KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ Ruda Śląska oferta pracy GALLUP ARTERIA MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym, udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług, doradzanie oraz proponowanie optymalnych rozwiązań, sprzedaż usług koncernu energetycznego, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami
Data publikacji: 2020-04-30
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: GALLUP ARTERIA MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym, udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług, doradzanie oraz proponowanie optymalnych rozwiązań, sprzedaż usług koncernu energetycznego, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Godziny pracy: 7-20, stawka wynagrodzenia: 17zł/h + premia
Nazwa stanowiska: KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2472
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra obsługa komputera, komunikatywność, dykcja - umiejętność poprawnego wysławiania się w języku polskim, chęć do wykonywania takiej pracy
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
swykształcenie min. średnie, umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, nienaganna dykcja, zorientowanie na realizację celów i konsekwencji w działaniu, silna motywacja do pracy, zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, dobra obsługa komputera, mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
Nazwa pracodawcy:
GALLUP ARTERIA MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 5862021267
danePracodawcy_regon: 191913991
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Adres pracodawcy:
Stawki, 00-193 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Stawki
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|422201
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 30.04.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f051f65f5ee8f5fe54a2135ad7403106
Podobne oferty pracy
zarządzanie działem handlowym, realizacja i rozwój planu sprzedaży, koordynowanie sprzedaży produktów, wsparcie w sprzedaży bezpośredniej, negocjacje handlowe i opieka nad klientami, opracowywanie strategii sprzedaży, aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych oraz flotowych, prezentacja produktów handlowych w salonie i poza, monitorowanie i analizowanie rynku, planowanie, organizacja oraz zarządzanie procesami sprzedaży i podległym personelem
Auto-Centrum M.Z. Kierat Sp. Jawna - 2017-01-03 - Tychy (śląskie)
obsługa klientów, pomoc w użytkowaniu specjalistycznych systemów informatycznych (Podatki, Finansowo-Księgowy), instalacja systemów/modułów i wymiana wersji systemów u klienta
MIKROBIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-02 - Lublin (lubelskie)
Ogólna znajomość gastronomii, obsługa gości restauracji, umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z klientem, wyjaśnianie kwestii związanych z serwowanymi daniami, wysoka kultura osobista, odpowiedziałność, pracowitość, utrzymywanie czystości w miejscu pracy.
PERFECT LTD Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy w Niemczech; przygotowanie kompletów dokumentów do zatrudnienia; kontakt z klientem (telefoniczny, mailowy)
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Opole (opolskie)
Rozwiązywanie problemów technicznych o nieznacznym skomlikowaniu i pomoc we wdrażaniu usprawnień u klientów. Odpowiedzialność za część cyklu wdrażania projektu u klienta. Pomoc w tworzeniu i wdrażaniu nowych usług dla klientów. Współpraca z innymi zespołami w ramach firmy w celu konfiguracji, wdrażania oraz bieżącego nadzoru rozwiązań sieciowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie do lakierowanie i lakierowanie samochodów
Zakład Mechaniki Pojazdowej, Blacharstwo-Lakiernictwo Zenon Wiśniewski - 2017-01-31 - Karbowo (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie gimnazjalne; umiejętność serwisowania rowerów; 2 miesiące doświadczenia zawodowego. Zakres obowiązków: serwis rowerów i sprzedaż sprzętu sportowego.
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientawykształcenie średniestaż pracy mile widzianySubiektosoba zarejestrowana w PUP, osoba długotrwale bezrobotna, profil II
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w
Talking People Poland Sp.zo.o. - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Zaopatrywanie zespołów artystycznych w materiały nutowe, zamawianie i gromadzenie materiałów nutowych, kompletowanie i przechowywanie nut i partytur,przechowywanie materiałów nutowych do przedstawień bieżącego repertuaru, katalogowanie materiałów bibliotecznych, ewidencjonowanie zasobów materiałów bibliotecznych, prowadzenie korespondencji pomiędzy wydawcami, zamawianie aranżów
OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów - małych i średnich przedsiębiorstw, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami wietnamskimi, doradzenie klientom w zakresie wyboru produktów
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzedaż towarów; obsługa klientów w zakresie zgłaszanych problemów; utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientami bengalskimi
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Jabłonowo (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, zmywanie naczyń i sprzątanie.
SODEXO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-06-02 - Świdnica (dolnośląskie)
Telefoniczna sprzedaż produktów, telefoniczna obsługa klientów. Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie cv na adres meilowy hr (at) janton.pl lub kontakt telefoniczny.
JANTOŃ SA Sp.K - 2017-07-14 - Dobroń (łódzkie)
- mycie głowy- nakładanie farb- golenie głowy, strzyżenia męskie, damskie, dzieci- czesanie - podstawy- modelowanie
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
•Prowadzenie sekretariatu Spółki, umawianie spotkań oraz dbałość o sekretariat; •obsługa gości Spółki;•Prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących Spółki, wysyłka poczty;
ELMECH KAZETEN Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Czeladź (śląskie)
wg stanowiska
ASPIRO S.A. - 2016-04-01 - Legnica (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym z zakresu integracji sensorycznej i dokumentowanie ich zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, współpraca z nauczycielami w zakresie prowadzonych zajęć
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 6 - 2018-01-05 - Lubin (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Społecznych na życie - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn produkujacych tuby plastikowe i laminowane.
Essel Propack Polska sp.z o.o. - 2018-03-27 - Międzyrzecz (lubuskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych.
"ELBEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
wydawanie części zamiennych z magazynu, wydawanie narzędzi do celów produkcyjnych, prowadzenie ewidencji wydawanych narzędzi, kontrola jakościowa narzędzi, umiejętność obsługi obrabiarki do ostrzenia pił
MM Szynaka Living Sp.Z.O.O. - 2018-12-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
Europejskie Konsorcjum Kolejowe WAGON Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych, posługiwanie się skryptami podczas rozmów telefonicznych, identyfikowanie potrzeb klienta, objaśnianie informacji, analizowanie sprawy klienta i przedstawianie rozwiązań lub alternatyw, sprzedaż usług, budowanie relacji z klientamisala C
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie towarów do sprzedaży. Sprzedaż towarów. Profescjonalna obsługa klienta.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Zamość (lubelskie)
obsługa maszyn produkcyjnych, załadunek rozładunek produktów (art. ceramiczne)
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Gliwice (śląskie)