KONSULTANT/KA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: KONSULTANT/KA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-03-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KONSULTANT/KA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie; znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność; mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku rumuńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logistyczną obsługą zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin); możliwość pracy stacjonarnej lub pracy zdalnej w systemie home office; pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy). Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. K/R/2017.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 24.03.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
IMPLEMENTACJA TECHNOLOGII ZAPEWNIAJĄCYCH DZIAŁANIEAPLIKACJI ZGODNYCH Z WYMAGANIAMI BIZNESU, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY WCELU WSPARCIA ZARZĄDZANIA I WPROWADZANIA APLIKACJI. DOSTARCZANIE PROFESJONALNEJ WIEDZYPOZOSTAŁYM DZIAŁOM GSK; DOSTRZEGANIE I ROZWIĄZYWANIE TECHNICZNYCH PROBLEMÓW WRAZ ZEWSKAZANIEM ICH PRZYCZYN; ZAPEWNIANIE PEŁNEJ KOMPATYBILNOŚCI DOSTARCZANYCH ROZWIĄZAŃ ZZE STANDARDAMI I POLITYKĄ GSK ORAZ REGULATOREM; PROAKTYWNY ROZWÓJ I ULEPSZANIEROZWIĄZAŃ W CELU PODNIESIENIA PRODUKTYWNOŚCI FIRMY, NIEZAWODNOŚCI I REDUKCJI KOSZTÓW; NADZÓR NAD TECHNICZNĄ DOKUMENTACJĄ ZGODNĄ Z WYMAGANIAMI FIRMY.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Projektowanie, współpraca z działem produkcji.
"STOLMIX" S.C. PHU STOLARSKIE EKSPORT-IMPORT U. KISZKA,J. NAWRAT, M. KOPIENIOK - 2017-02-14 - Łaziska Górne (śląskie)
akwizycja w zakresie ubezpieczeń na życie, obsługa dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Łupki (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta bezpośrednia. Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa programów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wykładanie towaru na hali sprzedaży, obsługa klienta zgodnie ze standardami
kontakt przez OHP - 2017-03-17 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora T- Mobile, profesjonalna obsługa posprzedażowa, dostosowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb klienta, realizacja planów sprzedażowych, bieżące raportowanie działań i wyników
EUROTEL S.A. - 2016-06-15 - Bytów (pomorskie)
telefoniczne umawianie spotkań
VESTRA MARTA WALCZYŃSKA - 2016-05-06 - Lębork (pomorskie)
Wykształcenie średnie; min. 5 lat doświadczenia zawodowego; dobra znajomość komputera (Word, Excel) oraz programu Płatnik; przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego; prowadzenie spraw kadrowych;1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VAN - WYTWÓRNIA I HURTOWNIA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ZBIGNIEW DZIADEK - 2016-01-27 - Gliwice (śląskie)
telefoniczna obsługa klienta, umawianie spotkań, sprzedaż; praca w godz. 9-20 - elastyczny grafik
D&L Contact Center sp. z o.o. - 2017-03-30 - Piaseczno (mazowieckie)
naprawa pojazdów samochodowych
MARQS - Mechanika Pojazdowa Ewelina Flejszman - 2016-06-09 - Topola Królewska (łódzkie)
1. Telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta. 2.Aktywna promocja isprzedaż dostępnej oferty przez telefon i drogą e-mailową. 3.Utrzymywanie relacji z Klientem. 4. Informowanie Klienta o zmianach,nowościach, ofertach Football Academy. Praca w godzinach 8-16 bądź 9-17
Fundacja Football Academy Group - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
jw
PZU Centrum Operacji SA - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
FACHOWCY.PL VENTURES SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Rzężawy (mazowieckie)
wykonywanie i kładzenie instalacji elektrycznych w karetkach, podłączanie do instalacji odbiorników wg specyfikacji
EINHORN Sp. z o.o. - 2016-12-29 - Wielka Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna obsługa stałych klientów oraz pozyskiwanie nowychsprzedaż produktów wydawniczych
kontakt przez OHP - 2016-05-16 - Częstochowa (śląskie)
- rozwijanie aplikacji klienta, analiza wymagań,- dostarczanie najwyższej jakości kodu na platformie.NET, - testowanie, debugowanie, analityczne rozwiązywanie problemów,- współpraca z wewnętrznym teamem programistów oraz po stronie klienta, - współpraca z klientem pod kątem kontaktu z nim oraz dostarczania najwyższej jakości rozwiązań,- wdrażanie zaprojektowanych rozwiązań.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
MACRO SYSTEM Roman Różański - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "EUROMETAL" Jerzy Maliszczuk - 2018-08-02 - Leszno (wielkopolskie)
wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych, tworzenie ogłoszeń o pracę, prowadzenie wstępnej selekcji kandydatów, aktywne poszukiwanie kandydatów, wywiady telefoniczne, współpraca w partnetami oraz zespołem rekrutacji, praca w czterech językach, rekrutacja oraz doradztwo personalnepraca na umowę zlecenie 100 godzin w miesiącu, praca w przedziale godinowym 8:30-16:30oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych kientów na terenie miasta Kielce. Kontakt z pracodawcą: tel.+48 515-460-474, adres e-mail:karowa-office (at) selekcja2015.pl
HARRIOT DYNAMIC FINANCE AND LAW GROUP SP.Z. O. O. - 2015-12-01 - Kielce (świętokrzyskie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW I ZAMÓWIEŃ, REALIZACJA INDYWIDUALNYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, OBSŁUGA KLIENTA SPRZEDAŻ TOWARÓW, PRZYGOTOWYWANIE TOWARU DO WYSYŁEK DLA KLIENTA, ODBIÓR TOWARÓW GOTOWYCH (SPRAWDZANIE JAKOŚCI I ILOŚCI Z FAKTURĄ)
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace związane z grafiką komputerową
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, wykładanie towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Latowicz (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, rozliczanie gości, prowadzenie dokumentacji biurowej dotyczącej gości hotelowych, monitoring hotelu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Mielno (zachodniopomorskie)
telefoniczna obsługa klienta, obsługa reklamacji, obsługa korespondencji mailowej ( kontakt z pracodawcą tel: 600025959; e-mail: halo (at) halo-polska.pl ) Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie informuje, że w dniu 28.02.2017r. o godzinie 10.00 w pok. 13 odbędzie się spotkanie z pracodawcą. Natomiast w dniu 28.02.2017r. o godz. 13.00 w KHS ,,ROKITA" w Brzegu Dolnym, ul. Wilcza 8 odbędzie się drugie spotkanie rekrutacyjne.
HALO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-14 - Wołów (dolnośląskie)
wymagania: wykształcenie min. zawodowe gastronomiczne, wymagane doświadczenie w gastronomii, mile widziane umiejętności pieczenia ciastzakres obowiązków: samodzielne przygotowanie i wydawanie posiłków na ok. 70 osób, utrzymanie czystości na kuchni
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy - 2018-08-14 - Borzęciczki (wielkopolskie)
Branża ubezpieczeniowa. Obsługa połączeń przychodzących od Klientów spółek z grupy VIGPrzyjmowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych, majątkowych i osobowychUdzielanie informacji na temat procedury likwidacji szkód
Spółdzielnia Usługowa VIG Ekspert - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
Nadzór i organizacja pracy w betoniarni.
ZPUH REMBET Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Kępno (wielkopolskie)