KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH Opole oferta pracy MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Administracyjne działanie na dokumentach w tym obsługa systemu; nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji w firmie; przygotowywanie oraz redagowanie dokumentów handlowych w tym tłumaczeń; wsparcie działu handlowego w ofertowaniu oraz wstępnych rozmów z kontrahentami.
Data publikacji: 2016-12-20
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Administracyjne działanie na dokumentach w tym obsługa systemu; nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji w firmie; przygotowywanie oraz redagowanie dokumentów handlowych w tym tłumaczeń; wsparcie działu handlowego w ofertowaniu oraz wstępnych rozmów z kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.12.2016
Data zakończenia pracy: 26.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: doświadczenie handlowe; pracy w biurze. Mile widziane: doświadczenie na stanowisku administracyjno-handlowym; znajomość języka angielskiego lub niemieckiego; bardzo dobra organizacja pracy; znajomość pakietu MS Office (w tym Power Point); znajomość procesu obiegu dokumentów i zarządzania korespondencją; dokładność, sumienność; umiejętności komunikacyjne-interpersonalne.
Nazwa pracodawcy: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych , prosimy o przesłanie go na adres mailowy z dopiskiem "koordynator"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach 11-15, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 113
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 20.12.2016
Oferta pracy ważna do: 27.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ORGANIZACJA PRACY NA OBIEKTACH, KOORDYNOWANIE PRACY GRUPY SPRZĄTAJACEJ, CZUWANIE NAD STANEM ŚRODKÓW, KONTROLA JAKOŚCI WYKONYWANEJ USLUGI, REPREZENTOWANIE I DBANIE O INTERESY FIRMYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, UMIEJETNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU PRAWO JAZDY KAT B, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W USŁUGACH UTRZYMANIA CZYSTOŚCIZAROBKI 3000,00 ZŁ BRUTTO,GODZINY PRACY OD 7-15MIEJSCE PRACY W SZCZECINIE UL. WOJSKA POLSKIEGO
ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
JSF CONSULTING SP. Z O.O. - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie kompleksowej reklamy instytucji, współpraca z mediami, przygotowywanie i negocjowanie umów patronackich, opracowywanie tekstów reklamowych do newslettera, ulotek., folderów, banerów, współpraca z wydziałami promocji gminy i powiatu, koordynowanie strony internetowej i Facebooka, monitorowanie wizerunku instytucji w mediach tradycyjnych i elektronicznych
CENTRUM KULTURY - 2017-08-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Pomoc przy pracach ogrodowych.
P.H.U. Wioleta Szczerbetka - 2017-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
wyszukiwanie potencjalnych dostawców ekologicznych produktów tradycyjnych z Rosji; analiza cen i warunków dostaw tych towarów do Polski na potrzeby restauracji; negocjowanie warunków z kontrahentami; kompleksowe przygotowywanie ofert, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Piaseczno (mazowieckie)
Udzielanie informacji interensantom, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej, odbiór poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Rogóż (warmińsko-mazurskie)
SPRZEDAŻ TOWARÓW SPOŻYWCZYCH I PRZEMYSŁOWYCH JAK RÓWNIEŻ PRZYJMOWANIE TOWARU, WYKŁADANIE TOWARU, NALICZANIE VATU, OBLICZANIE CEN, PRACA NA KOMPUTERZE, PRZY KASIE, OBSŁUGA KLIENTA I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych oraz obsługa aktualnych klientów parkingu strzeżonego . Pozyskiwanie nowych najemców oraz obsługa aktualnych.Planowanie, nadzór i kontrola pracy pracocownika gospodarczego. tworzenie sprawozdań, dokumentacji, ewidencji, itp. dot. ochrony środowiska, współpraca z Urzędami.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEWOZOWE PODKARPACKIEJ KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
Firma Gwarant Tomczyk Sp.jawna - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie półproduktów i posiłków samodzielnie bez nadzoru i kierowania przez zleceniodawcę
"VIVA" - KRZYSZTOF SZYMAKOWSKI - 2018-03-14 - Oświęcim (małopolskie)
nadzór nad przygotowaniem produkcji
PW SIMBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Stały monitoring sprzedaży w salonach zagranicznych, zwiększanie wyników sprzedażowych poprzez dostosowywanie oferty salonów sprzedaży do oczekiwań Klientów; współpraca z działem alokacji, ze sklepami oraz Kierownikami Regionalnymi na rynku zagranicznym, aby zrozumieć zapotrzebowanie poszczególnych sklepów.
LPP S.A. - 2017-01-23 - Kraków (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Gotszlik Sp. z.o.o. - 2017-06-29 - Jarocin (wielkopolskie)
Sprzątanie pokojów oraz hotelu
PALACE SP. CYWILNA - 2016-10-26 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
produkcja mebli
DZIAŁALNOŚĆ PROD.-HAND.-USŁU.ZAKŁAD STOLARSKI "STOLMAR" MAREK CHOHURA - 2016-09-28 - Hadle Szklarskie (podkarpackie)
praca przy rozbiorze mięsa wieprzowego i wołowego
Zakłady Mięsne Niebieszczańscy Sp.j. - 2016-10-20 - Proszówka (dolnośląskie)
organizacja i współpraca z samorządami w zakresie publcznego transportu zbiorowego, nadzór nad pracą służby utrzymania ruchu, organizacja i nadzór pracy na dworcach autobusowych, analiza wyników spółki w zakresie przewozów; 3 lata stażu pracy na stanowisku kierowniczym, doświadczenie w branzy transportowej
PKS S.A. - STRZELCE OP - 2016-05-27 - Strzelce Opolskie (opolskie)
holowanie i transport pojazdów
ADAM GURAK TELEHOL - 2016-09-16 - Stargard (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Jasień (lubuskie)
montażysta , montażysta hala traków
PATRIA-TOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Wieleń (wielkopolskie)
prace porządkowe związane z usuwaniem skutków nawałnicy na terenie DPS w Wysoka
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Wysoka (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Tarnów (małopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Krasnystaw (lubelskie)
Konkurs „Wygraj Wesele Marzeń” jest przeznaczony dla osób, które zamierzają wziąć ślub. Dla zwycięzców przeznaczone są nagrody finansowe, w tym nagroda główna: 15 000 zł. Organizatorem konkursu jest Fundacja Przyjazny Świat Dziecka. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie internetowej Fundacji.Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:- obsługa biurowa konkursu- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursową
Concept Seven Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Radom (mazowieckie)
1) przygotowanie i analiza dokumentacji projektowej,2) analiza wniosków o wydanie opinii i warunków technicznych przyłączenia do sieci wodno-kanalizacyjnej,3) udział w prowadzeniu zadań i procesów inwestycyjnych; sporządzanie planów inwestycyjnych, przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych; monitorowanie postępu robót i zaawansowania finansowego,4) analiza i opisywanie faktur, 5) kontrola stanów magazynowych,6) archiwizacja dokumentacji technicznej.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
I.Obowiązki ogólneWykonywanie zadań określonych w obowiązkach szczególnych, zgodnie z wymogami wiedzy fachowej i przepisami prawa.Znajomość przepisów niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań.Przedstawianie przełożonym sprawozdań i planów działań obiektywnie, zgodnie z posiadaną wiedzą.Rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji we właściwym porządku.Zachowywanie tajemnicy państwowej i służbowej.Sporządzanie list płac i przygotowywanie pakietów do wypłaty wynagrodzeń.Sporządzanie i składanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS ( obsługa programu Płatnik).Dokonywanie rejestracji w ZUS wszystkich osób podlegających ubezpieczeniom oraz wyrejestrowania w przypadku wygaśnięcia tytułu ubezpieczeń.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2018-04-11 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów sklepu zgodnie z przyjętymi standardami firmy, aktywne zaangażowanie w prawidłowe funkcjonowanie działu, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów,doradztwo techniczne i współpraca z klientami, współpraca z innymi działami.Praca w godz. 7-15, 10-18 oraz w soboty 8-18 w Kołobrzegu.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów, kontrola oraz nadzór nad jakością i ilością towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie dokumentów listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych.
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Katowice (śląskie)