KOORDYNATOR DO SPRAW PRACOWNIKÓW Gdańsk oferta pracy ART VENDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KOORDYNATOR DO SPRAW PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: do 15 PLN
Zakres obowiązków: Ustawianie grafików, sprawdzanie wykonywanej pracy, wykonywanie raportów, rozliczanie pracowników z odzieży roboczej.
Data publikacji: 2019-02-06
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: ART VENDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-322 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ustawianie grafików, sprawdzanie wykonywanej pracy, wykonywanie raportów, rozliczanie pracowników z odzieży roboczej.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zakres godzin pracy: 4.00-10.00, 5.00-12.00, 21.00-23.00 pn-ndz.
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DO SPRAW PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.02.2019
Data zakończenia pracy: 31.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: minimum 2 miesiące doświadczenia. Miejsce pracy: Gdańsk ul. Odyseusza 2, ul. Dębinki 7, al. Grunwaldzka 262, J. Słowackiego 200, Na Ostrowiu 1, ul. Wileńska 44, ul. Profesora Michała Siedleckiego 14. Kontakt telefoniczny: 574 444 125 w godzinach 10.00-16.00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 2
Nazwa pracodawcy:
ART VENDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Konwaliowa 20, 03-194 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Konwaliowa
Numer budynku pracodawcy: 20
danePracodawcy_nrKraz: 12454
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 06.02.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie min. średnie, mile widziany kier. budowlany; doświadczenie w pracy biurowej oraz pozyskiwaniu klientów; samodzielność; bardzo dobra obsługa pakietu MS Office; umiejętność budowania relacji z klientem; nadzór nad procesem rekrutacji- stały kontakt z klientami; organizacja szkoleń; koordynowanie projektów szkoleniowych za pomocą odpowiedniego marketingu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SAMAX BIURO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI INWESTYCYJNYMI ELŻBIETA ZIAJA - 2016-04-26 - Gliwice (śląskie)
obsługa sal chorych, łazienek, brudogników, stołówki, kuchenki oddziałowej, wymiana bielizny, podawanie posiłków pacjentom itp.
kontakt przez PUP - 2017-11-01 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
-Prace ślusarskie, monterskie,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: st.biuro (at) admiralboats.com-Kontakt telefoniczny: 58 531-22-71
ADMIRAL BOATS S.A.STOCZNIA W TCZEWIE - 2016-04-13 - Tczew (pomorskie)
jw
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Transport na terenie Polski i Niemiec
"JAR - TRANS" Jan Jarosiński - 2018-09-05 - Klicko (zachodniopomorskie)
prowadzenie biura, kontakty z klientami, obsługa administracyjna zarządu, korespondencja, współpraca z pracownikami i współpracownikami spółki
Polskie Centrum Opieki Domowej Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Łódź (łódzkie)
Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie - wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka, - nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona, - wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, - posiada obywatelstwo polskie, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - staż pracy co najmniej 2 lata w administracji publicznej, publicznych służbach zatrudniania lub w placówkach pomocy społecznej. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy o pomocy społecznej, - znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, - znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, - biegła znajomość obsługi komputera, - komunikatywność, - umiejętność pracy z ludźmi. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, - przygotowanie planu pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, - zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, - zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających, - udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, - przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. Warunki pracy - wymiar czasu pracy 1/2 etatu, zadaniowy system czasu pracy, umowa na czas określony, praca w systemie zmianowym, - miejsce pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, teren powiatu raciborskiego, - termin rozpoczęcia pracy niezwłocznie po wyłonieniu kandydata do pracy. Wymagane dokumenty należy składać: - osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Raciborzu, ul. Klasztorna 6, - pocztą na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie decyduje data wpływu do PCPR. Dokumenty należy składać do dnia 25 października 2018 roku, do godziny 15.00. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 415 20 28.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-10-17 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowych z uwzględnieniem przepisów o ochronie danych osobowych (RODO)
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Spytkowice (małopolskie)
osbługa sprzedaży internetowej - klientów sieci komórkowej
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa organizacyjna i merytoryczna projektów edukacyjnych prowadzonych przez
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kleczew (wielkopolskie)
bieżąca współpraca z klientem w zakresie obsługi pracowników. Koordynacja obiegu dokumentów związanych z przyjęciem pracowników do pracy. Obsługa pracowników w trakcie zatrudnienia. Współpraca z działami wewnętrznymi w zakresie przygotowania dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Łebcz (pomorskie)
Praca na stanowisku Analityk ds. procesów ubezpieczeniowych (Insurance Process Analyst) wymaga biegłej znajomości języka angielskiego, a także znajomości języków albańskiego i włoskiego w celu kontaktowania się z zagranicznymi klientami spółki oraz jej pracownikami. Pozostałe wykonywane zadania to m. in.: - wprowadzanie danych ubezpieczeniowych do systemu;- analiza danych zawartych w umowach ubezpieczeniowych; - przygotowywanie raportów w zakresie ubezpieczeń; - przygotowywanie opinii i rozwiązywanie bieżących problemów z zakresu ubezpieczeń; - współpraca przy projektach; - spotkania z klientami spółki w celu usprawnienia świadczonych usług.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przewóz różnych towarów samochodem dostawczym, ciężarowym bez przyczepy i z przyczepą oraz ciągnikiem siodłowym z naczepą (w zależności od rodzaju i ilości ładunku). Praca na terenie kraju (wyjazdy w poniedziałek, powroty w piątek). Proponowane wynagrodzenie 2500 zł brutto + delegacje.
PACYGA MARIA USŁUGI TRANSPORTOWE REM-BUD-KAN - 2017-06-02 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kłodzko (dolnośląskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Prezentowanie ofert firmy,- Pozyskiwanie nowych Klientów i utrzymanie relacji z obecnymi Klientami,- Podpisywanie zamówień,- Kontakt: telefon 886-999-400
GREEN STEP PIOTR KŁOSOWSKI - 2016-04-15 - Tczew (pomorskie)
1. Pomoc przy wdrożeniu nowych systemów informatycznych.2. Pomoc w przygotowaniu planów rozwoju sieci i obsługi informatycznej Urzędu.3. Pomo w zapewnieniu technicznej obsługi platformy elektronicznej e-PUAP.4. Pomoc i wsparcie dla pracowników Urzedu przy korzystaniu z programów informatycznych oraz obsługi komputerów.5. Pomoc w administraowaniu zasobami informatycznymi.6. Pomoc w nadzorze nad wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie.7. Pomoc w prowadzeniu Biuletynu Informacji Publicznej zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa oraz współpraca z koordynatorami BIP.8. Pomoc i współpraca przy realizacji portalu informatycznego Urzedu.9. Pomoc w obsłudze interesantów oraz udzielanie informacji interesantom.10. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej ze zorganizowanych imprez, przeglądów i festiwali.11. Tworzenie projektów zaproszeń, plakatów, dyplamów, listów gratulacyjnych i ulotek informacyjnych oraz innych materiałów graficznych.12. Przekazywanie informacji o terminach organizowanych imprez, przeglądów i festiwali do publicznej wiadomości i zamieszczanie ich na stronie internetowej www.leczyca.info.pl13. Praktyczne stosowanie Instrukcji Kancelaryjnej Urzędu Miasta.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Łęczyca (łódzkie)
realizacja dziennych planów produkcyjnych, kontrola jakości komponentów, raportowanie niezgodności,
kontakt przez OHP - 2018-09-18 - Chełmek (małopolskie)
dostarczanie posiłków do klienta
Paula Jałocha MEZZANI - 2017-01-16 - Proszowice (małopolskie)
Układanie glazuryMiejce pracy: wojewodztwo dolnośląskie
PROBUS Piotr Stachera - 2017-10-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Dbałość o kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług, utrzymywanie bieżących kontraktów z Kontrahentami, koordynowanie obsługiwanych obiektów oraz prac związanych z podległymi pracownikami, wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników.
INTER GROUP Sp. z o. o. - 2017-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
- Koordynowanie prac pracowników i zarządzanie zespołem, zakwaterowanie i wdrażanie do pracy pracowników z Ukrainy, pomoc w korzystaniu z usług medycznych, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, udział w procesach rekrutacyjnych, wykonywanie zadań na delegacjach w kraju i za granicą (najczęściej Ukraina) według potrzeb firmy, obsługa komputera i urządzeń biurowych.- Znajomość języka ukraińskiego jest wymagana do obsługi pracowników z Ukrainy: tłumaczenie warunków pracy; tłumaczenie zakresu obowiązków; załatwienie spraw związanych z zakwaterowaniem i wdrążenie do pracy; pomoc w korzystaniu z usług medycznych; pomoc w załatwianiu spraw urzędowych.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba spółki Katowice oraz teren całej Polski (delegacje) + delegacje zagraniczne (głównie Ukraina).- Wynagrodzenie: 16,25 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie: 01.02.2019 r. do 31.01.2022 r. Zlecenie wykonywane 60 godzin miesięcznie.- Godziny pracy: według zlecenia + sobota, niedziela według zadań. Poziom wykształcenia: BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe w zawodzie min. 3 miesiące. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Wymagana umiejętności: obsługa komputera i sprzętu biurowego, dobra samoorganizacja, odporność na stres, praca w zespole, cechy liderskie. Wymagana biegła znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość j. rosyjskiego. Inne wymagania: gotowość do pracy w systemie zadaniowym (w godzinach nocnych, w soboty i niedziele), gotowość do pracy na terytorium RP i za granicą.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Katowice (śląskie)
nadzór nad zespołem pracowników ,prowadzenie ewidencji czasu pracy,dokumentacji płacowej,utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja pracy i obsługa pracowników z Ukrainy na powierzonym terenie, zarządzanie nieruchomościami, drobne remonty, raportowanie. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w biurze firmy oraz w terenie (Bielsko-Biała oraz województwo śląskie).
LOKUM - TENANT SP. Z O. O. - 2018-12-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
koordynacja projektów unijnych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
planowanie/koordynacja przydziału produkcji, zarządzanie procesem produkcji, zarządzanie personelem w dziale produkcji.Stabilna praca w nowoczesnej firmie, możliwość awansu zawodowego, szkolenia, kursy w zawodzie.
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
KOORDYNOWANIE PRAC BUDOWLANYCH
Stal Group Prim Sp.j. - 2016-06-14 - Polkowice (dolnośląskie)
Prace związane z produkcją trzonków drewnianych
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Zdroje (kujawsko-pomorskie)
- kompletacja towaru za pomocą wózka jezdniowego na magazynie wysokiego składu- praca na dwie zmiany w godz. 06:00-18:00, 18:00-06:00
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Łódź (łódzkie)