KOORDYNATOR BUDOWY Stare Babice oferta pracy HOUSE TECHNOLOGY Władysław Bołoz
Stanowisko: KOORDYNATOR BUDOWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie budowy w budownictwie jednorodzinnym, zamawianie materiałów, spotkania z kierownikiem budowy, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17
Data publikacji: 2016-03-21
Lokalizacja: Stare Babice (mazowieckie)
Pracodawca: HOUSE TECHNOLOGY Władysław Bołoz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 330, 05-082 Stare Babice, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie budowy w budownictwie jednorodzinnym, zamawianie materiałów, spotkania z kierownikiem budowy, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stare Babice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: warszawski zachodni
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stare Babice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2016
Data zakończenia pracy: 21.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie techniczne, staż pracy nie jest wymagany, umiejętność obsługi komputera, prawo jazdy kategorii B, mile widziane umiejętności kosztorysowania
Nazwa pracodawcy: HOUSE TECHNOLOGY Władysław Bołoz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Gałczyńskiego 33A/61, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Gałczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 33A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Data dodania oferty pracy: 22.03.2016
Oferta pracy ważna do: 21.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynacja z klientami zagranicznymi, głównie niemieckimi, rozmowy z klientami i tłumaczenia tych rozmów
P.P.H. ENERGO-SILESIA SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Zawadzkie (opolskie)
Spedytor
Firma Transportowa MP Trans Marcin Pitera - 2017-01-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja pracy w dziale gastronomicznym Ośrodka Wypoczynkowego;
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Przewłoka (pomorskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w doborze fryzury, mycie głowy prz użyciu szamponu, strzyżenie włosów na sucho i mokro, modelowanie fryzury, farbowanie i rozjaśnianie włosów, wykonywanie czesania innymi technikami
kontakt przez PUP - 2018-04-07 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
Produkcja wyrobów piekarniczych. Praca w godzinach nocnych
Przedsiębiorstwo ŻMUDA M.Mróz,J.Mróz - 2016-04-19 - Bytów (pomorskie)
Bieżąca kontrola prawidłowości funkcjonowania Działu Obsługi Gastronomicznej.Uczestniczenie w konsultacjach dotyczących awansowania pracowników lub udzielania kar dyscyplinarnych podległym pracownikom.Stała kontrola wyglądu zewnętrznego pracowników oraz przestrzegania przez nich zasad utrzymania higieny osobistej.Przestrzeganie obowiązujących standardów obsługi w dziale.Przekazywanie personelowi informacji dotyczących pracy działu otrzymanych od przełożonego.Nadzór nad prawidłowym zaplanowaniem, przebiegiem i rozliczeniem końcowym funkcji bankietowych zgodnie z procedurami obowiązującymi w Hotelu.Prawidłowe rozliczanie i dysponowanie pogotowiem kasowym.Nadzór nad prawidłowym wystawianiem rachunków dla gości.Kontrola stanu i czystości sprzętu oraz urządzeń stanowiących wyposażenie działu.Kontrola rejestrów temperatury dań serwowanych dla konsumentów wg. Systemu HACCP - imprezy wyjazdowe outside.Kontrola wizualna serwowanych potraw i napoi pod względem jakościowym.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2017-06-20 - Serock (mazowieckie)
- rekrutacja pracowników oraz szkolenie stanowiskowe,- bezpośrednia,telefoniczna kontrola oraz monitoring wykonywanych prac podległych pracowników,- przygotowywanie zestawień rentowności podległych obiektów,- realizacja założonych celów w zakresie pozyskiwania zleceń,- budowanie długotrwałych relacji z klientami,- dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług,- zamawianie środków czystości niezbędnych do realizacji wykonywanych usług.
Evres Cleaning - 2017-01-16 - Łódź (łódzkie)
nadzorowanie realizacji projektu od momentu jego zaplanowania, przez dobór działów odpowiedzialnych za poszczególne procesy, produkcję, do momentu wystawienia faktury;prowadzenie projektów zarówno innowacyjnych, jak i realizacyjnych;nadzór nad terminową wysyłką zlecenia projektowego;prowadzenie baz danych, dotyczących procesów związanych z ofertowaniem, koordynacją projektów i wsparcia sprzedaży oraz praca w systemie ERP (LN);nadzór nad budżetem projektowym, harmonogramem projektu i organizacją spotkań projektowych;budowanie i utrzymywanie bliskiej współpracy z działami: handlowym, konstrukcji, zakupów,jakości, technologii, produkcji oraz planowania; zapewnienie komunikacji i przepływu informacji pomiędzy zespołami zaangażowanymi w projekt;monitorowanie standardu wykonania zadań przez zespoły zaangażowane w projekt;prawidłowa dystrybucja i przechowywanie dokumentów zgodnie z zasadami SZJ;ustalenie, kontrola i optymalizacja cen i innych warunków handlowych na usługi związane z procesem projektowym;analiza projektów w firmie pod kątem wskaźników OTD, Q, ekonomicznych;raportowanie wykorzystania budżetu projektowego;tworzenie narzędzi usprawniających proces zarządzania i prowadzenia projektów;odpowiedzialność za prawidłową realizację budżetu projektowego;analiza i raportowanie danych projektowych;reprezentowanie firmy przed klientem;nadzorowanie realizacji projektu i wartości zamówień;zarządzanie zespołem projektowym;koordynowanie pracy wszystkich działów odpowiedzialnych za realizację projektu dla danego klienta;odpowiedzialność za rozwój procedur i narzędzi związanych z zarządzaniem projektami;sporządzanie raportów i sprawozdań okresowych.
SECESPOL Sp. zoo - 2016-04-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Wykonywanie konstrukcji stalowych poprzez spawanie elementów metalowych
SEVERT Polska Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Gorlice (małopolskie)
przewóz rzeczy, transport po krajach Unii Europejskiej
AGNIESZKA KOPKA - 2017-01-25 - Kwidzyn (pomorskie)
Pomoc w zakładaniu i pielęgnowanie obszarów zielonych; dobieranie odpowiednich roślin; przygotowywanie gleby do siewu/nasadzeń; sadzenie sadzonek drzew i krzewów; układanie elementów ozdobnych; wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i ochronnych; nawożenie gleby; koszenie trawy; przycinanie krzewów; podlewanie.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Fryzjer
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kraków (małopolskie)
Projekty graficzne
" SIM KOŁO" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-27 - Koło (wielkopolskie)
Praca w charakterze przedstawiciel handlowy na miasto Wejherowo. Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Wejherowo, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office (Word, Excel), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy. Wymagania: wykształcenie min średnie, konieczne min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży automatyka, hydraulika, pneumatyka, umiejetność obsługi komputera - edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym, systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu, dobra organizacja pracy, umiejętne zarządzanie sobą w czasie i realizacja wyznaczonych celów, prawo jazdy kat B.Do wynagrodzenia pracodawca deklaruje premie za wyniki.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Wejherowo (pomorskie)
Zarządzanie i koordynacja wznowieniami kontraktów z dostawcami w zakresie benefitów dla Polski i krajów regionu EMEA, zarządzanie relacjami z brokerem dla wszystkich krajów regionu EMEA, analiza rynku wynagrodzeń i benfitów w regionie EMEA, dostarczanie rekomendacji globalnemu zespołowi wynagrodzeń Motoroli oraz lokalnemu kierownictwu w zakresie ustalania benefitów
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
Zestawianie i montaż przewodów elektrycznych w wiązki instalacji na stole roboczym przemieszczającej się poziomo linii technologicznej lub na stacjonarnym stole montażowym.
Zakład Elektrotechniki Motoryzacyjnej w Ełku Sp.zo.o - 2017-03-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Dowożenie towaru na linie produkcyjne. Załadunek i rozładunek samochodów.Układanie towaru na magazynach i chłodniach.
kontakt przez OHP - 2016-01-05 - Posądza (małopolskie)
- obsługa biurowa konkursu- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursową
CONCEPT SEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-13 - Konin (wielkopolskie)
praca w gimnazjum, umowa na czas określony, wielkość etatu 4/20
Publiczne Gimnazjum Nr 32 - 2015-12-10 - Łódź (łódzkie)
Szlifowanie i obróbka części metalowych, cięcie, gięcie obróbek blacharskich
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Ząbki (mazowieckie)
Konkurs „Wygraj Wesele Marzeń” jest przeznaczony dla osób, które zamierzają wziąć ślub. Dla zwycięzców przeznaczone są nagrody finansowe, w tym nagroda główna: 15 000 zł. Organizatorem konkursu jest Fundacja Przyjazny Świat Dziecka. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie internetowej Fundacji.Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:- obsługa biurowa konkursu- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursową
Concept Seven Sp. z o. o. - 2017-01-10 - Zabrze (śląskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Dubeninki (warmińsko-mazurskie)
Udzielanie pomocy dla mechanika w zakresie napraw samochodów zamawianie części utrzymywanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
koordynowanie realizacji projektukoordynowanie pracy pracowników sekcjikoordynowanie procedur rekrutacji uczestników do projektupromocja projektuprowadzenie i koordynowanie działań doradczo informatycznychprowadzenie niezbędnej dokumentacjiwspółpraca z opiekunami projektuprowadzenie sprawozdawczościprowadzenie założeń i merytoryczności dokumentacji niezbędnej do aplikowaniaprowadzenie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Chorzów (śląskie)
1.Prowadzenie procesu torebkowania.2.Prowadzenie procesu pakowania i etykietowania produktu gotowego.3.Zapoznanie się z Kartą Technologiczną Produktu skierowanego do produkcji.4.Odczyt danych z Systemu Planu Produkcyjnego.5.Analizowanie parametrów technicznych procesu i produktu.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-06-26 - Złotów (wielkopolskie)
Skanowanie kodów kreskowychZliczanie ich RaportowanieNadzór nad zespołem inwentaryzacyjnym
kontakt przez OHP - 2017-06-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Udział w tworzeniu, weryfikacji i aktualizacji procedur HR; Tworzenie raportów, analiz i prezentacji za zakresu działania stanowiska; Wykonywanie prac administracyjnych powiązanych z procedurą zatrudniania i organizacją wdrożenia nowych pracowników; Komunikacja z pracownikami z innych krajów w językach angielskim, ukraińskim, rosyjskim; Wspieranie organizacji i pracowników w procesie zmian; Współtworzenie kultury organizacyjnej zgodnej z wartościami organizacji; Utrzymanie ciągłości realizacji projektów poprzez koordynowanie i usprawnianie przepływu zasobów ludzkich pomiędzy projektami; Wspieranie kierowników w zakresie zarządzania podległym zespołem, rozbudowywanie bazy kandydatów do pracy.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca przy sprzataniu bloków i zewnętrznych terenów przy blokach we wspólnotach mieszkaniowych.
Administracja INSTERMO Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Białystok (podlaskie)