KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CZESKI), K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CZESKI), K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-04-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 1500-3000zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CZESKI), K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące. Znajomość języka czeskiego na poziomie C1 - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą. Gotowość do przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie w przypadku pracy zdalnej. Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne. Doskonała organizacja czasu pracy własnej. Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego - kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów. Dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub praca zdalna. Profity: system premiowy, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); elastyczne godziny pracy, system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań. Możliwość wsparcia przy relokacji. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości: Nr ref. SP/CZ/2018.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.04.2018
Data dodania oferty pracy: 23.04.2018
Oferta pracy ważna do: 07.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Przetwórstwo orzechów arachidowych, pakowanie, etykietowanie, czyszczenie maszyn,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty w siedzibie firmy.
De Graaf Poland Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Ornasowo (pomorskie)
praca jako nauczyciel: techniki w wymiarze 2/18 godzin tygodniowo, zajęć technicznych w wymiarze 1/18 godziny tygodniowo w Wiśle-Czarnem
Szkoła Podstawowa nr 2 w Wiśle - 2018-07-16 - Wisła (śląskie)
wprowadzanie faktur kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, rozliczanie rachunków bankowych, przygotowywanie listy bieżących płatności, archiwizacja zleceń transportowych, tworzenie pism, obsługa urządzeń biurowych, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Mikołów (śląskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 7-19, 19-7; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godz. 7-15; wynagrodzenie brutto : 2200zł
HOTEL USTKA ABM TOURISTIC Sp. zo.o. - 2016-06-09 - Ustka (pomorskie)
wywóz pieczywa na poszczególne sklepy, zebranie koszy, dbałość o czystośc samochoduKierowca samochodu dostawczego
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Jagodne (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Oferowanie i sprzedaż produktów kosmetycznych, pozyskiwanie nowych klientów, kreowanie dobrego wizerunku firmy.
kontakt przez OHP - 2016-04-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowywanie dań
ELEKTRO-DOR TURYSTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-07 - Bolesław (małopolskie)
POMOCNIK ELEKTRYKA
PACKPROFIL SP. Z O.O. - 2017-11-14 - Kolonowskie (opolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
kontakt przez OHP - 2017-11-29 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Mechanik pojazdów samochodowych
Mechanika Samochodowa Marcin Janicki - 2017-11-27 - Kozłów (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązanie kontaktu telefonicznego z Klientami, negocjowanie warunkówi ustalanie terminów spłaty zadłużeń, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, udzielania odpowiedzi na zapytania Klientów oraz monitorowanie spłat zadłużeń. Praca na dwie zmiany od 06:00 do 14:00 i od 14:00; 14:00 do 22:00.
BEST Spółka Akcyjna - 2016-01-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Makowisko (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rekrutacji osób ze wschodu oraz opieka nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie podstawy programowej, praca indywidualna z uczniem.
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W BRODNICY GÓRNEJ - 2017-07-18 - Brodnica Górna (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łodygowice (śląskie)
telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami (połączenia przychodzące - kontakt z obecnymi Klientami), diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
GALLUP POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Ruda Śląska (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Barman/barmanka
Firma Wielobranżowa Dariusz Zych - 2016-08-29 - Mielec (podkarpackie)
ogsługa stałego klienta, wprowadzanie danych do systemu, kontakt telefoniczny z klientem
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Telefoniczna obsługa klienta i sprzedaż, realizacja planów miesięcznych, raportowanie wyników.
REINFORCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, dbanie o porządek w drogerii
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, zapewnienia profesjonalnej obsługi klientów, w tym wsparcia technicznego, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów, identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów klientów, rejestrowanie informacji w systemach, prowadzenie negocjacji z klientami. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny - 3 m-ce. Godziny pracy: 08.00 - 16.00, 08.30 - 16.30. Data rozpoczęcia pracy - do uzgodnienia.
"D.A.KORBUT" ANETTA KORBUT - 2017-05-09 - Piła (wielkopolskie)
monitorowanie dokumentów,współpraca ze wszystkimi szczeblami firmy,monitorowanie terminowej realizacji zadań,obsługa kontrahenta
Duhabex PL Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Trzebinia (małopolskie)
rekrutacja pracowników, weryfikacja znajomości języka niemieckiego, reprezentowanie firmy na lokalnych wydarzeniach
Interkadra sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego - 2016-04-26 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie z maturą, mile widziane wyższe (także studenci); doświadczenie zawodowe w branży IT mile widziane; bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point); komunikatywność; pracodawca zapewnia przygotowanie do pracy; zakres obowiązków: obsługa help-desk, pisanie pism, dokumentacji, przeprowadzanie testów aplikacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SOFTIQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Gliwice (śląskie)
Monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)