KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACYJNYCH Góra Kalwaria oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 4 130 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie i koordynowanie działań w oddziale firmy, zarządzanie grupą pracowników produkcyjnych, prace administracyjno - biurowe, kontakt i wymiana informacji z centralą firmy, opieka i współpraca z cudzoziemcami rosyjskojęzycznymi
Data publikacji: 2021-04-07
Lokalizacja: Góra Kalwaria (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Góra Kalwaria, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie i koordynowanie działań w oddziale firmy, zarządzanie grupą pracowników produkcyjnych, prace administracyjno - biurowe, kontakt i wymiana informacji z centralą firmy, opieka i współpraca z cudzoziemcami rosyjskojęzycznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 130 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: miesiąc
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Góra Kalwaria
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1418
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 130 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Mile widziane doświadczenie w pracy z ludźmi, znajomość obsługi komputera, sumienność, zmobilizowanie do pracy.Miejsce wykonywania pracy: Cała Polska w zależności od zlecenia.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 1230048258
danePracodawcy_regon: 011388369
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Czajewicza 2/4, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: piaseczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1418
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921438
Ulica pracodawcy: Czajewicza
Numer budynku pracodawcy: 2/4
Profil działalności pracodawcy: agencja pracy tymczasowej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
pozostaleDane_udostepnionoDoEURES: 1
Data dodania oferty pracy: 08.04.2021
Oferta pracy ważna do: 21.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?37003f57a5805b58423da2892a12dbfe
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Szembruk (kujawsko-pomorskie)
Montowanie pojemników metalowych
METTAP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Stare Pole (pomorskie)
prace związane z remontem silników spalinowych
RSY Sp. z o.o. Iława - 2019-03-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DREMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Rudna Mała (podkarpackie)
Sprzedaż materiałów budowlanych.
"PUMAR -1" Sp.j. - 2020-09-14 - Ryki (lubelskie)
Staż w Krapkowicach
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Krapkowice (opolskie)
Dostarczanie komponentów na linie produkcyjną. Obsługa wózka widłowego typu pociąg.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie termoizolacji budynków
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Płóczki Górne (dolnośląskie)
Praca w tartaku, zbijanie palet
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
Łączenie i numerowanie kart w księgach wieczystych
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Prace zbrojarskie w warsztacie. Praca w delegacji Niemcy
ACERO SYSTEM SP.Z O.O. - 2021-04-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
Magazynier, oferta stażu dla osob powyżej 30 roku życia spełniających kryteria doboru: długotrwale(według EFS) bezrobotny lub niepełnosprawność lub powyżej 50 roku życia
kontakt przez PUP - 2021-03-01 - Suchowola (podlaskie)
Prace zbrojarskie w warsztacie. Praca w delegacji Niemcy
ACERO SYSTEM SP.Z O.O. - 2021-04-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
Utrzymanie ruchu lokomotyw
ELREG-KOL KRZYSZTOF KURZYDLAK MARCIN WALCZYŃSKI - 2017-05-10 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
strzyżenia, koloryzacja, przedłużanie włosów, barber, zabiegi regeneracyjne
HURT-DETAL HALINA OGONOWSKA - 2018-05-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Radomsko (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych (tj. 9 placówek oświatowych,2 żłobki) oraz MGZE zgodnie z obowiązującymi przepisami:a)sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa;b)stosowanie przyjętych zasad polityki rachunkowości;c)prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;d)okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów;e)wycenę aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego;f)gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej przepisami prawa;g)bieżący nadzór nad realizacją planu finansowego;h) bieżąca informacja o sytuacji finansowej;2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3. dokonywanie wstępnej kontroli : zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,4. prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo - księgowej,5. częściowe opracowywanie planów finansowych jednostek obsługiwanych oraz MGZE.6. częściowe przygotowywanie materiałów stanowiących podstawę naliczania dotacji dla publicznych szkół i przedszkoli prowadzonych przez osoby prawne inne niż jednostki samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne oraz niepublicznych przedszkoli i szkół będących w ewidencji prowadzonej przez Gminę Koronowo.7. wykonywanie innych zadań powierzonych przez dyrektora MGZE, nie ujętych w powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki pracy.Informacja o warunkach pracy:1. wymiar czasu pracy: pełny etat,2. miejsce pracy: Miejsko - Gminny Zespół Edukacji w Koronowie, ul. Szosa Kotomierska 3,86-010 Koronowo.3. umowa o pracę zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych,4. normy czasu pracy: przeciętnie 8 godzinna norma dobowa czasu pracy i przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa czasu pracy,5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6%.
Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie - 2020-07-29 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie pokrycia dachu i obróbek blacharskich
P.H.U. "POLDACH" s.c. Jacek Supiński i Piotr Supiński - 2017-02-09 - Kokoszkowy (pomorskie)
sprzątanie hal produkcyjnych
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-18 - Łuków (lubelskie)
WYKONYWANIE PRAC REMONTOWYCH, MALOWANIE, SZPACHLOWANIE, MONTAŻ PŁYT G-K, UKŁADANIE GLAZURY I TERAKOTY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI BUDOWLANE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
SEBASTIAN PAWLIK EL BUD - 2016-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace administracyjno-biurowe, współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi klientów obcojęzycznych
MECH-MASZ Szczeciński Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sp. K. - 2020-05-21 - Jaroszewo (kujawsko-pomorskie)
Wulkanizacja opon
kontakt przez PUP - 2019-12-03 - Myszków (śląskie)
Samodzielna obsługa obrabiarek CNC. Programowanie maszyn CNC. Projektowanie detali i pisanie kodów.
HUMANPROTOTYPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-04 - Puławy (lubelskie)
Spedytor
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Kartuzy (pomorskie)
STRZYŻENIE MĘSKIE I DAMSKIE, ONDULACJA, PASEMKA, KOLORYZACJAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWEKONTAKT Z PRACODAWCĄ WYŁĄCZNIE TELEFONICZNYMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY UL NIEMCEWICZA I ŚW. MARCINA
STUDIO URODY RENATA KRAJKA - 2018-01-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dyspozycyjność na planie filmowym serialu "Ojciec Mateusz"
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Prace przy utrzymaniu czystości pomieszczeń socjalnych i biurowych.
LUMAG Spółka z o.o. - 2018-10-10 - Budzyń (wielkopolskie)