KOORDYNATOR DS. REKRUTACJI Jarosław oferta pracy OK JOB Sp. z o.o.
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami zagranicznymi, przygotowanie dokumentacji handlowej oraz kadrowej dla klienta zagranicznego, koordynowanie współpracy w zakresie rekrutacji i pracy tymczasowej,prowadzenie projektów rekrutacji zagranicznej.
Data publikacji: 2016-11-10
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: OK JOB Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podzamcze 41/104, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami zagranicznymi, przygotowanie dokumentacji handlowej oraz kadrowej dla klienta zagranicznego, koordynowanie współpracy w zakresie rekrutacji i pracy tymczasowej,prowadzenie projektów rekrutacji zagranicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarosław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: certyfikat j.angielskiego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: certyfikat języka angielskiego poziom C1
Nazwa pracodawcy: OK JOB Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Podzamcze 41/104, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
Ulica pracodawcy: Podzamcze
Numer budynku pracodawcy: 41
danePracodawcy_nrKraz: 12732
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2016
Data dodania oferty pracy: 09.11.2016
Oferta pracy ważna do: 23.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIENIEM, KOORYNACJA W JĘZYKU UKRAIŃŚKIM. POMOC PRACOWNIKOM UKRAIŃSKO JĘZYCZNYM. KOORDYNACJA ZAKŁADU PRACY.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Skierniewice (łódzkie)
Profesjonalna obsługa klienta, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywne pozyskiwanie klientów, udział w akcjach marketingowych, sprzedaż produktów finansowych.
SKOK im. Unii Lubelskiej - 2016-04-28 - Krasnystaw (lubelskie)
kierowca w transporcie międzynarodowym (Europa Wschodnia, kraje UE), jazda cysterną spożywczą, przygotowanie pojazdu do przewozu towarów, czynności załadunkowych i rozładunkowych, rozliczanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Konstantynów (lubelskie)
przyjmowanie towaru do magazynu
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Kiwity (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Indii i Nepalu, kontakt z pracownikami, obsługa petentów, obsługa maszyn biurowych, kontakt z klientami, przeprowadzanie procesu rekrutacyjnego z kandydatami
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Piaseczno (mazowieckie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kościan (wielkopolskie)
Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, kontrola detali. Umowa o pracę tymczasową. Kontakt kandydatów z pracodawcą: Michał Polinkiewicz: : 539-936-022 e-mail: m.polinkiewicz (at) trenkwalder.com.pl
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Rekrutacja pracownikówWdrażanie nowych pracowników do pracyProwadzenie dokumentacji Personalnej
kontakt przez OHP - 2016-05-30 - Łowicz (łódzkie)
do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "KRIS" KRYSTYNA CURYŁO - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
1.Tworzenie strategi i planów sprzedaży oraz odpowiedzialność za ich realizację.2 Nawiązywanie trwałych oraz efektywnych relacji handlowych z odbiorcami i dostawcami . 3.Bieżąca analiza wyników sprzedaży oraz raportowanie.4.Przygotowywanie dokumentacji handlowej dla klientów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ - 2017-09-05 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa pracowników z Ukrainy i Rosji; koordynowanie spraw związanych z rekrutacją, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy i Rosji; pomoc w załatwieniu formalności; pomoc w tłumaczeniu z języka polskiego na ukraiński i rosyjski; poszukiwanie i pozyskiwanie nieruchomości do zakwaterowania pracowników, odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami oraz wewnętrznymi partnerami biznesowymi; miejsce pracy Szczecin i okolice
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa kontraktów UA, wdrażaniem nowych klientów, rekrutacją i obsługą pracowników , organizacją zatrudnienia,rozwijaniem i utrzymywaniem relacji z klientem, koordynowanie projektów dla pracowników z Ukrainy i Białorusi
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Poznań (wielkopolskie)
prace związane z prowadzeniem sekretariatu firmy, dokumnetacja wchodząca i wychodząca z firmy, oraz prace związane z magazynem firmy wydawanie i odbieranie towarów, prowadzenie dokuemntacji magazynowej przychodowo rozchodowej.
REVERTO KRZYWIEC Sp.J. - 2017-12-18 - Gdańsk (pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów do programu magazynowego.
PEZAL PRODUCT LINE SP. Z O.O. - 2018-06-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prawidłowa realizacja i monitoring projektu, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji projektowej, organizacja i kontrola Biura Projektu, zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji finansowo księgowej; opracowanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizowanego projektu wynikających z przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń, inne zadania wynikające z prawidłowej i terminowej realizacji projektu, zgodnie z aktualną wersją wniosku oraz aktualnymi wytycznymi.
Centrum Integracji Społecznej w Nysie - 2016-06-22 - Nysa (opolskie)
Zgodny
Handlowa Spółdzielnia Inwalidów Z-d Pracy Chronionej - 2017-06-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
naprawa urządzeń automatyki pomiarowej i sterowania, praca w ruchu ciągłym
ZAKŁADY CHEMICZNE "NITRO-CHEM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Łochów (mazowieckie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Branża budowlana. Obsługa klienta w zakresie sprzedaży oraz przygotowania ofert, wsparcie przedstawicieli handlowych w zakresie realizacji pozyskanych zamówień.Zainteresowane pracą osoby moga przesłać cv na adres email: platka (at) sufigs.pl
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wszelkich awarii, usterek od najemców i właścicieli budynku. Zgłaszanie oraz nadzorowanie procesu prac związanych z usuwaniem usterek przez generalnego wykonawcę oraz zatwierdzanie protokołem wykonanych prac. Odpowiedzialność za techniczną eksploatację obiektu. Nadzór nad eksploatacją przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne). Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości usług świadczonych na rzecz Bilfinger FM Sp. z o.o. Podejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiekcie. Opracowywanie harmonogramu i delegowanie prac podległym pracownikom. Bezpośredni nadzór nad praca podległego personelu technicznego, w tym dopuszczenia do wykonywania pracy. Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie. Praca w Katowicach (Silesia Business Park).- Wynagrodzenie: od 4000-5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony, a następie na czas nieokreślony. - Praca: 7:00-15:00, 11:00-19:00 + dyżury telefoniczne. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne: elektrotechnika, elektromechanika, automatyka, mechatronika. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne kierunek: elektrotechnika, elektromechanika, automatyka, mechatronika. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy w technicznej obsłudze budynków. Orientacja w obsłudze instalacji budynkowych i HVAC. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem techników. Doświadczenie w nadzorowaniu podwykonawców. Doświadczenie w przygotowywaniu harmonogramów przeglądów technicznych. Uprawnienia SEP: min. 1 kV. Umiejętność zarządzania zespołem techników. Umiejętność utrzymywania dobrych relacji z zespołem i z kliemtem. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom średniozaawansowany). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marek.wrobel (at) bilfinger.com
BILFINGER HSG FACILITY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
- prace magazynowe
TEDI DYSTRYBUCJA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. - 2016-09-13 - Nowe Piekuty (podlaskie)
wg zawodu
ZAKŁAD STOLARSKI JACEK SOKALSKI - 2017-09-14 - Jasień (lubuskie)
załadunek, rozładunek, prowadzenie pojazdu, formalności celne
"DAREX" Spółka Jawna STANISŁAW CHACHULSKI, DARIUSZ CHACHULSKI - 2016-09-26 - Radomsko (łódzkie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
tworzenie polityki handlowej działu we współpracy z kierownikiem działu; koordynacja bieżąca działu, godziny pracy 6.00-14.00, 12.45-21.00, I umowa okres próbny
LEROY MERLIN POLSKA SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Łagów (dolnośląskie)
Pomoc pracownikom którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim. Obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Nadzór nad pracą oraz kontakt z przedstawicielami zewnętrznych firm. Praca na jedną zmianę między godzinami 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
koordynacja pracy i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura pomocw organizacji imprez dla dzieci, wycieczek, turnusów rehabilitacyjnych(wyszukiwanie ofert) organizacja i koordynacja spotkań z potencjalnymidarczyńcami nadzór nad obiegiem dokumentów i ich archiwizacją praceasystenckie na rzecz Prezesa i Księgowej
TRISO - Opolskie Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Dzieci Trisomią 21 - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy "Pomorze" - 2015-12-02 - Ustka (pomorskie)