KOORDYNATOR DS. EVENTÓW Dąbrowa Górnicza oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. EVENTÓW
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientem, przygotowanie i opracowanie harmonogramów i scenariuszy imprez, dbanie o właściwe przygotowanie, przebieg takich wydarzeń jak imprezy okolicznościowe, animacje urodzinowe
Data publikacji: 2017-02-13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
kontakt z klientem, przygotowanie i opracowanie harmonogramów i scenariuszy imprez, dbanie o właściwe przygotowanie, przebieg takich wydarzeń jak imprezy okolicznościowe, animacje urodzinowe
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. EVENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
organizator imprez rozrywkowych (organizator eventów)
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 10
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność organizowania imprez, gotowośc do realizacji zadań zlecanych na bieżąco
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
organizator imprez rozrywkowych (organizator eventów)
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 13.02.2017
Oferta pracy ważna do: 12.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
prasowacz
LEITHAUSER POLSKA SP. Z O.O. - 2018-06-27 - Leszno (wielkopolskie)
Sprzedaż części zamiennych do maszyn rolniczych.
FHU BARBARA - 2018-01-02 - Zwiastowice (opolskie)
SPRZEDAŻ MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH NA TERENIE DOLNEGO ŚLĄSKA
AGROWIEC Remigiusz Weżgowiec - 2015-12-02 - Starczówek (dolnośląskie)
prace dekarskie,montaż blachy trapezowej obróbek blacharskich
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Zielona (mazowieckie)
Opracowywanie i kontrolowanie wykonywania bieżących planów dot. zapotrzebowania na materiały; prowadzenie ewidencji. Podejmowanie decyzji dotyczących podejścia, ustalania priorytetów i angażowania w realizację szanujących się projektów oraz uzgadnianie z menedżerem CMS dotacji związanych z tymi projektami. Posiadanie regularnej kontroli i przeglądu wszystkich projektów, które są wdrażane i są w przygotowaniu w LSC, które ostatecznie wpłyną na planowanie materiałów i zapewnią, żeinformacje na ten temat są odpowiednio przekazywane do odpowiednichHarmonogramów materiałowych. Obsługa klienta zgodnie ze standardami Firmy, nadzór nad harmonogramem pracy Zespołu.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kraków (małopolskie)
Robotnik gospodarczy, oferta stażu dla osoby bezrobotnej powyżej 30 roku życia, pozostającej nieprzerwanie bez pracy 12 miesięcy według EFS
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Sokółka (podlaskie)
- Koordynowanie pracy pracowników utrzymania porządku,-Spotkanie rekrutacyjne odbędzie się 01.06.2016 r. w PUP Tczew. Szczegóły u Doradców Klienta,- Kontakt telefoniczny: 515-157-436; e-mail: akalinowska (at) radexserwis.pl
RADEX-SERWIS SP. Z O.O. - 2016-05-13 - Tczew (pomorskie)
Wykształcenie wyższe mechaniczne; średniozaawansowana znajomość j. angielskiego; prawo jazdy kat.B; znajomość obsługi komputera i oprogramowania AutoCad Mechanical, AutoDesk Inventor; znajomość mechaniki ogólnej i wytrzymałości materiałów; prowadzenie części maszyn i urządzeń z wykorzystaniem oprogramowania AutoCad Mechanical i Autodesk Inventor; wykonywanie projektów przekładni zębatych oraz konstrukcji spawanej; realizacja prac badawczo-rozwojowych oraz projektów z dofinansowaniem zewnętrznym, w tym również europejskich; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-01-17 - Gliwice (śląskie)
dowóz prasy, nadzór nad grupą kolporterów, kontrola, rozliczanie godzin
Mouton Firma Handlowo-Usługowa Anna Kwiatkowska - 2016-07-18 - Bytom (śląskie)
wg stanowiska
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej - 2016-01-13 - Sławno (zachodniopomorskie)
nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi, współpraca z urzędami innymi instytucjami, sporządzanie harmonogramu prac podległym pracownikom i inne
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT - 2017-02-16 - Bielawa (dolnośląskie)
Zarządzanie realizacją projektu od strony merytorycznej i finansowej, realizacja projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem, nadzór nad zgodnością projektu z wnioskiem o dofinansowanie oraz zasadami realizacji projektów w ramach PO Wiedza Edukacja Rozwój (POWER), nadzór nad realizacją wsparcia merytorycznego w projekcie, koordynacja prac członków zespołu projektowego, wybór wykonawców do projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie wniosków o płatność w części finansowej i merytorycznej, przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej, prowadzenie baz danych projektu, bieżący monitoring i kontrola projektu, stały kontakt i Instytucją Zarządzającą w sprawach związanych z realizacją projektu, rozliczenie realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Umowa o pracę na czas określony 1/2 etatu w okresie 01.06.2017-31.12.2018. Możliwość również wykonywania pracy w ramach umowy zlecenie. Godziny pracy do ustalenia w zakresie godzin 07.30-15.30.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa Im. Stanisława Staszica w Pile - 2017-05-15 - Piła (wielkopolskie)
kordynowanie pracy na linii kas; wystawianie faktur ;zasilanie kas samoobsługowych, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Szamotuły (wielkopolskie)
- koordynowanie i nadzór na pracami działu gospodarczego - prace związane z utrzymaniem ruchu urządzeń na obiekcie- wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych oraz napraw urządzeń i instalacji- monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji- zlecanie usuwania awarii - współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych, - prowadzenie bieżącej konserwacji budynków- utrzymanie dróg, parkingów i terenów zielonych- obsługa i konserwacja powierzonych maszyn i urządzeń- kierowanie samochodem kat. B, w tym przewóz osób niepełnosprawnych
Bonifraterska Fundacja Dobroczynna - 2016-11-14 - Konary (małopolskie)
rozliczanie paliwa, kontrola tankowań
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie średnie techniczne - informatyczne.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Rybnik (śląskie)
nadzór nad prawidłową pracą sprężarek amoniakalnych, obsługa maszyn i urządzeń w maszynowni chłodniczej
NORDIS Chłodnie Polskie Zielona Góra - 2018-09-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzorowanie pracowników - pilarzy
Zakład Usług Leśnych "SALIX" Krzysztof Szukała - 2016-01-25 - Radłów (opolskie)
Utrzymanie czystości przydzielonego rejonu ( toalety. mycie podłóg, mycie okien, ścian, wycieranie kurzy ). Pobieranie z magazynu sprzętu oraz materiałów potrzebnych do pracy.
Sodexo Polska - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie podłoży pod malowanie, wykonywanie prac malarskich, tynkarskich oraz okładzin ściennych, ocieplenia budynków, wykonywanie prac elewacyjnych, kładzenie parkietów i innych rodzajów podłóg, pokrywanie podłóg i ścian płytkami, wykonywanie innych czynności pomocniczych
GIFT USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE DANIEL LACELT - 2018-01-22 - Wyszyna (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie, wyższe; doświadczenie na podobnym stanowisku; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: rozliczanie prowadzonych wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie VAT-7, CIT; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"PRIED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Gliwice (śląskie)
zatrudnianie i kontrola pracowniików, sporządzanie grafików
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KARABELA CK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie obiektu, rekrutacja pracowników, kontrola budżetu, współpraca z kontrahentami, praca na terenie Województwa Śląskiego.
"POZIOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
SAMODZIELNE PRZYGOTOWANIE MATERIAŁU, OBSŁUGA MASZYNY CNC, FORMATYZERKI PIONOWEJ, PAKOWANIE, SPRZĄTANIE, CZYNNOŚCI PORZĄDKOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE TECHNICZNE, OBSŁUGA MASZYNY CNC 4-5 OSIOWEJ, KURS OBSŁUGI MASZYN CNC, 5 LAT DOŚWIADCZENIA
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Sieradz (łódzkie)
Zakres zadań:1) aktywne wspieranie rodzicielstwa zastępczego poszukiwanie rodzin zastępczych 2) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;3) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;4) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;5) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;6) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;7) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;8) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;9) wydawanie opinii, co do umieszczenia więcej niż 3 dzieci w rodzinie zastępczej,10) udział w ocenie sytuacji dziecka i rodziny zastępczej.Wymagane dokumenty kopie winne być potwierdzone za zgodność z oryginałem:1) życiorys i list motywacyjny (CV);2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe;3) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni praw publicznych i o niekaralności;4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych podst. prawna (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).Dokumenty aplikacyjne należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie ul. Warszawska 28a, 82-100 Nowy Dwór Gdański (sekretariat pokój 02) lub drogą pocztową (liczy się data wpływu) do dnia 15 marca 2018 r., do godz. 14.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ.Dodatkowe informacje.1) Przesłanie zgłoszenia w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie o naborze jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Kandydat spełnia powyższe kryteria. 2) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia ogłoszenia bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych w dniu sporządzania niniejszej Informacji o możliwości składania ofert. 3) Kandydat może wprowadzić zmiany w złożonym zgłoszeniu lub je wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania zgłoszeń. Zarówno zmiana jak i wycofanie zgłoszenia wymagają zachowania formy pisemnej.4) Aplikacje, które wpłyną lub zostaną dostarczone po terminie wskazanym w Informacji o możliwości składania ofert nie będą rozpatrywane za datę wpływu uważa się termin doręczenia dokumentów.5) CV winno być podpisane własnoręcznie oraz opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).6) Kandydaci spełniający wymagania konieczne określone w Informacji o możliwości składania ofert będą zapraszani (telefonicznie lub listownie) na następny etap rekrutacji.7) Osoby niezakwalifikowane nie będą powiadamiane.8) Planowany termin zatrudnienia: marzec 2018 roku.9) Szczegółowych informacji udziela Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim tel. 55/246-81-75 lub 55/246-82-05.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-02-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
sprzedaż produktów papierniczych, praca przy komputerze, organizacja całego procesu sprzedaży, tłumaczenia - wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Chrzanów (małopolskie)
Opiekunka domowa
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Roźwienica (podkarpackie)
Naprawa samochodów osobowych do 3,5 tony.
Mechanika Pojazdowa Jerzy Antoszczuk - 2016-08-11 - Siedlce (mazowieckie)
praca biurowa przy komputerze, obsługa zamówień
JAWA RADLIŃSKI SZYMANEK Sp.j. - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)