KOORDYNATOR BIURA HANDLOWEGO Klecza Dolna oferta pracy HMH Hardek Mąka Hardek Spółka Jawna
Stanowisko: KOORDYNATOR BIURA HANDLOWEGO
Wynagrodzenie: od 3 061,55 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży. Praca w godzinach: 04:00-18:00 (godziny pracy do ustalenia). Zatrudnienie: umowa o pracę na okres próbny, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Pracodawca zapewnia pakiet medyczny.
Data publikacji: 2019-07-25
Lokalizacja: Klecza Dolna (małopolskie)
Pracodawca: HMH Hardek Mąka Hardek Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-124 Klecza Dolna, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży. Praca w godzinach: 04:00-18:00 (godziny pracy do ustalenia). Zatrudnienie: umowa o pracę na okres próbny, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Pracodawca zapewnia pakiet medyczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 061,55 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR BIURA HANDLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Klecza Dolna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wadowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 061,55 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie zawodowe, mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziane prawo jazdy kat. B, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: HMH Hardek Mąka Hardek Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
34-124 Klecza Dolna, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Wadowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Klecza Dolna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 26.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b0ac5555649d68fdc185eac741637080
Podobne oferty pracy
zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem, mile widziana szkoła zawodowa budowlana, praca teren kraju, 1 rok doświadczenia na stanowisku, jedna zmiana 7-15
Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego " PRZEM-Bud" Sp.z o.o. - 2017-09-05 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
"OMIG" Spółka Akcyjna - 2018-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
-Praca od poniedziałku do soboty,-Praca na terenie Carrefour w Tczewie,-Godziny pracy do ustalenia,-Wynagrodzenie 6 zł netto za godzinę,-Kontakt telefoniczny 605-299-434.
CLEANER SPÓŁKA Z O.O. - 2015-11-30 - Tczew (pomorskie)
rekrutacja, selekcja, zatrudnianie pracowników, w tym pracowników z terenów Wschodnich (Ukraina, Rosja itp.) oraz innych krajów trzecich, prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i dokumentacjipersonalnej
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Praca jednozmianowa w godzinach 7-15Obowiązki: organizacja spotkań, szkoleń, konferencji, administracyjna obsługa projektów, informowanie i promocja Krainy Kanału Elbląskiego w tym na stronie internetowej i mediach społecznościowych, udział w wydarzeniach związanych z koordynacją marki KKE, współpraca z partnerami porozumienia o koordynacji marki Krainy Kanału Elbląskiego i Radą Naukowo-Programową ds. szlaku Kanału Elbląskiego
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
nadzorowanie realizacji zleceń na terenie zakładu produkcyjnego klienta GP People, opieka nad pracownikami tymczasowymi (organizacja badań lekarskich i szkoleń BHP ), bieżąca współpraca z kadrą menadżerską, budowanie dobrych relacji z Klientem GP People,przekazywanie bieżących uwag i sugestii Klienta do przełożonego, prowadzenie ewidencji świadczonych usług, administrowanie dokumentacą personalną, tworzenie raportów i zestawień dot. zatrudnienia.
"GP PEOPLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-08 - Królewska Wola (dolnośląskie)
Przygotowywanie, procesowanie i aktualizowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji i obsługi projektów. Bezpośredni udział i techniczna współpraca z osobami oddelegowanymi do projektów. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów dla potrzeb klienta oraz kierownictwa projektowego. Kontakt z kierownictwem, pracownikami oraz klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka francuskiego i angielskiego.sala H
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta w języku niemieckim. Rozwiązywanie problemów z zakresu IT.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Obsługa w sklepie z odzieżą używaną, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Rozwijanie, zarządzanie i negocjowanie warunków handlowych.
"Giza" sp. z o.o. - 2016-01-05 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
prace stolarskie, montaż mebli kuchennych, szaf itp.
"J & T PROJEKT" Tomasz Kuźmicz - 2016-09-01 - Słupia pod Bralinem (wielkopolskie)
Konkurs „Wygraj Wesele Marzeń” jest przeznaczony dla osób, które zamierzają wziąć ślub. Dla zwycięzców przeznaczone są nagrody finansowe, w tym nagroda główna: 15 000 zł. Organizatorem konkursu jest Fundacja Przyjazny Świat Dziecka. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie internetowej Fundacji.Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:- obsługa biurowa konkursu- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursową
Concept Seven Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Przemyśl (podkarpackie)
Szlifowanie, montaż konstrukcji stalowych oraz rurociągów przemysłowych
PIPETEC Radosław Piasecki Słupia - 2017-06-01 - Słupia (świętokrzyskie)
Odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu produkcyjnego poprzez obsługę urządzeń produkcyjnych, nadzór i kontrola parametrów procesu, prawidłowe przygotowanie produktu/ półproduktu zgodnie z obowiązującymi recepturami.
NESTLE POLSKA S.A. ODDZIAŁ W KARGOWEJ - 2017-04-20 - Kargowa (lubuskie)
Wykładanie towaru, pilnowanie dat ważności, dbanie o estetykę półki, raportowanie wizyty oraz dostępności produktów.
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sprzątanie i dezynfekcja sal chorych i gabinetów lekarskich
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Łódź (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Zielona Góra (lubuskie)
POMOC W ZAKLIMATYZOWANIU SIE CUDZOZIEMCÓW, , WDROZENIE NA STANOWISKA PRACY, , ZAKWATEROWANIE, PROWADZENIE DZIAŁAN W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ I SOCJALNEJ. PROWADZENIE DOKUMENTACJI W JEZYKU POLSKIM, ROSYJSKIM, OBSŁUGA URZADZEŃTELEKOMUNIKACYJNYCH
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
układanie planu animacyjnego dla dzieci, organizowanie zabaw oraz imprez okolicznościowych z elementami tańca, gry i zabawy w porze wieczornej
Uzdrowisko Ustka Spółka z o.o. - 2017-01-11 - Ustka (pomorskie)
Utrzymywanie czystości zakładu przemysłowego, pomieszczenia gospodarcze, hala produkcyjna, biura, toalety, korytarze. Uzupełnianie środków czystości. Praca na umowę zlecenie, 35 godzin pracy tygodniowo od poniedziałku do piątku; dyspozycyjność w godzinach: 8-22.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Anglojęzyczne Przedszkole Prywatne Zielona Dolina s.c. - 2016-07-13 - Słupsk (pomorskie)
Zakres zadań:1) aktywne wspieranie rodzicielstwa zastępczego poszukiwanie rodzin zastępczych 2) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;3) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;4) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;5) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;6) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;7) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;8) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;9) wydawanie opinii, co do umieszczenia więcej niż 3 dzieci w rodzinie zastępczej,10) udział w ocenie sytuacji dziecka i rodziny zastępczej.Wymagane dokumenty kopie winne być potwierdzone za zgodność z oryginałem:1) życiorys i list motywacyjny (CV);2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe;3) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni praw publicznych i o niekaralności;4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych podst. prawna (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).Dokumenty aplikacyjne należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie ul. Warszawska 28a, 82-100 Nowy Dwór Gdański (sekretariat pokój 02) lub drogą pocztową (liczy się data wpływu) do dnia 15 marca 2018 r., do godz. 14.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ.Dodatkowe informacje.1) Przesłanie zgłoszenia w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie o naborze jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Kandydat spełnia powyższe kryteria. 2) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia ogłoszenia bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych w dniu sporządzania niniejszej Informacji o możliwości składania ofert. 3) Kandydat może wprowadzić zmiany w złożonym zgłoszeniu lub je wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania zgłoszeń. Zarówno zmiana jak i wycofanie zgłoszenia wymagają zachowania formy pisemnej.4) Aplikacje, które wpłyną lub zostaną dostarczone po terminie wskazanym w Informacji o możliwości składania ofert nie będą rozpatrywane za datę wpływu uważa się termin doręczenia dokumentów.5) CV winno być podpisane własnoręcznie oraz opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).6) Kandydaci spełniający wymagania konieczne określone w Informacji o możliwości składania ofert będą zapraszani (telefonicznie lub listownie) na następny etap rekrutacji.7) Osoby niezakwalifikowane nie będą powiadamiane.8) Planowany termin zatrudnienia: marzec 2018 roku.9) Szczegółowych informacji udziela Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim tel. 55/246-81-75 lub 55/246-82-05.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-02-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
prowadzenie ewidencji księgowej; prowadzenie pełnej lubuproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych; dekretowanie iksięgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesuuzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanieoperacji finansowych; księgowanie faktur od dostawców iprzygotowywanie płatności; Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego.
ASKMED Sp. z o.o.- Sanatorium Polanica - 2017-03-24 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
wykonywanie prac na placu zakładowym, przenoszenie i przemieszczanie towarów, utrzymywanie porządku, segregowanie i demontaż odpadów wielkogabaretowych
NewCo Spółka z ograniczona odpowiedzialnościa - 2019-01-16 - Leśno Górne (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu stanowiącym załącznik do umowy o organizację stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Jarocin (wielkopolskie)
WYKONYWANIE PRAC DEKARSKICH
RAF-DACH RAFAŁ MASTALERZ - 2017-06-12 - Stużno (łódzkie)
wyk. średnie, min. 3 lata doświadczenia, znajomość obsługi komputera, znajomość pr. Płatnik, znajomość- przepisów kadrowych, prawo jazdy kat. B , znajomość j. ukraińskiego. Kontkat z klientem w j. ukraińskim, odpisywanie na korespondencje, ofertowanie ( tłumaczenie ofert) , kontakt z klientem zatrudniającym Ukraińców, zarządzanie i utrzymywanie pomieszczeń w czystości i porządku.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie - 2016-11-09 - Bytów (pomorskie)
wykrawanie elementów dekoracyjnych,produkcja materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Sosnowiec (śląskie)
Wymagane uprawnienia kierowcy, prawo jazdy kat. "C"+"E", mile widziane uprawnienia na wózek widłowy i elektryczny.
"Henlax" Usługi Transportowo-Handlowe Henryk Lasak - 2017-08-07 - Kuźnia Raciborska (śląskie)