KONSULTANT SPRZEDAŻY - SPRZEDAWCA STACJONARNY Gliwice oferta pracy NORAUTO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie prysznicowe.

Stanowisko: KONSULTANT SPRZEDAŻY - SPRZEDAWCA STACJONARNY

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: brak wymagań; wymagana podstawowa znajomość motoryzacji; sprzedaż produktów i usług; bezpośredni kontakt z klientem; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;

Data publikacji: 2019-06-11

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: NORAUTO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jana Nowaka Jeziorańskiego 15, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: brak wymagań; wymagana podstawowa znajomość motoryzacji; sprzedaż produktów i usług; bezpośredni kontakt z klientem; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: KONSULTANT SPRZEDAŻY - SPRZEDAWCA STACJONARNY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzedawca*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sprzedawca*

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Nazwa pracodawcy:
NORAUTO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
Jana Nowaka Jeziorańskiego 15, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty po uzgodnieniu telefonicznym lub dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: Jana Nowaka Jeziorańskiego

Numer budynku pracodawcy: 15

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

Data dodania oferty pracy: 11.06.2019

Oferta pracy ważna do: 10.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?645110f23b0558a2ebbe56f7074cabea

Podobne oferty pracy

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

praca przy wykonywaniu tynków maszynowych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Chrzanów (małopolskie)

ELEKTROMECHANIK - od 3 500 PLN

wymagania: wykształcenie zawodowe mile widziane w kierunku elektromechaniki, doświadczenie min. rokzakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO HANDLOWE "WACHOWIAK" JACEK WACHOWIAK - 2018-11-16 - Krotoszyn (wielkopolskie)

KONSULTANT IT (HELPDESK) - POMOC WEWNĘTRZNA - do 5 925,99 PLN

•zapewniać wszystkim zgłoszeniom klientów rozpatrzenie w odpowiednim czasie,•wprowadzać i przygotowywać nowych przedstawicieli w zakresie procesu eskalacji,•dokonywać aktualizacji informacji zespołu pomocy (dział obsługi), w kwestii wprowadzanych zmian do procesu eskalacji, •przygotowywać tygodniowe raporty dla kierownictwa zespołu pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

wykształcenie bez znaczeniawymagane uprawnienia na wózek widłowymile widziane doświadczenie w pracy na ww stanowiskudyspozycyjnośćZaładunek, rozładunek towaru (płyty granitowe).Praca na magazynie, obsługa zleceń.1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 2500 zł bruttomiejsce pracy: Franklinów
IMPALA Sp.z o.o. - 2019-03-14 - Franklinów (wielkopolskie)

KONSULTANT BIURA OBSŁUGI KLIENTÓW - od 2 000 PLN

Do obowiązków osób zatrudnionych w BOK jest udzielanie informacji na temat produktów firmy Witkac oraz zdalne wspieranie kientów. Gwarantujemy wszelkie niezbędne szkolenia przygotowujące do pracy. Godziny pracy 8-16. Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania.
WITKAC Sp. z o. o. - 2017-08-28 - Słupsk (pomorskie)

REF-PRACOWNIK ZAKŁADU POGRZEBOWEGO - od 2 000 PLN

Wypisywanie prostych druków , uczestnictwo w ceremoniach pogrzebowych , Wykonywanie prac na cmentarzu( prace porządkowe, koszenie , odsnieżanie. Jedna zmiana 7-15
PPU "JACOB" - 2016-03-02 - Tarnów Opolski (opolskie)

PRASOWACZKA - do 2 000 PLN

Prasowanie odzieży, układanie. dyspozycyjnośc 8-15, okolo 150 h pracy w miesiącu, miejsce pracy: Wrocław, ul. Jugosławiańska,Sala G
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)

KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY. - od 13,7 PLN

Telefoniczna sprzedaż literatury fachowej, Mailowanie i kontakt telefoniczny z Klientem.
RECREW HR Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWCA W PIZZERII - od 1 850 PLN

Dostarczanie pizzy do klientów, przyjmowanie opłat. Praca między godziną 10.30 a 23.00.
Paweł Kawka Mariano Italiano - 2016-03-09 - Lublin (lubelskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: obsługa pacjentów skierowanych na badania tomografii komputerowej, ustalanie terminów badań, przyjmowanie rozmów telefonicznych i obsługa bezpośrednia, udzielanie informacji nt. zakresu badań i wymaganych dokumentów, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej, ewidencjonowanie wizyt i danych pacjentów w systemach informatycznych, sprawdzanie uprawnień pacjentów do świadczeń zdrowotnych, dokonywanie rozliczeń udzielonych świadczeń, współpraca z innymi podmiotami leczniczymi, odpowiedzialność za powierzone mienie. Praca Września, umowa o pracę , dwie zmiany,
Wizja V Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Września (wielkopolskie)

KONSULTANT DS. PRZEDSPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

telefoniczny i mailowy kontakt z potencjalnymi klientami w celu zainteresowania ofertą firmy,generowanie leadów sprzedażowych i przekazywanie ich do realizacji działom handlowym, uzupełnianie i aktualizowanie danych w CRM,przygotowywnie baz danych wg wytycznych,prowadzenie zorganizowanych akcji telefonicznych,przygotowywanie raportów z prowadzonych działań,dbanie o wizerunek firmy.
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-07 - Tajęcina (podkarpackie)

MONTAŻYSTA NA IMPREZACH MASOWYCH ( SCEN ) - 15 - 20 PLN

montaż scen na imprezach masowych
STAGE-LIGHT ARTUR TOKARZ - 2019-05-07 - Kraków (małopolskie)

POMOC KUCHARZA K/M - od 3 400 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Warszawa (mazowieckie)

KONSULTANT WINDYKACJI 7/8 ETATU - 1 700 - 2 100 PLN

Infolinia, obsługa klienta, kontakt z dłużnikami: - Nawiązywanie i prowadzenie kontaktu z dłużnikiem; - Skuteczna windykacja należności; - Stały monitoring prowadoznych spraw. Praca dwuzmianowa w godz.: 7-14, 14-21. Oferta dostepna w sali E, C, G, H, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - CV przesłać na adres: dominik.skorupski (at) workservice.pl, tel.: 508 009 956, osobiście z CV - ul. Ruska 51.
FINANCE CARE Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Wrocław (dolnośląskie)

KONSULTANT DS. TELEMARKETINGU - od 2 200 PLN

telefoniczne umawianie spotkań
VESTRA MARTA WALCZYŃSKA - 2016-11-18 - Lębork (pomorskie)

KONSULTANT DS. REKRUTACJI - od 3 500 PLN

Prowadzenie rekrutacji osób ze wschodu oraz opieka nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Kraków (małopolskie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA - BUDOWNICTWO OGÓLNE - do 2 100 PLN

asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kosakowo (pomorskie)

KONSULTANT W SALONIE ORANGE - od 2 000 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
PHU VEGA ZDZISŁAW WOROBIEC - 2017-07-10 - Karsy (wielkopolskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY DS. PRZEDŁUŻANIA UMÓW - od 14 PLN

Przeprowadzanie rozmów telefonicznych dotyczących przedłużania umów telewizji cyfrowej.Praca na umowę zlecenie. Po 3 miesiącach istnieje możliwość przejśca na umowę o pracę.
ARMATIS-LC POLSKA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 3 000 PLN

Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 06 marca 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-22 - Krynica Morska (pomorskie)

KONSULTANT / D/S OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

Udzielanie klientom informacji dot. aktualnej oferty handlowej, przyjmowanie i pozyskiwanie zamówień poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy, obsługa stałych klientów. Prowadzenie badań ankietowych dotyczących zapotrzebowania na produkty firmy.
PROGRES Sp. z o.o. SP.K - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Dbanie o stanowisko pracy. Obsługa Klientów Naliczanie cen. Układanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Markusy (warmińsko-mazurskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU NIEMIECKIM - od 4 000 PLN

Obsługa klienta przez telefon zgodnie z obowiązującymi standardami, rozmowa w języku niemieckim, odbieranie połączeń od klientów, udzielanie odpowiedzi na pytania, rozwiązywanie problemów, przedłużanie gwarancji informowanie o serwisie trwających promocji
kontakt przez OHP - 2018-05-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - do 2 100 PLN

Przygotowywanie bazy dań kuchni włoskiej
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)