KOORDYNATOR D/S ROZLICZEŃ Borowie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KOORDYNATOR D/S ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie towaru do systemu
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Borowie (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Borowie, powiat: garwoliński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie towaru do systemu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR D/S ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borowie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: garwoliński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin, powiat: garwoliński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: garwoliński
Gmina pracodawcy: Garwolin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Garwolin
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 05.03.2020
Oferta pracy ważna do: 15.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bdee0d0d43982af1dcaae1334993d100
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie projektami,bieżący monitoring projektów (merytoryczny i finansowy), w tym kontrola poziomu realizacji założonych wskaźników;prowadzenie kontroli realizacji budżetów oraz monitorowanie stanu rozliczeń projektów, w tym otrzymanych dotacji;kontakt z Partnerami projektów oraz IP w celu ustalania przebiegu i realizacji projektów;zarządzanie akcją promocyjną projektów;nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rekrutacji uczestników;wybór dostawców usług do projektów oraz nadzór nad poprawnością wykonanych usług i/lub dostarczonych towarów;archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektów;diagnoza potrzeb Beneficjentów projektów;programowanie działań projektowych wg potrzeb i metod zarządzania,obsługa Aplikacji głównej Centralnego Systemu Teleinformatycznego.
Caritas Archidiecezji Gdańskiej - 2017-09-06 - Sopot (pomorskie)
Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym w realizacji zadań z pieczy zastępczej:- pomoc rodzinom zastępczym w nawiązaniu wzajemnego kontaktu,- przygotowanie, we współpracy z rodziną zastępczą oraz asystenetem rodziny- we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku,- zapewnianie rodzinom zastępczym dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej,- zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających, - udzielenie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej,- przygotowywanie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2019-06-21 - Wieliczka (małopolskie)
wg programu stażustaż w godz: 8-16
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Zawiercie (śląskie)
Spawanie wyrobów z drutu i blachy.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów narodowości chińskiej, sporządzanie zamowień w j. chińskim
WEN XING Sp. z o.o. - 2018-10-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Radom (mazowieckie)
refundacja -30: monitorowanie stanu technicznego, konserwowanie i naprawa elementów budynkuPRACA NA TERENIE MIASTA I GMINY RZEPIN
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Sulęcin (lubuskie)
nadzór nad pracownikami firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE-ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ "EMIR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
udzielenie pomocy i wsparcia rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka biorących udział w projekcie: "Siłą dziecka jest rodzina ".
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2018-11-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Opracowanie rekomendacji inwestycyjnych w formie biznes planów. Nadzorowanie projektów i spółek pod względem merytorycznym i organizacyjnym. Przygotowanie: umów, zamówień, protokołów odbioru, zestawu danych dotyczących dostarczanych wyborów, usług. Kontrolowanie prac podwykonawców w oparciu o ustalone wymogi przygotowane zestawu danych dotyczących dostarczanych wyrobów, usług. Współpraca z partnerami zewnętrznymi.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
EUROPEJSKA TECHNOLOGICZNA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-17 - Katowice (śląskie)
Praca zgodna ze stanowiskiem. Wymiar czasu pracy: 20h/tydzień.
Gospodarstwo Rolne Bożena Jachlewska-Piechowska - 2018-09-13 - Rumia (pomorskie)
Wykonywanie pokryć dachowych, montowanie rynien irur, itp., praca na terenie Krakowa i okolic, wynagrodzenie do uzg. (uzależnione od posiadanych kwalifikacji).
EFD SYSTEM Sp. z o. o. - 2019-05-21 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
Chopin Airport Development sp. z o.o. - 2017-04-07 - Jurata (pomorskie)
Rozwój, obsługa i utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.Praca na terenie województwa wielkopolskiego.
Waldemar Borucki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BEERTIMEX" - 2016-07-29 - Chodzież (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Olkusz (małopolskie)
PRACA PRZY PRZETWÓRSTWIE SZKŁA
PILKINGTON IGP SP. Z O.O. - 2016-06-30 - Skierniewice (łódzkie)
wykonywanie prac czyszczenia i zabezpieczenia wagonów przed otwarciem, wymiana szyn i części stalowych nawierzchni, wycinka zbędnej roślinności, inne prace związane z utrzymaniem linii kolejowej
"L.&P." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-11 - Ruda Śląska (śląskie)
załadunek, rozwózka i rozładunek towaru po wskazanych punktach handlowych
P.P.H.U. RAD - LEW Radosław Lewalski - 2017-01-04 - Obręb (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofertnegocjacje, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
zarządzanie usługą sprzątania na obiekcie służby zdrowia (szpital) , zarządzanie ludźmi realizującymi usługę, gospodarka magazynowa, kontakt z klientem
Hospital Service Company Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadzała doradztwa w tym zakresie, monitorowała przestrzeganie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzającego dot. działalności ochrony danych osobowych, szkoliła pracowników w zakresie ochrony danych osobowych,udzielała na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowała wykonanie zaleceń, pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpracowała z pracodawcą w zakresie ochrony danych osobowych. - Wynagrodzenie: 2800- 3360 zł brutto- płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy/ docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od zaraz.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane umiejętności: znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-09-10 - Katowice (śląskie)
prace pomocnicze na budowie
FUB TAVRUS - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)
Obsługa gości, dokonywanie rezerwacji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
samodzielne wykonywanie bieżących napraw pojazdów
ZAKŁAD USŁUG MOTORYZACYJNO-DIAGNOSTYCZNYCH, Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów BEDNAREK Spółka Jawna - 2019-12-30 - Lubień Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu i spraw osobowych.Przygotowanie dokumentów niezbędnych do uczestnictwa firmy w przetargach i aukcjach.Prowadzenie dokumentacji przebiegu pracy osób niepełnosprawnych. Wsparcie działań marketingowych w języku angielskim i rosyjskim, np. zdobywanie informacji o potencjalnych klientach, organizacja targów itp. Utrzymywanie stałego kontaktu z właścicielem firmy i raportowanie.
"Firma Codogni" Sp.j. - 2019-09-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
KONTROLA KOŃCOWA PARAMETRÓW ELEKTRYCZNYCH I JAKOŚCI ELEMENTÓW GRZEJNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, ZAŚWIADCZENIE KWALIFIKACYJNE NA STANOWISKO EKSPLOATACJI W ZAKRESIE OBSŁUGI SIECI I URZĄDZEŃ DO 1 KV; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY; PRACA W SYSTEMIE 1 ZMIANOWYM W GODZINACH: 07.00-15.00;
SELFA GRZEJNICTWO ELEKTRYCZNE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem
MARK-BUD Marek Szymoniak - 2015-11-30 - Wschowa (lubuskie)