KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI), K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI), K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-04-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 1000-2500 netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI), K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą. Gotowość do przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie w przypadku pracy zdalnej. Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne. Doskonała organizacja czasu pracy własnej. Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów. Dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Oferowane: system premiowy, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań. Możliwość wsparcia przy relokacji. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub praca zdalna. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości: Nr ref.SP/DE/2018
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.04.2018
Data dodania oferty pracy: 23.04.2018
Oferta pracy ważna do: 07.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zakresu obowiązków
LZ s.c. Janusz Szczepański i Zdzisław Szczepański - 2016-04-19 - Człuchów (pomorskie)
Prace zbrojarskie na terenie Bielska - Białej i okolic. Praca w dni robocze w godz. 7.00-15.00, pracodawca zapewnia dowóz.
NATUS PROJEKT - 2017-07-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
PROSERVICE FINTECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
rozwóz towaru na terenie Polski i zagarnicą
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Dębiec (łódzkie)
Odbieranie telefonów, meldowanie gości w hotelu, fakturowanie.
Sp.j. DALL K.K. Rudyńscy - 2016-11-24 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Obsługa detaliczna klientów. Sprzedaż hurtowa materiałow budowlanych. Pozyskiwanie nowych klientów. Oferta dostepna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 663 631 002, e-mail: blazej.t (at) inmanex.pl
IN MANEX Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Byków (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Radom (mazowieckie)
Prace biurowe
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DANKOL Daniel Kowalczyk - 2016-03-15 - Straszków (wielkopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż usług i produktów operatora telefonii komórkowej w salonie sprzedaży w Mińsku Mazowieckim.
ZIBI Zbigniew Kordylas - 2018-05-09 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Sprzedaż i promocja produktów firmy.
kontakt przez OHP - 2016-04-11 - Strzegowo (mazowieckie)
Wykonywanie tynków gipsowych. Praca na terenie Polski oraz Niemiec
Usługi Budowlane Krzysztof Smulski - 2015-12-21 - Przyborów (małopolskie)
Telefoniczny kontakt z Klientami, udzielanie Klientom wszelkich informacji na temat oferowanych produktów- prezentacja oferty, realizacja planów sprzedażowych, nawiązywanie długofalowych relacji z Klientami, pozyskiwanie nowych klientów i partnerów firmy.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2017-06-27 - Siedlce (mazowieckie)
Pośrednie doradztwo w zakresie produktów ubezpieczeniowych na życie - wykonywanie i odbieranie połączeń
Transcom Worldwide Poland - 2018-01-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykładanie izolacji termicznej w urządzeniacxh przemysłowych
PPUH Inter-Castor Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Połupin (lubuskie)
wydawanie i przyjmowanie towarów z magazynu
EKOSYSTEM Danuta Bąk - 2017-10-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Konsultant Biura Obsługi Klienta firmy Orange obsługuje Klientów przez telefon odpowiadając kompleksowo na ich pytania dotyczące oferty, promocji czy rozliczeń finansowych. Wprowadza do systemu dane, zamówienia i zlecenia. Odpowiada za dobry wizerunek i pozytywne relacje z Klientami.mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, umiejetność obsługi przeglądarki
WADWICZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, CENTRALI TELEFONICZNEJ, EWIDENCJA KORESPONDENCJI
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Osiecznica (lubuskie)
-
FAGRO D. Grosz A.Fałek Spółka Jawna - 2016-02-03 - Krapkowice (opolskie)
x
Salon Urody YOU & BEAUTY Agata Stankiewicz - 2017-02-24 - Białystok (podlaskie)
Zakres obowiązków: obsługa maszyn typu: stębnówka, dwuigłówka, overlock. Pracodawca wymaga znajomości obsługi dwóch z trzech wyżej wymienionych maszyn. Szycie wyrobów własnych z dzianiny. Poszukiwane osoby z doświadczeniem w zawodzie szwaczki 3-5 lat.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa komputera, udzielanie informacji o fakturach, usługach, promocjach, pomoc w sprawach technicznychpraca 2 zmianowa od 7 do 22, wyn. h/brutto
PROGRES Sp.z o.o., Sp. Komandytowa - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
UMAWIANIE NA SPOTKANIA
KSIOMIKRON Sp. z o. o. - 2017-09-01 - Słupca (wielkopolskie)
posprzedażowa obsługa klientów, - obsługa infolinii przychodzącej iwychodzącej, - utrzymywanie pozytywnej relacji z klientami.
SanFara Sp. z o.o - 2016-07-01 - Opole (opolskie)
obróbka metalu
ZAKŁAD MECHANICZNY MESTIL SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przyjmowanie towaru, wydawanie towaru z magazynu, obsługa klienta, sprawdzanie towaru pod wzgledem ilościowym, składowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Łosice (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, ofertowanie klientów, negocjacje handlowe
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Lubin (dolnośląskie)
Prace projektowe, konstrukcyjne.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
sprzedaż usług telefoni komórkowej;godziny pracy 9.00-17.00, sob. 10.00-13.00
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Bogatynia (dolnośląskie)