieckie)
koordynacja pracy podległych pracownikow, rekrutacja pracownikow, sporzadzanie raportow dziennych z produkcji
Service Lab Sp. zoo Wrocław - 2016-07-15 - Mława (mazowieckie)
Koordynacja Ośrodka Szkoleniowego w Dąbrowie Górniczej, udział w przetargach zamówień publicznych, pozyskiwanie klientów, sprzedaż szkoleń (godz. pracy: 9.00 - 17.00).
Ośrodek Szkoleń Zawodowych DIAGNO - TEST sp. z o.o. - 2015-12-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. Rozliczała podatek VAT naliczony i należny- Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe - doświadczenie zawodowe 1 rok pracy zawodowej w tym minimum 6 miesiący w pionie finansowym. Znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie posadzki, przygotowywanie mieszkania do wylewania posadzek, obsługa miksokreta
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)