KONSULTANT/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA-RYNEK CZESKI (J. CZESKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: KONSULTANT/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA-RYNEK CZESKI (J. CZESKI)

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: j.w.

Data publikacji: 2015-12-30

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: j.w.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: możliwość ustalenia godzin pracy

Nazwa stanowiska:
KONSULTANT/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA-RYNEK CZESKI (J. CZESKI)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.12.2015

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie; bardzo dobra znajomość języka czeskiego -warunek konieczny, umiejętności sprzedażowe, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, samodzielność, zaangażowanie. Obowiązki: praca w języku czeskim -kompleksowa obsługa klientów czeskich: (koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień); doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy, możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku, milą atmosferę pracy. Umowa zlecenie, możliwość ustalenia godzin pracy. Zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) hrsystems.pl

Nazwa pracodawcy:
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.12.2015

Data dodania oferty pracy: 29.12.2015

Oferta pracy ważna do: 12.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

GŁÓWNY KSIĘGOWY R33/0094-33/17 - od 1 000 PLN

Podstawowy zakres zadań realizowanych na stanowiskuZna, stosuje i przestrzega:a) Przepisów pragmatyki służbowej pracowników oświaty jednostek budżetowych oraz wydanych na jej podstawie przepisów szczegółowych.b) Innych przepisów i norm, instrukcji i zasad związanych z zajmowanym stanowiskiem.Szczegółowy zakres obowiązków:1. Prowadzi rachunkowość jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegającymi zwłaszcza na:a) sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu, archiwizowaniu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający: - właściwy przebieg operacji gospodarczych,- ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki,b) bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości analitycznej i syntetycznej wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej, w sposób umożliwiający:- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- sporządzanie sprawozdań finansowych wedle określonych standardów,- przygotowanie niestandardowych raportów na potrzeby Starostwa,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,- kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, BANK),- nadzór na prawidłowością rozliczeń podatkowych.2. Prowadzi gospodarkę finansową jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami, a zwłaszcza:a) wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywaniu budżetu gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi, będącymi w dyspozycji jednostki,b) przestrzega zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,c) rozlicza zaliczki udzielane pracownikom,d) sporządza i rozlicza spisy z natury (inwentaryzacje) księgozbiorów, przedmiotów nietrwałych i środków trwałych,e) sporządza roczny wykaz pracowników uprawnionych do ZFN i nalicza nagrody,f) dokonuje rocznych rozliczeń podatku dochodowego pracowników,g) prowadzi księgowość analityczną i syntetyczną funduszy socjalnego.3.Analizuje wykorzystanie środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych, będących w dyspozycji jednostki4. Dokonuje w ramach kontroli wewnętrznycha) wstępnej, bieżącej i następnej kontroli (wewnętrznej) w zakresie powierzonych obowiązków.5. Opracowuje projekty przepisów wewnętrznych, wydanych przez Dyrektora jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.6. Opracowuje zbiorcze sprawozdania z wykonania budżetu.7. Prowadzi ubezpieczenia grupowe.8. Sporządza deklaracje podatku dochodowego, VAT, składek ZUS i FP.9. Wykonuje określenia trybu, wg którego mają być wykonane przez inne służby prace niezbędne do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej.
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM KRÓLOWEJ JADWIGI - 2017-01-10 - Kowal (kujawsko-pomorskie)

KONSULTANT OBSŁUGI KLIENTA (SIEĆ GSM) - od 2 600 PLN

Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów sieci komórkowej - infolinia przychodząca. Doradztwo i pomoc w wyborze produktów/ usług dopasowanych do potrzeb Klienta.
kontakt przez OHP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)

KONSULTANT DS. PRODUKTÓW BANKOWYCH - od 2 200 PLN

Telefoniczna weryfikacja potrzeb klienta, dobieranie oraz prezentowanie najlepszej oferty dla klienta, udzielanie informacji o aktualnych produktach bankowych.
Transcom Worldwide Poland - 2018-01-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KONSULTANT DS. HANDLOWYCH - od 1 850 PLN

spotkania z klientami pochodzenia chińskiego, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, pozyskiwanie nowych klientów, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KONSULTANT - KASJER( OFERTA STAŻU NA OKRES DO 12 MIESIĘCY) - 997,4 PLN

obsługa klientów, obsługa dokumentów, obsługa kasy, obsługa urządzeń biurowych, wysyłka dokumentów, telemarketing.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Starachowice (świętokrzyskie)

EKSPEDIENTKA - od 2 000 PLN

Wydawanie posiłków
PRO-MOT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Sopot (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

Sprzątanie klatek schodowych na terenie Opola.
Ład II - Zakład Usług Porządkowych - 2016-06-28 - Opole (opolskie)

KONSULTANT-SPRZEDAWCA NC+ - od 1 850 PLN

Wymagana umiejętność obsługi programów komputerowych (Excel, Word). Komunikatywność, dyspozycyjność.
"KORAL-SAT" Firma Handlowo-Usługowa Wiesław Koralewski - 2016-05-23 - Racibórz (śląskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

MAGAZYNIERPRZYJMOWANIE TOWARU W SKLEPIE SPOŻYWCZYM
FHC-2 SP. Z O.O - 2016-03-07 - Dębica (podkarpackie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - 2 000 - 4 000 PLN

telefoniczne rozmowy handlowe z klientami T-mobile
CTDP SP. ZO.O.&CO SP. K - 2017-01-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA KAT. B I C - od 2 500 PLN

Przewóz materiałów budowlanych + opał.
Trans-Handel Mokrzycka Anna - 2018-05-07 - Twierdza (podkarpackie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA NIEMIECKIEGO - 25 - 40 PLN

16/18 etatu; wynagrodzenie wg Karty Nauczyciela i rozporządzenia MEN
Gimnazjum w Stankowie - 2016-08-02 - Stankowo (warmińsko-mazurskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY W BIURZE - do 2 100 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; komunikatywność, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych; praca w miłej atmosferze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2018-02-14 - Gliwice (śląskie)

KONSULTANT W SPRAWIE WSPÓŁPRACY Z RYNKAMI WSCHODNIMI - od 3 000 PLN

badnie rynku, przygotowywanie pofert, realizacja projektów na rynkach wschodnich, zastosowanie różnych metod badawczych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż artykułów spożywczych
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Dęblin (lubelskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg. załącznika nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Czarnków (wielkopolskie)

MASAŻYSTKA - od 2 100 PLN

Wykonanie masaży tajskich.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA KAT.C - do 2 000 PLN

KIEROWANIE POJAZDEM, PRZEWÓZ ŁADUNKU NA TERENIE KRAJU
USŁUGI TRANSPORTOWE Robert Krzesaj - 2017-01-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KONSULTANT - SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klienta, doradztwo w zakresie kosmetyków kolorowych, produktów do pielęgnacji, wykonywanie makijażu, sprzedaż produktów
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-10-18 - Poznań (wielkopolskie)

AUTOMATYK - od 3 000 PLN

Praca jako automatyk
ADD CONTROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-31 - Racibórz (śląskie)

KONSULTANT DS. REKRUTACJI - od 2 100 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)

KONSULTANT - SPRZEDAWCA (OFERTA PRACY DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA ZAREJESTROWANYCH W PUP ŁAŃCUT) - do 1 850 PLN

sporządzanie umów, przygotowanie dokumentów, sprzedaż telefonów i akcesoriówoferta pracy dla osób do 30 roku życia zarejestrowanych w PUP Łańcut
FHU "TELMAX II" MONIKA SKROBACZ - 2016-06-17 - Łańcut (podkarpackie)

KADROWA/Y - KSIĘGOWY/A(NR 8649) - od 2 000 PLN

kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowejmiejsce pracy: Szubinwynagrodzenie w kwocie netto - do uzgodnienia
Biuro Rachunkowe Anna Wojtkowiak - 2015-11-16 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

KONSULTANT WDROŻENIOWY ERP - do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: - udział w prowadzonych przez zespółprojektach wdrożeniowych systemów ERP - analiza potrzebklienta - wykonywanie prac projektowych - konfigurowanie irozwój danego systemu: pomoc przy dostosowywaniu systemuinformatycznego do wymagań i specyfiki klienta - budowasystemu zgodnie z dokumentem specyfikacji systemu - testysystemu w kontekście projektu - wsparcietechniczne/merytoryczne klientów - umiejętność tworzenia imodyfikowania oprogramowania - parametryzowaniaoprogramowania - opracowywania dokumentacji wdrożeniowej- prowadzenia szkoleń dla użytkowników końcowych -dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (głównie krajowych)
Piekarnia i Cukiernia "Taran" S.C. E. Taran, B. Tyter, D. Tyter - 2016-02-10 - Mielec (podkarpackie)


Wybierz powiat