KONSULTANT TELEFONICZNY/DORADCA Piaseczno oferta pracy Level Work Sp.z.o.o

Stanowisko: KONSULTANT TELEFONICZNY/DORADCA
Wynagrodzenie: od 2 552 PLN
Zakres obowiązków: - Kontakt z klientem firmy w celu przeprowadzenia ankiety - Budowa i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami.
Data publikacji: 2018-05-15
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: Level Work Sp.z.o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Puławska 55, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kontakt z klientem firmy w celu przeprowadzenia ankiety - Budowa i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 552 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: KONSULTANT TELEFONICZNY/DORADCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 552 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uczciwość, pracowitość, punktualność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność, dobra organizacja pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: praca w godzinach 8-18
Nazwa pracodawcy: Level Work Sp.z.o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Barkocińska 6, 03-543 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv rekrutacja (at) levelwork.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Barkocińska
Numer budynku pracodawcy: 6
danePracodawcy_nrKraz: 17663
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 18.05.2018
Oferta pracy ważna do: 15.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta telefoniczna i mailowa, sprzedaż, podstawy księgowania
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów sieci Orange
FAXTEL CHMURSKI I CHRZANOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-18 - Kwidzyn (pomorskie)
Wykształcenie brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; niekaralność; zakres obowiązków: sprzątanie pomieszczeń zakładu poligraficznego; miejsce pracy Gliwice; praca w godzinach 16.00 do 18.00; umowa zlecenie od poniedziałku do piątku;
COMBAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Gliwice (śląskie)
kw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Krynki (świętokrzyskie)
- praca przy komputerze;- sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych (City, AIG, Provident)
kontakt przez OHP - 2017-03-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykańczanie i ocieplanie kotłów C.O.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE"MIK-MAR" Marcin Mikołajczak - 2017-02-03 - Gizałki (wielkopolskie)
Modyfikacje systemów, wsparcie Klienta, migracje danych, szkolenia użytkowników
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kraków (małopolskie)
onsługa klienta w salonie PLUS i CP
Orszulik Arkadiusz - 2016-08-29 - Skoczów (śląskie)
dojenie krów, praca w godz. 3-7, 14-18
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna - 2017-03-31 - Dorożki (podlaskie)
kontakt telefoniczny z klientami
kontakt przez OHP - 2016-10-28 - Częstochowa (śląskie)
wypiek pieczywa
BOCHEN Piekarsko-Ciastkarska Spółdzielnia Pracy - 2018-01-24 - Gdynia (pomorskie)
murowanie budynków
PRESTIGE Krzysztof Rzepa - 2016-04-21 - Poznań (wielkopolskie)
Zalewanie form gipsem i wyciąganie gotowych odlewów
BAGIS Jerzy Jarosz - 2018-02-09 - Oława (dolnośląskie)
Obowiązki:• Montaż drobnych elementów,• Klejenie elementów,• Obsługa i ustawianie maszyn produkcyjnych - panele komputerowe i manualne,• Pakowanie oraz dokładanie akcesoriów,• Kontrola oraz zamykanie i paskowanie palet,• Prowadzenie rejestracji godzinowej.Wymagania:• Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym od 3.07. do 31.08.2017• Mile widziane doświadczenie w pacy na produkcji, • Zdolności manualne, • Szybkość przyswajania wiedzy, • Precyzja wykonywanych operacji,• Umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku,• Umiejętnością pracy w zespole, aby osiągać wspólny cel, • Precyzja i samodyscyplina.
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze z dnia 30.08.2016 r. Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Przystań ul. Ks. Bpa Adamskiego 22 40-069 Katowice poszukuje 1 kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - kierownicze: Kierownik Działu Terapeutyczno-Socjalnego. / Pełne ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze znajduje się na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej Przystań www.biuletyn.abip.pl/dpsprzystan / - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: organizowanie i kontrola pracy podległych pracowników, nadzór nad kompleksowym realizowaniem zadań w powierzonym zakresie, nadzorowanie terminowego i rzetelnego załatwiania spraw, inspirowanie i wdrażanie projektów społecznych i profilaktycznych, koordynacja i aktywny udział w tworzeniu i realizacji planów wsparcia dla mieszkańców, nadzór nad zapewnieniem różnorodnych form rehabilitacji i podnoszenia sprawności oraz aktywności mieszkańców, udzielanie informacji, wskazówek i pomoc w zakresie rozwiązywania spraw życiowych mieszkańców, którzy dzięki tej pomocy będą zdolni samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudniej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań, pomoc w uzyskaniu dla mieszkańców będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy, pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokojeniu niezbędnych potrzeb życiowych mieszkańców, udzielanie mieszkańcom pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, ocena efektywności pracy podległych pracowników, sporządzanie rozkładów czasu pracy, współdziałanie z Dyrektorem w realizacji zadań Domu.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - DPS Przystań 40-069 Katowice ul. Ks. Bpa Adamskiego 22, praca na stanowisku samodzielnym, kierowniczym wymagającym dyspozycyjności, znajomości przepisów dotyczących funkcjonowania DPS-ów, związana z odpowiedzialnością za mieszkańców.- Wynagrodzenie: 2800 do 3200 zł/brutto (w tym wysługa lat oraz premia regulaminowa). Praca na początek na umowę o pracę na czas określony 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony lub na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, zgodne ustawą o pomocy społecznej, minimum 5-letni staż pracy, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, znajomość ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych do ustawy, w szczególności rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość Kodeks postępowania administracyjnego.- Wymagania dodatkowe: doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość systemu pomocy społecznej, znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość Kodeksu Pracy, umiejętność organizacji pracy własnej i podległego personelu, samodzielność w podejmowaniu decyzji, komunikatywność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków, umiejętność pracy w zespole, umiejętność sprawnej i kompetentnej obsługi mieszkańców Domu Pomocy Społecznej, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, wysoka kultura osobista.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYSTAŃ" W KATOWICACH - 2016-08-30 - Katowice (śląskie)
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych, kontakt pisemny i telefoniczny z klientami, weryfikacja poprawności dokumentów, uzupełnianie danych.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
GOTOWANIE, PRZYRZĄDZANIE POTRAW KUCHNI LOKALNEJ I UKRAIŃSKIEJ.USTALANIE MENU.praca w wymiarze 20 godz./tydz.
DREMAN Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
rozwożenie pizzy- praca w weekendy
MK Magdalena Kasperczak /Restauracja Włoski Pomidor/ - 2016-02-26 - Gruszczyn (wielkopolskie)
obsługa klienta w sklepie odzieżowym
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Przygotowanie oraz koordynacja wsparcia dla klientów wraz z działem programistów
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert, obsługa klienta, sprzedaz biletów lotniczych i wycieczek, obsługa kasy fisklanej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa klientów, przyjmowanie dostaw, wprowadzanie faktur, sporządzanie zamowień, realizowanie planów sprzedażowych, udział w promocji i reklamie
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obróbka dokumentów, praca przy komputerze
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Tychy (śląskie)
1) Analiza i projektowanie systemów informatycznych, 2) Wdrażanie i rozwój systemów informatycznych, 3) Bezpośrednia współpraca z partnerami i kontrahentami przy tworzeniu, wdrażaniu i rozwoju oprogramowania: a. Tworzenie dokumentacji na potrzeby projektów, b. Tworzenie koncepcji software'owych rozszerzeń wynikających z ustaleń projektowych, c. Prowadzenie warsztatów i treningów w zakresie obsługi programów, 4) Konserwacja, serwis i zabezpieczenie powierzonego sprzętu informatycznego, danych i sieci komputerowej (polityka bezpieczeństwa, ochrona antywirusowa), 5) Wykonywanie innych prac wynikających ze stosunku pracy, zleconych przez przełożonych.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca biurowa polega na odbieraniu połaczeń przychodzących i udzielaniu informacji klientą o usługach.
WYG HR Consulting Sp. z o. o. - 2017-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa Klientów salonów Orange, prezentacja oferty, sprzedaż usług i obsługa po-sprzedażowa
FAXTEL Sp. J. - 2016-07-05 - Piekary Śląskie (śląskie)
prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych i ruchowych w warsztacie terapii zajęciowej, planowanie i prowadzenie zajęć fizycznych, zabiegów z zakresu fizykoterapii i masażu leczniczego
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W ALEKSANDROWIE ŁÓDZKIM - 2017-08-14 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)