KONSULTANT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA Tarnowskie Góry oferta pracy VECTRA SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KONSULTANT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 11,63 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów, przyjmowanie zgłoszeń obsługowych i reklamacji
Data publikacji: 2016-08-10
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: VECTRA SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa klientów, przyjmowanie zgłoszeń obsługowych i reklamacji
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 11,63 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 11,63 zł/godz.
Nazwa stanowiska: KONSULTANT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 11,63 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: swobodne wypowiadanie się w języku polskim
Nazwa pracodawcy:
VECTRA SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV;
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 27
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 10.08.2016
Oferta pracy ważna do: 09.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, wykładnie towaru na półki, działalność o porządek w drogerii
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zmywanie naczyń i pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu posiłków, dbanie o czystość lokalu gastronomicznego, a także ternu
MACHANDEL P.Czerepacha, T.Gross s.c. - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
- Samodzielne wykonywanie obowiazków księgowej z elementami kadrowymi,- CV na adres e-mail: jurczenkotomasz (at) wp.pl
KESZ ROZLICZENIA SP. Z O.O. - 2016-08-02 - Tczew (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt telefoniczny z klientem, vsprzedaż usług
TOOLIP HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta, rozwiązywanie problemów IT w j. portugalskim.Wymagania: j. angielski poziom b. dobry, j. portugalski poziom b. dobry.Co najmniej wykształcenie średnie.Praca w dni wolne.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Łódź (łódzkie)
Budowanie dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami banku, profesjonalna telefoniczna obsługa klientow banku w obszarze sprzedaży produktów finansowych lub windykacji. Praca również w weekendy (2 soboty w miesiącu)Kontakt telefoniczny lub mailowy z pracodawcą: 71-358-21-89, cc-trenerzy (at) santanderconsumer.plOferta dostępna w sali G,E,C, H.
Santander Consumer Bank S.A. - 2015-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
prace elewacyjne, konserwacjA ZABYTKÓW
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż elektrycznych artykułów użytku domowego, sporządzanie zamówień w języku hindi lub urdu, współpraca z obcojęzycznymi przedstawicielami handlowymi, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
LEVEL WORK Artur Chrząszcz (Agencja zatrudnienia nr 10944) - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
onsługa klienta w salonie PLUS i CP
Orszulik Arkadiusz - 2016-08-29 - Skoczów (śląskie)
Monter
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
-Przygotowywanie samochodów do lakierowania,-Kontakt telfoniczny: 601-62-45-92.
CEZARY SZEWCZAK, AUTO NAPRAWA BLACHARSTWO LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE - 2016-02-26 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych, kontakt pisemny i telefoniczny z klientami, weryfikacja poprawności dokumentów, uzupełnianie danych.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w szwalni
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wierzchy (łódzkie)
telefoniczna obsługa klienta (kilka projektów do wyboru), umawianie spotkań, ankiety telefoniczne, sprzedaż (klienci biznesowi i indywidualni), dbanie o wizerunek firmy i jakość usług, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
LEVEL WORK Artur Chrząszcz - 2017-06-06 - Piaseczno (mazowieckie)
wyksz. zawodowe kierunkowe, wymagane doświadczenie,
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca przy produkcji cegieł
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Bolków (dolnośląskie)
Ewidencjonowanie pism w aplikacji Biblioteki Akt. Przygotowanie oism dotyczacych informacji zawartych w aktach spraw podatkowych udostepnianych jednostkom i instytucjom w związku z toczącym sie postepowaniem egzekucyjnym i zabezpieczajacym. Przygotowanie wezwań do podatników oraz pism dotyczacych przesłania dokumentów wg właścicoci miejscowej. Przyjmowanie deklaracji podatkowych dotyczących nabycia praw majątkowych. Analiza aktów notarialnych. Drukowanie, wpinanie dokumentów do akt podatkowych. Przygotowanie spisów zdawczo-odbiorczych akt podatkowych w celu przekazania do archiwum.Staż EFS POWER dla osób do 30r.ż. lub RPOWD dla osób od 30r.ż.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Strzelin (dolnośląskie)
Wsparcie techniczne IT u klientów. Administracja środowiskami IT u klientów.Analiza, planowanie oraz zajmowanie się przydzielaniem i dopilnowaniem poprawnego oraz terminowego wykonywania zadań operacyjnych. Obsługa zgłoszeń - bezpośredni kontakt z Klientem.
Sygnity S.A. - 2017-06-10 - Lublin (lubelskie)
Montowanie i uruchamianie urządzeń elektrycznych.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Sierakowice (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników ze Wschodu, współpraca przy prowadzeniu rekrutacji rosyjskojęzycznych osób, tworzenie zakresów obowiązków dla poszczególnych stanowisk (w języku rosyjskim), dokonywanie okresowych ocen
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Poznań (wielkopolskie)
bieżąca obsługa rozmów telefonicznych, przyjmowanie i rozpatrywaie zgłoszeń klientów drogą e-mailową , chat, sms
kontakt przez OHP - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Legnica (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie podstawowe; znajomość j. angielskiego; obsługa komputera i Internetu; kontakt z klientami internetowymi; sprzedaż za pośrednictwem Internetu; praca przy komputerze; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż towarów, obsługa klientów, ekspozycja towarów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie reklamacji.
Księgarnia "LIBELLUS" Grażyna Cioban - 2016-05-16 - Wejherowo (pomorskie)
Do obowiązków Instruktora pracowni gastronomicznej Centrum Integracji Społecznej należeć będzie: 1. Kształtowanie umiejętności zawodowych przewidzianych w programie pracowni; 1. Kształtowanie umiejętności społecznych; 2. Prowadzenie zajęć praktycznych np. przygotowanie menu na imprezy okolicznościowego, zestawy, posiłek podstawowy i teoretycznych: zestawienie kalorii potraw itp; 3. Realizowanie Indywidualnych Programów Zatrudnienia Socjalnego; 4. Opracowanie programu zajęć dla uczestników; 5. Ewaluacja zdobytych przez uczestników umiejętności z zakresu reintegracji społecznej i zawodowej:sporządzanie comiesięcznych opinii dotyczących postępów uczestników, sporządzanie comiesięcznych sprawozdań dotyczących przebiegu zajęć, odnotowanie postępów uczestników na fotografiach bądź innych nośnikach; 6. Dbanie o bezpieczeństwo uczestników podczas zajęć; 7. Stała współpraca, zpracownikiem socjalnym, doradcą zawodowym, psychologiem oraz innymi pracownikami Centrum realizującymi aktywizację społeczno- zawodową, w zakresie realizacji IndywidualnegoProgramu Zatrudnienia Socjalnego; 8. Współpraca i kontakt zpracodawcami w zakresie aktywizacji zawodowej uczestników; 9. Realizacja innych poleceń kierownika związanych z działalnościąCentrum Integracji Społecznej. 10. Przygotowanie uczestnika/czki do egzaminów praktycznych i teoretycznych.
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2017-01-31 - Witów (śląskie)
naprawa i konserwacja maszyn produkcyjnych oraz urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Sońsk (mazowieckie)
wykonywanie prac związanych z zawodem malarz-glazurnik
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-12-05 - Chojnice (pomorskie)
Doradztwo i wsparcie sprzedaży w dziedzinie RPA (Robotic Process Automation), przygotowywanie programów marketingowych oraz narzędzi do ich wykorzystania w dziedzinie RPA (Robotic Process Automation), zarządzanie projektami, kontrola administarcyjna oraz wsparcie prowadzonych projektów.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)