KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH/KIEROWCA Żory oferta pracy Zakład Aktywności Zawodowej - Zakład Produkcyjno-Usługowy "WSPÓLNA PASJA" w Żorach
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH/KIEROWCA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji i kontroli zużycia mediów, eksploatacji pojazdów samochodowych, gospodarki odpadami komunalnymi, ubezpieczeń majątkowych i transportowych oraz gospodarki magazynowej, przygotowanie samochodu do jazdy, nadzór nad dokumentacją drogową, planowanie tras przewozu i czasu przejazdu, transport powierzonego mienia i osób, zabezpieczenie przewożonego towaru i osób (w tym niepełnosprawnych na wózkach)
Data publikacji: 2018-06-19
Lokalizacja: Żory (śląskie)
Pracodawca: Zakład Aktywności Zawodowej - Zakład Produkcyjno-Usługowy "WSPÓLNA PASJA" w Żorach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bażancia 40, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji i kontroli zużycia mediów, eksploatacji pojazdów samochodowych, gospodarki odpadami komunalnymi, ubezpieczeń majątkowych i transportowych oraz gospodarki magazynowej, przygotowanie samochodu do jazdy, nadzór nad dokumentacją drogową, planowanie tras przewozu i czasu przejazdu, transport powierzonego mienia i osób, zabezpieczenie przewożonego towaru i osób (w tym niepełnosprawnych na wózkach)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: system równoważnypraca: min. 3 m-ce
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH/KIEROWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żory
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Żory
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żory
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
książeczka dla celów sanitarno-epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wiedza w zakresie ewidencji i kontroli zużycia mediów, eksploatacji pojazdów samochodowych, gospodarki odpadami komunalnymi, ubezpieczeń majatkowych i transportowych oraz gospodarki magazynowej, obsługa komputera (m.in. pakiet MS Office), posiadanie orzeczenia o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
Zakład Aktywności Zawodowej - Zakład Produkcyjno-Usługowy "WSPÓLNA PASJA" w Żorach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Adres pracodawcy:
Bażancia 40, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7.30-15..30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Żory
Gmina pracodawcy: Żory
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żory
Ulica pracodawcy: Bażancia
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 19.06.2018
Oferta pracy ważna do: 19.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż pasz, sprzedaż obwoźna
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wąwolnica (lubelskie)
Obsługa prawna zadań realizowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku (PCPR), udzielanie porad prawnych pracownikom PCPR w zakresie prowadzonych przez nich spraw. Prowadzenie zastępstwa procesowego Dyrektora PCPR w Płocku w sprawach należących do zakresu działań PCPR w Płocku, sporządzanie opinii prawnych na potrzeby Dyrektora PCPR. Dokonywanie wykładni przepisów prawnych w związku ze sprawami prowadzonymi przez PCPR w Płocku, opiniowanie decyzji administracyjnych, postanowień, umów i porozumień w zakresie działania PCPR. Udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora PCPR, opiniowaniu ich pod względem redakcyjnym i prawnym. Uczestniczenie w negocjacjach w sprawach związanych z zakresem działania PCPR w Płocku, współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego. Informowanie o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności PCPR w Płocku.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-12-29 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie do magazynu materiałów produkcyjnych, artykułów pomocniczych, wyrobów gotowych na podstawie faktur lub dowodów dostawy z uwzględnieniem ilości otrzymanych towarów oraz wystawienie do nich dowodów PZ, prowadzenie kartotek przyjętych towarów, wydawanie z magazynu towarów na podstawie wystawionych i prowadzonych dowodów wydanie RW, przygotowanie stanu zapasów magazynowych i dokumentacji do inwentaryzacji, ustalenie z kierownictwem minimalnych zapasów materiałów produkcyjnych, artykułów pomocniczych, wyrobów gotowych i alarmowanie przełożonych w przypadku, gdy ich stan spadnie
PLAST-ZEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-06 - Głogów (dolnośląskie)
prace cukiernicze
CUKIERNIA - PIEKARNIA JOANNA WIGURSKA - 2018-03-02 - Gryfice (zachodniopomorskie)
KOORDYNOWANIE I ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ZWIĄZANYMI Z BUDOWĄ SALONÓW LPP, NADZÓR NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI W ZAKRESIE REALIZACJI STANDARDÓW, ODBIORY TECHNICZNE SALONÓW, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA I KONTAKT Z KOORDYNACJĄ CENTRÓW HANDLOWYCH, OPRACOWANIE I TWORZENIE HARMONOGRAMÓW PRAC, POSZUKIWANIE ROZWIĄZAŃ OPTYMALIZUJĄCYCH KOSZTY INWESTYCYJNE
LPP S.A. - 2017-11-27 - Gdańsk (pomorskie)
spawanie rur
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Żory. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-06-15 - Żory (śląskie)
Malowanie elementów maszyn rolniczych.
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O - 2015-12-03 - Płock (mazowieckie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ WYDZIAŁU OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI OBSŁUGI KLIENTÓW ZAKŁADU NA SOK,- ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW.
ODDZIAŁ ZUS W JAŚLE - 2016-04-18 - Sanok (podkarpackie)
Przyjmowanie towarów do magazynu, wydawanie towarów z magazynu, przygotowanie towarów do wysyłki, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, nadawanie nowym towarom lokalizacji oraz poprawianie istniejących lokalizacji.
Auto Centrum Dębowscy sp.j. - 2017-02-24 - Siedlce (mazowieckie)
koordynowanie zespołami sprzątającymi, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kraków (małopolskie)
Remonty, budowa nowych budynków
Firma Handlowa "JURIS" - 2016-02-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Koordynowanie usług porządkowych
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
- Koordynowanie przebiegu projektu. Sporządzanie instrukcji pracy, raportowanie. Nadzór nad pracownikami.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie w jakości. Prawo jazdy kat. B. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym. Kontakt wstępnie telefoniczny (881-959-244) w godzinach: 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
INTERDONT SUPPORT Q SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Katowice (śląskie)
Do zadań pracownika ds. obsługi klienta będzie należeć:profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,udzielanie informacji o świadczonych usługach,kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.
kontakt przez OHP - 2016-01-27 - Katowice (śląskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Krokus Kraków. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2018-06-04 - Kraków (małopolskie)
Pracownik działu SPRZEDAŻY
Kombinat Budowlany HYDROBUD Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld CH Jagiellończycy Częstochowa. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2017-10-05 - Częstochowa (śląskie)
koordynowanie prac Zespołu Biura Obsługi Klienta, realizowanie planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem osób pracujących bezpośrednio i pośrednio z klientami, stałe usprawnianie organizacji pracy, optymalizacja procesów i wdrażanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy, działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, bieżące uzupełnianie bazy danych, bieżąca i posprzedażowa obsługa klientów, terminowe przygotowywanie raportów sprzedażowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Organizowanie przemieszczania towarów w transporcie krajowym i międzynarodowym, nadzorowanie i koordynowanie przebiegu procesu transportowego, kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych (negocjowanie stawek, wystawianie zleceń, obsługa reklamacji, dokumentacji transportowej)
MARWAY INTERNATIONAL EXPRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynowanie wynajmu aut zastępczych po szkodzie z OC.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Legnica (dolnośląskie)
Wykonywanie tynków gipsowych i cementowo wapiennych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Gołasze Mościckie (podlaskie)
Prasowanie fasonowe, drobe usługi krawieckie
Jacek Furtak "EKOPRAL" - 2016-09-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie prac magazynierów. Czynny udział w pracach magazynu. zamawianie części. Nadzór nad realizacją zamówień. Współpraca z firmami przewozowymi. Utrzymanie ciągłości pracy w magazynie.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-14 - Legnica (dolnośląskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Dęblin. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-11-23 - Dęblin (lubelskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Galeria Włoszczowska Włoszczowa. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-10-13 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
koordynowanie pracy pracowników ochrony na terenie Śląska
Jarexs Sp. z o. o. Przedsiębiorstwo Usługowe - 2016-09-26 - Bytom (śląskie)
- obsługa Klienta- zatowarowanie działu- utrzymanie porządku na dziale- przygotowanie towaru do promocji- przygotowanie działu do inwentaryzacji
PRAKTIKER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-25 - Rzeszów (podkarpackie)
-Planowanie, organizowanie, dokonywanie kontroli realizacji zadań serwisu sprzątającego,-Kontrola kosztów realizowanych usług,-Wdrażanie nowych projektów,-Rekrutacja niezbędnego personelu,-Dbałość o terminowość i jakość wykonywanych usług,Oferujemy: -Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,-Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji-Służbowy samochód oraz inne narzędzia niezbędne do pracy.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: megalux333 (at) wp.pl
"MEGALUX" Klaudia Babczyńska - 2016-02-19 - Tczew (pomorskie)