KOORDYNATOR ANIMACJI DZIECIĘCYCH Iława oferta pracy GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Pewne i sprawdzone certyfikowane place zabaw.Stanowisko: KOORDYNATOR ANIMACJI DZIECIĘCYCH
Wynagrodzenie: 17 - 20 PLN
Zakres obowiązków: opieka nad dziećmi/grupami dzieci przebywającymi na Sali zabaw, dbanie o bezpieczeństwo dzieciopracowywanie planów animacyjnych, zarządzanie działem animacji, współpraca z Zarządem oraz innymi działami
Data publikacji: 2019-09-23
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 9, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opieka nad dziećmi/grupami dzieci przebywającymi na Sali zabaw, dbanie o bezpieczeństwo dzieciopracowywanie planów animacyjnych, zarządzanie działem animacji, współpraca z Zarządem oraz innymi działami
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 17 - 20 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR ANIMACJI DZIECIĘCYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: animator rekreacji i organizacji czasu wolnego*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 17 - 20 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - warunek bezwzględny, znajomość planów animacyjnych, punktualność, umiejętność nawiązywania dobrych relacji z dziećmi i ich opiekunami, cierpliwość, wyrozumiałość, kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres/opanowanie, dyspozycyjność w weekendy i święta. Oferujemy: ciekawą pracę, możliwość rozwoju osobistego, atrakcyjne wynagrodzenie, przyjazną atmosferę, system pracy zmianowy.
Nazwa pracodawcy:
GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 9, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Klikając w przycisk Aplikuj, Aplikuj teraz lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do GHT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: Zgadzam się na przetwarzanie przez GHT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem ul. Wyspiańskiego 46/17, 06-400 Ciechanów.Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 2 miesięcy a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 6 miesięcy .Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 6 miesięcy.Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem rekrutacja-grandhotel (at) tiffi.com lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem ab (at) tiffi.com.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikacja link: https://www.pracuj.pl/aplikuj/Home/FirstStep?oid=7104628&SkipLogin=False
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Adres strony pracodawcy: www.grandhotel.tiffi.com
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: animator rekreacji i organizacji czasu wolnego*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.09.2019
Data dodania oferty pracy: 23.09.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?94c2295d0503ff852088b12b9cc743cb
Podobne oferty pracy
produkcja i montaż okien PCV i konstrukcji aluminiowych
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Antoniew (łódzkie)
czynności z zakresu produkcji dań gotowych
PAMAPOL S.A. - 2018-04-26 - Rusiec (łódzkie)
Sprzedaż i serwis rowerów. Praca w Żywcu, jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00, w soboty w godz. 9.00-14.00 według ustalonego grafiku.
Marek Trembaczowski FHU MARKO - 2016-07-25 - Żywiec (śląskie)
ORGANIZACJA I NADZÓR PRACY PODLEGŁYCH, WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI, ZAMAWIANIE TOWARÓW, SPRAWDZANIE JAKOŚCI PRODUKTÓW, UKŁADANIE MENU, ZNAJOMOŚC DAŃ WIETNAMSKICH, OBSŁUGA KLIENTA.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc przy rekrutacji pracowników z Ukrainy, pomoc w asymilicji pracowników, wykonywanie tłumaczeń ustnych, pisemnych, sporzątanie pomieszczeń biurowych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EBUD" - PRZEMYSŁÓWKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace eksploatacyjne tj. czynności łączeniowe, montaż, konserwacja, remontyprace związane z usuwaniem awarii sieci kablowej, napowietrznej praca w godz: od 6.00 do 14.00 oraz od 14.00 do 22.00
ENEA Operator Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
Korzystanie ze znajomości j. francuskiego czyli dobra rozmowapomiędzy osobami, mająca na celu budowę relacji handlowych b2b., praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2019-04-29 - Opole (opolskie)
Prowadzenie zajęć z reintegracji społecznej, diagnozowanie i ocena potencjału zainteresowań i osobowości uczestników CIS, koordynacja działań związanych z reintegracją społeczną uczestników, stała współpraca z pracownikiem socjalnym oraz pracownikami PUP, MOPS
Stowarzyszenie "REDA" Centrum Integracji Społecznej - 2018-04-12 - Jaworzno (śląskie)
nauczanie religii. 14h w tygodniu
Szkoła Podstawowa Kaczkowo - 2017-06-23 - Kaczkowo (wielkopolskie)
wykonywanie zabiegów fryzjerskich (fryzjer damsko-męski)
AVANGARDA ONE Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Mroków (mazowieckie)
Nadzór nad jakością w procesie produkcji oraz odbiór jakościowy wyrobów.
URSUS S.A. Oddział Opalenica - 2017-01-09 - Opalenica (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-24 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie brygadami budowlanymi w terenie, współpraca z gminami, współpraca z klientem indywidualnym, umawianie prac i rozliczanie robót
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie przemieszczenia towarów w transporcie krajowym i koordynowanie przebiegu porcesu transportowego. Umiejętność podejmowania decyzji. CV, list motywacyjny na adres e-mail
PTM Sp. z o.o. - 2017-10-16 - Izdebnik (małopolskie)
barman staz w godz. 14.45.-22.45.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Sprzedaż i obsługa na stacji paliw. Wymagane: wykształcenie średnie, obsługa komputera. Mile widziane: uprawnienia obsługi urządzeń na stacji paliw, doświadczenie w zawodzie. CV na adres e-mail: ochmanboczow (at) gmail.com
Przedsiębiorstwo "OCHMAN" Adam Ochmann - 2016-04-11 - Boczów (lubuskie)
Sprzątanie klatek schodowych
FIRMA USŁUGOWA "DELTA" WALCZAK EDWARD - 2017-04-18 - Lubin (dolnośląskie)
- według stanowiska
Zakład Betoniarsko - Brukarski i Zewnętrznych Sieci Sanitarnych "Helbruk" Paweł Hellwich Międzychód - 2017-02-27 - Międzychód (wielkopolskie)
rekrutacja cudzoziemców, przygotowanie dokumentacji do zatrudnienia do kadr, tłumaczenie dokumentów, koordynowanie zatrudnionych cudzoziemców, dopilnowanie rotacji zatrudnienia w poszczególnych zleceniach, praca biurowa i w terenie, wyjazdy do lekarzy w sytuacjach wymagających konsultacji medycznej w związku z chorobą cudzoziemca.
ASG Stanley Sp. z o.o. - 2019-10-29 - Brzeg (opolskie)
Kontrola jakości prac wykonywanych na budowie
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
Koordynowanie działań związanych z powołaniem oraz realizowaniem zadań Działu Projektu Razem można więcej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. 1. Prawidłowe zaplanowanie, wdrożenie, monitorowanie, ewaluowanie oraz koordynowanie zadań zapisanych we wniosku projektowym przyjętym do realizacji pod względem merytorycznym i finansowym oraz organizowanie i koordynowanie pracy Biura.2. Zarządzanie personelem projektu, w tym prawidłowe i efektywne przydzielenie pracownikom obowiązków zapewniających terminowe wykonywanie prac oraz uzyskiwanie zakładanych rezultatów.3. Prowadzanie szkoleń z równości płci i niedyskryminacji dla kadry projektu.4. Planowanie pracy w ramach zadań projektu w trybie tygodniowym i miesięcznym.5. Prawidłowe i terminowe:- nadzorowanie procesu rekrutacji uczestników projektu,- zaplanowanie i koordynowanie procesu monitoringu,- koordynowanie działań promocyjnych,- zabezpieczenie danych osobowych uczestników zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, - zaplanowanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem poszczególnych form wsparcia w ramach projektu,- zorganizowanie obiegu dokumentów w projekcie,- zorganizowanie prac projektowych w sposób gwarantujący uzyskanie zaplanowanych rezultatów,- zaplanowanie pozyskiwania i pozyskiwanie informacji o rezultatach projektu.6. Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej projektu oraz wniosków o płatność,7. Nadzorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników projektu. 8. Identyfikacja zagrożeń prawidłowej i terminowej realizacji projektu, proponowanie działań zaradczych i naprawczych oraz wdrażanie procedur korygujących.9. Ścisła współpraca z Instytucją Zarządzającą, Wydziałem Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji projektowej.10. Współpraca z głównym Księgowym Centrum i Dyrekcją Centrum w sprawach związanych z realizacją projektu oraz planowaniem wydatkowania środków projektu.11. Bieżące ustalenie z Dyrekcją Centrum planów pracy oraz informowanie o wydarzeniach strategicznych dla projektu, w tym w szczególności w zakresie: zaangażowania personelu, rekrutacji, promocji, rezultatów oraz wydatkowaniu środków projektu.12. Dbałość o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych oraz o ochronie danych osobowych.13. Prawidłowe i terminowe zorganizowanie systemu pozyskiwania informacji niezbędnych do przygotowania sprawozdań oraz rozliczeń projektu.14. Prowadzenie rejestrów wykonywanych samodzielnie lub koordynowanych zadań projektu.15. Nadzór nad prawidłową i kompletną archiwizacją dokumentacji prowadzonej przez pracowników projektu.16. Wykonywanie innych zadań, które wynikają z zabezpieczenia prawidłowej realizacji projektu.17. Dbałość o organizowanie wszystkich prac z zachowaniem przepisów BHP.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Koordynator Projektu, w terminie do dnia 17.01.2019r. do godziny 15.00 .3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-01-07 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie dokumentacji dla działu produkcji
Fabax spółka cywilna Malbork - 2017-02-17 - Malbork (pomorskie)
Rozwożenie osób na terenie terminala Gdańsk-Stogi busem 20 osobowym, jazda po terenie zamkniętym
Albatros Travel - 2016-10-04 - Gdańsk (pomorskie)
obróbka metalu
MARCIN ŚLĄZOK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ŚLĄZOK" - 2017-08-21 - Radzionków (śląskie)
Edukacja i opieka nad dziećmi do lat 5
Centrum Rozwoju ABCD Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2019-02-13 - Ciechanów (mazowieckie)
załadunek, rozładunek i transport towaru
PHU AGRO-AS - 2019-03-01 - Grodków (opolskie)
- Koordynowanie prac zespołów roboczych w terenie, opracowywanie harmonogramu zespołów roboczych, nadzorowanie prac zgodnie z dokumentacją techniczną, sprawdzanie i nadzorowanie realizowanych umów, sprawdzanie umów w zakresie rzeczowo-finansowym. Praca na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Wymagana praktyka w pracy w urządzeniach sterowania ruchem kolejowym. Kontakt wstępne telefoniczny (tel.: 32-255-72-69) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Chorzowska 73 A, 40-101 Katowice) lub e-mail: biuro (at) infrakte.pl
INFRAKTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta- doradztwo i sprzedaż produktów, przyjmowanie towarów (sprawdzanie, metkowanie i wykładanie na półki), dbanie o porządek w miejscu pracy.
Przedsiębiorstwo Handlowe "S.K." sp. z o.o. - 2019-04-09 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
praca fizyczna, sprzątanie, pomoc przy pracach budowlanych
Usługi Remontowo-Budowlano-Mechaniczne PIE-RO Piotr Kowalczyk - 2018-05-07 - Głogów (dolnośląskie)